Тоа е впрочем целта на кружни токови, па и од овој тип ... убацување во втора. И да си знаел дека има и да го знаеш на памет, пак мора да намалиш брзина за да извртиш како треба. Значи движење без големи застои но со намалена брзина, па и кога нема ниту едно возило. Со тоа се намалува ризикот од сообраќајни незгоди на самата раскрсница, а и оние кои ќе ги има ќе бидат полесни поради намалената брзина на движење.Дека е нов и сега луѓето се мислат па подзастануваат за да видат кај треба да се исклуцат пример за да одат кон центар.
Јас пред некој ден одев од правецот од ресторан Воденица кон семафорите кај нлб требаше да свртам за накај водно по водњанска, и сега си возам така и пошто знам дека е прав патот нема семафор, кружен тек и сл, си цепам, и наеднаш гледам кружен тек. Онака од нигде никаде дојдов пред кужниот и се збунив пошто прв пат го гледамна тоа место, и сега морам да подзакочам и да убацам во втора за да видам кај треба да се исклучам.
Мислам дека генерално тоа е проблемот што подзастануваат, бидејки е нов, и неочекувано ти тоаѓа онака знаеш дека било прав пат и сега изникнал кружен тек.
Ќе мора да седнеме да ме научиш со цртање, симулација...знаеш тоа као на компјутер да го направиш.Ок, ај сега да го ресетираме муабетот од почеток и со сознание дека ова не е кружен тек да почнеме од почеток да учиме како се вози
Срамота е ова да го пуштат како официјално видео. Не соодветствува на правилата за возење по кружни текови и ќе предизвика уште поголем хаос. Бамп ... ќе има судари на кило после на вистинските кружни текови.Стигна и видеото со инструкции како се вози во кружниот тек кај католичка црква
А што е тешкото ?