И од кога датира Арбанаско Пасиште?
The Byzantine historian Michael Ataliota recorded the migration of
Albanians into the region of today's Albania around 1043 AD when a few
thousands of Byzantine mercenaries and their families, who were
previously brought as Arabian slaves from the Caucasus to Sicily, were
settled on the other side of the Adriatic Sea.:nesvest::nesvest:
(Michael Attaliota: Historia, Corpus Scriptorum Historiae Byzantinae. Impensis ed. Njeberi, Bonnae)
The territory of present-day Azerbaijan has been continuously inhabited since the Paleolithic era. The first evidence of tribal alliances date to the first millenium BC, when such peoples as the Mannaians, the Medes, the Cadusiis, the Albanoi, and the Caspians appeared.
От османски регистри от XV–XVI в. може да се види, че редица селишта в рајона на југозападна Б'лгарија носјат названието Арбанас. Такива са Арбанас в Софијска каза, Арбанас в каза Радомир, Арбанас в каза Кјустендил, махалите Арбанас в Славиште и Сириштник.
Заселването на албанците в Долни Деб'р е позволило тјахното пнатат'шно придвижване в източна посока.
В с'седната област Горна Река, лежашта около поречието на р. Радика, албанците веројатно са се установили трајно оште през XIV в. Може да се приеме, че Горна Река и Полог са п'рвите западномакедонски области, в којто оште през XIV в. е имало масови заселванија на албанци.
П'рвото свидетелство за наличието на албанци в Горна Река е гореспоменатијат османски дан'чен регист'р от 1467 г.
Тук албански лични имена преобладават в села с'с славјански названија като В'лковија, Т'рница, Кракорница, Стрезимир, Рибничица(121). Смесенијат етнически характер на вилает Река не е убегнал от погледа на османскија дан'чен регистратор.
http://www.imir-bg.org/imir/books/albanci_v_iztochnite_balkani.pdf
Него дај јас да си се надоврзам со мојот претходен коментар :
Абе можи сме лузери, а вие еве располагате со факти, ние со минорни и закржлавени, ама сепак се постари од вашите.
Види што ти вика тука.
1257
George Acropolites:
An Albanian Uprising
Historian George Acropolites (1217-1282) was the tutor of Emperor Theodore II Lascaris (r. 1254-1258) and later became rector of the university in Constantinople. His 'Chronicle' of the Nicaean Empire, based to a good degree on first-hand information and personal observations, covers the years 1203-1261.
1328, 1332, 1336
John Cantacuzene:
Дури некои се бунеле, ја рамнеле Албанија со Македонија, како што тоа го прави Поповски, или пак на крај не се ни бунеле? Кој знае, за тоа академиците можеби молчат.
1570
Anonymous:
A Physical Description of Albania and the Defence of Ulcinj
The name of the author of this report, first published by Sime Ljubic in 1880, is unknown, but he was probably one of the Venetian proveditors of Kotor. He seems, at any rate, to have visited many areas of Albania personally. His report provides much information, including many useful details, on the state of a country firmly now under Turkish rule.
Со црвена боја се годините и датите.
Мислам дека се доволни, нели.
Дебар е Македонски град, Охрид е Македонски град. Мат(ија) е Македонска(!) област, од каде што и доаѓале.
Не дека не ми го сфати постот ама ти одговара погрешно да го толкуваш.
Јас со конкретни аргументи можам да ги лоцирам Албанците во антиката. А тоа нема да ти се допадне.
Аххх типична самоувереност и брз пад.
13 век - Албанско востание во - Елбасан - наречен Албанон.
Албанци -или граѓани на Албанон
Исто како и Скопјани, Прилепчани итн.
http://books.google.pl/books?id=5Gm79HuBY0cC&pg=PA74&lpg=PA74&dq=Constantine+Chabaron&source=bl&ots=XE8vYAga1x&sig=tFSIVNUKCsa6l2RDaoi-sbOa6D0&hl=pl&ei=xtW6Ss7rMZaQsAarvpytCw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=2#v=onepage&q=Constantine Chabaron&f=true
Дали знаеш што означува терминот - НОМАДИ???
n.
[French nomade, from Latin nomas, nomad-, from Greek nomas, wandering in search of pasture.]
- A member of a group of people who have no fixed home and move according to the seasons from place to place in search of food, water, and grazing land.
- A person with no fixed residence who roams about; a wanderer.
Со други зборови - талкачи, скитачи, лутачи! Без свој дом.
Нешто како Бедуините или Циганите.
Тоа е мноогу далеку од АВТОХТОН народ на овие простори!
И пак, 14 век макс.
Па се разбира, знаеш ли зошто?
Затоа што Албанија во антиката не постоела на Балканот.
А Македонија ја зафаќаше територијата до Јонско море.
Нема покус и подолг пат, има пат на разумот и пат на шизофренија.
Темата е доселувањето на Албанците во Македонија, меѓутоа залута номадски кај нивното потекло.
Пред 14 век немало никакво автохтоно Албанско население на територија на Македонија.
Случајни номади кои трагале по пасишта не се никаков аргумент, меѓутоа токму по силата на убедување си ги мериме.
Да си ја интерпретираш етногенезата базирајќи ги своите наоди врз номади е не само смешно туку и космички глупаво.
Спомнувајќи ги Полибиј кој го препишал Птоломеј, а притоа игнорирајќи ги останатите алтернативни извори кои датираат пред и за нивно време и кои се повеќебројни, ја потенцира слабоста и тенденциозноста во албанската модерна историографија.
1257
Е 13 век!
Елбасан.
А не Македонија.
Птоломеј и Полибиј ги лоцираат на Балкан таму каде што и ден денес живеат.
За тебе останатите се алтернатива не за мене!
13 век е Охрид!
Имаш темата за Потеклото на Албанците.
Не бев удостоен со одговор на ниту една од референците кои ви ги побиваат толкувањата.
За да прифатиш нешто како факт, обично се водиш од повеќе извори, а не со селекција на тие што ти одговараат.
Историска анемија се вика вашиот феномен.
Лага. Ти дадов многу поконретен извор.
А овчарите-номади од ОКОЛИНАТА на Охрид не претставуваат автохтон народ.
И што има таму , некој коментар на Стојановски ? Не го гледам, каде е? како да не си способен да коментираш ?
И да се разбереме, ќе играме ли фер или ќе се лажеме ?
1257
George Acropolites:
An Albanian Uprisin : „ Passing through Serbia, Kastoria and the Achrida (Ohrid) region, I arrived in Albania and from there, reached Dyrrachion (Durrës) with the notables of that region.“
Се надевам дека даде грешен цитат поради незнаење на англиски, а не оти искривуваш намерно. Од напишанато одлично се гледа дека Албанија е ЗАД Охрид, токму како и тврдината Пелион кај денешна Корча (Горица) штитела западната македонска граница во антиката.
Провери во лексикон што означува терминот - Номади.
На претходната страница ти посочив англиски лексикон.
Номадски народи се Бедиуните и Циганите, дали и Циганите се автохтон народ во Европа?
И пак, дури и да ги прифатиме како “аргументи“ оние ОВЦИ кои паселе македонска трева, пак не излегуваш од 14 век порано.
Се чудам зошто Турците не тврдат дека се автохтон народ на Балканот.
Не вака! Вака не одат работите. После други прифаќале аксиоматика и догматика.
Не така. Каде, во кој подоцнежен документ, се кажува дека Албанските НОМАДИ биле дојденци!?
Не вака пријателе, оти вака се ебаат работите до коске.
Ја не знам зошто и Татарите се сметаат за автохтони, а уште посилни се славјаните кои со кол ги бараат корените по античките градини.
Извинете, ама аксиоматика тука њама. Номад, кој се движи лето во планина, зима во поле. Тоа е номад! Прошири малку контекст, и се ќе биде во ред.
Срц, Деспот Никифор, ги нарекува ИЛИРИ, тоа ти е тазе извор, врие дури, вруток. Вика веднаш до Македонските граѓани наречени РОМЕИ.
Три семејства, четири семејства, мене не ме засега бе друже.
Така ти логикуваш не јас. Јас логикувам со контури нацртани од аргументацијата.
А тие викаат, дека МАНУ се побива од моја страна, а да не праиме муабет за некои попаметни од мене и по ИСТОРИЧАРИ.
“Малце“ парадоксално прашање поставуваш.
Номад е дефиниран термин, нема што да бареме автохтони и не-автохтони НОМАДИ.
Сепак, не мрдна од 14 век.
П.С. Илири се широк поим и никако Албанците немаат екслузивитет на истиот. Под Илирија се подразбира целото Јадранско крајбрежје.
Документи имаш? Не пиши, не му фаќај простор на некој шо можи ќе кажи нешто. Разбери еднаш веќе.
Ако се номади, не значи дека не се автохтони, тоа таа твоја глава не го разбира а и во целост ваша конфигурација како народ, пошо еве не копчате проблем ви е логиката шо да ви прам.Nomadi so Ohrid vo ista recenica...Epten grozno
http://albanianhistory.net/texts15/AH1332.htmlSince the said Latins and Albanians suffer under the unbearable yoke and extremely dire bondage of their odious Slav leaders whom they detest - the people being tormented, the clergy humiliated and oppressed, the bishops and abbots often kept in chains, the nobles disinherited and held hostage, episcopal and other churches disbanded and deprived of their rights, and the monasteries in decay and ruin - they would all to a man believe that they were consecrating their hands in the blood of the aforementioned Slavs if a French prince were to appear before them whom they could make leader of their war against the said evil Slavs, the enemies of our true faith. With the help of the aforementioned Albanians and Latins, one thousand French knights and five or six thousand foot soldiers could without a doubt easily conquer the whole length and breadth of this kingdom.
Со ова бре "модератору" мафташ сеуште како дете со корнетче во раката. Ако малку знаеше и разбираше, ако малку пратеше, пошто едно десет пати си го постирал ова, а едно десет пати сум ти го побил, ама не разбираш, пак ќе те прашам како попретставителен да не ви е национална МААНА таа да не копчате од прво, или што ќе беше тоа не знам... Види модераторче мало како оди работата....The Byzantine historian Michael Ataliota recorded the migration of
Albanians into the region of today's Albania around 1043 AD when a few
thousands of Byzantine mercenaries and their families, who were
previously brought as Arabian slaves from the Caucasus to Sicily, were
settled on the other side of the Adriatic Sea.
(Michael Attaliota: Historia, Corpus Scriptorum Historiae Byzantinae. Impensis ed. Njeberi, Bonnae)
http://albanianhistory.net/texts15/AH1038.htmlWhen the Emperor Michael (1), who passed away in piety and whose home is known to have been the province of Paphlagonia, took up the sceptre of the Byzantine Empire, the Agarene (2) people in Sicily in the West were defeated by Byzantine naval and land forces.
And had not the well-known George Maniakes, who had been entrusted with the general command, been eliminated on the slanderous accusation that he was hungry for power, and had not the military command of the war been transferred to others, that large and renowned island, blessed with large cities knowing no lack of precious goods, would still be under Byzantine control. Now, however, jealousy has destroyed not only the man and his endeavours, but also that enormous undertaking (3). For when subsequent commanders made base and shameful plans and decisions, not only was the island lost to Byzantium, but also the greater part of the army. Unfortunately, the people who had once been our allies and who possessed the same rights as citizens and the same religion, i.e. the Albanians and the Latins, who live in the Italian regions of our Empire beyond Western Rome, quite suddenly became enemies when Michael Dokenianos insanely directed his command against their leaders...
Constantine IX Monomachos (4) proved to be more benevolent on the imperial throne than his predecessor. He conveyed imperial honours and gifts to almost everyone with ambition, and delighted his subjects. Suddenly storm clouds gathered in the West and threatened him with nothing less than destruction and expulsion from the throne. The aforementioned George with the surname Maniakes, thirsting for blood, began an uprising in the Italian part of the Empire with Byzantine and Albanian soldiers there, being offended because the emperor had shown him a lack of respect and fearing the emperor in view of previous hostilities. He caused great turmoil in the rest of the army opposing him and took it over. After having set up his camp at a two days' march from Thessalonika, he made his attack on the imperial camp in the evening...
When this had taken place and the usurpers had gradually calmed down, another disaster began to take its course and to spread like a poisonous weed intent on destroying the crops. The danger came from the city of Epidamnus (Durrës). The Protoprohedros Duke Basiliakes, who had been sent there by the emperor, having succeeded in avoiding Bryennius and withdrawing from Adrianopole, took over Durrës and assembled an army there from all the surrounding regions. By soliciting support for his side by means of substantial gifts, he succeeded in having the Franks enter his territory from Italy and attempted to make use of them for his side. By various pretences and means, he collected money from everyone under his order and command, set up a list and used as a pretext for this arms buildup the fact that he intended to attack Bryennius as a renegade. Once he had ensured that he had indeed assembled a large army and forces fit for action, composed of Byzantine Greeks, Bulgarians and Albanians and of his own soldiers, he set off and hastened to Thessalonika...
Истото и ова го покажува:Enchelei
The Enchelei or Sesarethii[43] (Greek Ἐγχελεῖς, Σεσαρηθίους[44]) were an Illyrian tribe.[45] Their name, given by the Greeks, meant "eel-men". In Greek mythology,[46] Cadmus and Harmonia ruled over them. Several locations are hypothesized for the Encheleans: around Lake Ohrid;[47] above Lake Ohrid, north of the Taulantii, which is the most probable;[48] a location after Rhizon;[49] near the Gulf of Kotor.[48]
Main article: Enchele
Многу битна работа е ова да го видиш (ама и скопчаш)От османски регистри от XV–XVI в. може да се види, че редица селишта в рајона на југозападна Б'лгарија носјат названието Арбанас. Такива са Арбанас в Софијска каза, Арбанас в каза Радомир, Арбанас в каза Кјустендил, махалите Арбанас в Славиште и Сириштник.
Заселването на албанците в Долни Деб'р е позволило тјахното пнатат'шно придвижване в източна посока.
В с'седната област Горна Река, лежашта около поречието на р. Радика, албанците веројатно са се установили трајно оште през XIV в. Може да се приеме, че Горна Река и Полог са п'рвите западномакедонски области, в којто оште през XIV в. е имало масови заселванија на албанци.
П'рвото свидетелство за наличието на албанци в Горна Река е гореспоменатијат османски дан'чен регист'р от 1467 г.
Тук албански лични имена преобладават в села с'с славјански названија като В'лковија, Т'рница, Кракорница, Стрезимир, Рибничица(121). Смесенијат етнически характер на вилает Река не е убегнал от погледа на османскија дан'чен регистратор.
http://www.imir-bg.org/imir/books/albanci_v_iztochnite_balkani.pdf
Ref:So that you understand properly, let me tell you that to Lord Musachi was born Lord Andrew, my grandfather, and Lord Blaise ...
Lord Andrew Musachi (1) had also called upon the assistance of his other son in law, Lord Groppa, ruler of the town of Ocrida (Ohrid) which included much surrounding land belonging to him. The town of Ohrid is situated beside a lake from which the river Drin springs and in which many carp, trout and other fine fish are caught.
Ова е политичката граница, онаа граница која што некои ја поставиле како таква, артифицијална, за разлика од онаа оригиналната ЕТНИЧКАТА граница што еве за жал не е разбрано ко шо требе, затоа се појавуваат и ден денес проблеми. Ова е политичката лошата граница, вистинската онаа етничката е поинаква, и тогај и сега.И што има таму , некој коментар на Стојановски ? Не го гледам, каде е? како да не си способен да коментираш ?
И да се разбереме, ќе играме ли фер или ќе се лажеме ?
1257
George Acropolites:
An Albanian Uprisin : „ Passing through Serbia, Kastoria and the Achrida (Ohrid) region, I arrived in Albania and from there, reached Dyrrachion (Durrës) with the notables of that region.“
Се надевам дека даде грешен цитат поради незнаење на англиски, а не оти искривуваш намерно. Од напишанато одлично се гледа дека Албанија е ЗАД Охрид, токму како и тврдината Пелион кај денешна Корча (Горица) штитела западната македонска граница во антиката.
От османски регистри от XV–XVI в. може да се види, че редица селишта в рајона на југозападна Б'лгарија носјат названието Арбанас. Такива са Арбанас в Софијска каза, Арбанас в каза Радомир, Арбанас в каза Кјустендил, махалите Арбанас в Славиште и Сириштник.
Заселването на албанците в Долни Деб'р е позволило тјахното пнатат'шно придвижване в източна посока.
В с'седната област Горна Река, лежашта около поречието на р. Радика, албанците веројатно са се установили трајно оште през XIV в. Може да се приеме, че Горна Река и Полог са п'рвите западномакедонски области, в којто оште през XIV в. е имало масови заселванија на албанци.
П'рвото свидетелство за наличието на албанци в Горна Река е гореспоменатијат османски дан'чен регист'р от 1467 г.
Тук албански лични имена преобладават в села с'с славјански названија като В'лковија, Т'рница, Кракорница, Стрезимир, Рибничица(121). Смесенијат етнически характер на вилает Река не е убегнал от погледа на османскија дан'чен регистратор.
http://www.imir-bg.org/imir/books/albanci_v_iztochnite_balkani.pdf
He had also called upon the assistance of his other son in law, Lord Groppa, ruler of the town of Ocrida (Ohrid) which included much surrounding land belonging to him. The town of Ohrid is situated beside a lake from which the river Drin springs and in which many carp, trout and other fine fish are caught. This Lord Groppa of Ohrid was married to Lady Chiranna, his second daughter. Thus he subjugated the said town of Castoria which remained under the rule of our family.
His first daughter, the above mentioned Lady Comita, was married to the said King Balsha who held sway in Shkodra, Bar, Kotor, Šibenik, Trogir and much other land. His second daughter, Lady Chiranna, was married to the said Lord Groppa, Lord of Ohrid or Debria (Dibra).
There is another place called the town of Ohrid which is also called Dibra and which is an archbishopric. This town of Ohrid has a fine countryside, which earns it well over twelve thousand ducats of gold. This region belonged to Lord Groppa who was married to Lady Chiranna, the second daughter of Lord Andrew Muzachi the Despot, and since he had no heirs, it belongs to us.
Lord Groppa was lord of the town of Ohrid or, more precisely, Aeleria which belongs to us, as I have said.
Кој е Андреа Гропа?This Lord Paul ruled over a province called Ghora (Gora) which is near Lake Ohrid. Lord Andrew Musachi, the said second despot, and his wife, Euthymia, as she was called, were buried in the town of Durrës, within the church of Saint Anthony, to the right side of the main altar, in a beautiful grave made of marble and containing the following epitaph: 'Here lies Lord Andrew Molosachi, Despot of Epirus.'
http://www.org.mk/struga-heritage/tekst.asp-lang=mac&tekst=17.htmДушановиот наследник кралот Урош не бил кадарен да го спасе царството од цепкање и слабеење. Одделни српски феудалци се стремеле да станат што е можно посамостојни и да не зависат од централната власт. Тогаш се засилил амбициозниот крал Волкашин (1365-1371). Тој успеал да ја зајакне својата власт во Прилепско, Битолско, Охридско и Струшко. По неговото загинување во битката при реката Марица, во 1371 година, таа територија ја наследил легендарниот јунак од народната поезија на сите Јужни Словени Крале Марко (1371-1395). Иако турски вазал, Крале Марко се грижел да ги заштити Македонските Словени од се почестите турски грабежи во овој дел на Македонија.
Струга не останала долго под непосредната власт на Крале Марко, зашто великиот жупан Андреа Гропа (најверојатно по потекло Албанец) се зацврстил во Охридско и во Струшко како самостоен господар. Но и Гропа не можел да направи нешто позначително за заштита на населението во својата управувачка област.
Later, during the reign of Murad the Second, Scanderbeg arrived, the son of Lord John Castriota, who ruled over Matia (Mat) in Albania. His father had given him and his two brothers as hostages to the said Murad when they were all small. The other two died. When he turned Turk, the one called George Castriota became known as Scanderbeg, meaning Alexander and Bey, which is a ruler. When he grew up, he managed to gain influence and was clever and courageous.
The first daughter, Lady Andronica, was married to Lord Scanderbeg Castriota, who was Lord of Dibra, Mat and Kruja down to the sea, and of Deberina, also called Randesio (Renc?), and of the province of Guonimi (Gjonëm).
Значи веќе владеел тој со тој регион уште пред да дојдат Турците.Lord John Castriota, the father of Lord Scanderbeg, ruled over the region called Mat. Later, Lord Scanderbeg became not only Lord of Mat but also Lord of Kruja, of Dibra and of Birina, i.e. of Randisia, Tomorista, Misia and the Gjonëm country down to the sea.
He was the greatest ruler from among all his predecessors. After taking Mat, the principality of his father, he took possession of the town of Kruja, which his father had not owned, and later became commander-in-chief of the lords of Albania.
Селата со кои владеел Павле Кастриоти се наоѓаат на оваа страна на границата, на западна Македонија.You should know that the grandfather of Lord Scanderbeg was called Lord Paul Castriota. He ruled over no more than two villages, called Signa (Sina) and Gardi Ipostesi. To this Lord Paul was born Lord John Castriota who became Lord of Mat. And to him was born Lord Scanderbeg. The mother of the said Lord Scanderbeg, i.e. the wife of the said Lord John, was called Lady Voisava Tribalda who was of a noble family.
А јас ќе бидам беспрекорно фер и пак ќе ти го постирам првиот документ за тоа кој што означува номад(и)...Провери во лексикон што означува терминот - Номади.
На претходната страница ти посочив англиски лексикон.
Номадски народи се Бедиуните и Циганите, дали и Циганите се автохтон народ во Европа?
И пак, дури и да ги прифатиме како “аргументи“ оние ОВЦИ кои паселе македонска трева, пак не излегуваш од 14 век порано.
Се чудам зошто Турците не тврдат дека се автохтон народ на Балканот.
А ти не ни даде ниеден документ кој потврдува дека Номадите мигрирале за некаде од некаде. Ако гледаме дека Царот Душан им забранил со кодик да не се населуваат и да не мрдаат од своите места и пасишта, кога тие во 14 век се населиле? Знаеш кога живеел Цар Душан (кого ти го претставуваш како Македонец)?“Малце“ парадоксално прашање поставуваш.
Номад е дефиниран термин, нема што да бареме автохтони и не-автохтони НОМАДИ.
Сепак, не мрдна од 14 век.
П.С. Илири се широк поим и никако Албанците немаат екслузивитет на истиот. Под Илирија се подразбира целото Јадранско крајбрежје.
Сточар значи номад, сточар, а за да биде сточар, пријателите ваши Словени - Срби, Бугари и што уште не, придонеле да тие почнат и се бават со сточарство, во лето живеат по низините, а во зима по висините.Историска анемија се вика вашиот феномен.
Лага. Ти дадов многу поконретен извор.
А овчарите-номади од ОКОЛИНАТА на Охрид не претставуваат автохтон народ.
А со што ќе го докажеш ти самиот твоето староседелство на овие простори? Ќе најдеш фармерки по сондите? Ќе најдеш телевизор? Ќе најдеш што? Како ти ќе докажеш таква работа за тебе самиот?Најверодостојни аргументи за присуството и и староседелството на еден народ се археолошките артефакти,ископини,градби,затоа што хартијата трпи се.Пикасо можеш ли да посочош некои такви во Македонија со кои ке го докажеш т.н. ,,староседелство'' на Албанците на просторот на денешна Македонија.(нормално пред да дојдат Турците на овие простори) а?
Со кој документ? Со теории?haha rabotata e deka LESNO KE GI POBIE.
http://albanianhistory.net/texts15/AH1038.html
Е сега, ќе ми кажиш до кога ќе мораме вас да ве трпиме со глупостите и она Грувистичкиот стил на повторување на глупостите за да нештото стане вистина? До кога?
Побиено ти е! Крај! Не го постирај веќе! Олабави!
Това е една забулена в м'гла историческа личност, управлјавала самостојателно Охрид в 70-те години на ХIV в. Тој е от албански произход, а род'т му произхожда от планините западно от Охридското езеро, к'дето оште в краја на ХIII в. владее обширни земи. По време на ср'бското царство и началото на управлението на прилепските крале в Охрид Андреа Гропа получава титлата жупан и е техен наместник в големија град. Но в строителен надпис от 1378 г. аристократ'т величае себе си като "Велик жупан и господар на Охрид". Пак по това време започва да сече собствени среб'рни монети, на които е изписано "По Божијата милост жупан Гропа".Lord Andrew Musachi (1) had also called upon the assistance of his other son in law, Lord Groppa, ruler of the town of Ocrida (Ohrid) which included much surrounding land belonging to him.
Политички граници во 13 век?Ова е политичката граница, онаа граница која што некои ја поставиле како таква, артифицијална, за разлика од онаа оригиналната ЕТНИЧКАТА граница што еве за жал не е разбрано ко шо требе, затоа се појавуваат и ден денес проблеми. Ова е политичката лошата граница, вистинската онаа етничката е поинаква, и тогај и сега.
Нема потреба да докажувам од каде мигрирале, кога доволно е да знаеме дека биле НОМАДИ, т.е. на македонска територија НЕ биле автохтони, капито!?А ти не ни даде ниеден документ кој потврдува дека Номадите мигрирале за некаде од некаде. Ако гледаме дека Царот Душан им забранил со кодик да не се населуваат и да не мрдаат од своите места и пасишта, кога тие во 14 век се населиле? Знаеш кога живеел Цар Душан (кого ти го претставуваш како Македонец)?
Не, туку Шќиптари настанале од Арбанаси, а Албанци е име на територија ништо друго, често истоветувано со Епир.Повторно го верглаш истото па истото. Кажи ми каков доказ имаш дека од Арбанаси настанале Албанци? Кога се преименувале? Кој ги преименувал? Или си вадите теза дека Арабани се исто што и Албани? Папагалски ја повторуваат истата “историчарите“ (односно ја препишуваат). Многу лесно е : Цитираш некој историчар кој истото го препишал од друг историчар, а овој го препишал од некој трет и т.н. се додека не се “изгуби тоа во преводот“... Тука е вашата фалинка како кај “браќата“ Булгари. Треба да обезбедите на секаков можен начин “линк“ кој ќе ги спои различните народи за да креиратѕе нова нација која ќе има каква-таква историска подлога. Тоа што притоа ја крадете туѓата историја ја лепите на вашиот сурат (кој впрочем го немате) при уште живи иматели на таа историја, воопшто не забележувате. Кога имателите ќе реагираат - е тогаш се трудите нив да ги снема за да не излезе лагата на видело.
Историја не се решава со Социологија. Историја не се решава со социолошки теории, како на Милчин и на Геровски и Гелевски.Не знам што е проблемов со цитирањето, можеби само ја имам проблеми.
Е, ова е веќе смешно!Историја не се решава со Социологија. Историја не се решава со социолошки теории, како на Милчин и на Геровски и Гелевски.
Историја се решава со документи, ако имаш документи ќе постираш документи, каде тие НОМАДИ-СТОЧАРИ (знаеш што е сточар и како се работи тој "бизнис") од Албанија-Арбанија мигрирале рецимо за централна Македонија.
Тогаш ќе биде поконструктивно и пообјективно, вака само математики и теоретизирања. И да имало миграции од Албанија на (сегашна) западна македонија, биле во рамки на своите етнички граници, како денес Струмичанец да оди во Скопје.
Добро де Aвтохтон си, Само незнам зошто тоа толку ти значи? Се утепа од докажување.:kesa:Тоа што биле номади не ги прави неавтохтони, номад значи Сточар, а сточар не значи неавтохтон, најгрубо кажано, другото е социологија.
Пази лебати хаха, номад - сточар - автохтон :pos2:Тоа што биле номади не ги прави неавтохтони, номад значи Сточар, а сточар не значи неавтохтон, најгрубо кажано, другото е социологија.
Читаш во кој контекст ко користи зборот Номад? Номад кој што лето живее во низините на земјата, а во зима се качува на планина. Она што цело време го менува местото на живеење (лето во Пелагонија, зима Пелистер, пример ова) но се знае оската на движење, тоа значело, а тие биле сточари. А зошто биле сточари, односно номади?Пази лебати хаха, номад - сточар - автохтон :pos2:
Сите што не знаеле што значи номад, Пикасо патентираше нова дефиниција само за албански потреби
Славјаните ги малтретирале, им узурпирале домови, владееле над нив, сфаќаш, и овие од немајкаде морале да живеат таков живот. Морам вака по алегориски да ти го прикажам оти црпалото не ти црпи, сфаќаш? Убаво кажа Душелиер, ама го напраи човек што има политичка позадина, а истиот не кажа ништо во врска со политиката и нешто што би придонело за таквото целење. Јасно и гласно ги спомена и Албанците и Власите, кои живееле под репресија на претците твои узурпатори.Since the said Latins and Albanians suffer under the unbearable yoke and extremely dire bondage of their odious Slav leaders whom they detest - the people being tormented, the clergy humiliated and oppressed, the bishops and abbots often kept in chains, the nobles disinherited and held hostage, episcopal and other churches disbanded and deprived of their rights, and the monasteries in decay and ruin - they would all to a man believe that they were consecrating their hands in the blood of the aforementioned Slavs if a French prince were to appear before them whom they could make leader of their war against the said evil Slavs, the enemies of our true faith. With the help of the aforementioned Albanians and Latins, one thousand French knights and five or six thousand foot soldiers could without a doubt easily conquer the whole length and breadth of this kingdom.
Ти напоменав да не се срамотиш, овчари/сточари не е исто со номади.Читаш во кој контекст ко користи зборот Номад? Номад кој што лето живее во низините на земјата, а во зима се качува на планина. Она што цело време го менува местото на живеење (лето во Пелагонија, зима Пелистер, пример ова) но се знае оската на движење, тоа значело, а тие биле сточари. А зошто биле сточари, односно номади?
Јасно ми е мене која е намената на исказот во книгата со евидентна тенденциозност, чии наводи се погребаа со назначувањето на Гропа за жупан на Охрид за време на српското владеење.Славјаните ги малтретирале, им узурпирале домови, владееле над нив, сфаќаш, и овие од немајкаде морале да живеат таков живот. Морам вака по алегориски да ти го прикажам оти црпалото не ти црпи, сфаќаш? Убаво кажа Душелиер, ама го напраи човек што има политичка позадина, а истиот не кажа ништо во врска со политиката и нешто што би придонело за таквото целење. Јасно и гласно ги спомена и Албанците и Власите, кои живееле под репресија на претците твои узурпатори.
А кога и како дошле во Епир?За Власите е ОПШТО познато дека се номади и повторно се знае местото на експулзија(западен Епир) и причините поради кои се придвижиле кон Македонија,
Shqiponja= http://translate.google.com/#sq|mk|Ar beres shqiponjaА кога и како дошле во Епир?
самото име Влах(с) потекнува од подрачјето на Романија до Далмација (каде во вторава, се првпат спомнати).
името Аромун е истото она на гејците Ромеиос (роман) како ги викале турците (бидејќи турција ја освоила Romania (Византија) , а гејците биле врзани за таа црква (Константинопол).
тие немаат свое народно име,иста како и шќиптарите и грците, крстени се од соседите, а колку биле сточари/номади пред да бидат сточари/номади, се гледа од вокабуларот и на аромуните и шќиптарите,поврзани со тие поими.
истото важи и за полјоделството,морепловството, покуќнината,околу,зад куќа и што уште не (ова посебно важи за шќиптарите).
Samo da se dovrzam so ova (автохтон )recenica i da ne vi smetam vo diskusijata :Пази лебати хаха, номад - сточар - автохтон :pos2: