Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Чудно ми падна, пошто 125-ката шо ја имав имаше 6 брзини... Прпалцето од 80 цм кубни шо ми држи место во шупата има 6 брзини. Инаку кумплугот е со сајла, тоа уште одма го видов. Ќе видиме сега, еднаш да ја повозам машината па ќе ви кажам искуства :)
 
Чудно ми падна, пошто 125-ката шо ја имав имаше 6 брзини... Прпалцето од 80 цм кубни шо ми држи место во шупата има 6 брзини. Инаку кумплугот е со сајла, тоа уште одма го видов. Ќе видиме сега, еднаш да ја повозам машината па ќе ви кажам искуства :)
Што прпалце од 80cc имаш?
 
A be, ako brzo se prefrla na mk tablici i e relativno OK, zemaj ne misli, se erugo se sredue. Btw, od zadnji gumi vidi i sava, ne se losi, ja toaram sava i pireli, kombinacija mi se i Mandrak neka ti kaze, top se.
Plus i mojon e so pet brzini, i tera i so kratki saltanja i so dolgi, se e navika. A za kumplung, vidi zatgacite na sajlata i na rackata i vidi kakov e, mojot e glicerinski, pa koga ke primi vozduh znae da kenka, ama nisto sto kluc dvanaeska ne sredu za moment.
Sava е сосема ок гума, но векот на експлоатација и е кус во однос на оние што ти ги советував. Одприлика 10-12.000 км ќе биде ок, потоа веке е за менување иако шарките и стојат. Зависи дали ја акаш по лош асфалт и колку ја пумпаш. Јас моментално назад имам Sava, ја пумпам на 2,5 бари, помина скоро 11.000 и веќе ми зализгува при поголемо навалување со поголема брзина, посебно ако е подлогата лоша и студена. Напред имам Metzeler-лиценцно произведен којзнае каде, но тој издржа веќе речиси 23.000, шарката е веќе плитка но сеуште не е во фаза да зализга во кривина освен низ град на зебри и стрелки :)
 
Не би се сложил за ова... Transalр како модел се произведува од средината на 80-тите па се до ден денес... Africa Twin ја правеа до 2003.

Па според она што го видов на прв поглед, цилиндрите се на V, и има 2 карбуратори. Машината е со по 3 вентили на цилиндар... Инаку тие 50 кубици не играат голема улога. И 600 и 650 имаат 50 кс. Мање више, свеједно. Него ме буни мењачот, има 5 брзини. Оти не туриле и 6-та не ми е јасно.

Него уште чекам совет за цената... ако го платам 1000-че, и на тоа додам некој 600 еврони за увоз (појќе можи, помалку не), акумулатор, гума, плочки, затегачот треба да се промени, филтри, масло, регистрација... најверојатно 2000 ќе замини. Шо се зема од тука за тие пари?

Баш види го кавасакиво и уште некои мотори, барем се на наши таблици и нема да се замараш за тоа ...

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=...SUy5Xb5SEAr52mlWqpqvr1Y8Qsbd8phM88 91oMIh5eNN

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=...H9Mi/ugdrtaWV92XIUDxjVvOYGgVAX3q79IRgLL3gh0ae

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=...H9Mi/ugdrtaWV92XIUDxjVvOYGgVAX3q79IRgLL3gh0ae
 
Имаше во моторот сипено глицерин некој како црвена боја имасе и требав да испуштам ваздух на кочницата и неав таков глицерин и му сипав еден (како бел на жолто мава марка ина беше). И сеа дали е нешто штетно што ги измешав тие две врсти на глицерин?
 
Имаше во моторот сипено глицерин некој како црвена боја имасе и требав да испуштам ваздух на кочницата и неав таков глицерин и му сипав еден (како бел на жолто мава марка ина беше). И сеа дали е нешто штетно што ги измешав тие две врсти на глицерин?
Проери кој DOT ти е глицеринот иначе ја никогаш не би мешал глицерин устари никогаш не си играм со кочници секогаш гледам да ми се во перфектна состојба. Мој совет испушти го глицеринот од системот и наполни го повторно со DOT 4 или 5 и ке немаш мука.
 
Имаше во моторот сипено глицерин некој како црвена боја имасе и требав да испуштам ваздух на кочницата и неав таков глицерин и му сипав еден (како бел на жолто мава марка ина беше). И сеа дали е нешто штетно што ги измешав тие две врсти на глицерин?
Не требало така да постапиш! Доколку не знаеш каков глицерин бил сипан во однос на тип и производител, на твое место јас би го испуштил целиот глицерин од системот, би го исплакнал системот со бензин и би сипал нов глицерин според DOT спецификацијата за тој систем.
--- надополнето: Jul 13, 2011 10:35 AM ---
-KLE-Kawasaki-то е ендуро со прилично скромни перформанси во однос на Honda Transalp.
-Africa Twin-от е преценета, типацот и бара 3.500 евра
-Yamaha SZR 660 е мотор кој не верувам дека ќе ги задоволи потребите и интересот на Dzish, а покрај тоа и не е баш од поуспешните модели на Yamaha.
 
-KLE-Kawasaki-то е ендуро со прилично скромни перформанси во однос на Honda Transalp.
-Africa Twin-от е преценета, типацот и бара 3.500 евра
Kawasaki е најшкарт мотор според мене... и немам намера да давам пари за таков, освен ако не е 900 Ninja.

-Yamaha SZR 660 е мотор кој не верувам дека ќе ги задоволи потребите и интересот на Dzish, а покрај тоа и не е баш од поуспешните модели на Yamaha.
Од Yamaha како марка сум разочаран... премалку километри, премногу заебанции... те ова, те она.

Ако земам Јапонец само Хонда... ако не Италјанец. Друго тешко.
 
Не се ограничувајте до толку со изборот. Кавасаки нечинеле, јамаха биле подобри ама хонда најдобри или па затоа двоцилинрашите боље брмчеле или слични муабети. НЕПОСТОИ ЛОШ МОТОР, ПОСТОИ ЛОШ ГАЗДА!
И кинез да е, само со редовен сервис редовно одржување и нормално возење ке истурка многу километри без проблем. А веке ако гледате до толкуу знајте дека од 2005та година па навака непостои лош мотор. Сите се добри. Помина тоа време кога F3ката беше најдобар мотор, или кога јамахите до 2002ра кршеа мењачи, или старите нинџи посебно 900ките правеа проблеми со електроника. Денешно време при купивање на мотор треаб да се земе во предвид цената и достапноста на резервните делови што значи:
Италијанците се изгор за делови али не колку што се англиските, но затоа најдостапни и најефтини се јапонските, што и кај нив има дигање на цените од непогодава што се деси. Плус кога ке се земе предвид цената на новите мотори, пак јапонциве доминираат. За тие со подлабок џеп ке си купат италијанка и ја шетаат по улициве ;):)
 
Не се ограничувајте до толку со изборот. Кавасаки нечинеле, јамаха биле подобри ама хонда најдобри или па затоа двоцилинрашите боље брмчеле или слични муабети. НЕПОСТОИ ЛОШ МОТОР, ПОСТОИ ЛОШ ГАЗДА!
То така ти викаш... јас од искуство несакам да си имам работа нити со Кавасаки нити со Јамаха. Доста ми е.

Околу тоа лош газда... да имаш и ти мотор шо нон стоп ќе биди во некаков дефект, си го купил 500 евра, си фукнал уште 1300 по него (си дал пари колку за салам мотор), а сега не вреди ни колку што го имаш купено, ела кажими каде е лошиот газда? И сега ете го дома дреми, пак заради дефект. Одмилен ми е...

И кинез да е, само со редовен сервис редовно одржување и нормално возење ке истурка многу километри без проблем. А веке ако гледате до толкуу знајте дека од 2005та година па навака непостои лош мотор. Сите се добри. Помина тоа време кога F3ката беше најдобар мотор, или кога јамахите до 2002ра кршеа мењачи, или старите нинџи посебно 900ките правеа проблеми со електроника. Денешно време при купивање на мотор треаб да се земе во предвид цената и достапноста на резервните делови што значи:
Италијанците се изгор за делови али не колку што се англиските, но затоа најдостапни и најефтини се јапонските, што и кај нив има дигање на цените од непогодава што се деси. Плус кога ке се земе предвид цената на новите мотори, пак јапонциве доминираат. За тие со подлабок џеп ке си купат италијанка и ја шетаат по улициве ;):)
Имав Каџива 125-ка ендуро, произведен 86-та. Подобра машина во живот ми се чини дека нема да најдам, уште сум пишман шо си ја дадов... Јас поминав повеќе од 15.000 км, и освен свеќичка, ланец и плочки, друго ништо не сменав на неа... Ја паркирав во гаража во октомври, до март. Ја палев 2-3 пати во зимата. Палеше ко тогаш угаснат.

Таа машина е неспоредлива со срањето наречено Јамаха.
 
Другар тебе изглеа некој страшно те прелетал со јамаха штом толку ги мразиш :)
И јас не сум фан на јамаха никад не сум ни бил. Каџивата е одличен мотор, дури мислам дека моментално го држат најмокниот серски спортаж од 125 кубика
15000 не е голема километража иако е двотактно, но си бара пажња.
А од јамаха јас признавам само XT 660 серија и MT-01 (и MT-03 која носи ист агрегат од XT)
jamaha XT 660 e агрегат што се вградува во 6-7 модеи на мотори, aprilia pegaso, XT 660X, Tenere, R, Raptor-quad и уште некои што не ми текнуваат. Мт-то е мотор од 1700 кубика со 90 коња што исто така е мазга!
 
Другар тебе изглеа некој страшно те прелетал со јамаха штом толку ги мразиш :)
Никој не ме прелагал... го имам моторот 10-тина години и го гледам шо прај... Исто се дешава и со останатите Јамахи наоколу, само си ги поправаат и ќутат.

И јас не сум фан на јамаха никад не сум ни бил. Каџивата е одличен мотор, дури мислам дека моментално го држат најмокниот серски спортаж од 125 кубика
15000 не е голема километража иако е двотактно, но си бара пажња.
Да де, + 30.000-ки тој пред мене шо ги имаше поминато... за двотактен мотор без отворање, 45.000 км, процени дали не е голема километража. А ако продолжи да го пази како што го пазев јас и идниот стопственик, уште толку ќе поминеше, бидејќи машината не беше гибната... како што ја затвориле од фабрика, така. 10.000 вртежи (на таа километража) ги правеше со 3-та во возење без проблем.

А од јамаха јас признавам само XT 660 серија и MT-01 (и MT-03 која носи ист агрегат од XT)
jamaha XT 660 e агрегат што се вградува во 6-7 модеи на мотори, aprilia pegaso, XT 660X, Tenere, R, Raptor-quad и уште некои што не ми текнуваат. Мт-то е мотор од 1700 кубика со 90 коња што исто така е мазга!
Има и од Јамаха мазги, ама јас искрено, не би експериментирал.
 
Јас најпосле, дадов некое свое мислење кое и не мора воопшто да е релевантно, но базирано е на собрани информации од пријатели-иматели и се разбира најмногу на лично искуство. Ако муабетиме за Yamaha, јас лично воопшто не сум задоволен од моделот Virago 535, но од една стара 125 DT кросарица бев презадоволен, а имам и многу позитивни критики добиен за XT-Tenere и Supertenere.
Ако не прочита сега Divider ќе не испцуе саглам, тој вози XJ серија, модел кој веќе е vintage и не дава некој воопшто нешто лошо да каже за него зашто како што е нервозен, може некој и да попие по муцка ако му го руга моторот :P.
Kawasaki велат, ако купиш тогаш набави комплетен сет алат и резерва витални делови доколку си на ниет да возиш по отворен пат со него. Јас лично никогаш не сум имал мотор од овој производител за да можам да кажам било што во врска со издржливоста. Тоа ќе им го оставам на оние кои го имале или имаат тоа искуство.
Најмногу сум поседувал мотори од Honda. Сметам како и најголемиот број мотоциклисти на планетава дека нема поиздржливи мотори во однос на се, посебно на дефекти и изминати километри без дефект и во најлоши и најтешки услкови дури и при многу оскудно одржување и грижа. Средината на oваа сезона најверојатно ќе ја завршам со еден кинез кој сепак бара чест сервис најчесто на периферни делови и глупости, но со перфектна машина која и по 23.000 км се однесува исто како и на денот кога е прв пат запалена. Наредниот месец, сепак ќе стане втор или трет мотор во мојот возен парк после Honda-та, најверојатно Valkyrie доколку успеам до него да дојдам за разумна цена, или VF 750 во туринг изведба :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom