Небезбедни и скапи кинески возила на нашите патишта?

  • Креатор на темата Креатор на темата c i t r o
  • Време на започнување Време на започнување
sega za sega so kvantitet i niski ceni a posle siguren sum i so kvalitet., oftopik., shto se desi so zte mobilkite bolji se i od nokiite;)
 
Јас мислам дека ептен се оди со предрасуди со кинескиве. Истото пред 15-20 години се викаше за кореанците, а не дај боже да кажевте дека сте купиле Шкода. На крај тие испаднаа дека се далеку поквалитетни од тогаш популарните европејци. Да им дадеме шанса нека се докажат. Можеби ќе бидат добри.
 
Da im dademe sansa ama so konkurentna cena a ne cena ko na dokazanite firmi
 
Никогаш не сум бил скептик кон „жолтите“ возила. Единствен проблем е што кај нас дилерите претеруваат со цените. Исто беше и пред 20-тина год кога се појави еден од првите модели на Daewoo, Tiko. Корејците во несвест паднале кога дознале по која цена се продава во Македонија за тоа што тој модел бил создаден како конкурентско возило првенствено во однос на цената за поголемиот дел европски мали автомобили а овде беше продаван по цена иста како и другите мали автомобили. Се додека дилерите слободно формираат цени кај нас, состојбата ќе биде таква. Наместо за кус период да го пробијат производот на пазар со ниска цена, ќе го пробиваат долго продавајќи помалку возила и одејќи по логиката„помал обем на продажба-поголем профит“, наместо со евтини возила да ја наполнат 1/2 држава.
 
Epa toa mi e muabetot nemoze eden lifan da se prodava po cena samo 1000evra poniska od cruze. nema logika zasto da go kupam
 
Da im dademe sansa ama so konkurentna cena a ne cena ko na dokazanite firmi

А бе тоа им беше идеата на самите производители, ама за да продаваш во ЕУ имаш многу регулативи, стандарди и разно разни давачки кои ја прават цената многу неконкурентна и со тоа се штитат самите европски производители. Инаку погледај цените не се секаде исти.
 
Премногу лупнале цена, небаре продаваат злато. Кога се влегва на ваков пазар, за да имаш успех треба да имаш пристапна цена за да некои "се излажат" и да купат нешто ново и непроверено. Немора да значи дека се неквалитетни или билошто, можи само да не му се допаѓаат некого а за квалитет треба да поминат барем едно 5-6 години за да видиме импресии од сопствениците. И за Даеву, Киа се кршеа клечки и се јадеа гурабии на времето... па еве лично јас осеќам дека воопшто не е така. 16 години откако Рејсерот е член на фамилијата и досега ниеден посериозен дефект, и редовните сервиси се сосем пристапни т.е одржување секој можи да си овозможи.
 
И за Даеву, Киа се кршеа клечки и се јадеа гурабии на времето... па еве лично јас осеќам дека воопшто не е така. 16 години откако Рејсерот е член на фамилијата и досега ниеден посериозен дефект, и редовните сервиси се сосем пристапни т.е одржување секој можи да си овозможи.
И ти сега го тупиш... рејсерот и нексиата настанаа на база на Опеловиот кадет Е кој беше заменет со Астра Ф. Не е исто да купиш веќе проверен модел со сменета значка и мали модификации и нешто сосема ново од калибарот на Чери и Лифан.
 
И ти сега го тупиш... рејсерот и нексиата настанаа на база на Опеловиот кадет Е кој беше заменет со Астра Ф. Не е исто да купиш веќе проверен модел со сменета значка и мали модификации и нешто сосема ново од калибарот на Чери и Лифан.

Ти би користел кинески ајфон наместо амерички? Меч со две острици е кога купуваш "копија". Вака Чери, Лифан, Сангјонг се нешто ново на пазарот, и кинезите имаат копии на Мини, Бентли... ама ретко кој би се осудил да плесни 3-40 К на кинеска копија. Плус рејсерот беше скоро дупло поефтин од кадетот додека нексиата држеше некоја цена измеѓу овие две коли, така да ретко кој е храбар да вложи во некој таков проект :)
 
Ти би користел кинески ајфон наместо амерички? Меч со две острици е кога купуваш "копија". Вака Чери, Лифан, Сангјонг се нешто ново на пазарот, и кинезите имаат копии на Мини, Бентли... ама ретко кој би се осудил да плесни 3-40 К на кинеска копија. Плус рејсерот беше скоро дупло поефтин од кадетот додека нексиата држеше некоја цена измеѓу овие две коли, така да ретко кој е храбар да вложи во некој таков проект :)
Кинески ајфон и амерички се небо/земја во конструкција. Нити работат на исти оперативен, нити пак деловите пасоваат од еден на друг.

Рејсер/Нексиа споредено со Кадет е речиси 90% истата кола. Така да ако се поеби мотор менувач или било кој дел од подвозје, слободно можиш да му клајш од Опел. И да не одиме оф топик, легална копија и нелегална копија има разлика... и тоа голема. Тоа што го спомна со мобилните е нелегална копија. Во случајот со возилата, станува збор за одстапување на лиценца.

п.с. Нека беше Чери легална копија макар и на Лада, ќе беше многу поинаков погледот на автомобилот.
 
Кинески ајфон и амерички се небо/земја во конструкција. Нити работат на исти оперативен, нити пак деловите пасоваат од еден на друг.

Рејсер/Нексиа споредено со Кадет е речиси 90% истата кола. Така да ако се поеби мотор менувач или било кој дел од подвозје, слободно можиш да му клајш од Опел. И да не одиме оф топик, легална копија и нелегална копија има разлика... и тоа голема. Тоа што го спомна со мобилните е нелегална копија. Во случајот со возилата, станува збор за одстапување на лиценца.

п.с. Нека беше Чери легална копија макар и на Лада, ќе беше многу поинаков погледот на автомобилот.
ми го зема од татстатура муабетов... да... макар од лада или од застава, поинаку ке се гледаше на нив... не дека заставиното пунто доживеа некој подем... срамота беа со цените исто како и со кинескиве што прават...

а инаку, има околу 1200 различни модели на кинески прозводители-копиранти на светски брендови во кина... кај нас стигнаа само 2 од тие 1200... па не им верувам бе... не за таа цена.... пушти го за 50% подоле од оригиналот па ке се подлажам да го купам и тоа пак со едно големо МОЖЕБИ ке го купам...
 
народот се пали на ефтино....јбг....
 
народот се пали на ефтино....јбг....
Али не е ефтино во случајов :) Ако една Линеа би ме коштала 12 000 тогаш никаква теорија нема дека би лупнал 11К на кинез. Да би биле 4-5 К тогаш цел народ би се напалил ;)
 
Али не е ефтино во случајов :) Ако една Линеа би ме коштала 12 000 тогаш никаква теорија нема дека би лупнал 11К на кинез. Да би биле 4-5 К тогаш цел народ би се напалил ;)
море че се излажи за 1к поевтино.......:)
 
море че се излажи за 1к поевтино.......:)
Верувај дека не... до 10к имаш широк избор на коли. Почнувајќи од малишаните (Корса, Фиеста, Ка) па се до поголемките (ц4 стариот, стариот фокус..). Не се лаже така лесно овај народ.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom