Прашања до атеистите

Статус
Затворена за нови мислења.

Thomas A. Anderson

Cheng-tao Ke
Член од
1 декември 2010
Мислења
187
Поени од реакции
50
Да, поимот „есени„ ми е познат, во моментов не би се сетил на нешто подетаљно за нив.
Евангелијата кои не се дел од Новиот Завет, не ги есапи воопшто.
Богомилите се заврешна прикаска-побиени се. оти наликуваа на источноазијатска „јинг-јанг„ философија.
А кој и каков е лукавиот, тоа најдобро го знаат монасите-од нивно исксутво, а не само од она кое е запишано.
Додека сам не прочитам не му верувам на никого(посебно што никој на себе не си верува).
Која будалетинка би бил да му верувам на некој што сам на себе не си верува?
Монасите знаат за лукавиот затоа што они се борат со вакво нешто чудовиштето од филмов http://www.youtube.com/watch?v=8y4crGU7dkg, уствари сами со себе се борат. A тука важи правилото колку повеќе мразиш нешто кај тебе толку повеќе се манифестира.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Епа фактички кажано, сигурно не сум албанец, муслиман или нешто слично, без навреда, неможам да се наречам никој и ништо без вера...
Ти и ја немаш верата, си ја изгубил. А малку ги бркаш поимите националност и верска припадност.
 
T

Tetro

Гостин
Епа фактички кажано, сигурно не сум албанец, муслиман или нешто слично, без навреда, неможам да се наречам никој и ништо без вера...
Само си малку изгубен. Православен атеист. Што верниците би рекле дека си "изгубен", и по секоја цена ќе пробуваат да те прелажат. Крени го гардот и не давај да те вовлече некој лажен.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Вака, нејќам да почнам расправија, само сакам да го кажам своето мислење, но незнам зошто тоа ме доведе овде... Значи колку и да зборуваат за бога, тоа е измислица, поради милионите причини кои не сакам да ги набројувам, Јас сум чист православен македонец но не верувам во бог, тоа го имам кажано на повеќе места, верувам во науката, која е по природна за разлика од црквата,свештениците,поповите итн... Значи, не ми треба да трошам време да одам до црква, да палам свеќа итн. Подобро да научам нешто што ќе ми затреба, отколку да ги слушам поповите како пеат во црква... Хаха многу смешно...Ако продолжам да пишувам џабе ќе се изнапишам бидејќи тоа не менува ништо....
Остај, не пишувај повеќе, се ни е јасно. Ти си чист православен Македонец кој не верува во Бог.

Појасно не може да биде.

Време е да се бега од планетата Земја.
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
2.476
Поени од реакции
5.545
Ставрогин, еве тебе би ти ги поставил прашањава со оглед на тоа што тврдиш дека не постои слободна волја. Од ова следува дека не постои избор. Еве пак ќе ги поставам истите прашања кои Шабан не ги одговори: Истражувањата покажуваат дека генетски фактори влијаат на зависностите. Значи, можеш да имаш генетска предиспозиција за алкохолизам или наркоманија и тие генетски фактори работат против тебе. Дали тоа значи дека неминовно ќе бидеш алкохоличар или наркоман? Дали воопшто имаш избор? Еве ќе ги земеме пред вид и социјалните фактори (средината) -- дали сите кои се дружат со наркомани или алкохоличари стануваат такви? Дали сепак, имаат избор и агентност (реална можност/способност за дејство)? Би се согласил дека, во дадениве случаи, може да се зборува за стеснети избори, но дали може да се тврди дека луѓето кои имаат генетски предиспозиции кон зависности (како на пример многу од домородните Американци кон алкохол) воопшто немаат избор во таквите ситуации?

Тврдеше дека моралните избори се илузија. Дали постојат студии кои даваат поткрепа дека генетски сме предиспонирани, на пример во моралните избори? Дали има студии кои јасно укажуваат на детерминираност на такви избори? Јасна е улогата на средината, но прашањето ми е дали мојот избор дали да украдам, излажам, нанесам зло, се жртвувам за некого, итн. е генетски кодиран или поинаку детерминиран? Кои неоспорни материјални докази постојат за таква детерминација?

Ако некој друг од атеистите сака да понуди одговор би му бил благодарен.
 

Thomas A. Anderson

Cheng-tao Ke
Член од
1 декември 2010
Мислења
187
Поени од реакции
50
Sudbina stvarno postoji, ali ne za svakoga. Većina ljudi su odvojeni od svoje sudbine i žive
samo pod uticajem Zakona Slučajnosti. Sudbina je rezultat planetarnih uticaja koji su u
odgovarajućoj vezi sa tipom čovjeka. Govorićemo o tome kasnije. U meñuvremenu morate
shvatiti jednu stvar. Čovjek može da ima sudbinu koja odgovara njegovom tipu ali u praksi,
on je nikada nema. To je usljed toga što se sudbina čovjeka odnosi samo na jedan njegov
dio, tj. njegovu suštinu (istinsko Ja).
...............
"Mora se razumjeti da se čovjek sastoji iz dva dijela: suštine i ličnosti. Suština u čovjeku je
ono što je stvarno njegovo. Ličnost u čovjeku je ono što ‘nije njegovo’.
'Nije njegovo' znači da je to došlo iz vana, što je on naučio, ili što on odražava, svi tragovi
vanjskih impresija ostavljeni u njegovoj memoriji u njegovoj osjetilnosti, sve riječi i pokreti
koji su naučeni, svi osjećaji stvoreni uz pomoć oponašanja- sve to ‘nije njegovo’, sve je to
ličnost.”
S tačke gledišta obične psihologije, podjela čovjeka na ličnost i suštinu je teško pojmljiva.
Bolje rečeno, ovakva jedna podjela uopšte ni ne postoji u psihologiji.
 

Attachments

Член од
1 јули 2009
Мислења
299
Поени од реакции
343
Дали постојат студии кои даваат поткрепа дека генетски сме предиспонирани, на пример во моралните избори? Дали има студии кои јасно укажуваат на детерминираност на такви избори? Јасна е улогата на средината, но прашањето ми е дали мојот избор дали да украдам, излажам, нанесам зло, се жртвувам за некого, итн. е генетски кодиран или поинаку детерминиран? Кои неоспорни материјални докази постојат за таква детерминација?
Има, и тоа како. Еве ти една http://www.sciencemag.org/content/262/5133/578.abstract?ijkey=ecf0bf732da81d3cb3b9dfc37e49fcdd7548be68&keytype2=tf_ipsecsha
Една мутација во само еден ензим те прави пироман и сексуален манијак со скоро никаква морална инхибиција.

Еве ти уште една. http://www.nature.com/mp/journal/v5/n1/full/4000563a.html
Оваа тврди дека полиморфизам на друг протеин те тера на тн. novelty seeking behavior. Ова накратко значи преземање ризици, кршење закон, џаначење, но и интерес за наука.

Ги има еден куп вакви, од полиморфизми што те тераат да се коцкаш, да бидеш срамежлив или на крај на краиштата ретардиран или шизоиден.

Ако имаш генетска предиспозиција за некакво однесување, тоа значи дека само имаш поголема шанса дека ќе го манифестираш таквото однесување. Вкупниот исход како ќе се однесуваш зависи од многу фактори, но сите тие се објасниви со законите на физиката, а тие викаат дека се може да се прикаже како сума на: 1. се е детерминирано според законите на класичната физика и 2. работите се непредвидливи во однос на квантно механичките процеси. Накратко, она што ќе биде, ќе биде и крај (не можеш однапред да предвидиш се поради кватно механичката случајност). Изборот е само привид. Во овој момент посакав да напишам "мравојад" и ете го напишав. Но зошто не напишав "фгсфбсф"? Затоа што слепите физички процеси кои владеат со мојот мозок ми диктираа да напишам "мравојад" и ништо друго.
You Do Not Choose What You Choose


Eве ти човек кој многу подробно може да ти ги објасни овие работи.
http://www.samharris.org/blog/
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
2.476
Поени од реакции
5.545
Sudbina stvarno postoji, ali ne za svakoga. Većina ljudi su odvojeni od svoje sudbine i žive
samo pod uticajem Zakona Slučajnosti. Sudbina je rezultat planetarnih uticaja koji su u
odgovarajućoj vezi sa tipom čovjeka. Govorićemo o tome kasnije. U meñuvremenu morate
shvatiti jednu stvar. Čovjek može da ima sudbinu koja odgovara njegovom tipu ali u praksi,
on je nikada nema. To je usljed toga što se sudbina čovjeka odnosi samo na jedan njegov
dio, tj. njegovu suštinu (istinsko Ja).
...............
"Mora se razumjeti da se čovjek sastoji iz dva dijela: suštine i ličnosti. Suština u čovjeku je
ono što je stvarno njegovo. Ličnost u čovjeku je ono što ‘nije njegovo’.
'Nije njegovo' znači da je to došlo iz vana, što je on naučio, ili što on odražava, svi tragovi
vanjskih impresija ostavljeni u njegovoj memoriji u njegovoj osjetilnosti, sve riječi i pokreti
koji su naučeni, svi osjećaji stvoreni uz pomoć oponašanja- sve to ‘nije njegovo’, sve je to
ličnost.”
S tačke gledišta obične psihologije, podjela čovjeka na ličnost i suštinu je teško pojmljiva.
Bolje rečeno, ovakva jedna podjela uopšte ni ne postoji u psihologiji.
Ќе сакаш да појасниш кој дел од текстов директно одговори на поставените прашања?
--- надополнето: Jul 18, 2011 7:24 PM ---
Има, и тоа како. Еве ти една http://www.sciencemag.org/content/262/5133/578.abstract?ijkey=ecf0bf732da81d3cb3b9dfc37e49fcdd7548be68&keytype2=tf_ipsecsha
Една мутација во само еден ензим те прави пироман и сексуален манијак со скоро никаква морална инхибиција.

Еве ти уште една. http://www.nature.com/mp/journal/v5/n1/full/4000563a.html
Оваа тврди дека полиморфизам на друг протеин те тера на тн. novelty seeking behavior. Ова накратко значи преземање ризици, кршење закон, џаначење, но и интерес за наука.

Ги има еден куп вакви, од полиморфизми што те тераат да се коцкаш, да бидеш срамежлив или на крај на краиштата ретардиран или шизоиден.

Ако имаш генетска предиспозиција за некакво однесување, тоа значи дека само имаш поголема шанса дека ќе го манифестираш таквото однесување. Вкупниот исход како ќе се однесуваш зависи од многу фактори, но сите тие се објасниви со законите на физиката, а тие викаат дека се може да се прикаже како сума на: 1. се е детерминирано според законите на класичната физика и 2. работите се непредвидливи во однос на квантно механичките процеси. Накратко, она што ќе биде, ќе биде и крај (не можеш однапред да предвидиш се поради кватно механичката случајност). Изборот е само привид. Во овој момент посакав да напишам "мравојад" и ете го напишав. Но зошто не напишав "фгсфбсф"? Затоа што слепите физички процеси кои владеат со мојот мозок ми диктираа да напишам "мравојад" и ништо друго.
You Do Not Choose What You Choose

Eве ти човек кој многу подробно може да ти ги објасни овие работи.
http://www.samharris.org/blog/
Е овде, Шабане јас пружам рака, љубезно се заблагодарувам на информацијата, се извинувам за сите навреди и почнувам да читам.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.427
Поени од реакции
5.107
Ставрогин, еве тебе би ти ги поставил прашањава со оглед на тоа што тврдиш дека не постои слободна волја. Од ова следува дека не постои избор. Еве пак ќе ги поставам истите прашања кои Шабан не ги одговори: Истражувањата покажуваат дека генетски фактори влијаат на зависностите. Значи, можеш да имаш генетска предиспозиција за алкохолизам или наркоманија и тие генетски фактори работат против тебе. Дали тоа значи дека неминовно ќе бидеш алкохоличар или наркоман? Дали воопшто имаш избор? Еве ќе ги земеме пред вид и социјалните фактори (средината) -- дали сите кои се дружат со наркомани или алкохоличари стануваат такви? Дали сепак, имаат избор и агентност (реална можност/способност за дејство)? Би се согласил дека, во дадениве случаи, може да се зборува за стеснети избори, но дали може да се тврди дека луѓето кои имаат генетски предиспозиции кон зависности (како на пример многу од домородните Американци кон алкохол) воопшто немаат избор во таквите ситуации?

Тврдеше дека моралните избори се илузија. Дали постојат студии кои даваат поткрепа дека генетски сме предиспонирани, на пример во моралните избори? Дали има студии кои јасно укажуваат на детерминираност на такви избори? Јасна е улогата на средината, но прашањето ми е дали мојот избор дали да украдам, излажам, нанесам зло, се жртвувам за некого, итн. е генетски кодиран или поинаку детерминиран? Кои неоспорни материјални докази постојат за таква детерминација?

Ако некој друг од атеистите сака да понуди одговор би му бил благодарен.
Мислам дека се работи за веројатност.
Ако имаш генетска предиспозиција да станеш наркоман, тоа значи дека веројатноста навистина да станеш наркоман е поголема од друг човек, кој ја нема таа предиспозиција. Истото е мислам и со социјалните фактори.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Ставрогин, еве тебе би ти ги поставил прашањава со оглед на тоа што тврдиш дека не постои слободна волја. Од ова следува дека не постои избор. Еве пак ќе ги поставам истите прашања кои Шабан не ги одговори: Истражувањата покажуваат дека генетски фактори влијаат на зависностите. Значи, можеш да имаш генетска предиспозиција за алкохолизам или наркоманија и тие генетски фактори работат против тебе. Дали тоа значи дека неминовно ќе бидеш алкохоличар или наркоман? Дали воопшто имаш избор? Еве ќе ги земеме пред вид и социјалните фактори (средината) -- дали сите кои се дружат со наркомани или алкохоличари стануваат такви? Дали сепак, имаат избор и агентност (реална можност/способност за дејство)? Би се согласил дека, во дадениве случаи, може да се зборува за стеснети избори, но дали може да се тврди дека луѓето кои имаат генетски предиспозиции кон зависности (како на пример многу од домородните Американци кон алкохол) воопшто немаат избор во таквите ситуации?

Тврдеше дека моралните избори се илузија. Дали постојат студии кои даваат поткрепа дека генетски сме предиспонирани, на пример во моралните избори? Дали има студии кои јасно укажуваат на детерминираност на такви избори? Јасна е улогата на средината, но прашањето ми е дали мојот избор дали да украдам, излажам, нанесам зло, се жртвувам за некого, итн. е генетски кодиран или поинаку детерминиран? Кои неоспорни материјални докази постојат за таква детерминација?

Ако некој друг од атеистите сака да понуди одговор би му бил благодарен.
Вака сега, јас не тврдам дека слободната воља не постои. Јас тврдам дека АКО прифатиме дека се што постои се физичките честички и силите кои ги детерминираат нивните односи, и ако го прифатиме Големиот Прасок како хипотеза за постанокот на Универзумот, од тоа неминовно следи дека слободната воља не постои. Аргументирањето е прилично едноставно, бидејќи физичкиот свет е каузално затворен, а мозокот како физички објект припаѓа во тој свет, тогаш и тој подлежи на истите закони на кои подлежат сите објекти, макро или микро, од физичкиот свет. Евидентната недерминираност на микрочестичките во квантната физика не остава простор на мала врата повторно да влезе слободната воља, затоа што во оваа теорија свеста е епифеномен, украс, или едноставно илузија, и како таква нема удел во однесувањето на организмот. Дали таа свест ќе биде епифеномен на мозкот детерминиран од физички закони, или пак мозок недетерминиран од законите кои владеат во микросветот (и за кои ние поим немаме) потполно е ирелевантно. Умот, свеста, како епифеномен, едноставно немаат право на глас.

Втората варијанта, ако прифатиме СЕМОЌЕН и со тоа СЕЗНАЕН творец, тоа повторно води кон сфаќањето дека слободната воља не постои, од причини кои ги наведов во темата прашања за христијанството, да не ги повторувам и тука.

Сега,одговорите на прашањата кои ги поставуваш, во суштина се ирелевантни за обете теории. Кај првата теорија не постои разлика помеѓу генетски предиспонираните и генетски непрединспонираните субјекти за некој порок. Таа теорија тврди дека се што ќе се случи, се случува во склад со физичките закони, и дека субјектот нема НИКАКВА слободна воља. Значи не се работи за тоа дека еден генетски предиспониран субјект има шанса да бира помеѓу тоа да биде алкохоличар или не, и дека неговата генетска предиспонираност ќе надвладее. Се работи за тоа дека самата негова свест е илузија, и дека таа нема никаков удел во неговото поведение.

Кај втората, религиозна варијанта, генетската предиспонираност е ирелевантна од потполно други причини. Бидејќо Бог во својата сезнајност веќе го знае исходот на сите човечки судбини, потполно е ирелевантно дали е некој генетски предиспониран за нешто. Она што за нас е одмотување на начиот живот, и она што е илузија за слободната воља, за Бог е веќе гледан филм.

Сега не знам дали доброго објаснив она што сакав да го кажам, посебно за односот на генетската предиспонираност и првата теорија..
 
Член од
1 јули 2009
Мислења
299
Поени од реакции
343
Е овде, Шабане јас пружам рака, љубезно се заблагодарувам на информацијата, се извинувам за сите навреди и почнувам да читам.
Нема гајле. И онака не зависеше ништо од тебе.
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
2.476
Поени од реакции
5.545
Вака сега, јас не тврдам дека слободната воља не постои. Јас тврдам дека АКО прифатиме дека се што постои се физичките честички и силите кои ги детерминираат нивните односи, и ако го прифатиме Големиот Прасок како хипотеза за постанокот на Универзумот, од тоа неминовно следи дека слободната воља не постои. Аргументирањето е прилично едноставно, бидејќи физичкиот свет е каузално затворен, а мозокот како физички објект припаѓа во тој свет, тогаш и тој подлежи на истите закони на кои подлежат сите објекти, макро или микро, од физичкиот свет. Евидентната недерминираност на микрочестичките во квантната физика не остава простор на мала врата повторно да влезе слободната воља, затоа што во оваа теорија свеста е епифеномен, украс, или едноставно илузија, и како таква нема удел во однесувањето на организмот. Дали таа свест ќе биде епифеномен на мозкот детерминиран од физички закони, или пак мозок недетерминиран од законите кои владеат во микросветот (и за кои ние поим немаме) потполно е ирелевантно. Умот, свеста, како епифеномен, едноставно немаат право на глас.

Втората варијанта, ако прифатиме СЕМОЌЕН и со тоа СЕЗНАЕН творец, тоа повторно води кон сфаќањето дека слободната воља не постои, од причини кои ги наведов втемата прашања за христијанството, да не ги повторувам и тука.

Сега,одговорите на прашањата кои ги поставуваш, во суштина се ирелевантни за обете теории. Кај првата теорија не постои разлика помеѓу генетски предиспонираните и генетски непрединспонираните субјекти за некој порок. Таа теорија тврди дека се што ќе се случи, се случува во склад со физичките закони, и дека субјектот нема НИКАКВА слободна воља. Значи не се работи за тоа дека еден генетски предиспониран субјект има шанса да бира помеѓу тоа да биде алкохоличар или не, и дека неговата генетска предиспонираност ќе надвладее. Се работи за тоа дека самата негова свест е илузија, и дека таа нема никаков удел во неговото поведение.

Кај втората, религиозна варијанта, генетската предиспонираност е ирелевантна од потполно други причини. Бидејќо Бог во својата сезнајност веќе го знае исходот на сите човечки судбини, потполно е ирелевантно дали е некој генетски предиспониран за нешто. Она што за нас е одмотување на начиот живот, и она ќто е илузија за слободната воља, за Бог е веќе гледан филм.

Сега не знам дали добро објаснив она што сакав да го кажам, посебно за односот на генетската предиспонираност и првата теорија..
Фала многу за одговорот -- да, сосема ми е јасна и прифатлива твојата аргументација.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Јас мислам, и тоа е мое најдлабоко уверување, дека ние, луѓето, сеуште не го разбираме односот на умот и мозокот. Во тој однос се пресекуваат сите филозофски проблеми, сите онтолошки, епистемолошки, па дури и етички прашања. Постои еден филозоф, Колин Мек Гин, кој тврди дека овој однос на умот и мозокот е за човечкото разбирање во принцип неразбирлив, исто онака како што е недофатлив Кантовиот свет по себе. Јас мислам дека еден таков песимизам е преран, и дека еден ден можеби ќе го разбереме тој однос...
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Ставрогин, еве тебе би ти ги поставил прашањава со оглед на тоа што тврдиш дека не постои слободна волја. Од ова следува дека не постои избор. Еве пак ќе ги поставам истите прашања кои Шабан не ги одговори: Истражувањата покажуваат дека генетски фактори влијаат на зависностите. Значи, можеш да имаш генетска предиспозиција за алкохолизам или наркоманија и тие генетски фактори работат против тебе. Дали тоа значи дека неминовно ќе бидеш алкохоличар или наркоман? Дали воопшто имаш избор? Еве ќе ги земеме пред вид и социјалните фактори (средината) -- дали сите кои се дружат со наркомани или алкохоличари стануваат такви? Дали сепак, имаат избор и агентност (реална можност/способност за дејство)? Би се согласил дека, во дадениве случаи, може да се зборува за стеснети избори, но дали може да се тврди дека луѓето кои имаат генетски предиспозиции кон зависности (како на пример многу од домородните Американци кон алкохол) воопшто немаат избор во таквите ситуации?

Тврдеше дека моралните избори се илузија. Дали постојат студии кои даваат поткрепа дека генетски сме предиспонирани, на пример во моралните избори? Дали има студии кои јасно укажуваат на детерминираност на такви избори? Јасна е улогата на средината, но прашањето ми е дали мојот избор дали да украдам, излажам, нанесам зло, се жртвувам за некого, итн. е генетски кодиран или поинаку детерминиран? Кои неоспорни материјални докази постојат за таква детерминација?

Ако некој друг од атеистите сака да понуди одговор би му бил благодарен.
Да се обидам од католичка перспектива...:D...мислам дека се е прашање на консензус-реалност во поглед на моралните норми во дадена средина и време, она што е присутно скоро кај сите без разлика на време и место (ок, Црвените кмери и Пол Пот се исклучок:D) е дефанзивност т.е. заштита на животот и здравјето и своината, плодовите на својот труд како општо прифатени вредности кои не се доведуваат во прашање и се сметаат за добро...се она кое претставува закана по нив се смета за зло...
Надвор од таа едноставна шема има милион контрадикции и разлики и поимања на доброто и злото, на пример никој во САД (а и овде во скромна мера) не се смета за убиец иако тој како даночен обврзник ја плаќа воената машинерија која само во Ирак и Афган уби над 1,5 милиони раја...и мормони и католици и атеисти и будисти и следбеници на рогатиот и православни...сите тие уредно носат во смрт милиони „ближни“...

Инаку да, и према биг-бенг и према религиите, се е предодредено и нема никаква поента да се зборува за слободна воља во однапред зададени услови на кои свесната единка немала никакво влијание. Ниту бирал каде и кога да се роди ниту кога и каде ќе умре ниту со каква стартна позиција....
Повеќе од тоа не можат да понудат ни тврдата линија на материјализмот ни теологијата, какви и да се прават акробации неумоливо ќе се стигне до заклучок за немање слободна воља.

Моли се за нас грешните и за новата холограмска парадигма која прва научно може да дојде до некои чудни, дуалистички одговори на дилемите за слободна воља и човекот како ентитет ко-креатор на инаку предетерминираната окрутна судбина...:D на микро и макро ниво...иако се е тоа тек на почеток и којзнае што ќе излезе од сето тоа...
--- надополнето: Jul 18, 2011 7:56 PM ---
Има, и тоа како. Еве ти една http://www.sciencemag.org/content/262/5133/578.abstract?ijkey=ecf0bf732da81d3cb3b9dfc37e49fcdd7548be68&keytype2=tf_ipsecsha
Една мутација во само еден ензим те прави пироман и сексуален манијак со скоро никаква морална инхибиција.

Еве ти уште една. http://www.nature.com/mp/journal/v5/n1/full/4000563a.html
Оваа тврди дека полиморфизам на друг протеин те тера на тн. novelty seeking behavior. Ова накратко значи преземање ризици, кршење закон, џаначење, но и интерес за наука.

Ги има еден куп вакви, од полиморфизми што те тераат да се коцкаш, да бидеш срамежлив или на крај на краиштата ретардиран или шизоиден.

Ако имаш генетска предиспозиција за некакво однесување, тоа значи дека само имаш поголема шанса дека ќе го манифестираш таквото однесување. Вкупниот исход како ќе се однесуваш зависи од многу фактори, но сите тие се објасниви со законите на физиката, а тие викаат дека се може да се прикаже како сума на: 1. се е детерминирано според законите на класичната физика и 2. работите се непредвидливи во однос на квантно механичките процеси. Накратко, она што ќе биде, ќе биде и крај (не можеш однапред да предвидиш се поради кватно механичката случајност). Изборот е само привид. Во овој момент посакав да напишам "мравојад" и ете го напишав. Но зошто не напишав "фгсфбсф"? Затоа што слепите физички процеси кои владеат со мојот мозок ми диктираа да напишам "мравојад" и ништо друго.
You Do Not Choose What You Choose

Eве ти човек кој многу подробно може да ти ги објасни овие работи.
http://www.samharris.org/blog/
Не те прават полиморфизми коцкар туку можеби поподложен на коцка од генералната популација, за да седнеш на комар мора и средината да го одработи „своето“ ...
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
2.476
Поени од реакции
5.545
Јас мислам, и тоа е мое најдлабоко уверување, дека ние, луѓето, сеуште не го разбираме односот на умот и мозокот. Во тој однос се пресекуваат сите филозофски проблеми, сите онтолошки, епистемолошки, па дури и етички прашања. Постои еден филозоф, Колин Мек Гин, кој тврди дека овој однос на умот и мозокот е за човечкото разбирање во принцип неразбирлив, исто онака како што е недофатлив Кантовиот свет по себе. Јас мислам дека еден таков песимизам е преран, и дека еден ден можеби ќе го разбереме тој однос...
„Умот“ е конструкт кој е клучен концепт во речиси сите науки за човекот и е во суштина многу elusive (лизгав). Не знам дали и колку го имаш читано Чомски, но кај него (како и кај многумина други) понекогаш се шверцува линијата за еднаквост меѓу ум и мозок. Оттаму и критиките за неговото поистоветување на сопствените јазични теории со конкретните невролошки процеси кои се случуваат во мозокот.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom