ја учев у средно за горива и знам што е октански број. али да не замарам.
гориво со поголем октански број може да се компримира повеќе без притоа да се самозапали експлозивно и да предизвика тропање во моторот.
ако моторот е правен за гориво со висок број на октани - подобро ќе работи (поефикасно) со 100 октански бензин, пошто, нАли, може многу да се компримира пред да детонира.
ако не е правен за високооктански горива - џабе фрлени пари.
ако е правен за високооктански горива, а му се става бензин со „малку октани“ - моторот ќе работи неефикасно; можно е и тропање во моторот (од експлозиите, т.е. немирното согорување на бензинот)
гориво со поголем октански број може да се компримира повеќе без притоа да се самозапали експлозивно и да предизвика тропање во моторот.
ако моторот е правен за гориво со висок број на октани - подобро ќе работи (поефикасно) со 100 октански бензин, пошто, нАли, може многу да се компримира пред да детонира.
ако не е правен за високооктански горива - џабе фрлени пари.
ако е правен за високооктански горива, а му се става бензин со „малку октани“ - моторот ќе работи неефикасно; можно е и тропање во моторот (од експлозиите, т.е. немирното согорување на бензинот)