онак веќе не е онак... туку.. (читај аватар)...
туку за што кола беше муабетов? се се средува и се се оправа... значи... кога се отвара мотор мењај комплет карики на сите 4 клипа а не само на едниот... греота е... тоа е прво... второ, ако не е карика, тогаш е сигурно некој вентил, нај често издувен.. може да се репи со мењање на вентилот и се ке си биде во ред... од фабричната компресија 9,2 до падот 8,1 и не е толку страшно. тој мотор би требало да тера уште доста време... јас имам измерено мотори, поготово заставини што со 4,5 бари палат и работат... е сега, не влече онака саглам, трокира по малку на нагло давање гас, ама си брка работа... (и троши уље по малку се разбира) ама тоа на пад на компресија на пола... она што се вели е околу 10% пад на компресија и не е страшна работа... моли бога да биде вентил а не карики... за поевтино да пројдеш нели...
ако си заинтересиран кај мајсториве мои да те препорачам и да ја средат колата онака брзо брзо... со таква компресија на еден клип, сигурно и троши повеке... и тоа повеке за 20 до 30%... удри на есап, по пројдени 500 километри дека инвестицијата за сервис на вентил се враќа.... како и да е, ако ве интересира, јавете се на мајстор боро тел: 070-547-673 или 077-727-802 и кажете му дека алек ве пратил и ви го дал бројот... за да добиете на ургентност, т.е. да си фатите ред побрзо... боро подигал од мртви и сервисирал коли од кои многу мајстори се откажале... и ги поседува 2-те нај битни особини:
-прецизен и детален во работата
-не е со соништа да се збогати преку ноќ, т.е. реалене во наплатата за работа односно да не речам евтинџија е...