Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Снајпериста

несреќник
Член од
20 ноември 2008
Мислења
293
Поени од реакции
4
имам ровер 214 si и од пред неколку дена кога ќе го запалев се слушаше некакво чукање во моторот но по километар возење престанува, е сега дали може да бидат вентили и дали како што ми кажваше едно другарче вентилите сами се штеловале.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Епа друже, моторот ти е за ремонт, едно освежување треба да се направи на кариките.
Зошто ти го викам ова?
Затоа што како што кажа самиот откако ќе се загрее моторот колата започнува да трокира, да губи моќ и да испушта чад.
Едноставна е логиката. Металот (цилиндрите) се шират, некоја карика не ти е како што треба, не прави соодветна компресија, почнуваат некои работи да се мешаат, итн итн.

101% ти гарантирам дека кариките ти се во прашање. Не е нешто скапо (барем не за Југо) тоа да се среди, само што одзема време.
Таман кога ќе се отвори ќе се средат и вентили нели, ќе се смениш летечи лагери,...

Ако измериш компресија (може тоа во секоја работилница да ти го направат, 2 минути работа) ќе го откријат проблемот.
Dali e samo za kariki ili treba i na specijalka da se odi treba so merenje da se utvrdi. Znaci ako go otvorite motorot insistiraj da se izmeri dali e vo tolerancija
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Епа друже, моторот ти е за ремонт, едно освежување треба да се направи на кариките.
Зошто ти го викам ова?
Затоа што како што кажа самиот откако ќе се загрее моторот колата започнува да трокира, да губи моќ и да испушта чад.
Едноставна е логиката. Металот (цилиндрите) се шират, некоја карика не ти е како што треба, не прави соодветна компресија, почнуваат некои работи да се мешаат, итн итн.

101% ти гарантирам дека кариките ти се во прашање. Не е нешто скапо (барем не за Југо) тоа да се среди, само што одзема време.
Таман кога ќе се отвори ќе се средат и вентили нели, ќе се смениш летечи лагери,...

Ако измериш компресија (може тоа во секоја работилница да ти го направат, 2 минути работа) ќе го откријат проблемот.
Денес бев кај еден мајстор тука во комшии, Цики, порано што се има бавено со трки со југовци. Има ремонтирано еден куп мотори, и таман го палам југото и чудо се беше нормално ццц Немаше ни трокирање ни ништо....Сепак во сабота се договоривме да мериме компресија и ќе ја отвораме главата ако е потребно. Истото што ми го пиша ти и тој ми го кажа. Фала во секој случај на одговорот!
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
имам ровер 214 si и од пред неколку дена кога ќе го запалев се слушаше некакво чукање во моторот но по километар возење престанува, е сега дали може да бидат вентили и дали како што ми кажваше едно другарче вентилите сами се штеловале.
Нормална работа...
--- надополнето: Jun 2, 2011 10:01 PM ---
Денес бев кај еден мајстор тука во комшии, Цики, порано што се има бавено со трки со југовци. Има ремонтирано еден куп мотори, и таман го палам југото и чудо се беше нормално ццц Немаше ни трокирање ни ништо....Сепак во сабота се договоривме да мериме компресија и ќе ја отвораме главата ако е потребно. Истото што ми го пиша ти и тој ми го кажа. Фала во секој случај на одговорот!
Уживај, кога ќе мерите компресија, а тоа е со едно апаратче што го има во речиси сите поопремени продавници за автоделови. Се става на местото на свеќиците и се вергла колата и тоа покажува компресија. Проверете на секој цилиндар посебно. Ама чим викаш дека бил мадафакер...нема шо...
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Само да не искочи после тркачко југце :). Се шалам ај види па кажи што си напраил
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
имам ровер 214 si и од пред неколку дена кога ќе го запалев се слушаше некакво чукање во моторот но по километар возење престанува, е сега дали може да бидат вентили и дали како што ми кажваше едно другарче вентилите сами се штеловале.
Normalna rabota, se slucuva kaj site koli so imaat hidraulicni ventili ili takozvani samostelujuci. Ne beri gajle. Toa se slucuva samo dodeka da se digne uljeto od koritoto.
 
Член од
21 април 2009
Мислења
44
Поени од реакции
1
На контролната табла ми свети сијаличката за акумулатор, дали нешто не полни алтернаторот или е некој греач.се работи за фиат типо 1.7 дизел
 

D&E

Член од
15 февруари 2009
Мислења
87
Поени од реакции
1
имам ровер 214 si и од пред неколку дена кога ќе го запалев се слушаше некакво чукање во моторот но по километар возење престанува, е сега дали може да бидат вентили и дали како што ми кажваше едно другарче вентилите сами се штеловале.
Вентилите сами се штелуваат кај роверот, но не би требало да се слуша никакво чукање, објасни ако можеш посликовито, "чукање" не би требало да се слуша, такво нешто ми се нема десено, кога ја палиш наутро роверите се малку побучни се ствара некој ниско фрекфентен звук во кабината, додека ако ја слушаш од надвор е потиха, би ти советувал да тркнеш до некој мајстор да не е до нешто друго работата, па да не извлечеш подебел крај подоцна!
--- надополнето: Jun 3, 2011 8:50 PM ---
На контролната табла ми свети сијаличката за акумулатор, дали нешто не полни алтернаторот или е некој греач.се работи за фиат типо 1.7 дизел
Се работи за алтернаторот, е сега што му е треба да видиш :D
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
На контролната табла ми свети сијаличката за акумулатор, дали нешто не полни алтернаторот или е некој греач.се работи за фиат типо 1.7 дизел
Ili otisle cetkicite na alternatorot ili crknal reglerot.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
На контролната табла ми свети сијаличката за акумулатор, дали нешто не полни алтернаторот или е некој греач.се работи за фиат типо 1.7 дизел
А можи и во најдобар случај да немаш добар контакт на клемите. Мене барем така ми се имаше случено. Со шмиргла истриј ги и стегни ги добро.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Ќе идам на долг пат со прилично натоверен автомобил, на колку треба да се напумпани гумите?
 
Член од
31 март 2008
Мислења
2.552
Поени од реакции
1.811
го сменив алансерот и четкиците и колата си работеше една недела нормално си палеше

сеа пробувам да запалам, прави само гррррр и не пали.

шо може да е? акумулаторот?
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Ќе идам на долг пат со прилично натоверен автомобил, на колку треба да се напумпани гумите?
Zavisi za kakov avtomobil se rabti obicno im pisuva na kapakot od rezervarot od vnatre na kolku treba da se napumpani. Ali najcesto se od 2.0 do 2.5
 
Член од
21 април 2009
Мислења
139
Поени од реакции
16
Ќе идам на долг пат со прилично натоверен автомобил, на колку треба да се напумпани гумите?
Би требало да ти пишува на вратите колку бари треба да ги напумпаш гумите и таму ќе видиш колку теба да ги напумпаш за на отворена вожња и колку треба за градска вожња. Ако нема на вратите најчесто на возачката 100% има во упатсвото ако го имаш
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
267
Поени од реакции
82
Фаровите ми се замаглени/пожолтени, не е од внатрешна страна туку од надворешна, има ситни гребаници.
Читав по интернетов дека имало некои препарати за полирање на стакло, но прво требало да се изшмиргла добро со ситна шмиргла. Има некој правено вакво нешто, конкретно кој тип на фина шмиргла треба и некој препарат за полирање на стаклото ?

Исто така купив паста за рачно полирање, слушнав од луѓе да не се полира затоа што тие средства се абразивни и го оштетуваат оној фино исполиран заштитен слој на бојата. Се поправале гребаниците и светнувала бојата, но откако ќе се остранел тој слој бојата била подлежна на повеќе оштетување. Што е подобро, дали да се изполира или да се остави така и да се помине само со некој тип на восок за заштита, и дали рачни полирање би завршило работа или да не се трудам и да барам машинче за полирање ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom