Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
имам ровер 214 si и од пред неколку дена кога ќе го запалев се слушаше некакво чукање во моторот но по километар возење престанува, е сега дали може да бидат вентили и дали како што ми кажваше едно другарче вентилите сами се штеловале.
 
Епа друже, моторот ти е за ремонт, едно освежување треба да се направи на кариките.
Зошто ти го викам ова?
Затоа што како што кажа самиот откако ќе се загрее моторот колата започнува да трокира, да губи моќ и да испушта чад.
Едноставна е логиката. Металот (цилиндрите) се шират, некоја карика не ти е како што треба, не прави соодветна компресија, почнуваат некои работи да се мешаат, итн итн.

101% ти гарантирам дека кариките ти се во прашање. Не е нешто скапо (барем не за Југо) тоа да се среди, само што одзема време.
Таман кога ќе се отвори ќе се средат и вентили нели, ќе се смениш летечи лагери,...

Ако измериш компресија (може тоа во секоја работилница да ти го направат, 2 минути работа) ќе го откријат проблемот.
Dali e samo za kariki ili treba i na specijalka da se odi treba so merenje da se utvrdi. Znaci ako go otvorite motorot insistiraj da se izmeri dali e vo tolerancija
 
Епа друже, моторот ти е за ремонт, едно освежување треба да се направи на кариките.
Зошто ти го викам ова?
Затоа што како што кажа самиот откако ќе се загрее моторот колата започнува да трокира, да губи моќ и да испушта чад.
Едноставна е логиката. Металот (цилиндрите) се шират, некоја карика не ти е како што треба, не прави соодветна компресија, почнуваат некои работи да се мешаат, итн итн.

101% ти гарантирам дека кариките ти се во прашање. Не е нешто скапо (барем не за Југо) тоа да се среди, само што одзема време.
Таман кога ќе се отвори ќе се средат и вентили нели, ќе се смениш летечи лагери,...

Ако измериш компресија (може тоа во секоја работилница да ти го направат, 2 минути работа) ќе го откријат проблемот.

Денес бев кај еден мајстор тука во комшии, Цики, порано што се има бавено со трки со југовци. Има ремонтирано еден куп мотори, и таман го палам југото и чудо се беше нормално ццц Немаше ни трокирање ни ништо....Сепак во сабота се договоривме да мериме компресија и ќе ја отвораме главата ако е потребно. Истото што ми го пиша ти и тој ми го кажа. Фала во секој случај на одговорот!
 
имам ровер 214 si и од пред неколку дена кога ќе го запалев се слушаше некакво чукање во моторот но по километар возење престанува, е сега дали може да бидат вентили и дали како што ми кажваше едно другарче вентилите сами се штеловале.

Нормална работа...
--- надополнето: Jun 2, 2011 10:01 PM ---
Денес бев кај еден мајстор тука во комшии, Цики, порано што се има бавено со трки со југовци. Има ремонтирано еден куп мотори, и таман го палам југото и чудо се беше нормално ццц Немаше ни трокирање ни ништо....Сепак во сабота се договоривме да мериме компресија и ќе ја отвораме главата ако е потребно. Истото што ми го пиша ти и тој ми го кажа. Фала во секој случај на одговорот!

Уживај, кога ќе мерите компресија, а тоа е со едно апаратче што го има во речиси сите поопремени продавници за автоделови. Се става на местото на свеќиците и се вергла колата и тоа покажува компресија. Проверете на секој цилиндар посебно. Ама чим викаш дека бил мадафакер...нема шо...
 
Само да не искочи после тркачко југце :). Се шалам ај види па кажи што си напраил
 
имам ровер 214 si и од пред неколку дена кога ќе го запалев се слушаше некакво чукање во моторот но по километар возење престанува, е сега дали може да бидат вентили и дали како што ми кажваше едно другарче вентилите сами се штеловале.
Normalna rabota, se slucuva kaj site koli so imaat hidraulicni ventili ili takozvani samostelujuci. Ne beri gajle. Toa se slucuva samo dodeka da se digne uljeto od koritoto.
 
На контролната табла ми свети сијаличката за акумулатор, дали нешто не полни алтернаторот или е некој греач.се работи за фиат типо 1.7 дизел
 
имам ровер 214 si и од пред неколку дена кога ќе го запалев се слушаше некакво чукање во моторот но по километар возење престанува, е сега дали може да бидат вентили и дали како што ми кажваше едно другарче вентилите сами се штеловале.

Вентилите сами се штелуваат кај роверот, но не би требало да се слуша никакво чукање, објасни ако можеш посликовито, "чукање" не би требало да се слуша, такво нешто ми се нема десено, кога ја палиш наутро роверите се малку побучни се ствара некој ниско фрекфентен звук во кабината, додека ако ја слушаш од надвор е потиха, би ти советувал да тркнеш до некој мајстор да не е до нешто друго работата, па да не извлечеш подебел крај подоцна!
--- надополнето: Jun 3, 2011 8:50 PM ---
На контролната табла ми свети сијаличката за акумулатор, дали нешто не полни алтернаторот или е некој греач.се работи за фиат типо 1.7 дизел

Се работи за алтернаторот, е сега што му е треба да видиш :D
 
На контролната табла ми свети сијаличката за акумулатор, дали нешто не полни алтернаторот или е некој греач.се работи за фиат типо 1.7 дизел
Ili otisle cetkicite na alternatorot ili crknal reglerot.
 
На контролната табла ми свети сијаличката за акумулатор, дали нешто не полни алтернаторот или е некој греач.се работи за фиат типо 1.7 дизел
А можи и во најдобар случај да немаш добар контакт на клемите. Мене барем така ми се имаше случено. Со шмиргла истриј ги и стегни ги добро.
 
Ќе идам на долг пат со прилично натоверен автомобил, на колку треба да се напумпани гумите?
 
го сменив алансерот и четкиците и колата си работеше една недела нормално си палеше

сеа пробувам да запалам, прави само гррррр и не пали.

шо може да е? акумулаторот?
 
Ќе идам на долг пат со прилично натоверен автомобил, на колку треба да се напумпани гумите?
Zavisi za kakov avtomobil se rabti obicno im pisuva na kapakot od rezervarot od vnatre na kolku treba da se napumpani. Ali najcesto se od 2.0 do 2.5
 
Ќе идам на долг пат со прилично натоверен автомобил, на колку треба да се напумпани гумите?
Би требало да ти пишува на вратите колку бари треба да ги напумпаш гумите и таму ќе видиш колку теба да ги напумпаш за на отворена вожња и колку треба за градска вожња. Ако нема на вратите најчесто на возачката 100% има во упатсвото ако го имаш
 
Фаровите ми се замаглени/пожолтени, не е од внатрешна страна туку од надворешна, има ситни гребаници.
Читав по интернетов дека имало некои препарати за полирање на стакло, но прво требало да се изшмиргла добро со ситна шмиргла. Има некој правено вакво нешто, конкретно кој тип на фина шмиргла треба и некој препарат за полирање на стаклото ?

Исто така купив паста за рачно полирање, слушнав од луѓе да не се полира затоа што тие средства се абразивни и го оштетуваат оној фино исполиран заштитен слој на бојата. Се поправале гребаниците и светнувала бојата, но откако ќе се остранел тој слој бојата била подлежна на повеќе оштетување. Што е подобро, дали да се изполира или да се остави така и да се помине само со некој тип на восок за заштита, и дали рачни полирање би завршило работа или да не се трудам и да барам машинче за полирање ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom