Elder Scrolls V: Skyrim

  • Креатор на темата Креатор на темата printf
  • Време на започнување Време на започнување
Значи поради Oblivion, немав живот буквално за 2 години. Ептен многу ги сакам Elder Scrolls игрите.
Skyrim ке биде нешто...ненормлано....
 
Значи поради Oblivion, немав живот буквално за 2 години. Ептен многу ги сакам Elder Scrolls игрите.
Skyrim ке биде нешто...ненормлано....
Овој збор одсега ќе се користи за Skyrim .... пошто само "ненормално" е многу нормално за ваква игра ;)
 
Уф уште малку има а неможам да дочекам. Morrowind ми е дефинитивно без конкуренција една од најдобрите и најоригиналните игри за своето време па и воопшто и можам само да жалам што NPC-ата во новиве делови на ES се левелираат паралелно со карактерот и ги нема оние магии кои мене посебно ми правеа мерак како mark and recall, levitate, ненормалниот скок... понатаму исто не ми се допаѓа што не може да лупнеш и армор и облеки и прстени и триста глупости како во ЕС3 односно morrowind. Сакам новиов дел или некој иден да биде баш клон на morrowind со ненормална графика само се мислам дека никогаш нема да биде. :(
 
Значи поради Oblivion, немав живот буквално за 2 години. Ептен многу ги сакам Elder Scrolls игрите.
Skyrim ке биде нешто...ненормлано....
Овој збор одсега ќе се користи за Skyrim .... пошто само "ненормално" е многу нормално за ваква игра ;)

Да ве потсетам само
Од се изрекламирано досега ќе речам само едно. Масивна нердовска патетика.
(за останатото видете стр 2 и 3)
... Ако има нешто што е ненормално тоа е да се велича нешто што не постои. џоа религија.

СКАЈРИМ сеуште не постои.
 
Да ве потсетам само

(за останатото видете стр 2 и 3)
... Ако има нешто што е ненормално тоа е да се велича нешто што не постои. џоа религија.

СКАЈРИМ сеуште не постои.
Како што веќе ти кажав
Точно дека овие игри се должни да го носат прогресот , али поради све поголемите трошоци за правење на една mainstream игра ретко кој од главните компании се решаваат да превземат ризик и да внесат нешто ново и револуционерно во нивните игри. Ти знам дека можеш да дадеш идеа за игра исто како и сите нас , но сепак ако имаш 50 милиони на коцка не мислам дека ќе размислуваш исто , е сега се чека на некој со добра идеја и 50 милиони одвишак во џеб за да го однесе медиумот нанапред ...се дотогаш игрите од типот на skyrim мене лично ќе ми бидат топ.
 
Епа тогаш нема да го играме. 20 години истото ѓубре само помасовно и помасовно треба да изгори.

50 милиони и веќе зададен бренд се одлична можност за туркање на иновација која сепак ќе се продаде. Заради брендот.
 
Епа тогаш нема да го играме. 20 години истото ѓубре само помасовно и помасовно треба да изгори.

50 милиони и веќе зададен бренд се одлична можност за туркање на иновација која сепак ќе се продаде. Заради брендот.
Тоа да ...али незнам зашто ти би бил против баш овој серијал...ако ништо друго Elder Scrolls серијалот е колку толку иновативен .... приказната се развива во самата игра...не е линеарна уопште. Ако више ги хејташ mainstream компаниите што праат игри од исти калап 20 години .... тогаш има многу други компании што прават многу полиеарни и погенерички наслови.
 
Тоа да ...али незнам зашто ти би бил против баш овој серијал...ако ништо друго Elder Scrolls серијалот е колку толку иновативен .... приказната се развива во самата игра...не е линеарна уопште. Ако више ги хејташ mainstream компаниите што праат игри од исти калап 20 години .... тогаш има многу други компании што прават многу полиеарни и погенерички наслови.
Јас имам зборувано против многу серијали. Против CoD, BF, NFS, било која реплика на спортска игра итн.

Овде знаеш каква е слободата? Ко во ГТА и било која слична игра со отворен свет, РПГ или не. Имаш фигури ама тие фигури се статични и секоја си има своја незачнајна функција. И сега играва те остава да правиш што сакаш со нив ама тие фигурите како што реков се невлијателни, ако се NPC знаат 2-3 дијалози и немаат никакви емоции, и најважно немаат скоро никакво влијание врз главната зацртана приказна. Сепак ја има и на нејзе се пристапува преку некои поважни фигури.

Значи ти да играш со фигурите ама и тие со тебе. Да има јасен конфликт меѓу вас. А не преку квестови да се дава вешташчки конфликти.

Пример аха оди отепај го онај, оди земи крило од самовилата шо живеј зад 3 планини и 2 мориња. Па оп ти ќе се решиш да не ја отепаш, туку да го отепаш тој што ти го дал квестот. И што после ништо, наместо да си ги заработил парите си му ги украл и толку.

И сега оти неможат да направат жив систем или ги мрзи да истражат на таа област, надополнуват со масивност и даваат илузија на слобода и избори.

Или, менувам 3 живи НПЦиња со кои ќе бидам во конфликт кој се врти околу поентата на играта со 300 (полу)мртви НПЦиња со кои не сум во никакви логични односи.
 
Јас имам зборувано против многу серијали. Против CoD, BF, NFS, било која реплика на спортска игра итн.

Овде знаеш каква е слободата? Ко во ГТА и било која слична игра со отворен свет, РПГ или не. Имаш фигури ама тие фигури се статични и секоја си има своја незачнајна функција. И сега играва те остава да правиш што сакаш со нив ама тие фигурите како што реков се невлијателни, ако се NPC знаат 2-3 дијалози и немаат никакви емоции, и најважно немаат скоро никакво влијание врз главната зацртана приказна. Сепак ја има и на нејзе се пристапува преку некои поважни фигури.

Значи ти да играш со фигурите ама и тие со тебе. Да има јасен конфликт меѓу вас. А не преку квестови да се дава вешташчки конфликти.

Пример аха оди отепај го онај, оди земи крило од самовилата шо живеј зад 3 планини и 2 мориња. Па оп ти ќе се решиш да не ја отепаш, туку да го отепаш тој што ти го дал квестот. И што после ништо, наместо да си ги заработил парите си му ги украл и толку.

И сега оти неможат да направат жив систем или ги мрзи да истражат на таа област, надополнуват со масивност и даваат илузија на слобода и избори.
Точно се согласувам со тебе ...но целиот тој принцип на тотална интеракција и "слобода" нема да стане можен се додека гејминг заедницата не почне да го бара тоа , бидејќи самиот тој процес носи огромни трошоци. А сега за сега како што гледаш луѓето што размислуваат како тебе се ретки.
 
Што толку ја тупите ако сака нека биде иста како Обливион само со подобра графика (а не е така) јас пак ќе сакам да ја играм.
И bibil ако толку ти сметаат НПЦињата од ваквите игри живи и неживи оди играј си нешто друго онлајн некое ММО или нешто слично.
И на крај напрај си тема Зошто не ја сакам ....
 
Што толку ја тупите ако сака нека биде иста како Обливион само со подобра графика (а не е така) јас пак ќе сакам да ја играм.
И bibil ако толку ти сметаат НПЦињата од ваквите игри живи и неживи оди играј си нешто друго онлајн некое ММО или нешто слично.
И на крај напрај си тема Зошто не ја сакам ....

Убао кажано друже :D
Јас лично ќе ви кажам дека TES5 ќе биде игра на годината во доста online shows (IGN, Gamesport, Gamestop и т.н.), и не само тоа, туку играта (по трети пат во Elder Scrolls историрјата) ќе ги револуционира RPGњата.
Ќе биде интересно да се види дали Deus Ex ќе направи боље од Skyrim.
Се разбира ова е мое лично мислење.
 
ке можам да ја играм играва на
Core 2 duo 2.66 ghz e7300
3gb ram ddr2
nvidia geforce 9500gt 512mb.?

знам дека сеуште не е излезена, ама одприлика кажете :)
 
Убао кажано друже :D
Јас лично ќе ви кажам дека TES5 ќе биде игра на годината во доста online shows (IGN, Gamesport, Gamestop и т.н.),
Абе не е уште излезена за ГОТИ МОТИ.

и не само тоа, туку играта (по трети пат во Elder Scrolls историрјата) ќе ги револуционира RPGњата.
Ќе биде интересно да се види дали Deus Ex ќе направи боље од Skyrim.
Се разбира ова е мое лично мислење.
Нема место за револуција во РПГ. Мртов жанр кој треба да умри т.е. да се закопа. Така е оти едноставно е жанр и како сите такви шаблони е премногу ограничувачки. Ова не е лично туку стручно мислење. И ако во иднина има нешто што помалку ќе личи на РПГ, се надевам нема да се вика така туку ќе има подескриптивен назив.

------
Инаку ако толку треба да типувам за високобуџетна игра на годината, тогаш би одел со Светците, а не со Старците или Боговите.
 
Нема место за револуција во РПГ. Мртов жанр кој треба да умри т.е. да се закопа.

Role Playing Game нуди ОГРОМЕН простор за интерпретација. Да , во основа играчот бира една или повеќе рољи ама рољи има колку што има професии у светот. Ко да речеш sandbox game како концепт е мртов. Што е тоа што ограничува во РПГ ?
Тоа што имаш награда за успесите у играта (XP, leveling) ?
Тоа што имаш практично неограничен избор во алокација на искуството (perks, skills) ?
Зарем не е така и во вистинскиот живот - колку повеќе работиш нешто стануваш поискусен во истото и си поискусен „играјќи ја таа роља“ ?
IMO , поингениозно нешто од РПГ нема излезено. Evah.

Ако мртвиот жанр ( нешто што си ја одиграло улогата во еволуцијата на игрови концепти) треба да се убие (да се прекине со правење на игри од тој тип) зашто не одиш во killing spree на животни по улица. Човекот да ги истреби СИТЕ животни форми пошо си ја завршиле улогата у еволуцијата.

Глупи размислувања. Никоја игра/тип не треба да се убие , ако макар има 1 човек што го игра. Зашто ако е така твоите „инди“ игри ќе треба у старт да се закопаат. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom