RaZ-R
Артилерец
- Член од
- 8 ноември 2009
- Мислења
- 3.416
- Поени од реакции
- 2.550
Боливискиот пат на смртта
Шеесет километри долгиот пат во планинските гребени, со огромни стрмнини секоја година одзема стотици животи.
Северниот пат низ регионот Yungas го поврзува главниот град на Боливија Ла Паз со провинцијата Coroico, лоцирана во дождовните шуми, околу шеесет километри северно од главниот град.
Но какви шеесет километри! Патот кој се продира на падини на Андите е изграден од парагвајските затвореници во триесетите години од минатиот век, а до неодамна беше главен регионален пат.
По заминувањето од Ла Паз, еден од градовите на највисока надморска височина во светот, патот се искачува нежно до преминот La Cumbre на 4650 метри надморска височина, а потоа почнува лудиот спуст до Coroico кој е на 1200 метри надморска височина.
Кривулестиот пат ги сече планините, надвиснувајќи над провалии кои имаат најмала длабочина од шестотини метри и има многу подлабоки.
Низ патот возат камиони, автобуси, автомобили, запрежни коли, мотоцикли и велосипеди, во променлива временски услови на дожд, магла, прашина, кал, лизгањето на земјиштето, ...
Патот е со ширина од три метри и на некои места поширок, така што разминување на два автомобили е тешко, а камоли на два камиона е речиси невозможна мисија. Нема ограда и се вози на левата страна од патот, така што возачите имаат подобра контрола врз тоа каде завршува патот. Сепак се проценува дека на годишно ниво помеѓу 200 и 300 луѓе гинат на патот на смртта ("Ел Camino de la Muerte"), иако оваа бројка се намалува во последниве години по изградбата на алтернативни патишта.
На овој пат се случи и најголемата несреќа во историјата на Боливија, каде што во 1983 година. повеќе од сто лица загинаа кога автобус излета во кањонот.
Ова е патот кој по неколку избори е прогласен за најопасен пат во светот (иако некои тврдат дека патот низ јужната провинција Yungas, која ги поврзува Ла Паз со Chulumanijem, воопшто не заостанува зад овој пат), што го прави туристичка атракција.
Најголем дел од посетителите, како и поголемиот процент на жртви го сочинуваат љубителите на планинскиот велосипедизам од целиот свет.

Шеесет километри долгиот пат во планинските гребени, со огромни стрмнини секоја година одзема стотици животи.
Северниот пат низ регионот Yungas го поврзува главниот град на Боливија Ла Паз со провинцијата Coroico, лоцирана во дождовните шуми, околу шеесет километри северно од главниот град.

Но какви шеесет километри! Патот кој се продира на падини на Андите е изграден од парагвајските затвореници во триесетите години од минатиот век, а до неодамна беше главен регионален пат.
По заминувањето од Ла Паз, еден од градовите на највисока надморска височина во светот, патот се искачува нежно до преминот La Cumbre на 4650 метри надморска височина, а потоа почнува лудиот спуст до Coroico кој е на 1200 метри надморска височина.

Кривулестиот пат ги сече планините, надвиснувајќи над провалии кои имаат најмала длабочина од шестотини метри и има многу подлабоки.
Низ патот возат камиони, автобуси, автомобили, запрежни коли, мотоцикли и велосипеди, во променлива временски услови на дожд, магла, прашина, кал, лизгањето на земјиштето, ...

Патот е со ширина од три метри и на некои места поширок, така што разминување на два автомобили е тешко, а камоли на два камиона е речиси невозможна мисија. Нема ограда и се вози на левата страна од патот, така што возачите имаат подобра контрола врз тоа каде завршува патот. Сепак се проценува дека на годишно ниво помеѓу 200 и 300 луѓе гинат на патот на смртта ("Ел Camino de la Muerte"), иако оваа бројка се намалува во последниве години по изградбата на алтернативни патишта.






На овој пат се случи и најголемата несреќа во историјата на Боливија, каде што во 1983 година. повеќе од сто лица загинаа кога автобус излета во кањонот.
Ова е патот кој по неколку избори е прогласен за најопасен пат во светот (иако некои тврдат дека патот низ јужната провинција Yungas, која ги поврзува Ла Паз со Chulumanijem, воопшто не заостанува зад овој пат), што го прави туристичка атракција.
Најголем дел од посетителите, како и поголемиот процент на жртви го сочинуваат љубителите на планинскиот велосипедизам од целиот свет.