Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Се разбира дека игра... ако останело 0.8 милиметри на старите свеќички, немало да има потреба да ги смениш... или посликовито: старите се истрошени со 1 милиметар во споредба со новите. Клај ги и уживај.
Освен делот „Клај ги и уживај“ другото не го разбирам баш.Значи кај старите свеќи растојанието е 0.9мм и на моторот пишува дека треба да биде 0,9мм.Новите свеќи се 0,8мм.Ме интересираше дали би правело разлика во работата на моторот и дали може да му прави проблем при согорувањето.
 
Да де нормално, исти се 60ки, само стариот киселински новиот затворен
Моево мислење е црно.... Но, не мора да значи. Ако немаш кого да прашаш пиши во пп да ти дадам контакт каде што го носам мојот опел за разни аномалии во електроника.
 
дали има некој искуство со репарирање на турбина
и каде вршат добро репарирање и дали да репарирам ( да не се мачам џабе)
се работи за цитроен 1.4 хди 16 v

nekoja informacija???
 
nekoja informacija???
Во Македонија тешко кој ги репарира. Во околниве земји во фабрики каде што прават авионски мотори... Репарацијата ќе те кошта дебело. Подобро види во Тетово.
 
Моево мислење е црно.... Но, не мора да значи. Ако немаш кого да прашаш пиши во пп да ти дадам контакт каде што го носам мојот опел за разни аномалии во електроника.

Незнам од менување акумулатор нема теорија да цркне компјутерот, може треба да се ресетира да се чепне нешто ... мора да има некоја финта
минатиот пат пред x години кога го менував извади стај и си цепа сега прави проблем

имам и јас мајстор ама ќе треба да ја шлепам у п.м.
 
Незнам од менување акумулатор нема теорија да цркне компјутерот, може треба да се ресетира да се чепне нешто ... мора да има некоја финта
минатиот пат пред x години кога го менував извади стај и си цепа сега прави проблем

имам и јас мајстор ама ќе треба да ја шлепам у п.м.
И јас сам сум менувал акумулатор ама до сега ваква работа не ми се случила. Малку невообичаено е. Ти зашмелцува ли повеќе кога го поврзуваше акумулаторот ?
 
И јас сам сум менувал акумулатор ама до сега ваква работа не ми се случила. Малку невообичаено е. Ти зашмелцува ли повеќе кога го поврзуваше акумулаторот ?

Не ... нешто е до компјутерот, или треба да се ресетира, да се исправи грешката или штознам

како и да е утре ќе ја шлепнам до кај мајсторов па ќе ја среди
 
Не ... нешто е до компјутерот, или треба да се ресетира, да се исправи грешката или штознам

како и да е утре ќе ја шлепнам до кај мајсторов па ќе ја среди
Ако не е тајна кај кого ќе ја носиш и ако можеш пиши дијагностиката.
 
Ако не е тајна кај кого ќе ја носиш и ако можеш пиши дијагностиката.

Кај олимписки, приватен сервис е сега, порано беше официјален авто куќа

ќе пишам обавезно што како ќе испадне
 
Освен делот „Клај ги и уживај“ другото не го разбирам баш.Значи кај старите свеќи растојанието е 0.9мм и на моторот пишува дека треба да биде 0,9мм.Новите свеќи се 0,8мм.Ме интересираше дали би правело разлика во работата на моторот и дали може да му прави проблем при согорувањето.
Охоо... кај го ископа податокот за болдот? Сум видел миљарда мотори, никаде не пишувало колку мм треба да има простор...

Друго, имаш разлика од производител до производител, така да и тоа игра улога (јас на моторот експериментирав, па имав клаено бош свеќица ваква со 4 пипци)
27256d1110878910-e3-spark-plug-diamond-fire-any-thoughts-flame-zuendkerze_bosch.jpg



Така да во глобала нема да има разлика, ама за точно 100%, треба сам да си провериш.
 
Охоо... кај го ископа податокот за болдот? Сум видел миљарда мотори, никаде не пишувало колку мм треба да има простор...

Друго, имаш разлика од производител до производител, така да и тоа игра улога (јас на моторот експериментирав, па имав клаено бош свеќица ваква со 4 пипци)
27256d1110878910-e3-spark-plug-diamond-fire-any-thoughts-flame-zuendkerze_bosch.jpg



Така да во глобала нема да има разлика, ама за точно 100%, треба сам да си провериш.
Ги ставив преѓеска и добро работеше моторот нема проблем.Благодарам на одговорот.
П.С.
2dt4uvk.jpg
 
Дај бе зачисти го моторов. :)
 
1.2 еnergy....
Сите постари Рено мотори се со таа лепенка на која пишува типот на свеќица (шифрата по производител) и растојанието на електродите.
Французите се зезнати типчиња хехехе... И на ова од аватаров мој ја има таа лепенка, останата е во голем дел читава, а ја видов дури кога поштено го исчистив моторот.
Ако е растојанието 0,8 и си работи ОК колата, не чепкај.
Ако сакаш да биде по лепенката 0,9, тогаш мерните листови и шрафцигер во рака и прај ја 0,9.
Макар што, по мене, побитно е свеќицата да ја има топлинската вредност пропишана за тој мотор. Тука треба да ти е најмногу податокот на свеќицата со оној од лепенката погоден. :)
 
Дечки, да ве прашам - ако извадам сега зелен картон и после месец дена ја регистрирам колата...ќе мора нов зелен картон да вадам после тоа?

Јас како што знам не треба, ама ми ја увртеа таа идеја во глава и си викам да прашам. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom