Измеша терминологија со религија, обичаи за кои е вообичаено да се менуваат и адаптираат на новите времиња, јазикот кој еволуира. Сето ова е производ на твојата краткогледост.Антички = древен = стар македонец. Зошто ги нарекуваме антички? За да ги разграничиме од денешните македонци кои се разликуваат во многу работи од античките, пред сѐ во религијата, обичаите, јазикот итн. Нормално, во нивно време тие се нарекувале само македонци без некакви додавки. Како и да е, нешто што најмногу не врзува со античките Македонци е љубовта кон Македонија без разлика дали сме зборувале различен јазик или сме верувале во различни богови. За генетските сличности неможам да зборувам затоа што не сум доволно упатен во тоа.
Иван српско а ? Епик феил се дечко .....Прогласување некого за Македонец, како што денес е модерно во Македонската историска наука, по пат на Име, кое воопшто нема никаква македонска ознака, името Иван, е Србско искривување на името Јован кое е Библиско но пред се е Еврејско, името Ѓорѓи е исто така Не-Македонско, туку Грчко и значи работник на земја, на нива, работник! Словенските влијанија во тоа време не само кај Кастриотите туку и кај сите албански кнежевска биле евидентни, затоа што во тоа време, јазикот на црквата бил божјиот јазик и оној кој морал да ги нагласува имињата дури и на потомците на тие кнежевства. Слична била ситуацијата и со Арапските имиња подоцна, каде според каноните и законите на Исламот, детето, односно потомокот на тоа семејство мора да носи убаво име кое го имплицира Кур`Анот. Така имињата Мусфата, Муса, Иса идр., станале закон и секојдневие кај Албанците, но тие имиња не ги направиле Арапи! Влијанието на црквата во тие простори била големо, и поради тоа, тие како покорници на црниот век, каде теократијата била иманентна во сите простори, и повикувајќи се на тие верски закони, почнале да ги користат имињата кои ги користеле нивните православни или католички браќа, а за тоа да стане посилно, придонел и Османлискиот замав низ Балканот и сојузот против Османлиите, генерирал таква свест кај Албанците.
До ден денес, во внатрешноста на Албанија, се наоѓаат антропонимите како Иван, Јоан, Станиша, Тодор, Мојсе, Мате итн, но тоа не ни дава за право да кажеме дека ти се Македонци или Словени, нешто што Поповски го рамни.
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:44 ---
Уште една забелешка до името РепОШ, кое и во случај да има значење на Словенски јазик, суфиксот и е на Албански јазик, карактеристичен за Албанците, што значи еуфемизам и разгалување, така доаѓа и до МилОШ, а во случаеви и до ТанУШ.
Така во Албанскиот денешен јазик ќе најдеме:
Djalosh - детенце
Bardhosh - Белчо
Verdhosh - Жолтичок
Zemrush - Срценце
И имиња, како Тануш, Ласгуш, Бируш, Бајруш итн., до денешен се користат кај Албанците. Останатите имиња на семејството Кастриоти се не-Македонски, се Грчки или Библијски,
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:50 ---
Иван Кастриот, повелби за св.Ѓорѓи во Хилендар, му го завештува селото Ростуша и манастирот св.Богородица и со метохот село Требиште, Дебарско, а со втората ја купува црквата св.Ѓорѓи во Хилендар со цел имот за 60 флоринти, во историските записи познат како “Арбанашки Пирг”. (Страна 90 и 91 фуснота 288)
Доказ за тоа, било тоа што цар Стефан Душан откако ја освоил територијата на Арванија/Арбанија, Епир и Акарнанија, бил наречен “Цар на Арбанасите”. (страна 158)
Во 1632 година хроничарот Mrnavitus (Иван Томко Мрнавиќ), запишал дека: “кнез Иван, татко на Георгија Кастриот, ја имал во своја власт речиси цела Арванија и во неа градовите, Кроја, Леска, Белград, Светиград” (страна 260, фуснота 109)
Такви познати феудални родовски имиња биле: “Музаките, Шпатите, Топиите, Кастриотите и Дукљаните”, најмоќна од сите нив во секој поглед била кнежевската династија на Кастриотите. (страна 281, фуснота 153)
И денес во внатрешноста, во нартекстот на Соборната црка во Хилендар, на севернот ѕид, сосема долу во црквата, се наоѓа една пространа полуктужна ниша која обележува еден гроб. На нишата на средина е насликана св.Богородица, која го држи Христа во рацете. Под неа се наоѓа еден натпис од кој се гледа дека тука почива македонскиот кнез, забележан како “дукс Илирски-Репош сон на кнезот Иван Кастриот” (страна 293, фуснота 183)
Историчарот Hammer, е во право кога вели дека Георгија Кастриот бил поголем од Илирскиот цар Гентиј, бидејќи со својата смрт ја избегнал судбината да биде победен. (страна 304, фуснота 200, Joseph von hammer-Historia…)
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:51 ---
“Хиџр 836”(1432 година по наше сметање) Повторно Султан Мурат војуваше. Отиде во Едрене. Потоа повторно отиде во Арванитскиот ВИЛАЕТ, го освои градот Светиград, а земјата Арванитска ја опљачка и опустоши. (страна 288 и 289, фуснота 171, Tevahir-i-al-i’Osman, Mufassol, Istanbul, 1927)
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:52 ---
Господарот на Арванија по име Александар (Iskender) имаше пријатна надворешност, чиј поглед предизвикува човек да се вљуби во него а неговото лице беше невидена убавина и красота. (страна 312, фуснота 6, Tog-ut-Tevahir)
Турските восјки во походот за освојување на на балканските народи “не сретнале толку убав свет како во Епир и Арванија” (оригинал: Epiro-Arbanos guzelliri) – (страна 313, фуснота 8, Tog-ut-Tevahir)
“Во рацете на борците за вера паднаа од овој Епиро-Арбанашки народ мажи, жени со извонреден изглед и лице со неспоредлива убавина. Секоја газија си зеде во прегратка по една за срцето драга убавица со самовилски изглед” (страна 313, фусноти 10 и 11, Hosa Sad-ed-in, Tac-ut-tevahir I, Istanbul, 1279, 358)
“Александар (се мисли на Георгија Кастриот, оригинал Iskender), ги затвори сите проодни места(во оригинал: Iskender bendeneri sedd idud), излезните патишта ги попречи со бедеми, како Александар Велики(во оригинал: Seddi-i Iskender gibi)” (страна 475. фуснота 77, D-r Fr. Babinger, Krodia effendi… 361)
“Хиџр 835(1432), светот потона во мрак. По денот ѕвездите се гледаа. Синот на Евренос, Али бег ја нападна земјата Арванитска. Немаше среќа. Али бег претрпе пораз...” (Страна 475, фуснота 79, Tavahir-i-al-i’Osman, Muffasal….115)
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:55 ---
На повеќе места анонмната турска хроника: Tag-ut-Tevahir, Георгија Кастриот се именува како Александар, односно како Искендер. На едно место се вели: “...Царот средиштето на светот, испрати неброена војска против Арбанаситеодносно против господарот на Арбанасите Искендер-Александар”. (страна 752, фуснота 198, Tag-ut-Tevahir)
Прогласување некого за Македонец, како што денес е модерно во Македонската историска наука, по пат на Име, кое воопшто нема никаква македонска ознака, името Иван, е Србско искривување на името Јован кое е Библиско но пред се е Еврејско, името Ѓорѓи е исто така Не-Македонско, туку Грчко и значи работник на земја, на нива, работник! Словенските влијанија во тоа време не само кај Кастриотите туку и кај сите албански кнежевска биле евидентни, затоа што во тоа време, јазикот на црквата бил божјиот јазик и оној кој морал да ги нагласува имињата дури и на потомците на тие кнежевства. Слична била ситуацијата и со Арапските имиња подоцна, каде според каноните и законите на Исламот, детето, односно потомокот на тоа семејство мора да носи убаво име кое го имплицира Кур`Анот. Така имињата Мусфата, Муса, Иса идр., станале закон и секојдневие кај Албанците, но тие имиња не ги направиле Арапи! Влијанието на црквата во тие простори била големо, и поради тоа, тие како покорници на црниот век, каде теократијата била иманентна во сите простори, и повикувајќи се на тие верски закони, почнале да ги користат имињата кои ги користеле нивните православни или католички браќа, а за тоа да стане посилно, придонел и Османлискиот замав низ Балканот и сојузот против Османлиите, генерирал таква свест кај Албанците.
До ден денес, во внатрешноста на Албанија, се наоѓаат антропонимите како Иван, Јоан, Станиша, Тодор, Мојсе, Мате итн, но тоа не ни дава за право да кажеме дека ти се Македонци или Словени, нешто што Поповски го рамни.
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:44 ---
Уште една забелешка до името РепОШ, кое и во случај да има значење на Словенски јазик, суфиксот и е на Албански јазик, карактеристичен за Албанците, што значи еуфемизам и разгалување, така доаѓа и до МилОШ, а во случаеви и до ТанУШ.
Така во Албанскиот денешен јазик ќе најдеме:
Djalosh - детенце
Bardhosh - Белчо
Verdhosh - Жолтичок
Zemrush - Срценце
И имиња, како Тануш, Ласгуш, Бируш, Бајруш итн., до денешен се користат кај Албанците. Останатите имиња на семејството Кастриоти се не-Македонски, се Грчки или Библијски,
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:50 ---
Иван Кастриот, повелби за св.Ѓорѓи во Хилендар, му го завештува селото Ростуша и манастирот св.Богородица и со метохот село Требиште, Дебарско, а со втората ја купува црквата св.Ѓорѓи во Хилендар со цел имот за 60 флоринти, во историските записи познат како “Арбанашки Пирг”. (Страна 90 и 91 фуснота 288)
Доказ за тоа, било тоа што цар Стефан Душан откако ја освоил територијата на Арванија/Арбанија, Епир и Акарнанија, бил наречен “Цар на Арбанасите”. (страна 158)
Во 1632 година хроничарот Mrnavitus (Иван Томко Мрнавиќ), запишал дека: “кнез Иван, татко на Георгија Кастриот, ја имал во своја власт речиси цела Арванија и во неа градовите, Кроја, Леска, Белград, Светиград” (страна 260, фуснота 109)
Такви познати феудални родовски имиња биле: “Музаките, Шпатите, Топиите, Кастриотите и Дукљаните”, најмоќна од сите нив во секој поглед била кнежевската династија на Кастриотите. (страна 281, фуснота 153)
И денес во внатрешноста, во нартекстот на Соборната црка во Хилендар, на севернот ѕид, сосема долу во црквата, се наоѓа една пространа полуктужна ниша која обележува еден гроб. На нишата на средина е насликана св.Богородица, која го држи Христа во рацете. Под неа се наоѓа еден натпис од кој се гледа дека тука почива македонскиот кнез, забележан како “дукс Илирски-Репош сон на кнезот Иван Кастриот” (страна 293, фуснота 183)
Историчарот Hammer, е во право кога вели дека Георгија Кастриот бил поголем од Илирскиот цар Гентиј, бидејќи со својата смрт ја избегнал судбината да биде победен. (страна 304, фуснота 200, Joseph von hammer-Historia…)
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:51 ---
“Хиџр 836”(1432 година по наше сметање) Повторно Султан Мурат војуваше. Отиде во Едрене. Потоа повторно отиде во Арванитскиот ВИЛАЕТ, го освои градот Светиград, а земјата Арванитска ја опљачка и опустоши. (страна 288 и 289, фуснота 171, Tevahir-i-al-i’Osman, Mufassol, Istanbul, 1927)
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:52 ---
Господарот на Арванија по име Александар (Iskender) имаше пријатна надворешност, чиј поглед предизвикува човек да се вљуби во него а неговото лице беше невидена убавина и красота. (страна 312, фуснота 6, Tog-ut-Tevahir)
Турските восјки во походот за освојување на на балканските народи “не сретнале толку убав свет како во Епир и Арванија” (оригинал: Epiro-Arbanos guzelliri) – (страна 313, фуснота 8, Tog-ut-Tevahir)
“Во рацете на борците за вера паднаа од овој Епиро-Арбанашки народ мажи, жени со извонреден изглед и лице со неспоредлива убавина. Секоја газија си зеде во прегратка по една за срцето драга убавица со самовилски изглед” (страна 313, фусноти 10 и 11, Hosa Sad-ed-in, Tac-ut-tevahir I, Istanbul, 1279, 358)
“Александар (се мисли на Георгија Кастриот, оригинал Iskender), ги затвори сите проодни места(во оригинал: Iskender bendeneri sedd idud), излезните патишта ги попречи со бедеми, како Александар Велики(во оригинал: Seddi-i Iskender gibi)” (страна 475. фуснота 77, D-r Fr. Babinger, Krodia effendi… 361)
“Хиџр 835(1432), светот потона во мрак. По денот ѕвездите се гледаа. Синот на Евренос, Али бег ја нападна земјата Арванитска. Немаше среќа. Али бег претрпе пораз...” (Страна 475, фуснота 79, Tavahir-i-al-i’Osman, Muffasal….115)
--- надополнето: 5 април 2012 во 17:55 ---
На повеќе места анонмната турска хроника: Tag-ut-Tevahir, Георгија Кастриот се именува како Александар, односно како Искендер. На едно место се вели: “...Царот средиштето на светот, испрати неброена војска против Арбанаситеодносно против господарот на Арбанасите Искендер-Александар”. (страна 752, фуснота 198, Tag-ut-Tevahir)
Грозни не значи грозенАко е Иван српско име, тогаш и сите Руси се Срби, што според нив не е далеку од вистината - сите луѓе на планетава се Срби (освен Иван Грозни - затоа што бил грозен не бил Србин).
dobro de, slovensko....isto e...Ако е Иван српско име, тогаш и сите Руси се Срби, што според нив не е далеку од вистината - сите луѓе на планетава се Срби (освен Иван Грозни - затоа што бил грозен не бил Србин).
Фала што ми кажа. Не знаев . Не примети дека иронизирам, ама ако, тоа доаѓа со годините и со мудроста .Грозни не значи грозен
Името “Иван“ го викаме ние, Србите и останатите Словени, но не и вие, Албанците. И не доаѓа од ЈоВан туку од Јоан. Да знаеш Доколку беше албанец ќе се викаше Ѓон (Јоан). Ама не е. Се викал Иван, по нашински. Инаку знае се дека прадедото на Георгија се викал “Бранила“, име чисто словенско и никако албанско. Ти не знам од која религија си, ама се гледа дека поима си немаш од христијанство. Имиња како Бранила, Воисава, Репош, Станиш, Мамица се имиња кои не биле христијански. Христијански се оние од Библијата, овие се словенски - пагански и на никој начин не се ширеле преку црквата.Нив ги нема во Библијата. Постоењето на овие имиња кај фамилијата на Кастиорите покажува нивното словенско, македонско, потекло, бидејќи тие се нашле таму едиствено поради тоа што мајчин јазик им бил македонскиот. Единствено зашто нивната култура и традиција биле македонски. И ништо друго. Исто така фамилијата Кастриоти потекнува од реонот на Дебар, а тоа е Македонија, не Албанија и во нивно време бил населен исклучливо со Македонци. А таа фамилија има македонски имиња. И види сега. Според ономастиката потеклото на едно име се проценува според неговиот корен, не по суфиксот ! Така например името Џелалски има македонски суфикс “ски“ ама не е македонско бидејки коренот е “џелал“ - големина, слава и е со турско потекло. Така и името “Репош“ прво што има словенски ( македонски) ! суфикс “ош“ и корен „реп“ кој доаѓа од “креп“ - здрав, тврд. Репош - оној што е тврд, здрав. Така и коренот и суфиксот се словенски, така што не ти држи вода теоријата. Примероците што ги даваш имаат соодветни словенски аналози - Тануш од (С)Тано, Ластуш од (В)Ласто, Бируш од Биро(Биримир), така и тоа покажува само дека словенското кај вас е многу повеќе од тоа што сте спремни да признаетеПрогласување некого за Македонец, како што денес е модерно во Македонската историска наука, по пат на Име, кое воопшто нема никаква македонска ознака, името Иван ....................
Името “Иван“ го викаме ние, Србите и останатите Словени, но не и вие, Албанците. И не доаѓа од ЈоВан туку од Јоан. Да знаеш Доколку беше албанец ќе се викаше Ѓон (Јоан). Ама не е. Се викал Иван, по нашински. Инаку знае се дека прадедото на Георгија се викал “Бранила“, име чисто словенско и никако албанско. Ти не знам од која религија си, ама се гледа дека поима си немаш од христијанство. Имиња како Бранила, Воисава, Репош, Станиш, Мамица се имиња кои не биле христијански. Христијански се оние од Библијата, овие се словенски - пагански и на никој начин не се ширеле преку црквата.Нив ги нема во Библијата. Постоењето на овие имиња кај фамилијата на Кастиорите покажува нивното словенско, македонско, потекло, бидејќи тие се нашле таму едиствено поради тоа што мајчин јазик им бил македонскиот. Единствено зашто нивната култура и традиција биле македонски. И ништо друго. Исто така фамилијата Кастриоти потекнува од реонот на Дебар, а тоа е Македонија, не Албанија и во нивно време бил населен исклучливо со Македонци. А таа фамилија има македонски имиња. И види сега. Според ономастиката потеклото на едно име се проценува според неговиот корен, не по суфиксот ! Така например името Џелалски има македонски суфикс “ски“ ама не е македонско бидејки коренот е “џелал“ - големина, слава и е со турско потекло. Така и името “Репош“ прво што има словенски ( македонски) ! суфикс “ош“ и корен „реп“ кој доаѓа од “креп“ - здрав, тврд. Репош - оној што е тврд, здрав. Така и коренот и суфиксот се словенски, така што не ти држи вода теоријата. Примероците што ги даваш имаат соодветни словенски аналози - Тануш од (С)Тано, Ластуш од (В)Ласто, Бируш од Биро(Биримир), така и тоа покажува само дека словенското кај вас е многу повеќе од тоа што сте спремни да признаете
И мора да знаеш и никогаш да не забораваш, дека се до 19 век единствени Илири на овој свет беа СЛОВЕНИТЕ. Не вие, новопечените арбано-илиро-дардано-шкип-незнамкаква мешавица, туку Словените од Западниот Балкан и кога Репош е именуван дукс Илирски тоа значи дукс Словенски ! Узурпацијата на името Илири од ваша страна е од 19 век наваму.
И последно, што мора да знаеш. Тоа што Кастриотите управувале со Албанци во Албанија не ги прави Албанци. Ги прави владетели на Албанците. Ја гледаш разликата ?
Мала корекција. Повеќето Босанци, Херцеговци, дел од Црногорците, повеќето Далматинци и скоро сите на јадрансите острови се по потекло Илири. Докажано и прекажано и не е лошо да се информираш подобро .Заради истата ортодоксна религија разликите понекогаш биле многу мали.... . но Со Кастриотите е јасно, тие се албански за сите сериозни научници (несловени+/-), тие биле арбанаси...
Дебар е во Македонија во овие граници, ова мапа е 50 год. стара, никогаш во АНТИЧКА Македонија не спаѓал оваа Македонија.
Да, според ономастиката потеклото на едно име се проценува според неговиот корен, не по суфиксот. Јас не го оспорувам потеклото на името, туку човекот кој го носи името......
Џелалоски - Џелал е арапско име, но ски е словенско, Така да сигурно човекот именуван Џелалоски е словен..според тебе ЏЕЛАЛОСКИ е арап......
Суфиксот ОШ или УШ е АЛБАНСКИ, и денденес се употребува,
Не се употребува/употребувало во Македонскиот јазик.....или се употребува?
Словените=илири ??????????????? вие стварно мислите така?
Ако албанците не се илири, тогаш научниците уште не знаат од каде потекнуваат....(се мисли меѓу илири, траки, дако моези, ниту еден научник странски не произлегол со тврдење дека албанците се новокреирани или дојденци (освен словеннаучник) )
А за вас, не треба да се биде научник за да заклучиш со кои народи сте слични.......
Александар Македонски не бил Македонец, само владеел со македонците, според ТЕБЕ.....
Баш би сакал да се информирам како босанците и херцеговците биле илири... според ДНА тестови???Мала корекција. Повеќето Босанци, Херцеговци, дел од Црногорците, повеќето Далматинци и скоро сите на јадрансите острови се по потекло Илири. Докажано и прекажано и не е лошо да се информираш подобро .
Вие самите тврдите дека Кастриот е Мијак а кои се Мијаците и дали се ваши или наши ни е на сите добро познато. Сите имиња им се српски (ако веќе одиме у детал) што е и нормално со оглед на силното српско влијание од минатите векови на тие простори.
Мене не ме интересира како другите го викале (иако Русите на пример викаат дека е Словен) туку како он себе се титулирал и идентификувал а се идентификувал како Епирец а не Албанец и тоа е ФАКТ. Освен тоа и како крал на Епир и Македонија а се идентификувал и со Александар Македонски кој исто не е Албанец ниту Илир туку Македонец со тапија.
Од книгата на Барлети повеќето од командантите имаат албански имиња (значи си имало и изворни албански имиња) што е исто така факт а населението (ова сум го кажал повеќе пати) му било мешано.
Ова се факти кои можат да се проверат секаде а ние може да си правиме муабет како ни воља ама Кастриот нема да стане ваков или онаков дека на нас после 500 години така ни одговара .