Tonchie
BATTERY +
Знаеш кој има корист од бикот и шмизлата? Фото студијата. Другарка ми работи во фото студио и ми кажува дека редовно и носат луѓе слики за вадење, сликани качени на бикoт.![]()
Поздрави ја Елена


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Знаеш кој има корист од бикот и шмизлата? Фото студијата. Другарка ми работи во фото студио и ми кажува дека редовно и носат луѓе слики за вадење, сликани качени на бикoт.![]()
Да, и јас така сум чул и прочитал. Ама, Ајфеловата кула тогаш била грандиозен потфат, чудо чија градба претставувала вистински предизвик. Нејзината вредност е повеќекратно исплатена, не само преку посети и сркање кафе и фоткање на некој нејзин кат, туку и преку многу филмови, реклами, уметнички слики и фотографии.Работава тргна по патот коа на парижаните им ја стаија ајфеловата кула. Прво прдеа не е профитна пари се трошат бла бла па сеа попрво би се убиле отколку да се сруши.
Работава тргна по патот коа на парижаните им ја стаија ајфеловата кула. Прво прдеа не е профитна пари се трошат бла бла па сеа попрво би се убиле отколку да се сруши.
ќе послужат за венчавки. Низ триумфална па низ камен мост и назад...церемонија. Само не ги спомнувајте пречесто Ајфел и Париз, ќе им текне и тоа...и банџи од горе, како атракција.ОоО, демек сега се бунам, ама откако ќе ја направат триумфалната ќе ми се бендиса??? Дарлинг, само што ќе помислам на триумфалната капија ми иде да си ги искинам сите дипломи и признанија.
Те молам објасни ми од каде триумфална порта во Македонија и кажи ми што и е заедничко со новиот камен мост???
ќе послужат за венчавки. Низ триумфална па низ камен мост и назад...церемонија. Само не ги спомнувајте пречесто Ајфел и Париз, ќе им текне и тоа...и банџи од горе, како атракција.
ех, 40 милиони биле ништо...а колку животи ќе се спасеа, колку операции кои чекаат у темата за хуманитарни. Ич не помислувај на сериозност во овие потези.Има деца кои сакаат да живеат, а имаат здравствен проблем и државата
Бикот и кравата не се градат драг мој,туку се крадат. Ете тој дел ти фали од совршениот мозаик кој овде го претстави.За разлика од тебе јас ги гледам и нив, го чекав времето кога ќе прекинете да ги гледате.Чинат неколку милионки.
Јас сум убеден дека еден ден ќе сфатиш дека ова што го тврдиш дека не е така.
Еве и покрај тоа што констатиравме дека биокот и кравата не се дел од градењето на Скопје, сеуште не можам да сфатам што лошо гледаш ти во нив.
Зарем не мислиш дека штом констатиравме дека се интересни и популарни за минувачите, тоа е еден вид оправданост на проектот? или ти заклучуваш само врз основа на твоето лично обедување?
проект уште од јапанците, после земјотресот, проект според текстот на Балкан консалтингРуле Турс ја правеше? Како тоа? Дај линк, информација....
Овде има некои информации за градбените активности (2006 година)Автобуската станица е дел од проектот на Кензо Танге за нов Транспортен центар , во Скопје - изработен по земјотресот во 1963 год . Со главниот проект се предвидени 25 перони за меѓуградски и меѓународен сообраќај како и простор за приградски сообраќај . Сообраќајот ќе се одвива еднонасочно и контролирано со влез од булевар Кузман Јосифовски Питу , а излез на улица Никола Карев .
Во саботата, на 26 јули, по повод четириесет години од катастрофалниот земјотрес што го зафати Скопје, беше поставен камен-темелник на Транспортниот центар. Стартот на градежните работи, симболично го означи премиерот Бранко Црвенковски, како и министерот за транспорт и врски Милаим Ајдини и градоначалникот на Скопје, Ристо Пенов. Со тоа, конечно, ќе се реализира долгонајавуваниот проект за транспортен центар, во чии рамки требаше да се гради и меѓуградска автобуска станица.
Новата автобуска станица ќе ги задоволува потребите на градот за наредните сто години. Планирано е дневно да опслужува 40.000 патници. Проектот за автобуската станица е изработен од тим архитекти од проектантското биро ?Балкан консалтинг°, на чие чело е архитект Лилјана Кик. Новата автобуска ќе се гради на простор од 13.000 квадратни метри, а габаритот на објектот ќе опфаќа 1.600 квадратни метри.
Градежните работи ќе ги изведува градежната компанија ?Гранит°, а изградбата ќе се одвива во три фази. За изградбата на првата фаза Градот ќе инвестира околу 20 милиони денари, а парите за реализирањето на втората и третата фаза допрва треба да се обезбедат. За потребите на Транспортниот центар ќе бидат изградени 24 перони, нов паркинг-простор, нови улици и нов мост на реката Вардар, кој би претставувал поблиска врска со Скопски саем. Проектот ќе биде завршен до крајот на годинава, а објектот ќе биде ставен во функција идната пролет. Симболично првиот автобуски билет за релација Скопје - Охрид им беше доделен на децата од Детското село, кои ќе бидат првите патници на новата автобуска станица кои ќе отпатуваат на екскурзија.
ОоО, демек сега се бунам, ама откако ќе ја направат триумфалната ќе ми се бендиса??? Дарлинг, само што ќе помислам на триумфалната капија ми иде да си ги искинам сите дипломи и признанија.
Те молам објасни ми од каде триумфална порта во Македонија и кажи ми што и е заедничко со новиот камен мост???
Знам и Цитро редовно седи на бикот,ги пробува роговите дали се издржливи.
Леандра најмила на свет, дај кандидирај се за нешо, пратеник, градоначалник, со две раце ќе гласам за тебе. Љубопитен сум да видам што ќе направиш, и што нема да направиш за време на својот мандат.
Тогаш да се врати ат пазарот, да се разработи тетовска трошарина...ќе доаѓа султанотАј, џиџе!
Инаку постоела капија и се викала порта Македонија, ама бизарното е тоа шо е градена како копија на онаа римската до колосеумот.
Дали сеа ќе ги искинеш сите признанија? :smir: