Доселувањето на Албанците во Македонија

Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.861
Имено, кога се зборува за етничкиот состав на населението во Македонија (во нејзините етно-географски граници), на крајот на 19 и почетокот на 20 век односот на бројот на словенското и албанското население е повеќекратно поголем во корист на словенското население. Така, според некои, на крајот на 19 век во Македонија живееле приближно 2.250.000 жители од кои околу 1.181.000 биле од словенско потекло, а од останатото население најбројни биле Турците, а потоа Грците. Според д-р Крсте Битоски кој изнесува неколку извори на податоци за етничкиот состав на населението во истиот период, во Македонија живееле 997.000 Македонци (население со словенско потекло), 542.000 Турци, 272.000 Грци, 152.000 Албанци и останато население - Власи, Евреи, Роми итн.
Кај можам јас да верувам во овие бројки , кога сите вие настојувате на тоа дека од Македонија се иселиле стотина илјади турци , но негирате дека најголемиот дел од нив биле албанци , значи се обидувате да изманипулирате со работи кои се случувале не пред 400 години , туку пред само 50 години ( до 1961) , во оваа година се иселија и најголемиот дел од моето семејство , кое денеска се наоѓа во Истанбул , денеска таму ги има стотина членови од семејството.

Работата околу иселувањето на албанците во Турција може многу лесно да се испроба , нека иде некој истражувач , нека зеде некоја телевизиска екипа , и многу лесно ке се потврди ова што јас го велам.

Во овие простори албанци имало од секогаш , во проценти многу повеке од тоа што ги има денеска , и во многу пошироки територии.

Точно е и тоа дека се до градот Ниш албанците биле мнозинство , дури и во Санџак , во Северниот дел на Грција , Битола , Охрид , Преспа , околината на Прилеп , меѓутоа , поради притисоците во овие делови албанците се иселија.
 

Beowulf

Deep Fear
Член од
11 мај 2009
Мислења
362
Поени од реакции
35
Кај можам јас да верувам во овие бројки , кога сите вие настојувате на тоа дека од Македонија се иселиле стотина илјади турци , но негирате дека најголемиот дел од нив биле албанци , значи се обидувате да изманипулирате со работи кои се случувале не пред 400 години , туку пред само 50 години ( до 1961) , во оваа година се иселија и најголемиот дел од моето семејство , кое денеска се наоѓа во Истанбул , денеска таму ги има стотина членови од семејството.

Работата околу иселувањето на албанците во Турција може многу лесно да се испроба , нека иде некој истражувач , нека зеде некоја телевизиска екипа , и многу лесно ке се потврди ова што јас го велам.

Во овие простори албанци имало од секогаш , во проценти многу повеке од тоа што ги има денеска , и во многу пошироки територии.

Точно е и тоа дека се до градот Ниш албанците биле мнозинство , дури и во Санџак , во Северниот дел на Грција , Битола , Охрид , Преспа , околината на Прилеп , меѓутоа , поради притисоците во овие делови албанците се иселија.
1. Имало албанци во некои делови но не во олкав број како денеска. Најчист доказ ти се топонимите како што беше посочено претходно. Ако албанците биле староседелци и мнозинство во некои делови ќе имаше барем некој албански топоним. Но такви нема - ФАКТ.

2. Албанците од средновековието кои што живееле на територијата на Македонија се доселувани од турците за да се разретчат христијаните.

3. Едни добри 60% (ако не и повеќе) од албанците кои што денес живеат во Македонија се Косовари доеселени во поново време, главно од Косовската криза 98ма.

4. И на ромите им завршуваат презимињата на -ски. Мнозинството муслимани преселени во Турција се турци. Можеби имало по некоја албанска фамилија, но речиси сите фамилии што се преселиле биле со турско потекло.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.861
Може ли да ми кажеш што значи зборот Лојане на македонски , Слупчане , Отља , Опае ( Лојан , Слупчан , Хот'љ , Опај )

Кога сме кај топонимите , што значат : Демир Капија и Демир Хисар .

Арбанашко - во општина Старо Нагоричане ?

Арбанасци

Азамбегово

Кадрифаково

Чанакљи

Значи има и многу турски топоними , што треба да значи тоа ?


Исто како што вие на топонимите им давате македонско значење , така и албанците ги објаснуваат топонимите и им даваат албанско значење.

Во тие тешки години за албанците со заминување на турците , на албанците им беа променети и презимињата и им беа забранети некои имиња за да се именуваат новородените.

Како што кажуваат постарите , нашето презиме во зависност од власта , таква форма и добивало : - ОВ , - ВИЧ , - СКИ .

А за иселувањето во турција , јас ти кажувам дека нема албанско семејство кое нема некого што е иселен во Турција , рачунај ти сега за колкав број се работи.

Среќа за македонците си зедоа куќи и земјишта за речиси беспари од албанците кои се иселуваа.
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Некои од тие што ги наброи имаат “Словенска“ етимологија (така нели сакате да ја нарекувате), некои Турска, Арбанасци (и сл.) се имиња дадени повторно од “Словените“ за село, или маало населено со доселеници Арбанаси.
Скупи и Скопје се истиот збор и значат : собир, собрание, односно, место каде што Македонските племенски водачи се собирале (најчесто под сенката на некој Свет Даб (можеби и со “Златен Даб“ в рака, “Скопско“ подоцна се појавило
:) за да ги разгледуваат и решаваат меѓусебните расправии и заеднички проблеми и работи. Дека традицијата и денес живее се гледа по Македонското Собрание (само дабот го исекоа цепачите). Албанизираното : Шкуп не го менува карактерот, а дури многу ни формата, на самото име Скуп.
И ако некој се презива на -СКИ, -ВИЧ, -ОВ - тоа не кажува ништо. Дедо ми како што се менувала власта во оваа Македонија исто се преименувал на -ОВ, -ИЌ, -СКИ. И не разбирам што сакаш да кажеш со тоа? Таа форма означува припадност и се прилагодувала во склад со јазичните правила на јазиците од секој завојувач на територијата од Македонија, и важела за целокупното население на територијата од државата - како за старседелците, така и за доселениците или мигрантите.
 
Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Пазете,име на место Арбанас има и во Бугарија ако не се лажам...истотака и во Босна и Херцеговина...
 

PowerUp

Реалист
Член од
21 септември 2009
Мислења
311
Поени од реакции
5









Слики от Арбанаси - до Трново (БГ)
 

bitushanec

Борец за човекови права
Член од
17 јануари 2006
Мислења
3.741
Поени од реакции
814
Може ли да ми кажеш што значи зборот Лојане на македонски , Слупчане , Отља , Опае ( Лојан , Слупчан , Хот'љ , Опај )

Кога сме кај топонимите , што значат : Демир Капија и Демир Хисар .

Арбанашко - во општина Старо Нагоричане ?

Арбанасци

Азамбегово

Кадрифаково

Чанакљи

.
Лојане- ЛОЈ
Отља- ОТЛА ж. твер. растен. Calamagrostis болотнаја метлика.
Opae - staroslovenski toponim. Ima selo OPAVO vo Ceska http://www.opennav.com/waypoint/EZ/OPAVO
Слупчане- слупано. Меѓу чесите има многу презимиња Слупчек.

Арбанаси и Арнаути ги нарекувале Македонците и Власите кои бегале од турската отоманска провинција АРНАУТЛАК под налетот на качачките банди и кои се населувале во источна Македонија, Романија или Бугарија. Од таму и презимето меѓу македонците АРНАУДОВ, АРНАУДОВСКИ што означува некој кој избегал од Арнаутлак.

Инаку, во црквените книги од Скадар од 16 век, тамошните монаси пишувале на македонски јазик со кирилско писмо и Скадар го вбројуваат во пределите македонски, што значи дека гегите не биле тогаш уште донесени од Кавказ, од нивните родни Дагестан, Чеченија итн.
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Оо, битлушанец, Арбанасите не зборале Славјански јазик...

Should anyone preach the word of God to them, they would pretend to be true Catholics for it is reported that by nature they have a liking for the Latins. The aforementioned Albanians have a language which is distinct from that of the Latins, Greeks and Slavs such that in no way can they communicate with other peoples. This is enough on Albania.
http://albanianhistory.net/texts15/AH1308.html

И вака сам го доведуваш во прашање твојот интелектуален и воопшто научно интегрален капацитет во прашање.

Самото тоа што во Кичево постоеле Арнаути (што се побива наеднаш и напрво Поповски со троловите негови по книгите), уште во Кичевска нахија во 15 век со АРНАУТСКА МААЛА. Она што се јаде и не се знае, т.е. бурекот, е она што вакви како тебе, трошат време по форуми да на еден грст луѓе им прикажат небитни пред се ненаучни прикаски.

Она што турчинот ја освоил Македонија и сите други места (иако во тоа време немало Македонија туку Румелија), едноставно, турчинот во тоа време само ги анектирал границите, а не се селел тука да живее и да носи аскер. Си имал по овие места вазали и така си терало владеењето со овие места.
Пошо нормално ти многу малце разбираш од историја и се што таа носи, мора да знаеш дека Арнаутитет и Арнаудовците денес се само еден грст славјанизирани Албанци, нешто што е природно и нормално после 19 век романтизам и креација на нации и национални држави.

Една многу дробра страница ни говори за нешто многу интересно и многу јако, што навистина не го разбира твојот ум, ама логиката на еден здрав човек тоа знае доследно и сукцесивно да го прикаже и приложи.

И вика за Албанците во Македонија:

За присуството на Албанци-христијани сведочат османлиските пописни дефтери. Така, во дефтерот за тетовската околија (нахија) од XV век се споменуваат 60 села во кои живееле и Албанци, а според пописниот дефтер од XVI век Албанци-христијани се среќаваат и во регионите на Кичево и Дебар. Иако во османлиските дефтери не се бележела етничката припадност на населението, за присутноста на Албанците може да се заклучува посредно, преку имињата во списоците што се карактеристични само за Албанците (какви што се: Ѓерѓ, Ѓон, Ѓин итн.), или преку додадените презимиња – Албанците се означувале како „Арбанас“, со значење на немуслимани кои зборуват јазик поинаков од другите (во таа околина, поинаков од јазикот што го зборувало словенското население).
http://www.pressonline.com.mk/default.asp?ItemID=54DCB6608BDCDA4AAA8AF8CD871DF2E5

Уште за заблудата да ја порекне глупавоста што ти ни ја прокламираш, те качаци те ова те она... Вистината за Албанците Геги, кои што потекнуваат баш од Планинските предели каде не можела ниедна нога на ничиј поробувач да стапне, ни Славјанин ни бутур, е баш оваа секвенца од муабетот на авторот...

Прво вака:

Исламот најнапред го примиле мнозина албански феудалци со цел да ги зачуваат своите богатства и привилегии, па некои од нив дури станале и вазали на султанот. Врз обичните луѓе, кои не сакале доброволно да преминат во ислам, османлиската власт вршела притисок преку зголемување на даноците и на тој начин индиректно ги принудувала да ја прифатат муслиманската вера. Преку исламизацијата на албанското население Османлиите создавале база за регрутирање војници и отварале можност за подршка на својата власт на овие простори.
Поинтересното:

Ширењето на исламот било отежнато во планинските предели северно од реката Шкумбин, каде населението живеело организирано во кланови, не повинувајќи се на притисоците на Османлиската империја. Непристапниот планински терен и одбојноста на локалното албанско население, ја оневозможувал османлиската власт да ги прибира даноците и да ја шири исламската вера меѓу населението. За да воспостави извесна контрола на оваа територија Високата Порта ги признавала бајраците како посебни административни единици составени од по неколку кланови, на чие чело се наоѓале бајрактари. На бајраците им било премолчено дозволено да продолжат да живеат според традиционалното обичајно право (Канонот на Лек Дукаѓини), без да се почитуваат законите на османлиската држава. Признавањето на овие патријархални закони на бајрактарите им давало различна моќ, меѓу другото да аранжираат бракови, да посредуваат во конфликтите и да ги определуваат казните.
Уште побитно:

Албанците што живееле во планинските предели јужно од реката Шкумбин ја задржале својата независност и многу често избегнувале да ги плаќаат даноците на империјата. На османлиската власт ? било многу полесно да го контролира албанското население што ги населувале низинските предели и таму да го наметне исламот, доделувајќи им на повидните албански семејства да управуваат со земјишни поседи (тимари) во замена за воена служба. Веќе во XVIII век многу од управниците на тимарите станале големи земјопоседници на чело на економски и политички моќни семејства што се богателе на сметка на трудот на христијанските и муслиманските селани. Беговите, слично на бајрактарите, станале практично независни владетели во своите области, кои располагале и со сопствена војска што од време на време ја користеле и во меѓусебни пресметки за проширување на своите имоти и стекнување поголема моќ.
дрн дрн дрн

Посебен феномен е и тоа што кај повидните албански семејства, кои го прифатиле исламот, со тек на време се случила и етничка асимилација – го изгубиле идентитетот и го прифатиле турскиот јазик како сопствен. Тоа им овозможувало да се стекнат со видни придобивки и да градат кариера во Османлиската империја и надвор од територијата населена со Албанци. Така на пример, тие го сочинувале добар дел од османлиската војска и од јаничарите кои биле задолжени за безбедноста на султанот и луѓето околу него. Се смета дека околу триесет големи везири (премиери, први министри) на Османлиската Империја биле од албанско потекло. Во втората половина на XVII век една фамилија дала четири везири, кои се бореле против корупцијата во империјата и му помагале на султанот во борбата против алчните бегови. Еден од најпознатите бил Мехмед Али Паша, кој во XIX век го формирал Египет како независна држава.
http://www.pressonline.com.mk/default.asp?ItemID=54DCB6608BDCDA4AAA8AF8CD871DF2E5

интересен сајт...

Иначе за она дека Качаците (кои што биле христијани католици), доаѓале да, и правеле зулуми, ама биле Христијани, нив ќе треба да ги обвинуваш, оти еве ти како и зошто:

Of the Ghegs, all of Mirdita, all of Dukagin, and parts of Zadrima, Malsia ë Madhë, Puka, Malsia Jakovës, Has, and Mati are Catholic. The Catholics are the most conservative culturally, and as a rule the most remote in their habitat.
Ако дошле од Казахстан и Узбекистан, прво дошле како Муслимани, а после дури и да не биле Муслимани, ќе требало да се Православни. Како станале КАТОЛИЦИ ОВИЕ? :)

Не знајш, нормално, а нема ни да те учам, сакам да длабиш во незнаењето твое. Продолжи сега со глупостите.

--- надополнето ---

Арбанаси и Арнаути ги нарекувале Македонците и Власите кои бегале од турската отоманска провинција АРНАУТЛАК под налетот на качачките банди и кои се населувале во источна Македонија, Романија или Бугарија. Од таму и презимето меѓу македонците АРНАУДОВ, АРНАУДОВСКИ што означува некој кој избегал од Арнаутлак.
Е арно, ама некој не мисли како тебе!

За пр'в п'т имена на рудари от Кратово са документирани в т'рговската книга на дубровничанина Михаил Лукаревич, водена от него през 30-те години на ХV в. В неја са описани зад'лженијата основно на жители на Ново б'рдо и околни места, но има и рудари от други селишта. Сред дл'жниците на Лукаревич попадат Гјураг (или Джурадж) Цукурио – рудар в Кратово, Гјураг Драгошевич – шафар в Кратово, Никола Кратовац и Милош Кратовац – рудари в Биласица. В книгата са отбелјазани имената и на Гјураг, син на Гьон Арбанас – кр'чмар (Gurag de Gon Arbanexo chruzmar) и брат му Андрија в Кратово(7). Последните двама братја са нес'мнено албанци, но е видно, че сред кратовските рудари преобладават славјанските имена. Веројатно п'рвото заселване на албанци в Кратово е станало в началото на ХV в., т.е. след завземането на града от турците. Честото споменаване на кратовчани в книгата на Лукаревич подсказва, че между рударските центрове Кратово и Ново б'рдо е имало движение на население. От Косово в Кратово са се заселвали с'рби и албанци, работешти в местните рудници. Докато с'рбите са се интегрирали сред местното население поради сходството в езика и религијата, албанците са запазили својата идентичност. Това се д'лжи не толкова на езиковите различија, колкото на католическата вјара на албанците. Католиците в Косово (основно потомци на германците, дубровничани и албанци) ревностно подд'ржали религијата си, имали са свои ц'ркви и свештеници в'в всички рударски центрове. През ХV в. дори повечето от католическите свештеници в Ново б'рдо са албанци(8).
Прис'ствието на албанците в Кратово вече се потв'рждава и от османски документи от началото на XVI в. При дан'чната регистрација от 1519 г. са записани жители, чиито имена Бане Арнаут и Кола Арбанас подсказват албанскија им произход. В друга османска регистрација, изв'ршена през 1570 г., са записани отново глави на домакинства, които по всјака веројатност са били албанци. Това са Никола Арбанас, Никола Арнаут и Барда Арнаут, жители на махалата Радич(9).
Според Бианки те се заселили тук от областта Дибри (Diber) в Горна Албанија. Свештеник'т Никола Колесио бил слабограмотен, имал вече 60 години и бил с'што по народност албанец(17). Подобна информација получаваме и от друга бележка, написана три години по-к'сно. В неја се доп'лва, че католиците били "прехв'рлени и дошли" (transferiti e venuti) от планините на Албанија и всички говорели албански. Те набројавали 35 к'шти или 200 души(18). Старијат свештеник Никола го откриваме в един спис'к от около 1650 г. Малко по-к'сно тој веројатно вече се е споминал, заштото охридскијат католически архиепископ албанец'т Андреа Богдани предлага за свештеник на Кратово дон Стефано от Кратово, којто бил много уважаван в родното си мјасто(19).
http://www.imir-bg.org/imir/books/albanci_v_iztochnite_balkani.pdf

Ова како пример да си знајш..

Друго пак е интересно шо овие луѓе ти напраи Македонци. Ако, нема гајле, од денешна перспектива се и Американци.

http://bg.wikipedia.org/wiki/Арбанаси
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Што биле значи тие? Арабанаси? (дојдени од Арабија? дојдени на Араби? - коли). Албанаси? (дојдени од Албанија - Гагаузија?) Биле православни? Биле католици? Биле муслимани?:uvo:
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Тоа е твоја прикаска пријателе, не моја, ти моеш како што ти налага политичката и геостратешката (ако воопшто ја имаш) цел да тропаш се и сешто.
Јас документи постирам, ти постираш прикаски, кои што ги туѕмачиш како што тебе ти одговара. Не е ни битно, пошо не држи влага сето тоа кажано.
 
Член од
4 февруари 2007
Мислења
1.099
Поени од реакции
174
Nema nikakvi popisni tefteri koi bi go potvrdile prisustvoto na Albancite vo Makedonija...I spored toa ovie ne mozat da se pravat starosedelci...Fakt e deka imalo doseluvanje na Albancite vo Makedonija,znacitelno vo ponovo vreme...so Kosovarite...

Ovie sakaat da ni kazat deka crnoto e belo a beloto e crno...takva prikazna...

Neka si se vratat od tamu od kade sto dosle...

И ова нека ти служи за памет

Албанци во Македонија почнале да се доселуваат поинтензивно дури после средината на 18 век. Според отоманскиот попис на населението од 1430 - 1431, во Македонија немало воопшто Албанци. Веќе од средината на 15 век, со исламизацијата на Албанците, тие во мал број почнале да доаѓаат во Македонија како турски војници и наеминци, но во многу мал број. Во отоманскиот попис од 1452 - 1453 година, се забележани само 32 албански семејства на територијата на цела Македонија и тоа 31 семејство во вилаетот Калканделен (Полог) и 1 католичко семејство во Скопје. Овие Албанци веќе во најголем дел биле исламизирани и отоманските власти ги обележувале како „Арнаути“ или „Арбанаси“, како би се разликувале од староседелското. Имено, во пописните тефтери, отоманците на личните имиња на албанците додавале “Арбанас“ или „Арнаут“ за да ги разликуваат од староседелците, за кои немало никакви придавки за народност.
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Што биле значи тие? Арабанаси? (дојдени од Арабија? дојдени на Араби? - коли). Албанаси? (дојдени од Албанија - Гагаузија?) Биле православни? Биле католици? Биле муслимани?:uvo:
Ова го напишав само за да ја потенцирам семантичката збрка која упорно се продуцира. Се користат слични или исти термини кои имаат различно значење и потекло, случајно или намерно, за да се замагли вистината. Сето тоа е со политички цели - да се оправда проектот “Голема Албанија“ (Утре ќе им текне, по истиот принцип, Мариовците да прават проект “Големо Мариово“) и нема никаква друга оправданост.
Се поистоветува терминот Арбанаси со терминот Албанаси сакајќи да се прикаже дека тоа бил истиот народ. Еве, јас го поистоветувам (по истиот принцип) овој термин со терминот Арабија (Ар’бија). И што? Докажи дека Арапите и Арбанасите не се истиот народ!
Не оди пиле, тоа така. Ви сте и Шкиптари и Албанци и Арбанаси и ... Што сте? Одлучете се.
За разлика од ова Македонците биле и пред 5000 год. Македонци и сега се Македонци и ако даде господ и по 5000 год. ќе бидат Македонци. Ниту сме се преименувале, ниту имаме двојни имиња (сега нешто Грциве се обидуваат да не преименуваат), ниту имаме потреба да докажуваме дека некој народ кој се викал “чкљ“ бил ист народ со Македонците.
И не станува збор за мои “прикаски“, туку станува збор за тоа што дупките во твојот разум и знаење ги пополнуваш со цитирање на некои “авторитети“. Најлесно е да се затскриеш зад туѓото мислење. При таквиот начин на знаење е “многу фино“ тоа што од сето она знаење кое можеш да го најдеш, си го одбираш само она кое што тебе ти одговара.
И, да. Да напоменам. Ова е форум. Првенствено овде треба да се истакне своето мислење, својот став за одредена тематика, до кое си стигнал на разни начини, а не да ми цитираш друг што напишал и друг што мислел. За нивните мислења, ако мислам дека се вредни за разгледување и сам ќе дојдам и ќе ги разгледам. Барем сега тоа не е тешко...
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Не, не биле Македонците од секогаш Македонци. Те излагале. Последно биле Бугари или Грци. Благодарение на сукцесивните бранови на романтизмот, станале Македонци (со чест на исклучоците кои што Македонизмот го зачувале). Во минатото како Македонци се нарекувале дури и некои Бугари (во тракија особено), Романци-Власи, Црногорци, Албанци, Грци итн.

Имаш проблем со перцепцијата на историјата и креацијата на нациите.
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Не биле Македонците од секогаш Македонци. Хммм. Биле Македонци, па после не биле, па биле, па не биле, па биле, па не биле...
Па некои биле Македонци, па некои не биле, па некои биле Македонци, а некои не биле, па некои биле Македонци, а некои биле Ромеи, некои биле Бугари, некои биле Срби, некои биле Грци, некои биле Албанци, некои Власи, некои биле Марсовци, некои Касиопејци некои ќе бидат нешто во иднина... Ама 90 % од наброените се со потекло Македонци, а како се декларираат тоа е нивно право или заблуда.
Меѓутоа! Покрај сите преименувања, делби на Македонскиот народ и физичкото присуство (доселување) на инородни народи на овие територии, сепак покрај сите нив суштествувале, суштествуваат и се надевам ќе суштествуваат и во иднина индивидуи кои себеси се декларираат како Македонци. И тоа не е престанато, нема дисконтинуитет во однос на Македонскиот народ од предисторијата па до денес. Џабе ти е обидот да не претставиш како “тиква без корен“.
А каде е Албанскиот континуитет? Не може да ми кажуваш дека Арбанас и Албанас е исто и дека има континуитет. Или дека континуиотетот тече помеѓу Арбан, Албан и Шкиптар. Вашето менување на имињата со прифаќење на алтернативни имиња, говори само за недооформена нација (процесот на дооформување сеуште не е завршен), која себеси се уште не се дефинирала на национална основа па “алка“ помеѓу разните можни идентитети во кои има заеднички обележја, но и спротиставени карактеристики кои што ви создаваат само конфузија.
Но не сте само вие. Слични проблеми имаат и Грците и Бугарите (Грците се обидуваат да ја прикажат Македонската историја како нивна, а Бугарите да прикажат дека Македонците се всушност Бугари (?!) одн. Татари кои нели, ете, се викаат Македонци. (Јас ако се викам Митре, мојата жена е жена на Митре и со неа имам “историја“, таа не е жена на Јоргос па и “историјата“ да биде негова?! Или : имотот се води на Митре, не може да биде од Јоргос. Или жената и имотот не може да бидат од Ганчо, затоа што јас сум бил всушност Ганчо, ама не сум го знаел тоа па упорно тврдам дека сум Митре...)
Не гледате ли какви смешки создавате со вашите недугави теории?
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Абе која недооформена нација, не тропај глупости, си читал ништо не си научил, само си трошел време место да фатиш за нешто што те бива да работиш.

Какви нации, какви црни камења во минатото ти си барал бе дечко? Имаш ум или немаш ум? Нациите постојат после 19 век, креацијата на државите нации, моно-ЕТНИЧКИОТ елемент, со тоа ДРЖАВА, ДРЖАВЈАНСТВО-НАЦИЈА (NATIONALITY). Не тропај глупости лебати, само се глупираш како едно море од идиоти, кои што се индоктринираат до коска.

Во минатото Македонци се нарекувале и некои Бжугари, и некои Срби, и Грци, и Албанци, и Црногорци, Италијанци итн.

После креацијата на идеите за Нации-Држави, Македонизмот, Хеленизмот итакодаље, добиваат друга конотација, друг историски тек, друг ракурс, друг дискурс. Тоа што ти си позајмил име на некои си луѓе кои што живееле на овие простори пред 2000 години, не е ништо лошо и ништо неквалитетно, но самата идентификација со нив, мора да те врзува со нив. Ти имаш проблем што тоа мораш да го докажуваш. Проблемот не е само твој, и на други, што на тоа сакаат да стават монопол. Да е само нивно. Не може!

Иначе не се глупирај, никого не сакам да го стигматизирам до таа мера (пошо нема ни логика тоа што го кажа ти, а во последно време се ти нема логика) да кажам дека се Тиква без корен. Едноставно е, мора да се има корен! И секој има корен. Ама ти си оној кој што до крајна мера мегаломански, монополски, и секако љубоморно, сакаш нешто да присвојуваш, да го земеш, и други да прикажеш како нерамни на тебе, а ти демек најубавиот.

Свестисе, оти ја уништуваш историјата. Ја створивте приказна, темелена на желби. Срамота.

--- надополнето ---

Вашето менување на имињата со прифаќење на алтернативни имиња, говори само за недооформена нација (процесот на дооформување сеуште не е завршен),
Да другарче, да, ама тука е она што го зборам јас цело време, а што ти не си во состојба да го разбереш, читаш здранија од идиоти, а не од генијалци.

Идентитетот се креира, и цело време е во линија на креација, и е комплементарен и фрагментарен. Нема биолошка позадина, и нема духовна позадина. Другар мој, клавирист, го мразе Македонизмот, на наредните пописи, ќе се истакне како Германец. Тоа ти кажува дека тоа е релативна ствар, и дека може да се менува како што налагаат некои субјективни, и објективно чинители.

Тешко, сигурно е тешко, што некој твој дедо, некогаш се нарекувал Србин, можда Бугарин (ејј Татарин), Грк, а ти денес пукаш по романтични цели. Срамота. Не си ја сфатил поентата на идентитетот, кој што очито, е нешто по што ти страдаш.

Шќиптар е име, кое што се носи како име, за национално (држава=нација), обединување, но не само тоа, туку и верско (Католици, Православни, Муслимани), додека Албан е име после 16 век (се користи), а Арбан е име уште од време на антиката (докажано со документи).

Тебе ти фали првата, односно последната нишка. Она што Мисирков го зборува, ти прдиш на тоа, пак не можјеќи да се сфати. Мисирков одбира име, како име, а не како континуитет од антика па се до тоа време. :)

Таков континуитет не постои. НЕ СЕ ЛАЖИ. Ајт сега, оти дидактичкиот-просветен момент во животот, мислам дека допрва треба да ми следува, а не сега, и тоа на форум.

Додека за темава, џабе пукате, клукате, тропате, Албанците во западна Македонија суштествувале уште од време на антиката, се појавуваат некаде во 13 век, како властели низ градовите, Дебар, Охрид итн.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom