Скопје со нов "светски" аеродром

  • Креатор на темата Креатор на темата viktora
  • Време на започнување Време на започнување
Значи нормална дискусија со Поларис не оди...:tapp:
Ти му викаш турците требале сами надзор да си прават, тој ти вика македонски фирми го изработувале?
Ај еве ти Поларис зошто во С.Арабија и Катар не се случува вакво нешто. Затоа што таму турците не смеат да потфрлат! Ако се случи нешто вакво таму ќе плаќаат огромни казни!
Овдека Грујо им прогледува низ прсти (зема пари), турците перат пари овде, а само ние граѓаните може да настрадаме... тоа е.
 
Од светскиот аеродром после банкротот на Малев не одат линии 2 пати дневно за Будимпешта, аеродром со добра конекција и кон Запад и кон Исток.Откажани се и линиите за Прага кои летаа секој ден.
БХ Ерлајнс најави од Март скоро секој ден лет Сараево - Скопје и обратно и уште непочнати ги откажа.
Можда се плашат од нова конкуренција - летечки покриви :pos:
 
Од светскиот аеродром после банкротот на Малев не одат линии 2 пати дневно за Будимпешта, аеродром со добра конекција и кон Запад и кон Исток.Откажани се и линиите за Прага кои летаа секој ден.
БХ Ерлајнс најави од Март скоро секој ден лет Сараево - Скопје и обратно и уште непочнати ги откажа.
Можда се плашат од нова конкуренција - летечки покриви :pos:
А нашиве власти за 20 години растурија 3-4 авиокомпании поради туѓи и лични интереси :
Palair Macedonian Airlines (1991-септември 1996)
Флота :
1x Туполев Ту-154-Б
Palair_Macedonian_Tupolev_Tu-154B-1_Wallner.jpg

3X FOKKER 100
5888369647_3d67abcd57_z.jpg

F-OLGA
14329_1171780576.jpg

F-OLGB, во позадина DC-9-30 на Авиоимпекс
19930305-1-P-d-2-500.jpg

PH-KXL, познат по несреќата на 5.3.1993 на Петровец


2x FОККER 28
F28-F-GIAIs.jpg

F-GIAI
11100_1191192870.jpg
F-GDUY
1x Fokker 70 произведен 1993 (нов);

1x BAC 1-11;


2x Антонов Ан-24.
1415114.jpg
LZ-ANC + уште еден во позадина

Hивната мрежа на линии е за почит.Во 1993 поголема од денес, на сликата фалат линиите за Рим, Пиза, Виена и Белград.
217764_111865682230394_100002208892484_128984_1621532_n.jpg


Meta Aviotransport (во период од 1992-1996 година најмногу на линии од МК за Германија:
од Охрид (Амстердам, Берлин, Дизелдорф,Скопје-Штутгарт, Цирих - Базел)
и од Скопје (Амстердам, Берлин, Дизелдорф, Франкфурт, Хамбург, Штутгарт, Москва Внуково, Цирих)
Флота од 4 авиони (2х Туполев Ту-154-М, 2х Јаковлев Јак-42Д), ептен ретки слики.
1724098.jpg

Вториот нивни Ту-154-М рег. РА-85619, Москва Внуково, Август 1993 година
0255179.jpg

Јаковлев Јак-42Д во Штутгарт рег.42406, Јули 1993


Avioimpex
(Во период 1991- 9/2002 година), линии:
Скопје: Амстердам, Базел, Берлин - Хамбург, Виена,Гетеборг - Копенхаген, Дизелдорф, Женева, Загреб, Истанбул, Келн, Љубљана, Рим, Франкфурт, Цирих, Штутгарт.
Охрид:Амстердам, Виена, Женева, Цирих - Базел
ФЛОТА:
1 x DC-9-30

991029455_Z3-ARA_McDonnell-Douglas-DC-9-33F(RC)_Av.jpg

McDonnel Douglas DC-9-33 F, Z3-ARA

1 x MD-83

0223632.jpg
McDonnel Douglas MD-83, Z3-AAC

3 x MD-82
(Z3-AAD, S5-ABB, S5ABC)
990393728_Z3-AAD_McDonnell-Douglas-MD-82_Avioimpex.jpg

МcDonnel Douglas MD-82, Z3-AAD

1 x MD-81
avioimpex-1.jpg
McDonnel Douglas MD-81, Z3-ARB

3 х Јаковлев 42Д
1108657593.jpg
Јаковлев Јак-42Д, РА-42389
YAK42_Avioimpex_RA-42432_Ponta_ZRH0901.jpg

РА-42432
1200674760.jpg

RA-42390, се урна на 20 Ноември 1993 кај Охрид, лет од Женева
800px-Avioimpex_Tupolev_Tu-154M_Wallner.jpg

Туполев Ту-154-М, користеа во меѓувреме уште 3-4 други, оваа е единствена (најстара) слика

MAT
(16.1.1994-1.9.2009)
2 x Boeing 737-200 (TC-ALT,F-GMJD)
0004223.jpg


2 х Јаковлев Јак-42Д
0008723.jpg

RA-42326

Дестинации:Амстердам, Белград, Берлин - Хамбург, Брисел, Будимпешта, Виена, Гетеборг, Дизелдорф, Женева, Истанбул, Карлсруе,Копенхаген, Луксембург, Мастрихт, Милано, Цирих, Палма де Мајорка, Прага, Рим, Стокхолм, Франкфурт, Штутгарт
3x DC-9-30 (Z3-AAB, Z3-ARE, Z3-ARD)Z3-AAB DC-9-32MK.jpg
Z3-AAB
4 x Boeing 737-300 (Z3-AAA, Z3-AAF, Z3-ARF,SE-DLO)
Z3-AAA 737-300.jpg
Z3-AAA
Z3-ARF 737-300.jpgZ3-ARF
Z3-AAF.jpgZ3-AAF
1 х нов Canadair Regional Jet CRJ-900 ( + 2 нарачки, неиспорачани)Z3-AAG CRJ900 1.jpg
Z3-AAG
Нов Embraer ERJ170 (+ 2 ЕRJ 175 и ERJ 145 нарачани, не стигнаа поради банкротот)Z3-SVD ERJ1700.jpgAir Service, формирана негде 2000-2002 од газдата на бивши Палер и работеа регионални линии до Белград, Софија, Подгорица и Сараево со 2х BAE Jetstream 31 co 19 седишта.
Jetstream.jpg
 

Attachments

  • Z3-AAG CRJ900.jpg
    Z3-AAG CRJ900.jpg
    96,9 KB · Прегледи: 7
За Канадерот на МАТ ми е многу криво.. мислам дека бевме меѓу првите во Европа што го добивме, но не сум сигурен. Прекрасен авион.
 
За Канадерот на МАТ ми е многу криво.. мислам дека бевме меѓу првите во Европа што го добивме, но не сум сигурен. Прекрасен авион.

CRJ на изглед ми е најдобро нешто од авион, ни Боинг ни Ербас.Внатрешно стандардна опција се вакви седишта
CSeries+interior-thumb-800x600.jpg
А доста го фалат и авион со голем домет и економичен.Претпоставувам и поради тие причини МАТ нарачаа 3, од кои 2 никогаш не стигнаа...
Овде во видеово е претставен како Боинг 737 од ретардите во Сител, инаку веста е за сплетките од АЦВП спрема МАТ
Еве уште нешто како од странство е притискано на МАТ, еден аршин за нив - друг за ЕУ компании
На крајот од видеото е и Боинг 737-500, стигнат во периодот пред затворањето, а планот им бил за уште еден.
 
По трет пат те прашувам.Кога викаш дома мајстори, дали ги надгледуваш или си само инвеститор?

И по втор пат повторувам, Аеродромот Свети Апостол Павле во Охрид не е граден само е реновиран внатрешно.
Ама па зошто во Охрид е ок, а во Скопје не испаднало добро кога ги граделе исти фирми?
Едно е реновиране ,друго е да градиш от темел.
 
Су летал со сите горе наведени, Палер, Авиоимпекс, МАТ и сите си беа ок ама имаше многу далавери. Дупло се продаваа карти, одкажани летови итн. и ништо чудно што пропаднаа, битно некој ги наполни џебовите. Иначе и до сега беше ок, со Малев, Чеш и другиве со прекачувајне колку толку се стигуваше сегде.
Но тоа што Малев и Чеш нема да летаат поќе одма се изрази на цените. До сега Штутгарт - Скопје и назад можеше да се најде за 180-250 Евра, преку Белград, Виена, Будимпешта или Прага. Цените беа ок пошто и со автобус толку се картите и плус овие компании не се нискобуџетни. Но сега цените скоро и да се дуплираа што е катастрофа пошто по мое искуство скоро секојпат ко летав авионите беа полни барем 75% и не верувам дека не е рентабилно да се лета за Скопје.
 
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Причина плус за постоење домашна компанија, макар со 51% државно учество.Барем најбитните центри да се покријат со еден до два лета дневно, за после опции кон Северна Америка и помалите аеродроми во Европа.Срамота е да не е поврзан со Амстердам, Брисел, Берлин, Варшава, Виена, Дубаи (за трансфери кон Азија и Австралија), Копенхаген, Лондон, Милано, Минхен, Москва, Париз, Прага, Рим, Стокхолм, Франкфурт, Цирих + стандардните иселенички линии и други места каде се концентрирани голем број иселеници Базел, Бари, Болоња/Форли, Венеција, Гетеборг, Дизелдорф, Дортмунд, Женева, Измир, Карлсруе, Љубљана, Трст, Штутгарт.

И кога веќе поголемите аеродроми работат со апсорпција на патници од помалите:
(Загреб/ Дубровник, Ријека, Сараево, Сплит, Подгорица.Пула па и Скопје во последно време)
(Белград/Бања Лука, Ниш, Подгорица, Сараево, Скопје, Тиват)
(Софија/Бургас, Варна, Ниш и Скопје - трансфери со патнички сообраќај)
(Љубљана/Марибор, Приштина - дури отворија и база со 2 авиони таму, Сараево, Сплит, Скопје, Тирана)

Зошто Скопје да не е собирно место за помалите неискористени аеродроми во регионот од типот на Бања Лука (300.000 жители),Бургас (200.000), Варна (340.000), Марибор (100.000), Мостар (130.000), Ниш (300.000), Пловдив (350.000), Подгорица (150.000), Приштина (250.000), Тирана (600.000 - 80% од линиите им се кон доста места во Италија, за другите места многу послабо), Тузла (100.000)...

Ама тие си работат нормално, а во Скопје се учат англиски и голтање букви :facepalm:
Vardar Ekspres.jpg
 
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Зошто Скопје да не е собирно место за помалите неискористени аеродроми во регионот од типот на Бања Лука (300.000 жители),Бургас (200.000), Варна (340.000), Марибор (100.000), Мостар (130.000), Ниш (300.000), Пловдив (350.000), Подгорица (150.000), Приштина (250.000), Тирана (600.000 - 80% од линиите им се кон доста места во Италија, за другите места многу послабо), Тузла (100.000)...
Во каква смисла Скопje да е собирно место на помали аjродроми? Летови от Ниш за Западна Европа да преминуват преку Скопje, на това мислиш?
 
И додека кај нас Турците се учат да пишуваат Англиски, денеска беше објавено дека Qatar Airways, ќе почне од Септември да лета од Белград.
А ние ќе си ги држиме Turkish Airlines и ќе им даваме субвенции, па дури имаше и предлог да ги прогласиме за национален авио-превозник. Се надевам дека некој има барем малку мозок и нема да дозволи да се случи нешто такво. Ние и сега го трпиме монополот на ТА, па кога би ги прогласиле за национален авио-превозник, тоа би било смрт за Скопскиот аеродром.
 
До кај е изградбата на клучката пред патарината? Нели требаше да се изгради и тоа!?
 
Pera Construction e фирмата која го градела аеродромот.Истите го имаат направенo Ramstore,Johnson Controls,Johnson Mathew,ТЕ-ТО итн.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom