- Член од
- 24 ноември 2005
- Мислења
- 3.233
- Поени од реакции
- 391
Мало надоврзување:
-Најтопло препорачувам синтетички масла од секој вид за мотори со воздушно ладење. Приказните дека „не чинело full sintetic да се става на мотор“ тие „стручњнаци“ нека си ја чуваат за себе! Воздушно ладените мотори имаат вообичаено прилично повисока работна температура од водено ладените. Минералните или полусинтетичките масла можат да си најдат добра примена кај мотори со пониски работни температури, но на температура од на пр. 120 степени по Целзијус во континуитет нивниот вискозитет, проточност, боја и заситеност со отпадни честици од согоруњата значително се менуваат што не е случај со синтетичките масла.
-Најтопло препорачувам синтетички масла од секој вид за мотори со воздушно ладење. Приказните дека „не чинело full sintetic да се става на мотор“ тие „стручњнаци“ нека си ја чуваат за себе! Воздушно ладените мотори имаат вообичаено прилично повисока работна температура од водено ладените. Минералните или полусинтетичките масла можат да си најдат добра примена кај мотори со пониски работни температури, но на температура од на пр. 120 степени по Целзијус во континуитет нивниот вискозитет, проточност, боја и заситеност со отпадни честици од согоруњата значително се менуваат што не е случај со синтетичките масла.