^
Сител, Курир и Вечер се еден ист медиум, но во различни формати, телевизискиот формат е Сител, Интернет форматот е Курир, а печатениот формат е Вечер, се е кристално исто кај овие три формати на еден ист медиум, реториката и политичката, односно партиската ориентираност, им се кристално исти и затоа треба да се третираат како еден ист медиум, а не како повеќе различни медиуми.
Вода за нафта ?
Звучи познато, нели и во Ирак, Авганистан, Саудиска Арабија и останатите арапски земји има слична програма која се вика Нафта за Храна, па уште и под покровителство на Организацијата на Обединетите Нации ?
Арапите си ја продаваат нафтата за храна, па сега и ние да си ја продаваме водата за нафта ?
Зависни сме од вода, нема замена за водата, водата е живот, а нафтата е енергенс кој, за разлика од водата на која не можеме да и најдеме замена, на нафтата можеме да и најдеме замена, како за почеток, можеме да преминеме на гориво од етил алкохол, кој може и во Македонија да се произведува со домашни суровини, речиси сите возила во светот користат мотори кои или можат да согоруваат етил алкохол, или со мали и евтини модификации ќе можат да согоруваат етил алкохол.
Така е во Јужна Америка, која е богата со нафта, но уште побогата со шеќерна трска од која се произведува шеќер од кој со дополнителна обработка, се добива етил алкохол, во Јужна Америка има цели градови во кои се возат само возила кои согоруваат етил алкохол, а не фосилни горива.
Не се премногу брзи ?
Тоа е проблем за тие кои сакаат брзина, важно е транспортот да биде безбеден, ефикасен, ефективен и евтин, а користењето на етил алкохол како гориво е многу поисплатлива инвестиција и од економски гледна точка и од еколошки гледна точка, а за тие кои сакаат брзина, ќе чекаат подобри времиња.
Ем еколошко гориво, ем можеме од сопствени суровини да го произведуваме, ем евтино, а заклучокот од овие 3 важни фактори е: дефинитивно поисплатливо од зависноста од увоз на нафта.
За водата нема замена, а за нафтата има.
Не ни треба арапската нафта, треба владата да даде поголеми субвенции за одгледувачите на шеќерна репка, а одгледувачите на шеќерна репка треба заедно да се здружат и да изградат нова шеќерана, за да се ослободат од зависноста од Битолска Шеќерана, која е синоним за шеќерен рекетар.
Но како што спомнав, преминувањето на гориво од етил алкохол треба да биде само почетна фаза, понатаму можеме да преминеме кон хибридни автомобили кои ќе работат и на етил алкохол и на електричен мотор, па понатаму да преминеме и кон целосно електрични автомобили итн. но преминувањето на гориво од етил алкохол е првиот чекор кон ослободување од зависноста од нафтата.
А емирот од Катар нека си го носи капиталот за вода и за градење на религиски објекти кај нашите соседи, за се останато слободно нека инвестира во Македонија колку му душа сака.