Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Ќе имаш занимација летово, тоа е сигурно. А богами и ептен работа има по него, ама не би требало да биде проблем штом ги имаш кај тебе деловите кои фалат.
Ентериерот се чисти ако не се сокинати седиштата или тапацирот на вратата. Проблем е ако од некаде влегува вода оти одма ќе ги уништи.
 
Ќе имаш занимација летово, тоа е сигурно. А богами и ептен работа има по него, ама не би требало да биде проблем штом ги имаш кај тебе деловите кои фалат.
Ентериерот се чисти ако не се сокинати седиштата или тапацирот на вратата. Проблем е ако од некаде влегува вода оти одма ќе ги уништи.
Вода не влегува од никаде а седиштата и тапацирите се 100% здрави. Единствено маската е испукана и тапацирот од кровот е отпуштен 10-тина цм на задниот крај кај заднато стакло. Најдов нова маска (од продавница) за 80 евра. Ќе видиме што ќе налета половно, мада од неа не куца магарето :) сега приоритет ми е каросериски да го стегнам (левата врата ќе ја заменам, најдов половна здрава за за 1000 денари и не ми се исплати да ја правам). Па потоа доаѓаат ситниците од типот на ентериер, и подвозје.

п.с. натре има олд скул радио (само радио, нема лента) со механички мемории, фабрички вградено. Мислам дека е Grunding не сум сигурен, ама ако е исправно ќе го оставам па ќе земам од тие чакмак/усб направите што емитуваат музика на радио-фреквенција :)
 
маска нема да најдеш подобра од таа новата а 80 евра се малку пари за таа работа така да земи ја дури можиш.
 
маска нема да најдеш подобра од таа новата а 80 евра се малку пари за таа работа така да земи ја дури можиш.
Ја има во продавница на лагер.... не е проблем, можам да ја земам кога сакам :) а има повеќе парчиња + можност да види комшијата кај грците шо има па попричекувам да видам што ќе се случува. Се и свашта можи да налета (да слушнам цена во Солун каква има па ќе одлучам), така да не се брзам.
 
Радиото ти е најверојатно BECKER и е легенда!!!!
 
Проблемот е што незнам дали работи. Мада со оглед дека кога ставија акумулатор (јас не бев таму) нема дел од електрониката што не работи (вклучувајќи и чакмакот во пепелјаратаја и сијаличката во фиоката од маската која се пали ако фиоката е отворена и светлата запалени,) не би ме изненадило и радиото да си функционира правилно. Сепак треба да се провери за секој случај, а тоа ќе се случи наскоро :)
 
ја да сум одма би проверил.... ќе ме копка цело време дали работи хихихи
 
ја да сум одма би проверил.... ќе ме копка цело време дали работи хихихи
Проблемот е што колата ми е во Битола, а јас сум во Скопје... и неможам да чачкам во слободно време... инаку до сега се ќе имав истестирано и ќе знаев што е како е. А до сега бев само 1 викенд дома, малку да се видам со другарите/колегите, малку да одморам, некоја журка.... време за колата, единствено само за правење фотки.
 
Дечки здраво од денес и јас сум со вас на форумот 3 дена ги читав сите постови од оваа тема и усте поголема ми стана желбата да реставрирам АУТО :) Инаку станува збор за Форд Капри Mk1 1969 треба деновиве да го земам и конечно да почнам да работам на него, па ако знае некој каде има некое такво да земам за делови нека ми пише ПП :) позз

--- надополнето ---

И заборавив - ако сака дечкото од Кавадарци да ми се казе кој е мора да го знам да побарам и некој совет од него оти најблиску ми е :)))
 
Дечки здраво од денес и јас сум со вас на форумот 3 дена ги читав сите постови од оваа тема и усте поголема ми стана желбата да реставрирам АУТО :) Инаку станува збор за Форд Капри Mk1 1969 треба деновиве да го земам и конечно да почнам да работам на него, па ако знае некој каде има некое такво да земам за делови нека ми пише ПП :) позз

--- надополнето ---

И заборавив - ако сака дечкото од Кавадарци да ми се казе кој е мора да го знам да побарам и некој совет од него оти најблиску ми е :)))

Немој со тие од кавадарци нема да ти иде реставрацијата повеќе некај ракија и вино ке ти иде :))) ја еднаш се изгорев така со еден кавадарчанец па прагот на криво излезе :pos2:
 
Поздрав и добре дојде Џон :helou:
Си избрал интересна кола, а богами и ретка (у Кавадарци моментално не се возе ниедна).
Најстручен по тема Форд Капри е колегата Broo, така да овде ќе имаш доволно помош.

Кои ти се плановите за колата? Се надевам дека ќе оди во оригинал.



Едит: Како што наголемува друштвото со коли и со членови, не е лошо да го активираме клубот >>> Олдтајмер клуб
 
Дечки здраво од денес и јас сум со вас на форумот 3 дена ги читав сите постови од оваа тема и усте поголема ми стана желбата да реставрирам АУТО :) Инаку станува збор за Форд Капри Mk1 1969 треба деновиве да го земам и конечно да почнам да работам на него, па ако знае некој каде има некое такво да земам за делови нека ми пише ПП :) позз

--- надополнето ---

И заборавив - ако сака дечкото од Кавадарци да ми се казе кој е мора да го знам да побарам и некој совет од него оти најблиску ми е :)))
Ајде колга повели и добредојде :). Како што ти спомнаа Bro има два примероци на Капри, неверувам дека ќе продава некое, но затоа тука ќе ти биде за совети/делови што како каде зошто.

А, тај од Кавадарци и јас сакам да го запознаам, ама кога ќе имам прилика :)
 
Епа вака замислата ми е сеа за сеа да не биде оригинал (битно нема да биде мотика стил) и ке биде отприлика вака :
Школката ке биде сосем малку модифицирана т.е. во светлата и стоповите - ке бидат комплетно од лед диоди(ке ви показам слики кога ке бидат готови ги правам у Corel Draw), мотор ке има од Фиат PZ 1500 1972г во супер состојба и диференцијал од истиот и ке има менјач од Фиат 132 2000 5 брзини, ке има шибер, ентериерот ке биде нешто слично како на Таунусот од Струмица, на шасијата ке бидат сменети сите штрафови до еден(имам другарче продава секакви штрафови) , гуми ке има напред 185/60/R13, позади 205/60/R13 и некаде 9-10 цола бандаж и ке има уште нешто плус минус :) denovive treba da po;nam - pa штом поцнам одма ке има кај мене слики на Fb Инаку мозете да ме најдите Stojancevski Marjan позз
 
Абе друже... во капри се вградуваат најразлични мотори, имаш и 2.0 или 2.3 В6, ти ми зборуваш дека ќе ставаш мотор од Фиат. Ем нема да ти пасува оригинал, ќе се убиеш од преправки правење, ем мотори од Форд има на кило колку сакаш, а можиш да си најдиш и оригинал 6-так да не се замараш со менување мотор. Прави си ти тјунинг на надворешноста, не буричкај под хауба/подвозје многу. Ако веќе си запнал да промениш мотор, стави пак од Форд, 99% се идентични и делови пасуваат од еден на друг. За диференцијал и менувач ич на крај памет да не ти паѓа да прајш некаква таква “весела“ комбинација. Недај боже да откажи нешто, никаде нема да можеш дел да најдиш. Сепак на тебе е одлуката...


А моторот и менувачот од Фиат... можиш да му ги продајш на Струмикс, ќе му се најдат за во тристачот :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom