Мислам дека не е, но како што нашата влада оди по чекорите од понапредните држави (а ние така не можеме да опстанеме) ќе се донесе и тој закон. И кога ќе видиш некој најобичен граѓанин кој одвај преживува од ден на ден ќе треба да плаќа плус 100 евра, бидејќи неговото југо е многу штетно. А пак некој богаташ кој што има кола од 100 000 евра ќе треба да плати само 10 евра дека неговата е зелена кола.Читам по странските сајтови и списанија дека за автомобилите се плаќа одредена такса во зависност од нивната емисија на СО2. Дали некој знае како е кај нас ова регулирано, или ако веќе не е, дали и како се планира за во иднина?
Па добро емисијата на CO2 е повисока кај моторите со поголема зафатнина, пример ново возило со 1.0 L бензиски мотор има емисија од околу 100 g/km додека мотор од 5-6 литри има емисија и до 500 g/км CO2. Така да тој што има кола од 100 000 евра ќе си плаќа доста повисока такса, освен ако нема некој хибрид или сличен погон со мала емисија на CO2Мислам дека не е, но како што нашата влада оди по чекорите од понапредните држави (а ние така не можеме да опстанеме) ќе се донесе и тој закон. И кога ќе видиш некој најобичен граѓанин кој одвај преживува од ден на ден ќе треба да плаќа плус 100 евра, бидејќи неговото југо е многу штетно. А пак некој богаташ кој што има кола од 100 000 евра ќе треба да плати само 10 евра дека неговата е зелена кола.
Е финтата е што ова ќе ги направи многу попривлечни дизел моторите, бидејќи најмогу се инсистира, колку што слушам, на таа “магична граница“ од 120г/км, а повеќето модерни дизели (зборувам за релативно малите, што се вградуваат во Б и Ц класата) испуштаат помалку од 120, за разлика од бензинците кои, иако се се’ почисти, пак се над 120 (повторно, зборувам за мотори од 1.2, 1.4, 1.6 итн). А колку ќе ги направи попривлечни пак зависи од тоа какви и колкави ќе бидат тие такси.Па добро емисијата на CO2 е повисока кај моторите со поголема зафатнина, пример ново возило со 1.0 L бензиски мотор има емисија од околу 100 g/km додека мотор од 5-6 литри има емисија и до 500 g/км CO2. Така да тој што има кола од 100 000 евра ќе си плаќа доста повисока такса, освен ако нема некој хибрид или сличен погон со мала емисија на CO2
Очигледно си во заблуда. Југо 65 има емисија од околу 170g/Km, помалку од да речеме VW Golf 2.0 кој има 182 g/Km, а да не зборуваме за AUDI Q7 со 330 g/km :nenene:И кога ќе видиш некој најобичен граѓанин кој одвај преживува од ден на ден ќе треба да плаќа плус 100 евра, бидејќи неговото југо е многу штетно.
Фала |Volkswagen|, ам не се работи за тоа,Не знам за контрола на CO2 , но знам кај Бубите има контрола за CO (јаглероден моноксид).