Дали Исус навистина воскреснал?

Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
А Ориген мислам кој Флавиј го коментира пред Евзибиј му замера на Флавиј дека во своите текстови не го споменува месијанството на Исус.
Ориген не му замерал на Флавиј дека тој во своите текстови не го спомнува месијанството на Исус, туку дека Флавиј не го прифатил Исус како Месија (Христос), во смисла дека Флавиј лично не го прифатил Исус како Месијата, што своевремено значело да го прифатиш Исус како Господар и Спасител и да станеш негов следбеник т.е. христијанин. Ориген вели:
„И зачудувачки е тоа што иако тој (Флавиј) не го прифатил Исус како Месија, сепак посведочил дека праведноста на Јаков (братот на Исус) била толку голема...“ (Ориген, коментар на ев. Матеј 10:17)
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Ориген не му замерал на Флавиј дека тој во своите текстови не го спомнува месијанството на Исус, туку дека Флавиј не го прифатил Исус како Месија (Христос), во смисла дека Флавиј лично не го прифатил Исус како Месијата, што своевремено значело да го прифатиш Исус како Господар и Спасител и да станеш негов следбеник т.е. христијанин. Ориген вели:
„И зачудувачки е тоа што иако тој (Флавиј) не го прифатил Исус како Месија, сепак посведочил дека праведноста на Јаков (братот на Исус) била толку голема...“ (Ориген, коментар на ев. Матеј 10:17)
Повторно извртуваши лажеш - веќе не сум сигурен дали си толку гнасен или толку индоктриниран. Тек треба да се утврди...

Ориген се чуди со поинаква причина. Ориген НЕ ЗАМЕРУВА никому. Ориген се чуди, КАКО Е МОЖНО некој да е сведок на такво волшепство, а ДА НЕ ЈА ПРИФАТИ таа нова вера која е толку очигледна. Заклучокот е јасен и ТОА Е ТЕЗАТА НА ОРИГЕН - Цитатот Е ФАЛСИФИКАТ, пошто ваков сведок (доколку НАВИСТИНА бил сведок, а информацијата ВИСТИНСКА) невозможно е да НЕ СЕ КОНВЕРТИРА. Флавиј НЕ ГО НАПИШАЛ ТОЈ ДЕЛ.

Во целото дело на САМО ЕДНО МЕСТО, во САМО ЕДНА РЕЧЕНИЦА е даден САМО ЕДЕН ЗБОР кој може да се пренасочи кон Исус Христос. Тој ЕДЕН И ЕДИНСТВЕН ЗБОР за ТАКА ВЕЛИЧЕСТВЕНА ФИГУРА КАКВА ШТО БИ ТРЕБАЛО ДА БИДЕ ЕДЕН МЕСИЈА КАКО ИСУС, е само ПОТВРДА дека е фалсификат. И тоа кутар.

Ти си опако манипулаторче, Чорбаџи. Неуморен си во софизмот. За жал, од другава страна имаш ПАМЕТНИ и ИНТЕЛИГЕНТНИ опоненти - не се како оние кутри души кои залутуваат во твоето фундаменталистичко дувло.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Флавиј во тој негивиот ѓоа напис за Исус и те како го потврдил месијанството. Го нарекол Исус “Христ“ тоа е грчки назив за месаја. Го нарекол мудар, дека не бил човек дека бил распнат и по три дена жив пак се појавил пред своите следбеници дека бил проречен од пророците...
Дефинитивно Ориген не го прочитал тој Флавиј, туку некој текст кој не го споменува погорекажаното значи текстот кој го споменуваат подоцна од Евзибиј (4ти век) наваму е дефинитивно накнадно уфрлен.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Let3, едно е да спомнеш дека некој бил Месија, а друго е да го прифатиш некого како Месија. И јас често пати го спомнувам Мухамед како „пејгамбер“ или како „исламски пророк“, но сепак ниту го прифаќам како пејгамбер, ниту како пророк. Ориген забележува дека Флавиј што не го прифатил Исус како Месија т.е. дека не станал христијанин. И со тоа Ориген не кажал ништо ново, затоа што на сите тогаш и на сите денес им е јасно дека Флавиј не бил христијанин (освен ако тајно не се обратил пред неговата смрт).
Извештајот на Флавиј што се однесува на Исус е извештај од 2ра, 3та, 4та итн рака. Од самиот текст е јасно дека не се работи за очевидец. Флавиј не го знаел Исус. Тој пишува што за него се верувало, за тоа како го верувале неговите следбеници и тоа многу кратко, колку и што би се очекувало од некој кој не верувал во Исус. Како што напишав предходно, во некои стари грчки и арапски (преводи) на извештајот на Флавиј се сретнуваат фразите „Исус за кого се верувало дека бил Месија“ или „било известено дека тој им се појавил жив по три дена“ и ако тука воопшто постоел некаков христијански удел, тоа би можел да биде само во отстранување на деловите „за кого се верувало“ и сл.

Но, доколку тоа навистина би била христијанска интерполација, тешко дека некој христијанин би се воздржал да напише за Исус само 3-4 реченици. Имено ако на некој христијанин му била дадена таа задача да го препишува текстот на Флавиј и доколку тој сакал да вметне во него текст за Исус, тој веројатно ќе напишел нешто повеќе. Исто така би било невообичаено христијанин во тоа време да го нарече Исус само „мудар човек“, а да не се осврне на Неговата божественост.

Од друга страна стилот на пишување и вокабуларот му припаѓаат на Флавиј. Почетокот на тоа поглавје, а и на многу други поглавја од „Еврејските старини“ започнуваат со фразата „Во тоа време...“.

Значи историјата е таа, историските докази се тие, во сите пронајдени манускрипти (историски артефакти) на „Еврејските старини“ се јавува тој цитат за Исус. До тука иде науката. Се разбира со бујна фантазија и „теориите на заговор“ муабетите одат до бескрај. Кога и јас би користел таква логика, би можел да речам: „а што ако делот од цитатот на Ориген е интерполација од некој што сакал да го огради Флавиј од Христос и да потенцира дека Флавиј не го прифатил Исус?“ :) Или што ако таму пишувало вака, ама подоцна некој го заменил во онака? Таквите научни фантастики можат да одат до бескрај. Но тоа не е наука и јас не би се спуштил на тоа ниво. Тоа е тоа што ни останало од историјата и на база на тие факти мораме да ги реконструираме настаните, доколку сакаме да бидеме доследни и доблесни истражувачи на вистината.
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Let3, едно е да спомнеш дека некој бил Месија, а друго е да го прифатиш некого како Месија....
Ако Исус НАВИСТИНА воскреснал, не Флавиј, туку ЦЕЛА АРМИЈА современици на Исус ќе оставеле писанија, гравури, скулптури, графити и што ти све не, само да ја исканализираат траумата на времето која несомнено би оставила ДЛАБОКИ траги кај месното население.

НИШТО ТАКВО НЕ ПОСТОИ!!!

Нема записи за живите мртовци. Нема записи за воскресението. Нема записи за левитацијата, ниту за некромансирањето на Лазар.

За обични нешта се потребни обични докази - за ИЗВОНРЕДНИ нешта (воскресение) потребни се ИЗВОНРЕДНИ докази.

За воскресението НЕМА АПСОЛУТНО НИКАКВИ ДОКАЗИ! ...има само една книга пишувана во 4-5 век од попови/политичари на царство во распаѓање.

Христијанството се темели на еден и единствен ИЗВОНРЕДЕН НАСТАН (воскресението на Исус) за кој НЕ ПОСТОИ НИТУ ЕДЕН ЕДИНСТВЕН ОБИЧЕН ДОКАЗ.

Кој е тука глупав и наивен?
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.804
Поени од реакции
12.295
Тоа е тоа што ни останало од историјата и на база на тие факти мораме да ги реконструираме настаните, доколку сакаме да бидеме доследни и доблесни истражувачи на вистината.

Стварно Чорбаџи зашто и покрај книги и книжарници во тоа време на секој чекор, писмена раја и робови, библиотеки за широка маса и тефтери и моливи за сите деца, дури и со интернет конекции во секој израеклски, македонски и коринтски дом...зашто не постоеле книги и записи од истите тие сиромашни граѓани и робови? Интересно прашање, достојно за размислување во кој век и во какви услови живееле тие луѓе од понискиот слој
Still, it is important to recognize that “literacy,” was both extremely rare and widely varied. It was rare in the sense that most people could not read. It was varied in that “literacy” could describe one’s ability to read a simple text aloud or the skills to compose lengthy texts.The typical estimate of literacy, broadly defined as “the ability to read or write at any level” (4) was only about 10 percent of society at large. The lack of any widespread educational system meant literacy was limited to the elite. Thus a small movement composed largely of the non-elite would have been even less literate. A number of descriptions among the church fathers seem to imply that the vast majority of believers were not among the educated elite.

Even Paul indicates the general low status of the Corinthian community (1 Cor 1.26; 2.8). “not only the writing of Christian literature, but also the ability to read, criticize, and interpret it belonged to a small number of Christians in the first several centuries, ordinarily not more than about 10 percent in any given setting, and perhaps fewer in the many small provincial congregations that were characteristic of early Christianity” (5).
Као да се за 10 века чудиме зашто во Македонија продавачката у Тедико чиј сопруг е во фирма под стечај не возела мерцедес од 20-30-70 илјади евра.
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Стварно Чорбаџи зашто и покрај книги и книжарници во тоа време на секој чекор, писмена раја и робови, библиотеки за широка маса и тефтери и моливи за сите деца, дури и со интернет конекции во секој израеклски, македонски и коринтски дом...зашто не постоеле книги и записи од истите тие сиромашни граѓани и робови? Интересно прашање, достојно за размислување во кој век и во какви услови живееле тие луѓе од понискиот слој

Као да се за 10 века чудиме зашто во Македонија продавачката у Тедико чиј сопруг е во фирма под стечај не возела мерцедес од 20-30-70 илјади евра.
WOW! Како ли само си се ташкаш со колегите... Ех, Лурц, Лурц....

Во времето на Исус АКТИВНО ПИШУВАЛЕ десетици хроничари. Нивните хроники се основата за историјата на првиот век. Тоа биле писмени интелектуалци. Не возеле Мерцедеси. Секој од нив се смета за АВТОРИТЕТ. НИКОЈ од нив не нашол за сходно да го запише Исус. Зошто, Лурц?

Иако рајата и робовите не биле писмени во први век, нивните УМЕТНИЧКИ квалитети пленат и до денес.

ЗОШТО НИКОЈ не нашол за сходно да остави ЦРТЕЖ на месечарењето на живите мртовци низ Ерусалим на Велипеток?!?! А, Лурц?

ЗОШТО НИКОЈ не го нацртал Исус како лебди над Галилеа? А, Лурц?

Знам дека е лесно да замижеш и да се предадеш на wishful thinking! Самоо тоа не е НИТЅ ВИСТИНА, ниту ПОДВИГ.

Тоа е само слабост, Лурц!
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
Isus ako voskresnal znaci smrtta bila lzga a sto e misijata na Isus -gi iskupil od duhovna smrt onie koi veruvaat vo nego, no bez delata nivni negovoto iskupuvanje nema efekt!
 

Мортидо

занаетчија дете
Член од
15 февруари 2009
Мислења
1.874
Поени од реакции
1.087
Стварно Чорбаџи зашто и покрај книги и книжарници во тоа време на секој чекор, писмена раја и робови, библиотеки за широка маса и тефтери и моливи за сите деца, дури и со интернет конекции во секој израеклски, македонски и коринтски дом...зашто не постоеле книги и записи од истите тие сиромашни граѓани и робови? Интересно прашање, достојно за размислување во кој век и во какви услови живееле тие луѓе од понискиот слој
Како се можело 200 години пред тоа за Ацета наш цел тогашен свет да пишува илјадници книги за неговиот живот,походи итн,а за Исуса да има само четири евангелија итоа од пријателите негови???Зарем Аце наш обичен смртник бил по популарен од воскреснатиот син божји???Одговорот е многу едноставен ---> такво чудесие не се случило.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Ориген се чуди со поинаква причина.
Јас се кладам дека пред да го спомнеме Ориген со Let3 во дискусијава ти абер немаше кој е тој и жива среќа што неговото име исто се спелува и на англиски Origen, па си можел да го побараш на Википедија и да дознаеш кој бил и у кој век живеел, а за тоа што и како и зошто Ориген пишувал ќе треба уште малку да се помачиш пред да се почувствуваш спремен да ни се вмешуваш во дискусијата со Let3.

За жал, од другава страна имаш ПАМЕТНИ и ИНТЕЛИГЕНТНИ опоненти
Се надевам во тие паметни и интелигентни опоненти не се врбојуваш и ти (и твојот мистериозен монах од 11 век) :), во спротивно тоа би било трагикомично. Иди шкртај, плукај, вреѓај, пцуј (и ред други уличарски муабети) на другите теми. Овде нема место за таква дисксуија.
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
Како се можело 200 години пред тоа за Ацета наш цел тогашен свет да пишува илјадници книги за неговиот живот,походи итн,а за Исуса да има само четири евангелија итоа од пријателите негови???Зарем Аце наш обичен смртник бил по популарен од воскреснатиот син божји???Одговорот е многу едноставен ---> такво чудесие не се случило.
Сакаш да кажеш има голема веројатност да не се случило.
Чисто заради воља на вистината.
 

Мортидо

занаетчија дете
Член од
15 февруари 2009
Мислења
1.874
Поени од реакции
1.087
Сакаш да кажеш има голема веројатност да не се случило.
Чисто заради воља на вистината.
Секако дека голема е веројатноста тоа да не се случило,што е и мој личен став.
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244
Секако дека голема е веројатноста тоа да не се случило,што е и мој личен став.
Тоа што има голема веројатност не значи дека е така, затоа биди си скептик најубаво е.
Да не отварам прашања па за тоа што е воскреснување, и како е дефинирано.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Како се можело 200 години пред тоа за Ацета наш цел тогашен свет да пишува илјадници книги за неговиот живот,походи итн,а за Исуса да има само четири евангелија итоа од пријателите негови???Зарем Аце наш обичен смртник бил по популарен од воскреснатиот син божји???Одговорот е многу едноставен ---> такво чудесие не се случило.
Дали би можел да наведеш барем 10 од тие илјадници книги кои ги напишале современиците на Александар?
За Исус се најдени 27 документи сите напишани во 1 век од прва или втора рака и уште многу други кои пишувале за Него и Неговото учење подоцна.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom