Мики начинот за да човек се убеди во тоа дека е така треба почесто да се пристапува кон молитва,значи молитвата е директна комуникација со Бог. Кога бараме нешто од Бог и ќе добиеме,тропни на вратата да се отвори,Најпрвин барајте го Царството Божјо и Неговата правда и се ќе ви даде.Но молитвата не е само барање ,туку преку молитвата ја искажуваме и нашата благодарност и славење на името на Бог за сите наши добрини и дела а со тоа Бог ни ја отвора вратата и стануваме поблиску до него и тоа ќе го почуствувате на било каков начин ...но кога се пристапува кон Бог ,прво кога се пристапува кон молитва треба да сме со побожни мисли,пред се проникнати од помислата дека сме грешни и не сме достојни да застанеме пред Бог и да се молиме со неколебливо срце со вера и надеж дека ќе го добиеме она што го бараме...и навистина ќе го добиете...еве вие на пр,знакот кој го барате..најточниот пристап кон Бог е молитвата и сами ќе си почуствувате не мора тоа да е духовник да ве насочува бидејки тешко да се најде правиот.
Во мојот склоп на размислување влегува љубовта а љубов е Бог.
Во ред, донекаде се сложувам, бидејќи имам некои други размислувања што значи молитва, и каде е упатена (ќе ги објаснам).
Проблемот доаѓа бидејќи вака кажано од твоја страна, недвосмислено укажува на фактот дека молитвата е упатена кон некој ентитет, во случајов БОГ. Следствено тоа, следува дека треба да добиеме соодветен одговор на нашата молитва од тој ентитет. НО, тоа ни фали, не знаеме дали молитвата успеала или не. Оставаме времето да покаже.
Од друга страна пак, омилената ми Теорија на Хаос, вели дека законот за каузалност е оној што владее во универзумот.
Тукаи јас и ти сме на исто, бидејќи и јас и ти сметаме дека се што се случува се случува со некоја причина. Ти велиш дека Бог е творец на причината, а јас велам дека таа причина е последица на некоја друга причина.
Дотука ќе сметаме дека е разидување во претставување на нештата.
Ако молитвата упатена кон непознатиот ентитет успее, и работите тргнале онака како што треба по твоја замисла, тоа значи дека се наместиле причинско последичните дејанија во твоја корист.
Тие дејанија дали се измениле поради тоа што те слушнал ентитетот, или се наместиле така бидејќи однапред биле предодредени да се одвиваат во тој редослед, или пак со својата карма и желба во текот на молитвата (како што ти ја нарекуваш) си успеала да пласираш доволно енергија околу себе, за да влијаеш врз каузалноста на енергијата која тебе те опкружува и те засега, Е МНОГУ ДИСКУТАБИЛНО.
Не знам дали јасно ти предочив, дека се она што се нарекува судбина, Господ итн... е само (можеби) причинско последично дејание во рамките на универзумот. Дали ти влијаеш на таа енергија со помош на молитвата, односно обидот да со својата маленкост ги промениш дејанијата во твоја корист е дискутабилно.
Затоа и те прашав што ти е побитно ВЕРБАТА или самиот БОГ.
ВЕРБАТА сама по себе може многу повеќе да стори за една единка, за нејзиниот енергетски баланс, а со самото тоа и за здравјето (физичкото пред се) и за среќата (дефинирана како дејствија кои според мислење на индивидуата се корисни за истата), отколку САМАТА ЕГЗИСТЕНЦИЈА НА ЗАМИСЛЕН ЕНТИТЕТ.
Се надевам дека се разбираме.