Плавиот^
London is blue!
Можам да се логирам... ама само толку. Да проверам поминато нет и слични ствари неможамМожете да се логирате на Мој Телеком сега?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Можам да се логирам... ама само толку. Да проверам поминато нет и слични ствари неможамМожете да се логирате на Мој Телеком сега?
t-home ., instaliran optichki kabel vo sredata ., sam o shto zaminaa mmonterite ., i internetot i telefonot gi snema., ovoa vo sredata ., vo chetvrtok reagirav i podnesov prijava ., cela nedela me matkaat i me vozat ., niz siot t-hom ., dens ke dojde majstor ., . pak denes ke dojde majstor ., i taka sueshte cela nedela ., gi nema ., a za denes beshe 100% kazhano deka ke dojdat ., no i sega dodoeka ovoa go pishuvam nikade gi nema ., ...vnimavajte ., shto potpishuvate ., i kako se odnesuvaat.............bruka zhiva se ., mozhebi sistemot e super no profesionalnosta ., seushte im funkcionira na sistem socijalistichki., a spored dogovorot ., defektot treba da se otkloni za 48h ., znachi da se vlechkame po sudovi., bidejki za ovaa nedela ., od nemanje na internetot se pretrpeni zagubi..........t-home=![]()
Можете да се логирате на Мој Телеком сега?
Само логин, проверка на сообраќај и слично е оневозможено...
Можам да се логирам... ама само толку. Да проверам поминато нет и слични ствари неможам
Само логин, проверка на сообраќај и слично е оневозможено...
142 200Ме ставија на новата платформа,на кој број да се јавам за да добијам неограничен интернет?
Фала многу.
Сеа 3 месеци од денес натаму ми се рачунаат или како кај сите до март? (без март) или?
Денес се јавив(конечно ми кренаа) да ме префрлат на новата платформа. Операторот ми побара мобилен и ништо не ја сфатив што како ќе ми се јават. Откако спуштив ми стигна порака од македонски телеком( на мобилен) Почитувани, ве известуваме дека на датум во 13 часот е пријавена пречка за сервисот со ознака L0239805
Што значи ова ? Треба пак да им вртам ?![]()
Пораката била за да видам дека е започнат процесот за префрлање на новата платформа. Кога ќе ме префрлат ќе ми стигне порака дека пречката е затворена.Најверојатно погрешиле со налогот.. јави им се пак, прашај ги што значи таа ознака ќе ти објаснат што понатаму треба да направиш.
другар,прво јави се на 0800 12345,они ќе направат налог и ќе чекаш екипа од т-дома да дојде и да ти среди ...значи на 142 200 треба да вртам прво да ме стават на новата платформа или оној 12345 ?