Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
По по по, што се не прочитав по темава. Се експерт до експерт. Браос.

Шо си купвал таква ко не ти треба? Имаш 1.7 CDTI со 75 кс и решен ти е проблемот.
Ефтино ја земав.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ефтино ја земав.
Е така и ти треба... таквите ко тебе, лајно ефтино да начекат, ќе го земат. Не дека му треба, туку дека е ефтино. После ќе се жалите дека ви смрди...

Кога се купува кола се размислува малку подлабоко. Распрашај се за потрошувачка, резервни делови, издржливост па потоа одбери ја. Цената е последен, најнебитен фактор во целата математика.



Кога сме кај TDI со 110 кс.... го имам во Аудито (А4 Аvant quattro), од 7 и пол низ град не троши повеќе шо сакаш прај му. На отворено зависи од ногата, 100-120 да го возиш е околу 5.5 - 6 литри, со клима/без клима нема некоја разлика. 140/160 до 7 знај да качи. Со оглед дека Аудито е 1400 кг, а Голфовите се 300-400 помалку + немаат quattro погон, гарантирано дека литар помалце троши тој мотор во Голф под услов да е добар (читај да нема 600.000 км. ).

Ај сеа и тро да ве просветлам... разликата измеѓу 90 кс TDI и 110 кс е најмногу во турбината (и пумпата за притисок). Едниот има обична (90 кс) додека другиот има турбина со варијабилна геометрија (кој го интересира нека гугла), и кај 110-ката има електронско вбризгување на горивото па поради тоа на 4100 вртежи развива 20 кс повеќе. Ништо посебно. Потрошувачката на гориво и кај двата модели е горе долу иста. Појакиот е нешто подобар во искористувањето на горивото, ама со оглед дека се возат во опсег 1500-3000 вртежи, е незабележително.

вчера баш земав голф 1.9 tdi 90 konja 2001, мислам дека повеќе од 90 коња е префорсирано, а и повеќе троши. Знае некој колку троши со 90 коња? и дали ќе ми прави проблем полиција дека сум почетник и мислам дека над 1.6 и повеќе од незнам колку коња не смеам да возам ?
Ако си зел ти со 90 кс, незначи дека 110 е префорсирано. Напротив, од 1.9 TDI имаш и варијанта со 131 кс... читни шо сум пишал за разликата погоре. И да, грешка си дека со иста кубикажа тој шо има повеќе коњи тој повеќе троши. Не е така. Тој што има повеќе коњи подобро го искористува горивото (создава повеќе сила), и ти иди дека помалку троши (повеќе сила со помалку гориво).

Полиција нема да ти прави проблем, до 100 кс можи почетник да вози. На кубикажа нема ограничување, можиш да возиш Мерцедес 300Д со 3000 кубици и 98 кс.

znaci ja imam golf 4 1.6 sr HI LINE OPREMA so uklucena klima mi mava 11 12 gradksa i koa stoi nevidono cadi kao da e pod gas a bez klima 9,8 ako nekoj ima lsicna kol ane kak kaze
Шо сакаш, бензинец е. 11-12 е нормално да ти троши. А тоа шо чади... е друга мака.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
860
Поени од реакции
413
Е така и ти треба... таквите ко тебе, лајно ефтино да начекат, ќе го земат. Не дека му треба, туку дека е ефтино. После ќе се жалите дека ви смрди...

Кога се купува кола се размислува малку подлабоко. Распрашај се за потрошувачка, резервни делови, издржливост па потоа одбери ја. Цената е последен, најнебитен фактор во целата математика.



Кога сме кај TDI со 110 кс.... го имам во Аудито (А4 Аvant quattro), од 7 и пол низ град не троши повеќе шо сакаш прај му. На отворено зависи од ногата, 100-120 да го возиш е околу 5.5 - 6 литри, со клима/без клима нема некоја разлика. 140/160 до 7 знај да качи. Со оглед дека Аудито е 1400 кг, а Голфовите се 300-400 помалку + немаат quattro погон, гарантирано дека литар помалце троши тој мотор во Голф под услов да е добар (читај да нема 600.000 км. ).

Ај сеа и тро да ве просветлам... разликата измеѓу 90 кс TDI и 110 кс е најмногу во турбината (и пумпата за притисок). Едниот има обична (90 кс) додека другиот има турбина со варијабилна геометрија (кој го интересира нека гугла), и кај 110-ката има електронско вбризгување на горивото па поради тоа на 4100 вртежи развива 20 кс повеќе. Ништо посебно. Потрошувачката на гориво и кај двата модели е горе долу иста. Појакиот е нешто подобар во искористувањето на горивото, ама со оглед дека се возат во опсег 1500-3000 вртежи, е незабележително.


Ако си зел ти со 90 кс, незначи дека 110 е префорсирано. Напротив, од 1.9 TDI имаш и варијанта со 131 кс... читни шо сум пишал за разликата погоре. И да, грешка си дека со иста кубикажа тој шо има повеќе коњи тој повеќе троши. Не е така. Тој што има повеќе коњи подобро го искористува горивото (создава повеќе сила), и ти иди дека помалку троши (повеќе сила со помалку гориво).

Полиција нема да ти прави проблем, до 100 кс можи почетник да вози. На кубикажа нема ограничување, можиш да возиш Мерцедес 300Д со 3000 кубици и 98 кс.

Шо сакаш, бензинец е. 11-12 е нормално да ти троши. А тоа шо чади... е друга мака.

Dzish kaj si do sega ? :D Fala bogu da dojde nekoj sto se razbira povekje... Mene vekje na zivci pocna da mi ide sto istovo ova mu go objasnuvam 5 pati...
 
Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
30
Е така и ти треба... таквите ко тебе, лајно ефтино да начекат, ќе го земат. Не дека му треба, туку дека е ефтино. После ќе се жалите дека ви смрди...

Кога се купува кола се размислува малку подлабоко. Распрашај се за потрошувачка, резервни делови, издржливост па потоа одбери ја. Цената е последен, најнебитен фактор во целата математика.



Кога сме кај TDI со 110 кс.... го имам во Аудито (А4 Аvant quattro), од 7 и пол низ град не троши повеќе шо сакаш прај му. На отворено зависи од ногата, 100-120 да го возиш е околу 5.5 - 6 литри, со клима/без клима нема некоја разлика. 140/160 до 7 знај да качи. Со оглед дека Аудито е 1400 кг, а Голфовите се 300-400 помалку + немаат quattro погон, гарантирано дека литар помалце троши тој мотор во Голф под услов да е добар (читај да нема 600.000 км. ).

Ај сеа и тро да ве просветлам... разликата измеѓу 90 кс TDI и 110 кс е најмногу во турбината (и пумпата за притисок). Едниот има обична (90 кс) додека другиот има турбина со варијабилна геометрија (кој го интересира нека гугла), и кај 110-ката има електронско вбризгување на горивото па поради тоа на 4100 вртежи развива 20 кс повеќе. Ништо посебно. Потрошувачката на гориво и кај двата модели е горе долу иста. Појакиот е нешто подобар во искористувањето на горивото, ама со оглед дека се возат во опсег 1500-3000 вртежи, е незабележително.


Ако си зел ти со 90 кс, незначи дека 110 е префорсирано. Напротив, од 1.9 TDI имаш и варијанта со 131 кс... читни шо сум пишал за разликата погоре. И да, грешка си дека со иста кубикажа тој шо има повеќе коњи тој повеќе троши. Не е така. Тој што има повеќе коњи подобро го искористува горивото (создава повеќе сила), и ти иди дека помалку троши (повеќе сила со помалку гориво).

Полиција нема да ти прави проблем, до 100 кс можи почетник да вози. На кубикажа нема ограничување, можиш да возиш Мерцедес 300Д со 3000 кубици и 98 кс.

Шо сакаш, бензинец е. 11-12 е нормално да ти троши. А тоа шо чади... е друга мака.

vekje ne mi go pojavuva toj problem so cadenje posle servisot znaci sega si raboti normalno ama cica benzin ....12 IDE ...sakav da te prasam dali e isplatlivo ovaa masina da se stava na lin i kolku bi trosela togas i dali ke i se skrati vekot ?? ne sum mn upaten u plinot
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
Гевгелија-Скопје,ама не ми ја земаа дозволата ниту правеа записник зашто со сообраќаецот малку се закачивме оти тој збореше дека сум возел 174km/h и го покажа радарот,а не го видов да ме мери,ако го видев ќе реагирав и брзината ќе беше многу помала и од таа неговата и го негирав неговиот збор затоа што му тврдев дека сум возел 200-210.Дата,саат и брзина се меморирани во бордкомпјутерот.Бидејќи покажал неточни податоци полицаецот имам ли некоја олеснителна околност со моите податоци или воопшто да не ги ни споменувам ако дојде покана за на суд
Не знам шо да ти речам во случај да ти стаса покана за суд, освен да се советуваш со адвокат.
Мене пред неколку години на Катланово ме казнија исто така за брзо возење, тој период ко ги воведуваа казнените поени и книшките. И бидејќи за влакно ја избегнав казната од 300 евра, ја заменив таа од 45 со казнени поени. После тоа 2 пати ми идеше дома известување за неплатена казна, па трчав по полиции, телеграми праќав, чуда... таман си реков средена е работата, по неколку месеци ми стасува дома извршно решение за наплата и сакав-неќев, се консултирав со адвокат и ми предложи да ги дадам на суд, бидејќи сите аргументи беа на моја страна, со заверени документи, копии од телеграми... па на крај се среди се’, пред некоја недела ми ја дадоа пресудата во моја корист, па сега останува да чекам да ми ги вратат сите трошоци за судови, адвокати... а тие пари на свети падапие ќе ги видам.
Е во твојов случај е малце позаебано, оти ако гледаш да ја истераш твојата правда, би требало да ти ја одземат по правило возачката и плус 300 евра мислам беше казната... ако веќе дојди на суд работава. А иначе, тоа стар штос е со радарите, го фаќа еден со 170 и не го ресетира, па после уште 3-ца ќе ги фати со истата брзина, па ти ако сакаш и фиќо вози :)
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Јас имам едно прашање а верувам дека има некој што ќе ми одговори.
Вака, Југцето го возев извесно време со полномоштво на скопски таблички. Е сега дојде време да го одјавувам и да го префрлам на охридски табли. Арно ама регистрацијата ми помина точно денес, а деновиве морам да го одјавам во полиција во Скопје што значи ќе останам без регистарски ознаки во Скопје.
Како да стигнам до Охрид со југцето за да го регистрирам, ставање пробни таблички и слично. И како би извадил пробни таблички ако не можам да направам технички преглед со оглед на тоа што регистрацијата е веќе истечена.

Помош! :D
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.805
Поени од реакции
3.058
1.9 8v TDI 1896 cc 4cyl Diesel 90 PS (66 kW; 89 hp) @3750 rpm 210 N·m (155 lb·ft) @1900 rpm AGR/ALH 13.2 180 km/h (110 mph) 135 g/km 1999–2001
1.9 8v TDI 1896 cc 4cyl Diesel 110 PS (81 kW; 108 hp) @4000 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @1900 rpm AHF/ASV 11.3 193 km/h (120 mph) 135 g/km 1999–2001

еве ги информациите по ред како одат
NameVolumeEngineFuelOutputTorqueEngine ID code(s)0–100 km/h,sTop speedCO2Years
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Variant#Golf_Mk4_Variant_.281999.E2.80.932006.29

еве ја разликата помеѓу 90 и 110, што улога има kW во моторот ?
 
Член од
20 ноември 2009
Мислења
460
Поени од реакции
130
Јас имам едно прашање а верувам дека има некој што ќе ми одговори.
Вака, Југцето го возев извесно време со полномоштво на скопски таблички. Е сега дојде време да го одјавувам и да го префрлам на охридски табли. Арно ама регистрацијата ми помина точно денес, а деновиве морам да го одјавам во полиција во Скопје што значи ќе останам без регистарски ознаки во Скопје.
Како да стигнам до Охрид со југцето за да го регистрирам, ставање пробни таблички и слично. И како би извадил пробни таблички ако не можам да направам технички преглед со оглед на тоа што регистрацијата е веќе истечена.

Помош! :D
Извај ги таблиците и појди со друга кола :D немора и југото да го носиш
--- надополнето: 25 јануари 2012 во 19:07 ---
Јас имам едно прашање а верувам дека има некој што ќе ми одговори.
Вака, Југцето го возев извесно време со полномоштво на скопски таблички. Е сега дојде време да го одјавувам и да го префрлам на охридски табли. Арно ама регистрацијата ми помина точно денес, а деновиве морам да го одјавам во полиција во Скопје што значи ќе останам без регистарски ознаки во Скопје.
Како да стигнам до Охрид со југцето за да го регистрирам, ставање пробни таблички и слично. И како би извадил пробни таблички ако не можам да направам технички преглед со оглед на тоа што регистрацијата е веќе истечена.

Помош! :D
Извај ги таблиците и појди со друга кола :D немора и југото да го носиш
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Е така и ти треба... таквите ко тебе, лајно ефтино да начекат, ќе го земат. Не дека му треба, туку дека е ефтино. После ќе се жалите дека ви смрди...

Кога се купува кола се размислува малку подлабоко. Распрашај се за потрошувачка, резервни делови, издржливост па потоа одбери ја. Цената е последен, најнебитен фактор во целата математика.
Од многу глава не боли. Си ја знам колата и знам колку може да тегне. Според тебе што е пубавао да ја купам оваа кола или некое југо? Цената е слична.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.298
Поени од реакции
15.531
Ај едно општо мислење баш за овој тип на Голф? Што мислите од издржливост, цена/квалитет, потрошувачка во град...?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Јас имам едно прашање а верувам дека има некој што ќе ми одговори.
Вака, Југцето го возев извесно време со полномоштво на скопски таблички. Е сега дојде време да го одјавувам и да го префрлам на охридски табли. Арно ама регистрацијата ми помина точно денес, а деновиве морам да го одјавам во полиција во Скопје што значи ќе останам без регистарски ознаки во Скопје.
Како да стигнам до Охрид со југцето за да го регистрирам, ставање пробни таблички и слично. И како би извадил пробни таблички ако не можам да направам технички преглед со оглед на тоа што регистрацијата е веќе истечена.

Помош! :D
прво и основно, ке мора да го регистрира сопственикот. појаснување:

нови сообраќајна и таблици на нерегистрирано возило нема да ти дадат. а бидејки нема да имаш сообраќајна на свое име, неможеш да го регистрираш ни со полномошно ни со договор за купопродажба. договорот за купопродажба е легитимен само на регистрирано возило. значи пошто ти е истечена регистрацијата, нека ти е со среќа... ќе мораш да го возиш до скопје нерегистрирано... помоли се пред да тргнеш, да не те запираат...

и кога ке го регистрираш, пак чекај до истек на регистрацијата...
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
прво и основно, ке мора да го регистрира сопственикот. појаснување:

нови сообраќајна и таблици на нерегистрирано возило нема да ти дадат. а бидејки нема да имаш сообраќајна на свое име, неможеш да го регистрираш ни со полномошно ни со договор за купопродажба. договорот за купопродажба е легитимен само на регистрирано возило. значи пошто ти е истечена регистрацијата, нека ти е со среќа... ќе мораш да го возиш до скопје нерегистрирано... помоли се пред да тргнеш, да не те запираат...

и кога ке го регистрираш, пак чекај до истек на регистрацијата...
Можеби не бев јасен, малце конфузно и го напишав постот во паника :) Југцето ми е веќе во Скопје, го донесов, и ми е на скопски таблички. Ми истече регистрацијата(икс причини, не бев тука) и сакам да си го префрлам на мое име т.е на охридски таблички. Е сега го одјавувам тука во Скопје, нормално со човекот од кај што го имам земено, и после тоа ме интересира процедурата за до го довлечкам до Охрид. Пошто нели ставаат печат за одјавување во сообраќајната и можам да земам пробни таблички за да стигнам регуларно без стресови во Охрид.
Помош o_O
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.896
Поени од реакции
717
Каде во Скопје има добар сервис за ауспуси?Денеска бев до кај еден и ми вика изгорен ти е задниот лонец не се прави мора нов.Па колку одприлика се движат цените за нов заден заедно со монтажа,се работи за Фелиција.Кај овој што бев на другар негов другар ми вика за тебе 1400 со се работна рака.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom