Скопје со нов "светски" аеродром

  • Креатор на темата Креатор на темата viktora
  • Време на започнување Време на започнување
И додека кај нас Турците се учат да пишуваат Англиски, денеска беше објавено дека Qatar Airways, ќе почне од Септември да лета од Белград.
А ние ќе си ги држиме Turkish Airlines и ќе им даваме субвенции, па дури имаше и предлог да ги прогласиме за национален авио-превозник. Се надевам дека некој има барем малку мозок и нема да дозволи да се случи нешто такво. Ние и сега го трпиме монополот на ТА, па кога би ги прогласиле за национален авио-превозник, тоа би било смрт за Скопскиот аеродром.

Abe pz, pa vrabotenite se 99% makedonci, kako moze turcite da gresat so angliskiot?, vo istanbul nema sansi da najdes vakva greska.. Oti odma ke te izbrkat, za zal uste od pocetok imase dogovor megu TAV i vladata na Grujo da ostanat istite rabotnici..:tapp:

ТАВ нема да ги менува имињата на македонските аеродроми. Во наредните 7 години менаџментот нема ниту да отпушта ниту пак да им крати плати на вработените.

http://forum.kajgana.com/threads/ТАВ-ги-презема-аеродромите-во-Македонија.40013/

:facepalm:
 
Abe pz, pa vrabotenite se 99% makedonci, kako moze turcite da gresat so angliskiot?, vo istanbul nema sansi da najdes vakva greska.. Oti odma ke te izbrkat, za zal uste od pocetok imase dogovor megu TAV i vladata na Grujo da ostanat istite rabotnici..:tapp:
Прво да те прашам што е тоа "pz"?
Вработените не се 99% Македонци тоа со сигурност ти тврдам. Друга работа исто како со кровот што прокисна, не се криви изведувачите туку менаџерите. Впрочем не е битно кој ја изработувал таблата бидејќи на крај тоа е срам за ТАВ.
А каде е проблемот што имало договор со владата за да останат луѓето на работа?
Или ти си гледаш лично, па сакаше да се запослиш?
 
Прво да те прашам што е тоа "pz"?
Вработените не се 99% Македонци тоа со сигурност ти тврдам. Друга работа исто како со кровот што прокисна, не се криви изведувачите туку менаџерите. Впрочем не е битно кој ја изработувал таблата бидејќи на крај тоа е срам за ТАВ.
А каде е проблемот што имало договор со владата за да останат луѓето на работа?
Или ти си гледаш лично, па сакаше да се запослиш?

Kako prvo mene ne mi e potrebno vrabotuvanje,imam eden kup privatni biznisi, a kako vtoro prestani da plukas vo sekoja tema protiv Turcite,

A kako treto

Во наредните 7 години менаџментот нема ниту да отпушта ниту пак да им крати плати на вработените.

http://forum.kajgana.com/threads/ТАВ-ги-презема-аеродромите-во-Македонија.40013/

A kako cetvro, odi begaj vo Blgarija, i taka nekolku pati javno si prizna deka si Bugar, kakva vrska ima bugarite so makedonskiot aerodrom i so Turcite. ???
 
И додека кај нас Турците се учат да пишуваат Англиски, денеска беше објавено дека Qatar Airways, ќе почне од Септември да лета од Белград.
А ние ќе си ги држиме Turkish Airlines и ќе им даваме субвенции, па дури имаше и предлог да ги прогласиме за национален авио-превозник. Се надевам дека некој има барем малку мозок и нема да дозволи да се случи нешто такво. Ние и сега го трпиме монополот на ТА, па кога би ги прогласиле за национален авио-превозник, тоа би било смрт за Скопскиот аеродром.

И сите наши патници за Австралија и Азија ќе одат преку Белград или Загреб.Qatar Airways освен од септември за Белград, од 9-ти Мај ќе почнат и од Загреб секојдневно лет за Доха преку Будимпешта (http://tesdfdfd.blogspot.com/2012/01/qatar-airways-doha-zagreb.html).А од Белград веќе почнати се за Дубаи (12:40 / 12-4-67)со flydubai, првата буџетска авиокомпанија во ОАЕ.

Во меѓувреме ние ќе се радуваме на сезонски лет Брисел - Охрид - Скопје - Брисел (Jetairfly oд 13-ти Мај до 19-ти Септември) во ниедно време:
JAF 2247/2248
(-2-----)
Брисел 19:30
Охрид (arr.22:30 dep.22:55)
Скопје (arr.23:50 dep.00:35 / --3----)
Брисел 04:00
JAF 7447/7448
(------7) Брисел 19:45
Охрид (arr.22:45 dep.23:10)
Скопје (arr.00:05 dep.00:20 / 1------)
Брисел 04:35

* Охрид - Скопје во никој случај не е 55 минути лет (освен со хеликоптер можда), максимум 35 со сите операции.Ама изгледа си остајле фора Jetairfly со оглед нивното брзање и флегматичните наши служби :icon_mrgr:

220px-Jetairfly.svg.png
jetairfly-737-700-wl-oo-jar-01-tuigrd-pmi-jvlr.jpg
Jetairflylaunches 2 weekly flights to Ohrid:
Flight number: JAF2247/7447
Departure city: BRU
Departure time: 19.35 (-2-----), 19.45 (------7)
Arrival time: 22.30 (-2-----), 22.45 (------7)
Arrival city: OHD
Aircraft type: B737-700
Day operating: -2----7
-------------------------------------------------------------------------------------------
Return
-------------------------------------------------------------------------------------------
Flight number: JAF2248/7448
Departure city: OHD
Departure time: 22.55 (-2-----), 23.10 (------7)
Arrival time: 03.45 (--3----), 04.00 (1------)*
Arrival city: BRU
Aircraft type: B737-700
Day operating: -2----7
* Outbound flights operate via Skopje (SKP)
map

220px-Jetairfly.svg.png
jetairfly-737-700-wl-oo-jar-01-tuigrd-pmi-jvlr.jpg
Jetairflylaunches 2 weekly flights to Skopje:
Flight number: JAF2247/7447
Departure city: BRU
Departure time: 19.35 (-2-----), 19.45 (------7)
Arrival time: 23.50 (-2-----), 00.05 (1------)*
Arrival city: SKP
Aircraft type: B737-700
Day operating: -2----7
-------------------------------------------------------------------------------------------
Return
-------------------------------------------------------------------------------------------
Flight number: JAF2248/7448
Departure city: SKP
Departure time: 00.35 (1------), 00.20 (--3----)
Arrival time: 04.00 (1------), 03.45 (--3----)
Arrival city: BRU
Aircraft type: B737-700
Day operating: 1-3----
* Inbound flights operate via Ohrid (OHD)
map
Eве ги и моментално цените
Охрид
http://www.jetairfly.com/flight/last-minute/en/ohrid/-ohd/
Скопје
http://www.jetairfly.com/flight/last-minute/en/skopje/-skp/
 
По последниве вести мислам дека и повеќе од очигледно е дека ТАВ ја губи играта што сакаше да ја наметне кога станаа концесионери на нашите аеродроми. Тие се надеваа и ветуваа дека ќе го направат Скопскиот аеродром регионален центар. По влегувањето на Flydubai и Qatar Airways на Белградскиот аеродром, не знам што друго можат да направат?
Дали ТАВ и претходно се откажа од својата идеа за Скопскиот аеродром, кога Туркиш Ерлајнс побарале да станат национален авиопревозник? Како поминува времето, според мене тоа е и повеќе од очигледно. Плус тоа да не спомнуваме дека владата “доброволно“ сакаат да го субвенционираат ТАВ.
Колку само ни требаше некој како Qatar Airways да почне да лета до Скопје.....
Сепак не знам дали имало некаков контакт со нив, имајќи на ум дека Турците не би сакале да го изгубат монополот што го имаат врз летовите источно од Македонија, тука мислам на Туркиш Ерлајнс и ТАВ коишто заеднички си бранат интереси.
 
По последниве вести мислам дека и повеќе од очигледно е дека ТАВ ја губи играта што сакаше да ја наметне кога станаа концесионери на нашите аеродроми. Тие се надеваа и ветуваа дека ќе го направат Скопскиот аеродром регионален центар. По влегувањето на Flydubai и Qatar Airways на Белградскиот аеродром, не знам што друго можат да направат?
Дали ТАВ и претходно се откажа од својата идеа за Скопскиот аеродром, кога Туркиш Ерлајнс побарале да станат национален авиопревозник? Како поминува времето, според мене тоа е и повеќе од очигледно. Плус тоа да не спомнуваме дека владата “доброволно“ сакаат да го субвенционираат ТАВ.
Колку само ни требаше некој како Qatar Airways да почне да лета до Скопје.....
Сепак не знам дали имало некаков контакт со нив, имајќи на ум дека Турците не би сакале да го изгубат монополот што го имаат врз летовите источно од Македонија, тука мислам на Туркиш Ерлајнс и ТАВ коишто заеднички си бранат интереси.
За Исток, преку Истанбул освен Дубаи/Абу Даби и трансфер понатака за Австралија/Нов Зеланд и нашиве работници во Авганистан/Ирак тешко други патници да одат.И традиционално нашите патници одат/одеа преку Амстердам, Виена, Цирих, Франкфурт (само Виена остана од овие после уништувањето на домашните компании :tapp:).

Многу е послаба ситуацијата со Западна Европа, а со ТАВ никаква промена на подобро не се случи, остај то откажа ЧСА + банкротот на Малев.А Будимпешта и Прага беа добри трансфер аеродроми.Сега останаа Белград, Виена, Љубљана, Загреб (од кои само вториов е со конекции низ цела Европа и пошироко).
 
ај ај супер си е не барајте влакно во јајцето, да не беа турците аеродромот ќе ни беше како автобуска станица на Зимбабве,неколку пати сум го повторил ова , и прекинете веќе со оцрнувачки коментари против Владата и против странските инвестиции.
 
ај ај супер си е не барајте влакно во јајцето, да не беа турците аеродромот ќе ни беше како автобуска станица на Зимбабве,неколку пати сум го повторил ова , и прекинете веќе со оцрнувачки коментари против Владата и против странските инвестиции.
Страшна инвестиција, зато прокисна после неколку месеци работа.За кај имаш лет од Скопје?За Амстердам, Москва, Берлин, Минхен, Франкфурт?Или за Париз, Копенхаген, Мадрид, Лондон (во нормално време)?
Да не беа Турците ќе мораше ние, ама бевме зафатени со јајцата на Букефал ;)
 
A kako cetvro, odi begaj vo Blgarija, i taka nekolku pati javno si prizna deka si Bugar, kakva vrska ima bugarite so makedonskiot aerodrom i so Turcite. ???
:pos::pos:
Секи,коjто не е согласен со Поларис е бугарин.
--- надополнето: 7 март 2012 во 23:40 ---
По последниве вести мислам дека и повеќе од очигледно е дека ТАВ ја губи играта што сакаше да ја наметне кога станаа концесионери на нашите аеродроми. Тие се надеваа и ветуваа дека ќе го направат Скопскиот аеродром регионален центар. По влегувањето на Flydubai и Qatar Airways на Белградскиот аеродром, не знам што друго можат да направат?
Дали ТАВ и претходно се откажа од својата идеа за Скопскиот аеродром, кога Туркиш Ерлајнс побарале да станат национален авиопревозник? Како поминува времето, според мене тоа е и повеќе од очигледно. Плус тоа да не спомнуваме дека владата “доброволно“ сакаат да го субвенционираат ТАВ.
Колку само ни требаше некој како Qatar Airways да почне да лета до Скопје.....
Сепак не знам дали имало некаков контакт со нив, имајќи на ум дека Турците не би сакале да го изгубат монополот што го имаат врз летовите источно од Македонија, тука мислам на Туркиш Ерлајнс и ТАВ коишто заеднички си бранат интереси.
Што разбирате под регионален центар?
Еве например Qatar Airways оперира и от Солун и от Атина и от Софиja еве сега и Белград. Ако за ТАВ е регион Косово и jжна Србиja-да можат да го направат.
Големите аjродроми во регионот веке са оформени.
За 2011 работите стоjaт вака:
Истамбул (Ататурк) - около 13 милиона патници
Солун - около 3,9 милиона патници
Софиja- около 3,5 милиона патници.
Белград - около 3,15 милиона патници
Загреб - около 2,3 милиони питници

....
Не можам да намерам податаци за Приштина и Тирана, но не очекувам да са повеке от загребскиот.
 
:pos::pos:
Секи,коjто не е согласен со Поларис е бугарин.
--- надополнето: 7 март 2012 во 23:40 ---

Што разбирате под регионален центар?
Еве например Qatar Airways оперира и от Солун и от Атина и от Софиja еве сега и Белград. Ако за ТАВ е регион Косово и jжна Србиja-да можат да го направат.
Големите аjродроми во регионот веке са оформени.
За 2011 работите стоjaт вака:
Истамбул (Ататурк) - около 13 милиона патници
Софиja- около 3,5 милиона патници.
Белград - около 3,15 милиона патници
Солун - около 1,6 милиона патници
....
Не можам да намерам податаци за Приштина и Тирана, но не очекувам да са повеке от солунското.

Qatar Airways од 9.5.2012 и од Загреб/Будимпешта секој ден.

2011 Tirana ~ 1.540.000
Below you can review the number of handled passengers by the ten busiest airports in the former Yugoslavia in 2011:
Airport /2011/2010/Change (%)
Belgrade
3.124.633
2.698.730
▲ 15.8
Zagreb
2.319.098
2.071.561
▲ 11.9
Priština
1.422.302
1.305.532
▲ 8.9
Ljubljana
1.370.000
1.388.651
▼ 1.3
Dubrovnik
1.349.501
1.270.062
▲ 6.3
Split
1.300.381
1.219.741
▲ 8.1
Skopje
759.928
681.080
▲ 11.6
Tivat
647.169
542.000
▲ 19.4
Podgorica
611.666
651.478
▼ 6.1
Sarajevo
599.996
563.266
▲ 6.5
И другите
11. (11.) PUY 347.525 PULA International
12. (12.) ZAD 277.764 ZADAR International
13. (14.) RJK 80.713 RIJEKA Omisalj
14. (13.) OHR 75.352 OHRID Sveti Apostol Pavle
15. (18.) OMO 36.807 MOSTAR Ortijes
16. (16.) INI 25.112 NIS Aerodrom Konstantin Veliki
17. (17.) OSI 22.115 OSIJEK Zracna Luka Klisa
18. (19.) BWK 12.516 BRAC Zracna Luka Bol
19. (20.) BNX 8.367 BANJA LUKA Mahovljani
20. (21.) LSZ 6.152 MALI LOSINJ Zracna Luka Losinj
21. (15.) MBX 5.000 MARIBOR Edvard Rusjan
22. (22.) TZL 4.527 TUZLA International
 
ај ај супер си е не барајте влакно во јајцето, да не беа турците аеродромот ќе ни беше како автобуска станица на Зимбабве,неколку пати сум го повторил ова , и прекинете веќе со оцрнувачки коментари против Владата и против странските инвестиции.

Да не беа Турците некој друг ќе го земеше под концесија.. не ги брани..не е ова меѓуселска автобуска станица па не е битно како е,горе-доле добро е..
 
Да не беа Турците некој друг ќе го земеше под концесија.. не ги брани..не е ова меѓуселска автобуска станица па не е битно како е,горе-доле добро е..

Не ги бранам,туку немаше никој друг освен турците, односно никој не се пријави..
А инаку Владата максимално работи за привлекување на странски инвестиции, заради тоа престанете со нападите де против Власта де против странските инвестиции..
 
Не ги бранам,туку немаше никој друг освен турците, односно никој не се пријави..
А инаку Владата максимално работи за привлекување на странски инвестиции, заради тоа престанете со нападите де против Власта де против странските инвестиции..
Власта максимално работи за странски инвестиции од 2008та па и порано. Но се прашувам, каде се инвестициите?
 
Патешествие на еден од членовите на build.mk

Сакам да споделам со вас малку слики од новиот терминал на Аеродромот Скопје и да го прикажам огромниот фушерај кој е применет при изградбата на зградава. За жал од брзање, не успеав да сликам ни 50% од пропустите допуштени при изграбата на овој *најмодерен и најголем терминал на Балканот, а можеби и пошироко*:

Прво, низ целиот терминал, кој е навистина голем за потребите на Скопје, цари атмосфера на апсолутна празнотија и замреност. Терминалот не беше ниту 10% толку оптоварен како што сме навикнати да ги гледаме околните регионални аеродроми:

DSCN3671.jpg

DSCN3672.jpg

Веќе сме горе, во отцепената зона за заминувања:

DSCN3673.jpg

Она што апсолутно најмногу ми пречи, тоа е невидено ефтината изведба на таванот на целиот терминал. Може без никаков проблем да се види самата ламарина која служи за кров на самата зграда (и која покрај се прокиснува), што на терминалот му придава вид на ефтин хангар за логистика. Можеле за многу ефтини пари да стават некакви тела, кои би го затскриле самиот кров, би ги покриле сите инсталации и би придале многу посветол вид на терминалот. Истото можам да го кажам и за подот кој е премногу темен. Тука можните решенија се неколку: да се постави таписон, кој придава могу погостоприемен и луксузен вид на терминалот, или да се оди со светли јасни плочки кои даваат вид на чистота и јасност, или да се оди со темни плочки, кои одбиваат/рефлектираат светлина. Вака самиот под ми изгледа многу нечисто. Седиштата на горните гејтови (на оние со цевките обележани со кодови 2аа) се генерално ОК, иако секој средно прошетан човек знае дека стандард за ваквите седишта низ светот е на краевите на клупите да има по едно поголемо седиште, кое е во форма на фотеља и служи за поголем комфор и релаксација на патниците. Можеби ќе речете дека премногу замерки наоѓам, но затоа постои цела наука и струка која до последен детал се грижи за сиве овие нешта, спо цел впечатокот и доживувањето да се максимално пријатни. Очигледно турциве не се стигнати на тоа развојно ниво.

DSCN3674.jpg

DSCN3675.jpg

DSCN3676.jpg

Одлично место за ваква саксија тип раззеленување во социалистичка канцеларија на јавната администрација - директно пред таблата со ознаки:

DSCN3677.jpg
Полека се спуштаме кон излезите кои се на приземјето (обележани со ознаките 1аа), каде се опслужуваат помали авиони кои неможат технички да се закачат нацевките. Тука пак доаѓаме до поголемото разочарување, фушерај и ефтинија:
DSCN3678.jpg
Како што може да се забележи, во овој дел се наоѓаат 3 излези (103, 104 и 105), но кога ќе слеземе доле излегува дека гејтот 105 воопшто не постои, осносно не е монитрана потребната опрема за опслужување на патниците (пулт зад кои по стандард стојат по двајца вработени и ги проверуваат и ги пропуштаат патниците кон авионот секој од својата страна на пултот). Е, тука на турците не им стигнало дали време, дали финансии да го изградат гејтот 105 (иако 103 и 104 постојат), па така местото од каде извираат кабли и инсталации од подот се покриени со црвена кутија, а вратат стои засекогаш затворена. Јасно се гледа дека табелата на излезот 105 е поставена, но токму тука се гледа дека таа е крива:
DSCN3679.jpg
DSCN3680.jpg
На горните две слики прекрасно се забележува турската посветеност на деталите: со голо око се видливи сите инсталации, меѓу кои и огромните цевки за вентилација, седиштата за одмор на патниците се поефтини и понеудобни од оние прикажани на горниот спрат (небаре се работи за Титаник и втора класа на патници кои плаќаат помалку и со тоа го оправдуваат ова мизерно ниво на терминалот на приземјето). Самите клупи се навистина кратки (по 3 седишта на клупа) и бидејќи се многу на број делуваат како да се расфрлани, на ретко и неуредно поставени. Јасно се гледа и колку квалитетно, иновативно и интересно е решено осветлувањето - како на производствена хала или шивачки цех.
Излегуваме надвор, каде што не беа видни било какви особености, освет фактот што на целиот аеродром имаше само 2 авиона, меѓу кои и оној на Адриа:
DSCN3681.jpg
DSCN3682.jpg
DSCN3683.jpg
DSCN3684.jpg
Објектите на контролната кула:​
DSCN3686.jpg
Стариот мизерно мал терминал, кој наместо да се претвори во хаб за нискотарифните авиокомпании, по обсежна реконструкција, сега е оставен да пустее и пропаѓа со времето:
DSCN3687.jpg
DSCN3689.jpg
Се разбира тука се и авионите, односно остатоците од неуспешните обиди да се воспостави македноска авио компанија (иако беа успешни во перење на пари се разбира):
DSCN3690.jpg
DSCN3692.jpg
DSCN3693.jpg
 
Интересно, 3 компании се откажаа од кои 2 побитни (Малев и ЧСА), а бројките одат горе.Податоците се збирни.Според ТАВ:
March 2012
: 57.596
passengers (+24%)
January-March 2012:
171.021
passengers (+23%)
Според ДЗС:
Passenger numbers:
Macedonia
Skopje and Ohrid
49,031, +22%.

Aircraft movements:
Macedonia
Skopje and Ohrid
698, +4%.

Превезени патници во авиосообраќајот по тромесечија за 2011 според Заводот за статистика:

1во 137.498
2ро 197.046
3то 298.550
4то 195.226

Вкупно: 828.320 или зголемување од 9,5% од превезените патници во 2010 (756.088).


Според статистиката на ТАВ бројот на превезени патници за 2011 изнесува 838.164 односно 9.844 патници повеќе од пресметката на Заводот за статистика. Според ТАВ, во 2010 бројот на патници бил 730.095 (или за 25.993 помалку патници од податокот на Заводот) па според тоа тие пресметале дека во 2011 има зголемување од 15%.


Ваквите пресметки произлегуваат или од грешка на вработените во Заводот или од менаџментот на ТАВ кој намерно или ненамерно прикажува нереален раст.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom