Мислев на мрежата ... каков иа да клајш модем проблеми че имашБев на моторола ме лажеа дека било до модемот сега сум на Thomson со истите проблеми?
Не два три дена туку цела недела, а вчера ја претераа ... од околу 22 часот па се до денес околу 11 часот немаше ништо, ни интернет ни телефонија ни тв, вечерва исто... но изгледа го решија проблемот за еден час, колку што начув, им се запалувале кутиите по бандерите..е сега од што.... но и тоа не е важно, мене ме интересираат само две работиПАК СНЕМА НЕТ! Боже, све у исто време секој ден снемува нет и тоа ваљда ќе трае едно 2-3 часа и после пак ќе се врати.
Чудно, вака веќе праи 2-3 дена за ред...Цел ден има и вака околу 19-20 часот ќе снема нет...Техничка подршка не се ни јавува...Чекај си ти чекај...
Да да и ја им се јавив и на мене ми кажаа нешто кутиите по бандерите им се запалувале + им краделе во мојов реон (ништо чудно мислам стварно, со каков народ живееме ние тука кутрите ) од сандучињата..Тоа ги објаснува отворените сандачиња што се кај секој влез и честото проаѓање на колата со екипа од Близу...Не два три дена туку цела недела, а вчера ја претераа ... од околу 22 часот па се до денес околу 11 часот немаше ништо, ни интернет ни телефонија ни тв, вечерва исто... но изгледа го решија проблемот за еден час, колку што начув, им се запалувале кутиите по бандерите..е сега од што.... но и тоа не е важно, мене ме интересираат само две работи
- да обезбедам пари за навреме да им платам
- да ги имам унапред платените услуги 24 часа дневно во било кое време на располагање
.. за нивните изговори за прекините ама баш ич не ме боли, но ако продолжат вака со заебанциите.. некои комшии (корисници на blizoo) адвокати, веќе разгледуваат и проучуваат опции и можда ќе следи и преземање на некои правни дејствија...
Takvi krazbi se slucuvaat samo vo toj kraj vklucuvajki gi Topansko pole,Cair,Butel i Skopje sever bidejki dominira albanskoto naselenie vo tie naselbi i po moe mislenje nikogas nema da funkcionira mrezata na Blizoo kako sto treba vo takvi naselbi.Istoto gi ceka ako donesat mreza vo Sutka duri moze da bide i poloso.Edinstven izlez e da gi napustat tie naselbi i da im gi prepustat korisnicite na Telekom i One.Да да и ја им се јавив и на мене ми кажаа нешто кутиите по бандерите им се запалувале + им краделе во мојов реон (ништо чудно мислам стварно, со каков народ живееме ние тука кутрите ) од сандучињата..Тоа ги објаснува отворените сандачиња што се кај секој влез и честото проаѓање на колата со екипа од Близу...
Навистина имаат мачна работа типциве
Konsultiraj se so nadleznite vo AEK i ako ima pravna osnova otkaci gi bez da plakas penali a potoa begaj na drug operator.Два месеци имам Близу на работа и откако првиот месец беше све добро вториов е катастрофално значи ужас, дури и шиткабел се бољи пошто се барем стабилни ако се спори.
Последниве 15 дена нетот паѓа во просек 10тина до 15 пати дневно од 5 минути па се до пола саат.
Во четвртокот нетот падна едно добри 50 пати во текот на целиот ден т.е. од 12 на пладне до 10 вечер. Повеќето краткотрајни од 2-3 минути ама доволни да не ти дозволат ништо да напраиш.
Техничка подрша ужас, кога ќе ми дојде детална сметка баш ќе видам колку имам потрошено на гадовите, еднаш се немаат јавено пред да ми свири тоа гадната музика едно 5-6 минути и нивниот одговор веќе 2 недели е ќе пуштиме налог.
Дајте совет, можам да го раскинам договорот без пенали пошто не сум задоволен од нивните услуги? Или да се жалам во АЕК?
Значи да појаснам, ич не ме заболе за тоа што нудат неограничен нет, сакам стабилен нет а не да ми паѓа на секои 5 минути.
Ти пишува во договорот прочитај ќе видиш ако не дојдат да го одстранат проблемот во рок од 24 часа они го прекршуваат договорот и можеш да го раскинеш. Треба да поднесеш писмен приговор во некој од нивните салони и да појасниш од што не си задоволен и да потенцираш дека проблемот не е отстранет 2 недели и да бараш да те исклучат! Нема зошто пенали да плаќаш они го прекршиле договорот не ти! Близоо треба пенали да плаќа!Два месеци имам Близу на работа и откако првиот месец беше све добро вториов е катастрофално значи ужас, дури и шиткабел се бољи пошто се барем стабилни ако се спори.
Последниве 15 дена нетот паѓа во просек 10тина до 15 пати дневно од 5 минути па се до пола саат.
Во четвртокот нетот падна едно добри 50 пати во текот на целиот ден т.е. од 12 на пладне до 10 вечер. Повеќето краткотрајни од 2-3 минути ама доволни да не ти дозволат ништо да напраиш.
Техничка подрша ужас, кога ќе ми дојде детална сметка баш ќе видам колку имам потрошено на гадовите, еднаш се немаат јавено пред да ми свири тоа гадната музика едно 5-6 минути и нивниот одговор веќе 2 недели е ќе пуштиме налог.
Дајте совет, можам да го раскинам договорот без пенали пошто не сум задоволен од нивните услуги? Или да се жалам во АЕК?
Значи да појаснам, ич не ме заболе за тоа што нудат неограничен нет, сакам стабилен нет а не да ми паѓа на секои 5 минути.
А бе не е работата да мигрираме од еден на друг оператор ..и така во круг!Konsultiraj se so nadleznite vo AEK i ako ima pravna osnova otkaci gi bez da plakas penali a potoa begaj na drug operator.
Е друже алал да ти е за постов.А бе не е работата да мигрираме од еден на друг оператор ..и така во круг!
Сите викаат оди во T-home... скап е но затоа е добар, па сигурно дека ќе биде добар... пола век ја гради инфраструктурата, и што сега сите ајде трк пак назад во телекомот од кој избегавме поради беснеењето со цените и давањето на услугите како на лажиче....
... другите оператори се релативно нови..почнаа скоро од нула со инфраструктура, правеа и се уште ја развиваат сопствената мрежа, ги решаваа во од настанатите проблеми, според некои шпекулации (непотврдени) имале и опструкции од телекомот..јбг..се јавува конкуренција, мораме да признаеме дека баш новите провајдери се заслужни за големиот пад на цените на услугите и зголемување на обемот на пакетите.
Бевме стрпливи, лесно преоѓавме преку настанатите прекини и закинувања , но се има своја граница...
.. значи решението не треба да го бараме само во пребегувањето кон друг провајдер, мора да сфатиме дека времето на плаќање и ќутење пројде (тепаниот тепан, ебаниот ебан) и дека давателите на услуги мора (макар на тоа да бидат принудени и со разно разни мерки, поплаки, приговори, пријави, тужби итн) да го испорачаат договореното до последната точка, ништо помалку и ништо повеќе од платеното.
Во ред, али неможе некој да плаќа целосна услуга а да добива половична тоа нигде го нема! Тогаш нека кажат дека имаат проблеми со мрежата дека работат на нејзе и нека наплаќаат пола од тоа што наплаќаат. Во рекламите нека стои дека се можни чести привремени прекини како и неколку подолги целодневни прекини во текот на месецот! Нека речат: Во месецот 15 дена ви гарантираме интернет а останатите 15 можда ќе имате а можда и не! Неможе некој да гарантира дека нешто ќе обезбеди и потоа да ти каже пу пу неважи а ти ги земал парите! На што тоа личи?А бе не е работата да мигрираме од еден на друг оператор ..и така во круг!
Сите викаат оди во T-home... скап е но затоа е добар, па сигурно дека ќе биде добар... пола век ја гради инфраструктурата, и што сега сите ајде трк пак назад во телекомот од кој избегавме поради беснеењето со цените и давањето на услугите како на лажиче....
... другите оператори се релативно нови..почнаа скоро од нула со инфраструктура, правеа и се уште ја развиваат сопствената мрежа, ги решаваа во од настанатите проблеми, според некои шпекулации (непотврдени) имале и опструкции од телекомот..јбг..се јавува конкуренција, мораме да признаеме дека баш новите провајдери се заслужни за големиот пад на цените на услугите и зголемување на обемот на пакетите.
Бевме стрпливи, лесно преоѓавме преку настанатите прекини и закинувања , но се има своја граница...
.. значи решението не треба да го бараме само во пребегувањето кон друг провајдер, мора да сфатиме дека времето на плаќање и ќутење пројде (тепаниот тепан, ебаниот ебан) и дека давателите на услуги мора (макар на тоа да бидат принудени и со разно разни мерки, поплаки, приговори, пријави, тужби итн) да го испорачаат договореното до последната точка, ништо помалку и ништо повеќе од платеното.
Што е поентата да имаш брз интернет а да ти паѓа секои 10 минути?Aј бе не се жалете важно брз интернет имате
Шо направи бе човек, уште ги чекаш јас незнам некој волку мака да си имал со нив, волку ни јас не ги чекав, ова мора да е рекорд?Здравје задутре им идам и ке им барам да пишам пријава за корекција на цена.Еве недела дена ги чекам сервисерите да дојдат да го сменат тоа проклето апаратче да можам и телефон да користам али никаде ги нема.И нема веќе лабаво одма одам барам менаџер директор кој и да е таму во салон директно да се јави на некој на техничка да дојдат.Ова више е претеризам.
Саркастично беше кажано ... не гледам јас поента во тоа, затоа и не ни ставив интернет од нив. Сите се запалија за брзината и се фалат колку брз интернет имаат, а тоа колку е стабилен е друга приказна ...Што е поентата да имаш брз интернет а да ти паѓа секои 10 минути?