Совети околу мотоцикли

Член од
5 јануари 2010
Мислења
195
Поени од реакции
154
За вкусови не муабетиме. Муабетиме за функционалност, цена и поптрошувачка. Ако читаше внимателно, тогаш ќе забележеше дека не фаворизираме модели туку само муабетиме за тоа што би било најприкладно со цена, кубикажа, перформанси и потрошувачка за zvonex кој се обрати за мислење како почетник. Доколку имаш некој оржлив предлог повели, а со плукачките критики те молам воздржи се. Не сме ние овде виновни ако девојката не ти дава!
Jas ne plukam po nikogo go kazav moeto mislenje mozes da si kupis postar motor za isti pari a mnogu poubav sea dobro ako ti se svigja ovoj nemam nisto protiv i poleka so navredi i devojki . Ako sakas da ti dadam broj od devojkami pa prasaj ja ti dali mi dava ???
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
А да ја смирите топката да не ве бришам? Или да ве избришам ко порно ќе биди а?
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Jas ne plukam po nikogo go kazav moeto mislenje mozes da si kupis postar motor za isti pari a mnogu poubav sea dobro ako ti se svigja ovoj nemam nisto protiv i poleka so navredi i devojki . Ako sakas da ti dadam broj od devojkami pa prasaj ja ti dali mi dava ???
Ќе ти повторам, читај малку повнимателно наназад за да разбереш за што зборуваме.
 
Член од
15 март 2010
Мислења
5.869
Поени од реакции
6.382
Барам совет-
ПЛанирам да купам веспа 150цц ... Само нешто ме мачи, пошто прв пат ке возам мотоцикл ме интересира Што во есен/зима ? Ке ми седи во гаража веспата? Од кој факотри зависи дали ке возам или не? Претпоставувам временските услови ,но не врни и не паѓа снег цело време во Есен и Зима..... Лични искуства? Благодарам
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
не врни ама ладно е и за со точак, а не па мотор да возиш. сепак можиш да возиш ама се ебаваат синуси и бубрези и општо цело здравје
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Барам совет-
ПЛанирам да купам веспа 150цц ... Само нешто ме мачи, пошто прв пат ке возам мотоцикл ме интересира Што во есен/зима ? Ке ми седи во гаража веспата? Од кој факотри зависи дали ке возам или не? Претпоставувам временските услови ,но не врни и не паѓа снег цело време во Есен и Зима..... Лични искуства? Благодарам
Доколку не планираш во периодот кој е „мртва сезона“ за возење мотор да излегуваш на отворен пат и да возиш подолго од 20-тина минути во еден здив, тогаш не му ја мисли многу. Набави си добар костум за на мотор за пониски температури, чизми, добри ракавици, подкапа и терај доколку не паѓаат камења.:)
--- надополнето: Jul 9, 2011 11:32 AM ---
не врни ама ладно е и за со точак, а не па мотор да возиш. сепак можиш да возиш ама се ебаваат синуси и бубрези и општо цело здравје
Јас во изминатите 30 години стаж на 2 тркала не ги заебав воопшто веројатно зошто внимавав како сум облечен. За синусите постои визир на кацигата и подкапа, за бубрезите има појаси, поставени кожни јакни и елеци. Ако сакаш да возиш со мантил, сако и свилена кошула, и на ролери ќе се разболиш!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Како што ветив...

Денес бев го ѕирнав моторот на кратко.Да ве потсетам за што стануваше збор:
Што мислите за Хонда Транслап? Ми даваат таква на Бугарски табли, произведена 1997. 600 кубици, 50 кс, 2 цилиндри. Ја немам уште видено, мада дечкото вика дека моторот е тип топ. Одприлика реална цена на странски табли? Одприлика колку би ме фатил увозот?
Transalp e soliden motor, ama jas licno sum skeptik na "top" motori na stranski tablici od koi lugje vo sezona sakaat da se oslobodat od niv bidejki im sedele u garaza.
Vidi, 97 ne e tolku star, ama i ne e nov. Treba da proveris kakva e masinata, vo koia sostojba e, komplet da ja iscepkas, ppsle za mir u kukja da smenis filtri, lanec, svekjici, ulje (minimum ova) za da mozes odnovo da i beres gajle.
Sto pari ti ja nudi?

Btw, cenata ne bi trebalo da e pogolema od 1200-1500 evra maksimum za toj motor osobeno sto e na bugarski tablici.
I toa ako nema mnogu pominato, ako e odrzuvan, a i ne bi bilo loso da ima extra oprema :)
Шасиски е сочуван. Нема траги од големи оштетувања, само минимални гребнатини настанати од возење и стоење в гаража. Ништо страшно. Предната гума е нова, задната е добра ама е крампонка, така да за по асвалт нема да брка многу работа.

Ваков е (и модел, и боја)


Моторот нажалост немав време да го слушнам. Чист беше (се гледаше дека не е намерно чистен) без траги од масло. Акумулаторот е отиден од стоење, па неможев да го запалам. Го запалиле пред 3-4 дена со кабли од кола, ама јас не бев со колата за да го повториме процесот. Ќе одам со колата за 2 дена, па со кабли да го запалиме да го повозам (моторот е двоцилиндричен, па опција курбла нема...).

Ми го дава 1000 евра, на бугарски таблици. Од екстра опрема, има куфер назад.

Мислење?
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Како што ветив...

Денес бев го ѕирнав моторот на кратко.Да ве потсетам за што стануваше збор:

Шасиски е сочуван. Нема траги од големи оштетувања, само минимални гребнатини настанати од возење и стоење в гаража. Ништо страшно. Предната гума е нова, задната е добра ама е крампонка, така да за по асвалт нема да брка многу работа.

Ваков е (и модел, и боја)


Моторот нажалост немав време да го слушнам. Чист беше (се гледаше дека не е намерно чистен) без траги од масло. Акумулаторот е отиден од стоење, па неможев да го запалам. Го запалиле пред 3-4 дена со кабли од кола, ама јас не бев со колата за да го повториме процесот. Ќе одам со колата за 2 дена, па со кабли да го запалиме да го повозам (моторот е двоцилиндричен, па опција курбла нема...).

Ми го дава 1000 евра, на бугарски таблици. Од екстра опрема, има куфер назад.

Мислење?
Година на производсво? Внимавај на правото на увоз, мислам дека не важи за мотори исто како за автомобили. Кога ќе го запалиш, нека поработи сетне в место 10 минути најмалку. Повози го 5-10 км и застани без да го гасиш моторот. Некој нека го турира и држи во месо на 7000 вртежи/мин а ти седи зад него и набљудувај дали зачадува, дали мириса и стави рака на 5 цм од ауспухот за да видиш дали ќе ти ја измрси :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Година на производсво? Внимавај на правото на увоз, мислам дека не важи за мотори исто како за автомобили. Кога ќе го запалиш, нека поработи сетне в место 10 минути најмалку. Повози го 5-10 км и застани без да го гасиш моторот. Некој нека го турира и држи во месо на 7000 вртежи/мин а ти седи зад него и набљудувај дали зачадува, дали мириса и стави рака на 5 цм од ауспухот за да видиш дали ќе ти ја измрси :)
Произведен е 1997, на километраж има 41.000км +-... би требало да можи да се увези. Утре ќе го натерам братми да праша колку би било за увоз.

Инаку фала за советот, ќе го применам.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Произведен е 1997, на километраж има 41.000км +-... би требало да можи да се увези. Утре ќе го натерам братми да праша колку би било за увоз.

Инаку фала за советот, ќе го применам.
Моделот инаку би требало да е наследник на популарниот Africa Twin, според мене еден од најуспешните туринг-ендуро модели кои Honda ги произвела за сите времиња. Transalp е во старт можеби осакатен во однос на предходникот поради помалата работна запремнина, но сепак во него се применети помодерни технологии. Гума задна ти советувам веднаш да смениш, провери во каква состојба се ланецот и запчаниците, обогите на кочниците, сајли...Филтри за масло и воздух да не ти спомнувам си знаеш и сам, голем си веќе, а за маслото ќе си молчам :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Моделот инаку би требало да е наследник на популарниот Africa Twin, според мене еден од најуспешните туринг-ендуро модели кои Honda ги произвела за сите времиња.
Не би се сложил за ова... Transalр како модел се произведува од средината на 80-тите па се до ден денес... Africa Twin ја правеа до 2003.

Transalp е во старт можеби осакатен во однос на предходникот поради помалата работна запремнина, но сепак во него се применети помодерни технологии. Гума задна ти советувам веднаш да смениш, провери во каква состојба се ланецот и запчаниците, обогите на кочниците, сајли...Филтри за масло и воздух да не ти спомнувам си знаеш и сам, голем си веќе, а за маслото ќе си молчам :)
Па според она што го видов на прв поглед, цилиндрите се на V, и има 2 карбуратори. Машината е со по 3 вентили на цилиндар... Инаку тие 50 кубици не играат голема улога. И 600 и 650 имаат 50 кс. Мање више, свеједно. Него ме буни мењачот, има 5 брзини. Оти не туриле и 6-та не ми е јасно.

Него уште чекам совет за цената... ако го платам 1000-че, и на тоа додам некој 600 еврони за увоз (појќе можи, помалку не), акумулатор, гума, плочки, затегачот треба да се промени, филтри, масло, регистрација... најверојатно 2000 ќе замини. Шо се зема од тука за тие пари?
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Dzish,
ako ne frla ulje, ako mashinata raboti mirno i ne treba otvaranje, ako prede, osven zadna guma koja vednas ja menuvas, ulje i filtri da promenis i ako sajlite, kocnicite, diskovite, rackite, plastikite se v red, za toj motor okolu vkupna cena 2000 evra i ne e loso. Dokolku sakas enduro de.
Inaku, vo sezona za 2000 evra moze da se najde i soliden drug motor bez hustle za uvoz, ama kako i za ovoj, taka i za toj fiktiven motor ke treba da puknes pari z osnovnite promeni koi sekoj normalen gi pravi pri kupuvanje stara masina.
Transalp e solodna masina, vidi kolku ke te fati komplet uvoz na MK tablici, dodaj na toa kolku ke te fatat redovnite trosoci za miren son i odluci.
Vo sekoj slucaj zemi nesto, oti jas ke ti kazam za mene, a i na Mandrak verojatno mu e isto.
Sekoj den minat bez voznja mi e kako promasen.
Von sezona eevaj cekam da pocne. Vozam dodeka ne pocnat maximalni mrazoj i snegoj.
So soodvetna oprema (ova vazi i za onoj sto prasuvase so so skuterot vo esen/prolet/zima) mozes da vozis i vo dekemvri i fevruari. Mene ovaa godina mi bese samo od 20 dekemvri, cel januari i pola fevruari problem so ladno za na motor i pokraj opremata.
A be, baraj da ti frli akumulator u zdelkata, ili da ti spusti. Cenkaj se pa vidi sto ke napravis.
Pa pisi i da vozime.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Dzish,
ako ne frla ulje, ako mashinata raboti mirno i ne treba otvaranje, ako prede, osven zadna guma koja vednas ja menuvas, ulje i filtri da promenis i ako sajlite, kocnicite, diskovite, rackite, plastikite se v red, za toj motor okolu vkupna cena 2000 evra i ne e loso. Dokolku sakas enduro de.
Inaku, vo sezona za 2000 evra moze da se najde i soliden drug motor bez hustle za uvoz, ama kako i za ovoj, taka i za toj fiktiven motor ke treba da puknes pari z osnovnite promeni koi sekoj normalen gi pravi pri kupuvanje stara masina.
Да, јасно ми е дека одржувањето треба да го направиш на секој... да го повозам деновиве па ќе знам горе долу во каква состојба е машинскиот дел. Ми делуваше како сајлата за кумплунг да е долга (рачката не се враќаше до крај) или пак е намерно одлабавена, најчесто поради истрошеност на ламелите.

Transalp e solodna masina, vidi kolku ke te fati komplet uvoz na MK tablici, dodaj na toa kolku ke te fatat redovnite trosoci za miren son i odluci.
Vo sekoj slucaj zemi nesto, oti jas ke ti kazam za mene, a i na Mandrak verojatno mu e isto.
Sekoj den minat bez voznja mi e kako promasen.
Von sezona eevaj cekam da pocne. Vozam dodeka ne pocnat maximalni mrazoj i snegoj.
So soodvetna oprema (ova vazi i za onoj sto prasuvase so so skuterot vo esen/prolet/zima) mozes da vozis i vo dekemvri i fevruari. Mene ovaa godina mi bese samo od 20 dekemvri, cel januari i pola fevruari problem so ladno za na motor i pokraj opremata.
A be, baraj da ti frli akumulator u zdelkata, ili da ti spusti. Cenkaj se pa vidi sto ke napravis.
Pa pisi i da vozime.
Остај, од тоа возење по снег среќа што немам последици... дури го имав ендурото, го возев во јануар месец (ова некаде пред 6-7 години). Па се зализгав на осојница со мраз и паднав директ на глава, а не носев гацига. Лицето од десната страна ми беше прилично изгребано, за среќа не ми останаа лузни...

Инаку братми ќе оди денес да праша колку би биле давачките за увоз за чудото, па ќе одлучиме. Од друга страна дечкото си бега во странство до крајот на неделата, така да до тогаш ми е времето...
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Не би се сложил за ова... Transalр како модел се произведува од средината на 80-тите па се до ден денес... Africa Twin ја правеа до 2003.

Па според она што го видов на прв поглед, цилиндрите се на V, и има 2 карбуратори. Машината е со по 3 вентили на цилиндар... Инаку тие 50 кубици не играат голема улога. И 600 и 650 имаат 50 кс. Мање више, свеједно. Него ме буни мењачот, има 5 брзини. Оти не туриле и 6-та не ми е јасно.

Него уште чекам совет за цената... ако го платам 1000-че, и на тоа додам некој 600 еврони за увоз (појќе можи, помалку не), акумулатор, гума, плочки, затегачот треба да се промени, филтри, масло, регистрација... најверојатно 2000 ќе замини. Шо се зема од тука за тие пари?
На твое место би го земал без премногу размислување. Divider ти даде добар есап, еве ти го и мојот:
-околу 600 еурони за царина и данок
-околу 200-300 за филтри, сајли и масло
-најмногу 130 за задна гума (Dunlop или Pirelli) .
-акомулатор не знам точно цена, треба да се види според каталошки број, ама есапи од 30-50 еурони.
Врти сучи, без 2.000 не поминуваш. Но, ако е Transalp во прашање со таа километража, мислам дека вреди. Ако е на бугарски таблици, ќе ти кажам уште дека е најверојатно донесен од Италија каде до лани и се произведуваше тој модел за Европа. И нека не ти пречат „само“ 5-те брзини, имај предвид дека моделот не е типичен ендуро туку има и туринг манир. Значи, има долги брзини и не мораш да се кршиш од шалтање по кривини и променлива кофигурација на патот. Башка, Honda најчесто има потопен куплунг па освен за поаѓање со прва, за наредните брзини не ти треба користење лева рака :). И не верувам дека е во прашање истрошеност на ламелата бидејки во тој случај сајлата би била пооптегната. Обиди се со затегачите кај самата рачка да го оптегнеш ракавот на сајлата, најверојатно некој има таму р‘чкано па го разлабавил. Многу е поверојатно да е сајлата растегната и пред кинење одколку да да е ламелата истрошена.
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
A be, ako brzo se prefrla na mk tablici i e relativno OK, zemaj ne misli, se erugo se sredue. Btw, od zadnji gumi vidi i sava, ne se losi, ja toaram sava i pireli, kombinacija mi se i Mandrak neka ti kaze, top se.
Plus i mojon e so pet brzini, i tera i so kratki saltanja i so dolgi, se e navika. A za kumplung, vidi zatgacite na sajlata i na rackata i vidi kakov e, mojot e glicerinski, pa koga ke primi vozduh znae da kenka, ama nisto sto kluc dvanaeska ne sredu za moment.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom