- Член од
- 19 март 2011
- Мислења
- 18.984
- Поени од реакции
- 40.199
Добро бе Дибек, до кога ќе те учиме на духовна логика?Како тоа во првите три дена од создавањето имало утро и вечер кога сонцето и месечината Јахве ги направил тек 4-тиот ден?
Добро бе Дибек, до кога ќе те учиме на духовна логика?Како тоа во првите три дена од создавањето имало утро и вечер кога сонцето и месечината Јахве ги направил тек 4-тиот ден?
Пријателе, тоа е од Бога дадено. Или го имаш или го немаш. Не можеш да го учиш.Добро бе Дибек, до кога ќе те учиме на духовна логика?
Сонцето и Месечината се само ориентири за поделбата на „ден-ноќ„ и „светло-темно„.Како тоа во првите три дена од создавањето имало утро и вечер кога сонцето и месечината Јахве ги направил тек 4-тиот ден?
Сонцето и Месечината се само ориентири за поделбата на „ден-ноќ„ и „светло-темно„.
Поимите „утро„ и „вечер„ означуваат почеток и крај за деноноќниот циклус.
Така, денот и ноќта, како времетрање од деноноќието, зададени/поставени се уште пред Сонцето и Месечината да бидат мерила за денот, т.е. ноќта.
Сонцето и Месечината се само ориентири за поделбата на „ден-ноќ„ и „светло-темно„.
Поимите „утро„ и „вечер„ означуваат почеток и крај за деноноќниот циклус.
Така, денот и ноќта, како времетрање од деноноќието, зададени/поставени се уште пред Сонцето и Месечината да бидат мерила за денот, т.е. ноќта.
Сонцето и Месечината се само ориентири за поделбата на „ден-ноќ„ и „светло-темно„.
Поимите „утро„ и „вечер„ означуваат почеток и крај за деноноќниот циклус.
Така, денот и ноќта, како времетрање од деноноќието, зададени/поставени се уште пред Сонцето и Месечината да бидат мерила за денот, т.е. ноќта.
Да, бев на некое семинарче (а имаше и семинарки...), на кое ми „докажуваа„ како да осознаам дека Земјата ѓоамити се вртела околу Сонцето, иако моето око секој ден ја гледа спротивната појава...Абе да не си бил ти на некој семинар викендов, Мики?
Hunam,
Микиии! Па ти си гениј!
Гениј во глупоста!
Погрешно, по кој знае кој пат.Значи, кога е светло, сонцето ита да излезе за да знаат луѓето дека е ден. Исто, ко ќе се стемни, месечината брза-брза да се појави за да луѓето се ориентираат, па да знаат дека е ноќ, пошто не можат од темницата да ја видат ноќта...
Абадон,
Е Мики, ме изнасмеа да не пукнеш...
Мошне интересна шпекулација.Погрешно, по кој знае кој пат.
Имено, со создавањето на Сонцето и Месечината, Творецот ја пренел светлината на овие (за нас луѓето) две битни небески тела, со тоа што тие тела стекнуваат способност да светат, така да првостворената светлина, како квалитет и способност, станува „непотребна„ и веќе пренесена на двете тела.
Додека постоела првобитната светлина а истовремено не постоеле Сонцето и Месечината, деноноќието се одредувало преку пулсирање на првобитната светлина и со тоа пулсирање, се формирала разликата меѓу денот и ноќта. Откако Сонцето и Месечината станале носители на светлината, а светлината (како квалитет, како појава и како способност), целосно се пренела на овие две тела, со тоа, Сонцето и Месечината стануваат одредувачи на денот и ноќта.
--- надополнето: Dec 7, 2011 8:06 AM ---
Абадон,
трај си и уживај во небулозите од Кант-Лапласовата теорија, спроред која прво настанало Сонцето, на не знаеме каков начин, а након то, ѓоамити се формирале планетите, на не знаеме каков начин. Да не прајме муабет што сета таа небулоза...пардон, теорија, никој нит ја докажал а уште помалку ја видел како настан или процес.
Мики, дали хомосексуалците се прифатени во православната црква?......
Веќе одговорив: првостворената светлина е пренесена на Сонцето и Месечината како: способност, како појава и како квалитет.Затоа, ТЕ МОЛАМ објасни ни како тоа светлината била пренесена на месечината?!?
Бог да чува...Мики, дали хомосексуалците се прифатени во православната црква?
Тоа ти е нешто како ...Веќе одговорив: првостворената светлина е пренесена на Сонцето и Месечината како: способност, како појава и како квалитет.
Тоа што денес сме убедени дека Месечината сама од себе не „свети„, туку само ја одбива од себе сончевата светлина и ја насочува кон Земјава, тоа е само дел од нашиот денешен сциентистички светоглед, кој пати од еднодимензионалност и краен прагматско-рационален редукционизам. За луѓето од минатитие времиња, воопшто не било битно дал Месечината „свети„ или одбива светлина, туку било битно дека Месечината ни‘ е од Бога дадена, а за наша/човекова потреба. Така, во Црквата, нештата се „гледаат„ од „внатре„, субјективно и конкретно, оти сите нешта се создадени ради нас, а не „модерно„ и апстрактно, каде Сонцето е само звезда како и било која друга ѕвезда во Вселената и каде Сонцето е ѓоамити центар околу кого се „вртат„ планетите, а тоа „вртење„ никој жив не го видел...
И да брани.Бог да чува...
Веќе објаснив: она кое Бог го створил и ни‘ го дал, тоа е ради нас како субјекти, кои практикуваме непосредно осознавање на нештата. Модерниот начин на гледање на работите е апстрактен, со паразитско примање на готови туѓи информации и податоци, кои се непроверливи за повеќетo од нас.Тоа ти е нешто како ...
П : Што е поблиску Месечината или Париз...?
О: Па мислам хелооооу, Месечината се гледа ...
Накратко, сакаш да кажеш дека:Веќе одговорив: првостворената светлина е пренесена на Сонцето и Месечината како: способност, како појава и како квалитет.
Тоа што денес сме убедени дека Месечината сама од себе не „свети„, туку само ја одбива од себе сончевата светлина и ја насочува кон Земјава, тоа е само дел од нашиот денешен сциентистички светоглед, кој пати од еднодимензионалност и краен прагматско-рационален редукционизам. За луѓето од минатитие времиња, воопшто не било битно дал Месечината „свети„ или одбива светлина, туку било битно дека Месечината ни‘ е од Бога дадена, а за наша/човекова потреба. Така, во Црквата, нештата се „гледаат„ од „внатре„, субјективно и конкретно, оти сите нешта се создадени ради нас, а не „модерно„ и апстрактно, каде Сонцето е само звезда како и било која друга ѕвезда во Вселената и каде Сонцето е ѓоамити центар околу кого се „вртат„ планетите, а тоа „вртење„ никој жив не го видел...