Препорака за нов автомобил

  • Креатор на темата Креатор на темата Lu
  • Време на започнување Време на започнување
Lu moeto mislenje e da probas so bmw seria 1 bideki statistikite na poznatite test vozaci velat deka e enda od naj izdrzlivite (ima 116ks sosema dovolno zboruvam za modelot 116i) , samo sto cenata na osnovniot model e 14,500 evra .. ito taka i kia pro e dobar izbor

14500 евра за BMW 1? Каде живееш батка? Во монтажната лента на BMW? (пола склопено возило)

Прати ја цената на половни возила на запад ке ти стане јасно.Пошто спомна Фокус ,ке ти дадам еден пример.
Еден мој пријател купи нов Фокус , 4 пати му пука шофершајбната ,му ја менуваат и на крај му викаат дека има проблем со шасијата и школката ,фабричка грешка.Мака мачи со документација за да добие друга.Во фирма имам 4 комбиња од кои едното е форд ,пежо,фолц,и цитроен.Фордот е дизел ,ми еба м..ката со дефекти.Последното ми протече бош пумпата (иако не е бош) Лукас а има само 60 000 поминато.
Нервозен ,додека ја вадев ,ми дојде еден стар чича и ме прашува дали сум богат.На прашањето зашто ,одговорот беше ,јас бев богат све додека не купив ваков форд ме изеде :pos:.2002 ра е во ноември на регистрација поред цела предница што ја сменив уште ми рекоа да мислам на промена на прагчиња затоа што се веке трули.Слична приказна е и со Опелите.
Да не испадне дека само јас имам лошо мислење ,ке ти кажам дека во разговор со пријатели кои имаат салони за коли ,редовно се жалат на проблеми ,а и еден друг човек кој е ауто инжинер во Волво иначе Данец во разговор ми кажа дека фордот е отиден у курац.
Рака на срце за старите модели немам збор ,имаа стварно добри серии ,али новиве....

Инаку како информација да ви кажам дека оваа држава е на 1 во место кога се работи за тестови ,истражување и многу многу статистика.
На статистичките податоци за кои коли најмалку се со дефекти точно овие два авртомобила се на дното на листата ,читав во некој ауто магазин ,ако најдам линк ке постирам.
Друга интересна работа е што Шкода до пред 2 години беше многу критикувана за лимаријата.Сега се наоѓа меѓу првите по квалитетот на лимот,браво за Шкода.

Сепак значи се се сведува на лично искуство. Јас со Фокусот имав екстра добро искуство. Лимарски исто така беше добар. Зошто беше добар? Затоа што Форд до 1998 година имаа катастрофална заштита од корозија на Ескортот. Јас гарантирам дека 80% од Ескортите што се трклаат низ Македонија се некогаш закрпени или санирани. Нема теоретска шанса Ексортот да промашите во овој висок процент. Скапуваат на праговите под вратите.

Е сега, токму заради тој проблем Фокусот го направија да биде далеку подобар. Материјалите внатре се со далеку поголем квалитет, како на пример седишта, пластики итн. Фокус беше пресвртница за Форд во 1998 година. Ако се сеќавате и кај нас катастрофална беше продажбата на Мондео и Ескорт од таа генерација. Summit Motors само што го отворија претставништвото речиси беа пред пропаѓање. Затвораа продавници од што никој не купуваше Фордови се до 1998 година се разбира.

Плус то Ескортот познат и како Орион беше модел од крајот на 80-тите години со 0% интервенција, а се продаваше како нов модел се до 99-2000 година.

За дизел моторите на Форд навистина не знам, никогаш не сум ги баратал, не знам ни какви се ни што се. Од она што имам слушано, не се баш најквалитетни но не се ни скапи за ремонт.

Што се однесува за Опел, Опел+бензин мотор нема смрт. За ова можам да потпишам со две раце. Ова се однесува и за каросерија и за механика сето тоа поврзано со одржувањето.

Точно е дека VW имаат далеку поиздржливи елементи (пример подвозје) во споредба со Опелот ама пазарната цена е далеку повисока и тоа без потреба.

На ново секогаш би избрал VW/Skoda во споредба со Opel/Chevrolet )читај: авторот на текстот вози Daewoo Nubira кој ја купил на ново оти не го собирало во VW Polo :D ) бидејќи разликата не е голема во цената, но ако сакате најдобро се знае VW е врв. Не е ова само моја констатација, можете било кој експерт било каде тоа ќе ви го потврди.

За да олесниме на Lu во изборот јас ќе го дадам следниот совет:


1) Доколку сакаш дизајн и секогаш да паѓаш во очи се купува италијанско возило (Fiat, Alfa Romeo, Lancia) во последните неколку години го подигнаа квалитетот
2) Доколку сакаш безбедност, комоција, мека вожња и по некое дефектче (не страшно но скапо...пример да не ти свети шал табла, да крцка некоја пластика, да ти откажи централно, ...) се купува француско возило (Peugeot, Citroen, Renault)
3) Доколку сакаш квалитет, безбедност, тврда вожња одлична грижа за корисници (долги години резервни делови) и добра пазарна цена се купува германско возило предимно VW или Mercedes.
4) Доколку го сакаш сето кажано под 3) со малку повеќе опрема, фамилијарен шмек кога те гледаат, но да губиш на пазарна цена се купува Шкода или ако сакаш да го изгубиш фамилијарниот ефект - Seat (за ова неам некое конкретно мислење но мислам дека се квалитетни)
5) Доколку сакаш квалитет, мека вожња, одлична грижа за корисници (извесно време) и релативно добра пазарна цена се купува Opel предимно бензинец (мада новите се добри и дизел и бензин). Истото важи и за Форд само што имаат за нијанса по тврда вожња и поеластични мотори.
6) Доколку сакаш нешто поинакво, квалитетно, но подоцна проблем со резервни делови (по 10-15 години) кај нас (Грција ти е варијанта 2) се купува Јапонец Toyota, Honda, Mitsubishi.
 
Точно така volkswagen :) тоа беше тоа шо сакав и јас донекаде да кажам, дека после одредено време на тие јапонски автомобили кога ќе дојде време за некои резервни делови, потешко се наоѓаат а и поскапи се , мислам дека повеќето се бензин, сепак е малце кризно време во Македонија, подобро ќе е дизел, голфот има и доста ефтини делови и се.А тоа шо го рече некој пред мене дека на 15-16 литри нафта ставаат и едно литро бензин, тоа се става да не замрзни ама кога ке дојде температура -20 и повеке, а толку во мојот крај Гевгелија никогаш нема дојдено ...
 
14500 евра за BMW 1? Каде живееш батка? Во монтажната лента на BMW? (пола склопено возило)



Сепак значи се се сведува на лично искуство. Јас со Фокусот имав екстра добро искуство. Лимарски исто така беше добар. Зошто беше добар? Затоа што Форд до 1998 година имаа катастрофална заштита од корозија на Ескортот. Јас гарантирам дека 80% од Ескортите што се трклаат низ Македонија се некогаш закрпени или санирани. Нема теоретска шанса Ексортот да промашите во овој висок процент. Скапуваат на праговите под вратите.

Е сега, токму заради тој проблем Фокусот го направија да биде далеку подобар. Материјалите внатре се со далеку поголем квалитет, како на пример седишта, пластики итн. Фокус беше пресвртница за Форд во 1998 година. Ако се сеќавате и кај нас катастрофална беше продажбата на Мондео и Ескорт од таа генерација. Summit Motors само што го отворија претставништвото речиси беа пред пропаѓање. Затвораа продавници од што никој не купуваше Фордови се до 1998 година се разбира.

Плус то Ескортот познат и како Орион беше модел од крајот на 80-тите години со 0% интервенција, а се продаваше како нов модел се до 99-2000 година.

За дизел моторите на Форд навистина не знам, никогаш не сум ги баратал, не знам ни какви се ни што се. Од она што имам слушано, не се баш најквалитетни но не се ни скапи за ремонт.

Што се однесува за Опел, Опел+бензин мотор нема смрт. За ова можам да потпишам со две раце. Ова се однесува и за каросерија и за механика сето тоа поврзано со одржувањето.

Точно е дека VW имаат далеку поиздржливи елементи (пример подвозје) во споредба со Опелот ама пазарната цена е далеку повисока и тоа без потреба.

На ново секогаш би избрал VW/Skoda во споредба со Opel/Chevrolet )читај: авторот на текстот вози Daewoo Nubira кој ја купил на ново оти не го собирало во VW Polo :D ) бидејќи разликата не е голема во цената, но ако сакате најдобро се знае VW е врв. Не е ова само моја констатација, можете било кој експерт било каде тоа ќе ви го потврди.

За да олесниме на Lu во изборот јас ќе го дадам следниот совет:


1) Доколку сакаш дизајн и секогаш да паѓаш во очи се купува италијанско возило (Fiat, Alfa Romeo, Lancia) во последните неколку години го подигнаа квалитетот
2) Доколку сакаш безбедност, комоција, мека вожња и по некое дефектче (не страшно но скапо...пример да не ти свети шал табла, да крцка некоја пластика, да ти откажи централно, ...) се купува француско возило (Peugeot, Citroen, Renault)
3) Доколку сакаш квалитет, безбедност, тврда вожња одлична грижа за корисници (долги години резервни делови) и добра пазарна цена се купува германско возило предимно VW или Mercedes.
4) Доколку го сакаш сето кажано под 3) со малку повеќе опрема, фамилијарен шмек кога те гледаат, но да губиш на пазарна цена се купува Шкода или ако сакаш да го изгубиш фамилијарниот ефект - Seat (за ова неам некое конкретно мислење но мислам дека се квалитетни)
5) Доколку сакаш квалитет, мека вожња, одлична грижа за корисници (извесно време) и релативно добра пазарна цена се купува Opel предимно бензинец (мада новите се добри и дизел и бензин). Истото важи и за Форд само што имаат за нијанса по тврда вожња и поеластични мотори.
6) Доколку сакаш нешто поинакво, квалитетно, но подоцна проблем со резервни делови (по 10-15 години) кај нас (Грција ти е варијанта 2) се купува Јапонец Toyota, Honda, Mitsubishi.

Да точно е тоа дека Форд Ескот има слаба каросерија.
Ние имаме Форд Ескорт и ќе го продадеме и сега на пролет нова ќе купиме.
Таткоми направи сообраќајка сега брзо кога имаше снег и кога беше се замрзнато,незнам како се зализгал некако и удри во во VW Passat од оваа последнава генерација

Абе на Пасатов скоро ништо не му беше,само регистрацијата му беше падната и сосема малку огребан и набиен (скоро да не се приметуваше)
А овој Ескордов наш армоника се направи,цел од напред се собра.
И таткоми не викна да ни каже дека направил сообраќајка и јас и мајками веднаш дојдовме и јас ќе паднев во несвест од што не ми се веруваше како може нашата кола да е толку многу оштетена (не беше во возна состојба) а на Пасатов скоро ништо не му беше :nesvest:
И тоа да беше некој појак удар ај да се собереше,али таткоми вика многу слаб ударот беше,на таткоми среќа ништо не му беше од што беше слаб ударот,а тек замислите што би се случило со Ескорт да имаш некој појак удар.
Ама ја однесе колата таткоми кај познати и за недела дена ја средија како нова ја направија али крпена работа,не е како што беше пред сударот.

И да и јас имам слушнато дека после 1998 година,Форд многу се подобрил и станал многу поквалитетен,оти ако не се лажам Фокусот почна да се произведува од 1998 и е наследник на Ескортот.
 
Сега го видов пак првиот пост и мој совет би бил или Опел или Сеат.

Опелот сум го возел и сум седел и е супер. 1.4 моторот е супер дури и за плин. А бидејќи сеа тој модел е аут можеш за 11-12 да најдеш и 1.3CDTI (дизелче) и да бидеш рает.

Втора битна работа е интериерот


043_004.jpg

Opel_Astra_interior.jpg



Мене сепак најмногу ми се допаѓа ова

2009-Skoda-Octavia-RS-18.jpg
 
За првото болдирано - Па и Ford (Focus 1.6) е германска машина и таа ми е една од опциите.
За второто болдирано - Киа и Хјундаи се Корејски автомобили и многу напреднаа со технологијата,незнам зошто сеуште има луѓе што мислат дека се лоши корејските автомобили,јас мислам секој нов автомобил е добар па макар било тоа и Дачија.
За кинеските автомобил неможам да коментирам бидејќи скоро почнаа да се продаваат во МК и лично непознавам некој што има купено кинески автомобил иако сум видела по улиците и плус треба да помине време за да се види квалитетот на еден автомобил.
А незнам како може да кажеш дака Јапонските автомобили се „срања„ кога јапонските се едни од најдобрите.
Инаку Голф не ми е фаворит бидејќи искрено мислам дека е ПРЕЦЕНЕТ автомобил,има многу подобри од Голф за таа цена.

да, преценет е, исто и кога го продаваш после 5-10 години. али е добар, види само колку стари голфови се тркалаат по улиците, за разлика од нивните конкуретни од тоа време.
 
Новата астра е фантастична за астра класик да не зборуваме колку години беше на пазарот и сеуште е модел околу кој се мислат многумина при купувањето ново возило иако е стар модел повеќе од 10 години а во минатото неколку години беше и најпродаван нов автомобил во македонија. Инсигниа е перверзија сама по себе.
И да на тестовите за најиздржлив автомобил минатата година победи Опел со инсигниа караван. Тестирано на стаза цела недела и опел само не покажал дефект и ти велиш опел не е тоа што беше... Интересна констатација. Но без факти... туку со одредени изолирани случаеви врз кои никако неможе да се носи заклучок.
Така е Кими ,во право си ,секој за своите пари одлучува што ке си купи.Ти купи си Опел ,ке те тера 15 тина години затоа што ке поминеш 120 -130 000 км.Овде има многу огласи со преку 500 000 км поминати ,треба да се издржи .
Во Аеродром во Скопје ке видиш еден Опел и еден Мерцедес со шведски таблици ,стојат на паркинг.Опелот е од крајот на 80 тите ГСИ ,звер од количе ,како да кажам дека не чини??? Јас ти кажувам како е овде,земјата на Волво ,овде има конкуренција ,екстремни временски услови ,се поминуваат многу километри ,само квалитетот има цена .Тоа што горе го напишав нека биде лага ,заеби ме мене ,ама отвори огласник ке видиш кој колку вреди :toe:

--- надополнето ---

14500 евра за BMW 1? Каде живееш батка? Во монтажната лента на BMW? (пола склопено возило)



Сепак значи се се сведува на лично искуство. Јас со Фокусот имав екстра добро искуство. Лимарски исто така беше добар. Зошто беше добар? Затоа што Форд до 1998 година имаа катастрофална заштита од корозија на Ескортот. Јас гарантирам дека 80% од Ескортите што се трклаат низ Македонија се некогаш закрпени или санирани. Нема теоретска шанса Ексортот да промашите во овој висок процент. Скапуваат на праговите под вратите.

Е сега, токму заради тој проблем Фокусот го направија да биде далеку подобар. Материјалите внатре се со далеку поголем квалитет, како на пример седишта, пластики итн. Фокус беше пресвртница за Форд во 1998 година. Ако се сеќавате и кај нас катастрофална беше продажбата на Мондео и Ескорт од таа генерација. Summit Motors само што го отворија претставништвото речиси беа пред пропаѓање. Затвораа продавници од што никој не купуваше Фордови се до 1998 година се разбира.

Плус то Ескортот познат и како Орион беше модел од крајот на 80-тите години со 0% интервенција, а се продаваше како нов модел се до 99-2000 година.

За дизел моторите на Форд навистина не знам, никогаш не сум ги баратал, не знам ни какви се ни што се. Од она што имам слушано, не се баш најквалитетни но не се ни скапи за ремонт.

Што се однесува за Опел, Опел+бензин мотор нема смрт. За ова можам да потпишам со две раце. Ова се однесува и за каросерија и за механика сето тоа поврзано со одржувањето.

Точно е дека VW имаат далеку поиздржливи елементи (пример подвозје) во споредба со Опелот ама пазарната цена е далеку повисока и тоа без потреба.

На ново секогаш би избрал VW/Skoda во споредба со Opel/Chevrolet )читај: авторот на текстот вози Daewoo Nubira кој ја купил на ново оти не го собирало во VW Polo :D ) бидејќи разликата не е голема во цената, но ако сакате најдобро се знае VW е врв. Не е ова само моја констатација, можете било кој експерт било каде тоа ќе ви го потврди.

За да олесниме на Lu во изборот јас ќе го дадам следниот совет:


1) Доколку сакаш дизајн и секогаш да паѓаш во очи се купува италијанско возило (Fiat, Alfa Romeo, Lancia) во последните неколку години го подигнаа квалитетот
2) Доколку сакаш безбедност, комоција, мека вожња и по некое дефектче (не страшно но скапо...пример да не ти свети шал табла, да крцка некоја пластика, да ти откажи централно, ...) се купува француско возило (Peugeot, Citroen, Renault)
3) Доколку сакаш квалитет, безбедност, тврда вожња одлична грижа за корисници (долги години резервни делови) и добра пазарна цена се купува германско возило предимно VW или Mercedes.
4) Доколку го сакаш сето кажано под 3) со малку повеќе опрема, фамилијарен шмек кога те гледаат, но да губиш на пазарна цена се купува Шкода или ако сакаш да го изгубиш фамилијарниот ефект - Seat (за ова неам некое конкретно мислење но мислам дека се квалитетни)
5) Доколку сакаш квалитет, мека вожња, одлична грижа за корисници (извесно време) и релативно добра пазарна цена се купува Opel предимно бензинец (мада новите се добри и дизел и бензин). Истото важи и за Форд само што имаат за нијанса по тврда вожња и поеластични мотори.
6) Доколку сакаш нешто поинакво, квалитетно, но подоцна проблем со резервни делови (по 10-15 години) кај нас (Грција ти е варијанта 2) се купува Јапонец Toyota, Honda, Mitsubishi.
Ајде вака да правиме моабет.Околу лимарија (Волво не го дискутирам ,го нема многу во МК),и не само лимарија поим за нас е Мерцедес.
Е сега дали ти си слушнал дека се повлечени цели серии на Мерцедес поради лоша лимарија во РМ ?? Верувам дека нема.Е овде од 1999 до 2002 ра ги повлекоа преку 70 % од продадените возила на Мерцедес затоа што после 2 години почнаа да покажуваат рѓа.Не ти се верува???
Распрашај се колку мотори и мењачи во Србија и Ц.Гора се продадени од овие годишта баш од овде.Државата донесе одлука сите тие коли да се фрлат во отпад ,а еден човек кој го познавам ги откупи моторите и мењачите и ги продаваше во контејнери доле.
Квалитетот се покажува во тешки услови,овде мора колата да ти пали насабајле и на -35 иначе нема да стигнеш на работа,а тоа кошта пари и работно место.На технички преглед нема забанција ,со специјален чекан се проверува секој патос и пракче ,ако пробие некаде треба да се испрчиш дебели пари и да останеш без кола која е повеке од потреба.Да го сликам мојот Форд 2002 ра ,и да ми најдеш ти таква скапаница во Македонија со тоа годиште ,нема шанси.
 
Како што кажав секоја серија за секое возило и марка можам да ти најдам докази. Не постои возило на светот што не заебале во одредена серија. И за Мерцедес ќе ти најдам и ги знам слабите точки дури и на возила носени од Германија (каде што важат строгите закони за квалитет). Пример C класа Mercedes што се 2000+ година, сите скапуваат на задната брава од багажникот. 10 годишен Mercedes со меури на задна хауба. Ете го има тоа.

VW Golf IV 1.4 моделот до 2000 година имаа проблеми со иберлауфот, па им го замастуваше воздушниот филтер. Многу луѓе сеа купуваат 1.4 4-ки без да го знаат проблемов.

VW 1.9TDI со 133КС автоматик имаа проблем со автоматскиот мењач. Што да им правиш мора да се расипат по 3-4 години експлоатација.

Ford како што кажав имаа проблеми со скапување до 1998 година. Мондеата постојано си ја имаат таа мака од било која година. Се слушаат муабети и од претпоследниот модел не се покажува баш најдобро, ама се е база на озборување така што немам видено ниту прочитано со свои очи дека не ги бидува.
 
Како што кажав секоја серија за секое возило и марка можам да ти најдам докази. Не постои возило на светот што не заебале во одредена серија. И за Мерцедес ќе ти најдам и ги знам слабите точки дури и на возила носени од Германија (каде што важат строгите закони за квалитет). Пример C класа Mercedes што се 2000+ година, сите скапуваат на задната брава од багажникот. 10 годишен Mercedes со меури на задна хауба. Ете го има тоа.

VW Golf IV 1.4 моделот до 2000 година имаа проблеми со иберлауфот, па им го замастуваше воздушниот филтер. Многу луѓе сеа купуваат 1.4 4-ки без да го знаат проблемов.

VW 1.9TDI со 133КС автоматик имаа проблем со автоматскиот мењач. Што да им правиш мора да се расипат по 3-4 години експлоатација.

Ford како што кажав имаа проблеми со скапување до 1998 година. Мондеата постојано си ја имаат таа мака од било која година. Се слушаат муабети и од претпоследниот модел не се покажува баш најдобро, ама се е база на озборување така што немам видено ниту прочитано со свои очи дека не ги бидува.
Ајде сега вака да дојдеме до поента.За ти во Македонија имаш една представа дали е добра или не е добра серијата треба да чекаш 10 години за да помине една бројка на километри ,така??? Е јас овде тоа ке го знам за 2-3 ,или 5години.
Еве ти пример ,сите овие се изнад 500 000.
Mercedes-Benz E 220 CDI ,2004 та ,540 000 км
Volvo V70 2006 та ,670 000 км

BMW 320i 2006 та ,634 000 км

Овде би сакал да додадам уште нешто.Колите за овој пазар не се исти како за тој доле.
 
Е да де..тоа ми беше целта. Се разбира дека не се исти. Колку што ми е мене познато квалитетот на сериите за тој пазар се далеку поголеми.

Јас ти зборувам за увезени коли од Гермнија.
 
Правев муабет со таткоми и во потесниот избор влегуваат 3 автомобили

1) Kia Pro Cee'd
2) Seat Leon
3) Ford Focus 1.6

Се одлучивме за бензинец бидејќи ќе го задржиме и Фордот кој моментално го имаме па бидејќи ќе имаме 2 коли со новата нема да правиме повеќе од 10.000 километри годишно (5.000/6.000 просечно).
И плус бензинците се постартни.

Али јас сум сигурна дека борбата ќе биде помеѓу Pro Cee'd и Leon


vs

Што предлагате вие?
Добро би било да ги кажете позитивните и негативните страни на Лавчето и Сидчето.

--- надополнето ---

Тешка одлука :vozbud:

 
Тешка одлука :vozbud:

Тешка одлука, дефинитивно.
Киа не би препорачал, во нова влегов неодамна и целата беше некако растропана. Ако е ново, нека биде барем нешто што нема да се распаѓа со поминати 12.000 км.

Исто и Сеат, Кордоба имам возено повеќе време, и многу се жалат на задната клупа, тесно и чувство дека се седи на дрвена даска.

Сосема очекувано, додека од друга страна имаш Опел Астра која се вбројува во истата класа (ако не и класа погоре). Татко ми да даваше пари за нова кола, ќе ја возев до сега. :)
Сепак, крајната одлука е ваша, трк на тест вожња, види што ти лежи најдобро. Па да ти честитаме наскоро. :)
Ако сакате да поминете поефтино, почекајте до крајот на февруари, ќе падне цената на сите возила произведени минатата година.
 
Тешка одлука, дефинитивно.
Киа не би препорачал, во нова влегов неодамна и целата беше некако растропана. Ако е ново, нека биде барем нешто што нема да се распаѓа со поминати 12.000 км.

Исто и Сеат, Кордоба имам возено повеќе време, и многу се жалат на задната клупа, тесно и чувство дека се седи на дрвена даска.

Сосема очекувано, додека од друга страна имаш Опел Астра која се вбројува во истата класа (ако не и класа погоре). Татко ми да даваше пари за нова кола, ќе ја возев до сега. :)
Сепак, крајната одлука е ваша, трк на тест вожња, види што ти лежи најдобро. Па да ти честитаме наскоро. :)
Ако сакате да поминете поефтино, почекајте до крајот на февруари, ќе падне цената на сите возила произведени минатата година.

Е убаво ќе беше да можев јас да правам тест возење али со моите 17 години и неискуство во возење,малце потешко за тест.
Али затоа тато е тука,му верувам на него и знам дека има големо искуство со коли,па тестирањето му го препуштам на него.
Па да така и планираме после февруари (некаде април/мај) да ја купиме колата.
Да и Opel Astra GTC (ГРАДСКИ ТРГОВСКИ ЦЕНТАР :pos2:) е во втор план.
Ако не се Pro Cee'd или Leon тогаш ќе бидат или Focus 1.6 или Astra GTC (3 врати) .
 
Е убаво ќе беше да можев јас да правам тест возење али со моите 17 години и неискуство во возење,малце потешко за тест.
Али затоа тато е тука,му верувам на него и знам дека има големо искуство со коли,па тестирањето му го препуштам на него.
Па да така и планираме после февруари (некаде април/мај) да ја купиме колата.
Да и Opel Astra GTC (ГРАДСКИ ТРГОВСКИ ЦЕНТАР :pos2:) е во втор план.
Ако не се Pro Cee'd или Leon тогаш ќе бидат или Focus 1.6 или Astra GTC (3 врати) .


Мене лично ако ме прашаш бидејќи сакам добар дизајн, би се думал меѓу Leon и Astra. Астрата е ептен секси ама воопшто не е практична бидејќи земаш модел со 3 врати. А ретко купуваш нова кола во животот па земи нешто практично. Seat Leon е мојот избор ако би требало да бирам од овие. Focus-от некако не ми праи ќеф. Немам особена причина зошто не, ама ете.

Сепак види за парите што повеќе добиваш од опрема. Каков мотор, колку додатна опрема итн.

Двата модели се во заминување...и Леонот и Фокусот.
Ете го Фокус 2011

2011-Ford-Focus-02-1024x652.jpg



Seat-Leon-3.jpg

ford-focus-2008-3-big.jpg


Далеку поатрактивен изглед имаш со Леонот. Некако многу посекси ми е. Повеќе паѓа во очи.
 
Е убаво ќе беше да можев јас да правам тест возење али со моите 17 години и неискуство во возење,малце потешко за тест.
Али затоа тато е тука,му верувам на него и знам дека има големо искуство со коли,па тестирањето му го препуштам на него.
Имаш проблем :(
Голем проблем. Се изнаслушав секакви коментари и изначитав многу, изгледав многу клипчиња и се најдобро за еден џип. Во интерес на тоа што сум оф-топик и нема да кажам за кој џип се работи од поновите, ама на тест возење ме разочара ептен.
И сега знам дека најдобро да оцениш кое возило ти лежи, најдобро е сам да си го тестираш.
Ако возилото е наменето за тебе лично, дека ти ќе го возиш највеќе, најдобро да си почекаш додека да земеш возачка, па тогаш рипај, оти лошо било да викаш "оп", па после да скокаш. :)
 
Мене лично ако ме прашаш бидејќи сакам добар дизајн, би се думал меѓу Leon и Astra. Астрата е ептен секси ама воопшто не е практична бидејќи земаш модел со 3 врати. А ретко купуваш нова кола во животот па земи нешто практично. Seat Leon е мојот избор ако би требало да бирам од овие. Focus-от некако не ми праи ќеф. Немам особена причина зошто не, ама ете

Seat-Leon-3.jpg

ford-focus-2008-3-big.jpg


Далеку поатрактивен изглед имаш со Леонот. Некако многу посекси ми е. Повеќе паѓа во очи.

Да Астрата ГТЦ е со 3 врати а и Про Сидот е со 3 врати.
А за да биде уште поинтересно и моменталниот Форд што го имаме (а го имаме 6 години) и тој е со 3 врати.
А многу е интересно што Леонот изгледа како да има 3 врати а уствари има 5 :vozbud:
А јас како помала се чудев зошто кај Леонот има како дупка/вдлабнатина во задното стакло :pos2: а тоа таму да ти се отварале задните врати.
И не само кај Леонот и кај други коли сум го видела овој трик.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom