Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Јас сум повеќе за подземно метро.
Трамвај е добра идеја, има само една поголема компликација, Скопје има многу малку булевари на кои има место да се стават 2 трамвајски шини. На Рекорд нема теоретски шанси да има место за трамвај.
И не влгувајте во трипови со метро. Метро е за огромни градови со 1.5 милиони ++ жители, плус е огромна и многу скапа инвестиција што се гради 9-10 години.
Па на Скопје многу повеќе му е потребен трамвај отколку шмизли и бикови
Де бре луѓе стварно не сте ми јасни све се жалите во Скопје имало галама, во Скопје за да се стигнело на работа требало пола саат, во Скопје имало многу многу гужва во сообраќајот, во Скопје лудо се возело, а да тркнете барем до Белград не подалеку, па ќе видите лудо возење, гужви трамваји тролебуси, менување по 3 трамваи за да се стигне до една дестинација и слично, а ако сакаш мир и тишина пресели се на потивко место, не може ако тебе ти сметало галамата да не носат трамвајda si go jadesh nosot ., abe ne me interesiraat ni shmizli ni bikovi/ushte pomalku/ ....ama noke ne se spie od azdisani motorzgii i avtomibili ., a ne ushte tramvaj ni fali da klopotari cela nok ..........normalni li se be..........a shto ni e patnava infrastruktura niz skopjevo ., uste toa ni fali., ., a vozot od kichevo ., preku i po partizanska da go nasochat., hm genijalna ideja
море на Скопје метро му фали.....
Децениски старата идеја конечно ќе се реализира. Скопје ќе добие трамвај, а скопјани можност да се возат со него.
За трамвајот заврши првата фаза, односно изработката на физибилити студија од страна на консултантот „Виалто“.![]()
Проектот трамвај сега се наоѓа во втората фаза, а тоа е подготовката на тендерската документација, која треба да биде готова во јануари месец 2012 година. Веднаш потоа се објавува тендер за концесионер на трамвајот. Таа постапка ќе трае 3-4 месеци, што значи дека следната година во мај или јуни веќе ќе има избрано концесионер, најави градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски.
-Изградбата на трамвајската линија во должина од 15 километри, од Ново Лисиче до Ѓорче Петров е многу значаен проект за Градот Скопје. Анализата покажува дека оваа инвестиција е исплатлива, со тоа што постои можност Градот Скопје и Владата на РМ да дотираат во годишните трошоци за функционирањето на трамвајот со одреден процент, изјави Трајановски.
Првата линија на трамвајот ќе ги поврзувa скопските населби Ново Лисиче, Аеродром, Центар, Карпош, Влае и Ѓорче Петров, а неофицијално трамвајската траса би се одвивала по крајната десна лента по булеварите Партизански одреди, Димитрие Чуповски, комплексот банки и Јане Сандански.
Со спроведувањето на проектот „Трамвај“ ќе се намали сообраќајниот метеж во главниот град и ќе се заштити животната средина.
Извор: http://www.kurir.mk/republika/skopje/48374-Skopje-definitivno-ke-dobie-tramvaj
Дали ја подржувате оваа идеја или сте против?
Јас ја подржувам оваа идеја, ми се допаѓа иако мислам дека ќе дојде до мал хаос на почеток на скопските улици.
И ако може да биде поставена анкета, ја испуштив
Дали ја подржувате оваа идеја?
*Да, во ред е!
*Не, не ми се допаѓа!
*Сеедно!
pa kolku sto znam Skopje vo minatot imalo tramvaj e sega kolku e mozno toa sega od denesen aspekt koj znae sepak prenatrupan e soobrajkajot ali dobra rabota bi bila ako se realizira![]()
Децениски старата идеја конечно ќе се реализира. Скопје ќе добие трамвај, а скопјани можност да се возат со него.
За трамвајот заврши првата фаза, односно изработката на физибилити студија од страна на консултантот „Виалто“.![]()
Проектот трамвај сега се наоѓа во втората фаза, а тоа е подготовката на тендерската документација, која треба да биде готова во јануари месец 2012 година. Веднаш потоа се објавува тендер за концесионер на трамвајот. Таа постапка ќе трае 3-4 месеци, што значи дека следната година во мај или јуни веќе ќе има избрано концесионер, најави градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски.
-Изградбата на трамвајската линија во должина од 15 километри, од Ново Лисиче до Ѓорче Петров е многу значаен проект за Градот Скопје. Анализата покажува дека оваа инвестиција е исплатлива, со тоа што постои можност Градот Скопје и Владата на РМ да дотираат во годишните трошоци за функционирањето на трамвајот со одреден процент, изјави Трајановски.
Првата линија на трамвајот ќе ги поврзувa скопските населби Ново Лисиче, Аеродром, Центар, Карпош, Влае и Ѓорче Петров, а неофицијално трамвајската траса би се одвивала по крајната десна лента по булеварите Партизански одреди, Димитрие Чуповски, комплексот банки и Јане Сандански.
Со спроведувањето на проектот „Трамвај“ ќе се намали сообраќајниот метеж во главниот град и ќе се заштити животната средина.
Извор: http://www.kurir.mk/republika/skopje/48374-Skopje-definitivno-ke-dobie-tramvaj
Дали ја подржувате оваа идеја или сте против?
Јас ја подржувам оваа идеја, ми се допаѓа иако мислам дека ќе дојде до мал хаос на почеток на скопските улици.
И ако може да биде поставена анкета, ја испуштив
Дали ја подржувате оваа идеја?
*Да, во ред е!
*Не, не ми се допаѓа!
*Сеедно!
Брат, искрено не знам шо да ти кажам.. Искрено за Скопје, генерално земено, боље трамвај него автобуси, чисто од практичен аспект на сообраќај и сл исл.
Али коа ќе видам сеа какво е скопје, каков е сообраќајот и улиците, брат, абе кај ќе го постават тој ебан трамвај?! Башка до пред некој месец ги асфалтираа бе улициве низ градов и булевариве, ова со трамваиве ќе захрева копање по асфалт! За кој курац онда копаа и реасфалтираа?! Башка улициве моментално не ни се проектирани и предвидени за трамвај, веќе и онака имаш пренатрупан сообраќај! Мислам, која би била целта на трамвајов?! Да го доугуши сообраќајот?
Еве читам погоре линијата ќе била од Ново Лисиче (будало) до Ѓорче Петров (Џорџ Таун), Што значи низ центар некако мора да пројде - не знам како инаку би го смислиле тоа, пошто од старт мислам дека релацијата им е утка! Зошто на пример, ако прават трамвај да го направат да помиува како еден ринг околу сСКопје, за приградските населби што се надвор од Скопје да можат полесно да транзитираат кон центарот на градот?
Не знам, не ми е јасно, али имам впечаток дека ситуацијава е излезена од контрола и буквално на едно г`зе место се живо и диво се става, како ќе му прдне на некој, утре ќе им текне дека добро би било и Цепелини да стават да полетуваат од Топанско Поле, па да се качуваат до Крстот на Водно... не знам, ко луна парк станавме..