Абе какви пари давање за глупово, само ми треба кај е серискиот бројДа го декодираш кај некој шо прави такви работи.
Пежо 304 или 306 1.4 хр од 1997 год.Прашање до ценетиов форум бидејки повеќе мајстори кажуваат повеќе верзии.Имав проблем кој дури и не се приметуваше се додека не ставив плин.Имено имам пежо 304 1.4 хр од 1997 год.Претходно понекогаш при стоење или мала туража кога ке го вртев воланот ми се менуваше сама малку ептен туражата ако е нормално мегу 9 и 10 да стои стрелката ке се зголемеше минимално 10.5 ама кога ке го исправев воланот се се враќаше во нормала и не беше проблем некој за да му давам важност.Е сега откога ставив плин скоро нон стоп без разлика дали воланот ми е свртен или не ми се менува туражата ама доста приметно и прставува проблем,колата треба со воланот да вртиш малку лево десно па да се смири зборам кога мирува и работи инаку во вожња се е супер.Едни викаат сервото едни види со тој што ти го местел плинот трети друго,па затоа ако некој имал сличен проблем и го решил нека ми одговори.Однапред фала.Поздрав
Сигурно мисли на 306 од 1997... 304 е стар модел од 60-тите. Се работи најверојатно за TU3 моторот од 1,4 литри на PSA. Monopoint.Пежо 304 или 306 1.4 хр од 1997 год.
ај вака.. не ти е до плинот... на плин само повеке реагираат ваквите работи... мада со плинот може да се реши со соодветни штеловања... кај тебе е нај редок случај на зголемување на обртаи, за разилка што кај повекето при вртење на волан им опаѓаат обртаите... твојот случај е еднаков со оној кај што им се качуваат обртаите кога ке стиснат кочница или кумплунг. значи можни се 3 работи:Прашање до ценетиов форум бидејки повеќе мајстори кажуваат повеќе верзии.Имав проблем кој дури и не се приметуваше се додека не ставив плин.Имено имам пежо 304 1.4 хр од 1997 год.Претходно понекогаш при стоење или мала туража кога ке го вртев воланот ми се менуваше сама малку ептен туражата ако е нормално мегу 9 и 10 да стои стрелката ке се зголемеше минимално 10.5 ама кога ке го исправев воланот се се враќаше во нормала и не беше проблем некој за да му давам важност.Е сега откога ставив плин скоро нон стоп без разлика дали воланот ми е свртен или не ми се менува туражата ама доста приметно и прставува проблем,колата треба со воланот да вртиш малку лево десно па да се смири зборам кога мирува и работи инаку во вожња се е супер.Едни викаат сервото едни види со тој што ти го местел плинот трети друго,па затоа ако некој имал сличен проблем и го решил нека ми одговори.Однапред фала.Поздрав
Mi stavija AEC polski full indzeksen i moj propus PEUGEOT 306 XR 1.4 1997 a dali na plocki ili na dizni pojma nemam znam rekoa deka e full indzeksen ama koga vadea edna dizna rekoa deka e so dva pipci ne so cetiri i zatoa poveke mi odgovaral AEC uredot.ај вака.. не ти е до плинот... на плин само повеке реагираат ваквите работи... мада со плинот може да се реши со соодветни штеловања... кај тебе е нај редок случај на зголемување на обртаи, за разилка што кај повекето при вртење на волан им опаѓаат обртаите... твојот случај е еднаков со оној кај што им се качуваат обртаите кога ке стиснат кочница или кумплунг. значи можни се 3 работи:
1- пумпата за сервото да е малку подоштетена и го запиња моторот повеке па се мачи
2-имаш некој проблем со летвата, проблем што се појавува кога обично е поздакочена
3- и нај веројатно како вистински проблем е дека степ моторот (електронскиот саух)реагира месмислено во однос на промените кои ги добива... нај веројатно има некоја луфта на клипчето и пропушта повеке воздух него што треба...
плус, за да одприлика одлучам што нај веројатно ти е како дефект, ке треба да ми посочиш т.е. кажеш каков плин стави... на плочка или со дизни...?
значи нај веројатно имаш секвент плин... степ моторот те зеза... ама тоа е во корелација со компјутерот од колата... значи како што реков има некоја лувта на лептирот на степ моторот (електронскиот-автоматскиот саух) мислам дека со промена на истиот ке се реши проблемот, ако воопшто и се рачуна ова за проблем... зашто не се баш евтинки овие моторчиња.... ако не ти пречи, нека си тера, додека не покаже некаков поголем проблем, како на пример гасење на моторот или преголеми обртаи... тогаш ке го смениш и тоа е тоа...Mi stavija AEC polski full indzeksen i moj propus PEUGEOT 306 XR 1.4 1997 a dali na plocki ili na dizni pojma nemam znam rekoa deka e full indzeksen ama koga vadea edna dizna rekoa deka e so dva pipci ne so cetiri i zatoa poveke mi odgovaral AEC uredot.
Denes koga se vrakav od rabota taman resiv da pojdam do PLIMONT i za cudo kolata si rabotese besprekorno no poveke pati ja gasnev palev imamv rabota niz grad i se bese super i taman se izraduvav i doma pred prodavnica pak zastanav da kupam leb i koga pojdov nemav problem nego koga zastanav da si se parkiram vo dvor pak pocna nepravilno da mi raboti pod mala gas (ovoj problem e samo pod mala gas)