- Член од
- 1 јули 2009
- Мислења
- 299
- Поени од реакции
- 343
Еве веќе третпат тогаш: дизајнирај експеримент со кој ќе ми покажеш дека постои проблем.њет, њет...
Еве веќе третпат тогаш: дизајнирај експеримент со кој ќе ми покажеш дека постои проблем.њет, њет...
Се обидуваш нешто што е примарно, како што е свеста, да го сведеш на нешто што е секундарно, како науката која е прозивод, да не речам копиле, на истата таа свест, и за тоа бараш експеримент?Еве веќе третпат тогаш: дизајнирај експеримент со кој ќе ми покажеш дека постои проблем.
Ако е тоа што го тврдиш вистина, тогаш истото можеш да го кажеш за односот свест-научен експеримент од било кој вид, не само оној кој би ја детектирал свеста. Оттука пак ја шутираш науката на отпад.Се обидуваш нешто што е примарно, како што е свеста, да го сведеш на нешто што е секундарно, како науката која е прозивод, да не речам копиле, на истата таа свест, и за тоа бараш експеримент?
Хмм...
Не гледам неконзистентност. Мојата позиција е едноставна. Нашето свесно искуство е примарно, во некоја рака тоа е се, тоа сме ние. Тврдењето на некои надрифилозофи дека свеста не постои, поткрепено со функционалистички бладања ги сметам како симптом на очај заради немоќта да ја сведат свеста на нешто побазично, немоќ да го сведат умот на мозок. Тоа не им успева, ниту преку теориите на идентитетот, ниту преку супервиниенцијата. Исто и книгата на Чалмерс ја сметам за симптом на очај, преку експлицитното прифаќање на некоја врста на дуализам.Како и да ја свртиш, твојата позиција е неконзистетна.
vo sekoj slucaj mora da postois za da zapocnes nekoe mislenjeNe postoi "prazen um",bidejki ne mozeme da go sopreme postojaniot prozes na misli, mozeme samo da gi kontrolirame, a toa se postignuva so meditacija. Inace mislam deka avtorot saka da kaze dali ne e greska da se identifikuvame so umot, i deka naseto postoenje ne e samo vo mislite,i deka na odreden stepen na razvoj kaj covekot mislite prestavuvaat problem.
--- надополнето ---
MISLAM-ZNACI POSTOJAM -apsolutna,gresna, zapadna vistina (NEVISTINA)
Тврдењето на некои надрифилозофи дека свеста не постои, поткрепено со функционалистички бладања ги сметам како симптом на очај заради немоќта да ја сведат свеста на нешто побазично, немоќ да го сведат умот на мозок.
SLAGAM SE. Postoenjeto e na prvo mesto.A svesnoto postoenje znaci i mislenjevo sekoj slucaj mora da postois za da zapocnes nekoe mislenje
Не разбирам која дилема треба да ја расчисти.Еве еден прост пример кој треба да ја реши секоја дилема, барем се надевам.
Го спомнав прашањето "Ако дрво падне во шумата, и нема никој наоколу за да чуе, дали ќе се произведе звук?".
Имено, звукот се создава при вибрација на едно тело или при брза промена на воздушниот притисок. Па така, засечокот кој дрвото го прави низ воздушната маса предизвикува вибрации кај воздушните молекули кои вибрираат и сепак се создава звук.
Ова треба да ги расчисти сите дилеми околу реалноста.
Очигледно дека не ја разбираш поентата. Вибрации, тело, воздушен притисок, воздушни молекули, се се тоа конструкти на човечкиот ум. За некои ентитети со различен перцептивен и разумски апарат нема да има ни шума со дрва, а камо ли останатите чуда.Еве еден прост пример кој треба да ја реши секоја дилема, барем се надевам.
Го спомнав прашањето "Ако дрво падне во шумата, и нема никој наоколу за да чуе, дали ќе се произведе звук?".
Имено, звукот се создава при вибрација на едно тело или при брза промена на воздушниот притисок. Па така, засечокот кој дрвото го прави низ воздушната маса предизвикува вибрации кај воздушните молекули кои вибрираат и сепак се создава звук.
Ова треба да ги расчисти сите дилеми околу реалноста.
Дилемата дали постои материјален свет независно од нашите сетила.Не разбирам која дилема треба да ја расчисти.
Бранови или честици, тоа се звуците и тие не се создадени од човечкиот ум. Човекот само именувал природен феномен кој се случува независно од него.Очигледно дека не ја разбираш поентата. Вибрации, тело, воздушен притисок, воздушни молекули, се се тоа конструкти на човечкиот ум. За некои ентитети со различен перцептивен и разумски апарат нема да има ни шума со дрва, а камо ли останатите чуда.
I give up...Бранови или честици, тоа се звуците и тие не се создадени од човечкиот ум. Човекот само именувал природен феномен кој се случува независно од него.
Со този тежок солипсизам не можеш да дадеш издржано мение како ќе се однесуваат "некои ентитети со различен перцептивен и разумски апарат".Очигледно дека не ја разбираш поентата. Вибрации, тело, воздушен притисок, воздушни молекули, се се тоа конструкти на човечкиот ум. За некои ентитети со различен перцептивен и разумски апарат нема да има ни шума со дрва, а камо ли останатите чуда.
Ах, премудриот Ирски бискуп, еден од моите херои во филозофијата.Со този тежок солипсизам не можеш да дадеш издржано мение како ќе се однесуваат "некои ентитети со различен перцептивен и разумски апарат".