Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Камо среќа така јас да минев... кај мене СЕКОГАШ причината беше цркнат акумулатор.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Кажете ми го пробал ли некој адитивов? и дали е добар за опел корса б, 1.0 12V '00 год? пишува дека е за 50 литри бензин, штети на пола ако го истурам или не

 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Ако е за 50 литра цело, види колку имаш во резервоарот, па напрај си есап колку да ставиш од адитивот. Нема штета.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Колава беше на поправка (Fiat Punto 2000 год. мислам, ќе видам за поточно) била исклучена од акумулатор повеќе време и се заклучило радиото.
Под заклучено мислам сега бара CODE за да го активирам и пак да работи (оригиналното радио, слика подолу).

Како да го најдам кодот? Знам дека е запишан на една картичка која е изгубена од дамна, а по интернетов гледам бараат некој сериски број, само
не знам од што, а има едни како Code Generator.

Некој да знае некоја финта?

 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Да го декодираш кај некој шо прави такви работи.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Да го декодираш кај некој шо прави такви работи.
Абе какви пари давање за глупово, само ми треба кај е серискиот број :)
Али најдов, лево од радиото е (треба да го подизвадам, на лимот е залепено) и толку :)
Си имам едно генераторче, пишуваш сериски, ти дава CODE
 

sveto4aki2

РОДИТЕЛ
Член од
17 јануари 2009
Мислења
268
Поени од реакции
37
Прашање до ценетиов форум бидејки повеќе мајстори кажуваат повеќе верзии.Имав проблем кој дури и не се приметуваше се додека не ставив плин.Имено имам пежо 304 1.4 хр од 1997 год.Претходно понекогаш при стоење или мала туража кога ке го вртев воланот ми се менуваше сама малку ептен туражата ако е нормално мегу 9 и 10 да стои стрелката ке се зголемеше минимално 10.5 ама кога ке го исправев воланот се се враќаше во нормала и не беше проблем некој за да му давам важност.Е сега откога ставив плин скоро нон стоп без разлика дали воланот ми е свртен или не ми се менува туражата ама доста приметно и прставува проблем,колата треба со воланот да вртиш малку лево десно па да се смири зборам кога мирува и работи инаку во вожња се е супер.Едни викаат сервото едни види со тој што ти го местел плинот трети друго,па затоа ако некој имал сличен проблем и го решил нека ми одговори.Однапред фала.Поздрав
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.896
Поени од реакции
717
Дечки во можност сум да земам Цитроен Ц3 дизел од 2005 година за околу 2000 евра но колата не е многу чувана.Каросериски е добра меѓутоа е од фирма и има извозено околу 300.000 и не е баш штедена за возење.Со уште колку пари би ја средил одприлика?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Прашање до ценетиов форум бидејки повеќе мајстори кажуваат повеќе верзии.Имав проблем кој дури и не се приметуваше се додека не ставив плин.Имено имам пежо 304 1.4 хр од 1997 год.Претходно понекогаш при стоење или мала туража кога ке го вртев воланот ми се менуваше сама малку ептен туражата ако е нормално мегу 9 и 10 да стои стрелката ке се зголемеше минимално 10.5 ама кога ке го исправев воланот се се враќаше во нормала и не беше проблем некој за да му давам важност.Е сега откога ставив плин скоро нон стоп без разлика дали воланот ми е свртен или не ми се менува туражата ама доста приметно и прставува проблем,колата треба со воланот да вртиш малку лево десно па да се смири зборам кога мирува и работи инаку во вожња се е супер.Едни викаат сервото едни види со тој што ти го местел плинот трети друго,па затоа ако некој имал сличен проблем и го решил нека ми одговори.Однапред фала.Поздрав
Пежо 304 или 306 1.4 хр од 1997 год. :)
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Пежо 304 или 306 1.4 хр од 1997 год. :)
Сигурно мисли на 306 од 1997... 304 е стар модел од 60-тите. Се работи најверојатно за TU3 моторот од 1,4 литри на PSA. Monopoint.
едит:
Сега видов дека тоа се случува со ставањето на плински уред. Да не беше така ќе коментирав дека е до серво пумпата. А можеби и е...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Прашање до ценетиов форум бидејки повеќе мајстори кажуваат повеќе верзии.Имав проблем кој дури и не се приметуваше се додека не ставив плин.Имено имам пежо 304 1.4 хр од 1997 год.Претходно понекогаш при стоење или мала туража кога ке го вртев воланот ми се менуваше сама малку ептен туражата ако е нормално мегу 9 и 10 да стои стрелката ке се зголемеше минимално 10.5 ама кога ке го исправев воланот се се враќаше во нормала и не беше проблем некој за да му давам важност.Е сега откога ставив плин скоро нон стоп без разлика дали воланот ми е свртен или не ми се менува туражата ама доста приметно и прставува проблем,колата треба со воланот да вртиш малку лево десно па да се смири зборам кога мирува и работи инаку во вожња се е супер.Едни викаат сервото едни види со тој што ти го местел плинот трети друго,па затоа ако некој имал сличен проблем и го решил нека ми одговори.Однапред фала.Поздрав
ај вака.. не ти е до плинот... на плин само повеке реагираат ваквите работи... мада со плинот може да се реши со соодветни штеловања... кај тебе е нај редок случај на зголемување на обртаи, за разилка што кај повекето при вртење на волан им опаѓаат обртаите... твојот случај е еднаков со оној кај што им се качуваат обртаите кога ке стиснат кочница или кумплунг. значи можни се 3 работи:

1- пумпата за сервото да е малку подоштетена и го запиња моторот повеке па се мачи
2-имаш некој проблем со летвата, проблем што се појавува кога обично е поздакочена
3- и нај веројатно како вистински проблем е дека степ моторот (електронскиот саух)реагира месмислено во однос на промените кои ги добива... нај веројатно има некоја луфта на клипчето и пропушта повеке воздух него што треба...

плус, за да одприлика одлучам што нај веројатно ти е како дефект, ке треба да ми посочиш т.е. кажеш каков плин стави... на плочка или со дизни...?
 

sveto4aki2

РОДИТЕЛ
Член од
17 јануари 2009
Мислења
268
Поени од реакции
37
ај вака.. не ти е до плинот... на плин само повеке реагираат ваквите работи... мада со плинот може да се реши со соодветни штеловања... кај тебе е нај редок случај на зголемување на обртаи, за разилка што кај повекето при вртење на волан им опаѓаат обртаите... твојот случај е еднаков со оној кај што им се качуваат обртаите кога ке стиснат кочница или кумплунг. значи можни се 3 работи:

1- пумпата за сервото да е малку подоштетена и го запиња моторот повеке па се мачи
2-имаш некој проблем со летвата, проблем што се појавува кога обично е поздакочена
3- и нај веројатно како вистински проблем е дека степ моторот (електронскиот саух)реагира месмислено во однос на промените кои ги добива... нај веројатно има некоја луфта на клипчето и пропушта повеке воздух него што треба...

плус, за да одприлика одлучам што нај веројатно ти е како дефект, ке треба да ми посочиш т.е. кажеш каков плин стави... на плочка или со дизни...?
Mi stavija AEC polski full indzeksen i moj propus PEUGEOT 306 XR 1.4 1997 a dali na plocki ili na dizni pojma nemam znam rekoa deka e full indzeksen ama koga vadea edna dizna rekoa deka e so dva pipci ne so cetiri i zatoa poveke mi odgovaral AEC uredot.
Denes koga se vrakav od rabota taman resiv da pojdam do PLIMONT i za cudo kolata si rabotese besprekorno no poveke pati ja gasnev palev imamv rabota niz grad i se bese super i taman se izraduvav i doma pred prodavnica pak zastanav da kupam leb i koga pojdov nemav problem nego koga zastanav da si se parkiram vo dvor pak pocna nepravilno da mi raboti pod mala gas (ovoj problem e samo pod mala gas)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Mi stavija AEC polski full indzeksen i moj propus PEUGEOT 306 XR 1.4 1997 a dali na plocki ili na dizni pojma nemam znam rekoa deka e full indzeksen ama koga vadea edna dizna rekoa deka e so dva pipci ne so cetiri i zatoa poveke mi odgovaral AEC uredot.
Denes koga se vrakav od rabota taman resiv da pojdam do PLIMONT i za cudo kolata si rabotese besprekorno no poveke pati ja gasnev palev imamv rabota niz grad i se bese super i taman se izraduvav i doma pred prodavnica pak zastanav da kupam leb i koga pojdov nemav problem nego koga zastanav da si se parkiram vo dvor pak pocna nepravilno da mi raboti pod mala gas (ovoj problem e samo pod mala gas)
значи нај веројатно имаш секвент плин... степ моторот те зеза... ама тоа е во корелација со компјутерот од колата... значи како што реков има некоја лувта на лептирот на степ моторот (електронскиот-автоматскиот саух) мислам дека со промена на истиот ке се реши проблемот, ако воопшто и се рачуна ова за проблем... зашто не се баш евтинки овие моторчиња.... ако не ти пречи, нека си тера, додека не покаже некаков поголем проблем, како на пример гасење на моторот или преголеми обртаи... тогаш ке го смениш и тоа е тоа...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom