Драги кајганџии, ве молам за совет. По колку време застарува долг кон јавно претпријатие, конкретно водовод ако долгот не е утужен. Имено претат со некаков заостанат долг, со тужба, а мислам дека последниве 2 години ми е се платено.
Што се случи со долгот? Те убедија да платиш или? Денес се расправав со ист таков проблем, а верувам дека не сме јас и ти единствени и исто така верувам дека добар дел си извадиле парички и си платиле. Поминав 3 шалтери, стигнав до шефови и раководители и сите ми ја повторуваа истата приказна дека јас должам и повеќе од очигледно ги игнорираа моите укажувања.
Еве во продолжение колку нелогичности се појавија после целодневна расправија.
- На последната оригинална сметка за вода стои заостанат долг 353,00 денари
- Согласно финансиската картичка извадена на нивен шалтер долгот изнесува 1.488,00 денари
- На една од спорните фактури долгот за вода изнесува 31,00 денар
- Согласно финансиската картичка долгот за истиот месец и истото броило изнесува 31,50 денари (смешно малку но сепак не е точно)
- Според мојата евиденција за даден месец е платена сметка во износ од 318,50 денари
- Според нивната евиденција во дадениот месец требало да добијам дополнително и втора сметка (???) на износ од 351,00 денари
Малку се расправав ... ок малку повеќе и барав објаснување за разликите во евиденцијата и објаснување како тоа во еден месец требало да добијам 2 сметки. Конкретен одговор не успеав да добијам, а еве еден од патетичните: „ Господине, па зошто не сте реагирале како совесен граѓанин дека сте добиле сметка за само едно броило?“. МОЛАМ? Зарем треба да учам методологија како водовод фактурира за да случајно ако заборават да ми наплатат преку од нив издадена валидна сметка ги потсетам?
Нејсе, не сакав повеќе да се расправам, пошто очигледно сите ја имаа добро сработено домашната и креваа раменици на наједноставни прашања и побарав дупликат сметки. И тогаш се случи најголемиот преседан. За месеците за кои според нив должам, ми беа издадени по две сметки, една на износот кој веќе е платен и една со нов износ. Единствена разлика во двете сметки беше бројот на водомерот. Значи повторувам единствена разлика ...
број на фактура и повик на број исти, број на реон, рута и сл. ист, матичен шифра на корисник иста и сл. Ги разбирам сите други елементи кои се дуплираат ... но број на фактура?
Според македонските прописи, во една компанија секој документ има уникатен број (и не само во Македонија). Тука зборуваме за различни документи (финансиски) кои носат ист број ... класичен фалсификат на оригиналниот документ кој бил регуларно доставен во 2010 година.
Се обидов да ги контактирам од здружение за заштита на потрошувачи но никако да ги добијам. Немам проблем да ги оставам работите непроменети затоа што знам дека водовод не може да ми направи ништо со фалсификувани документи и документи кои не се согласуваат со веќе издадените официјални. Но од друга страна знам дека за истиов проблем многумина ќе ја платат разликата, па нека е и само 10 денари (а во мојот случај е повеќе од илјада) ... аххх само замислете за колкава сума станува збор.
Дајте ми совет ве молам каде да доставам информација дека се случува повеќе од очигледно кршење на фифансиските прописи на штета на корисниците или пак доколку ова го прочита некој совесен новинар слободно нека ме контактира.