Потона брод во Охридско езеро

  • Креатор на темата Креатор на темата da_be_man
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Имаше информација дека бродот бил на редовна контрола и имал лиценца за пловидба.
Види сега вака, лиценцата може да биде во повеќе форми, еве ти една:

100euro.jpg


Мислиш ли дека зелената лиценца не е валидна во некоја капетанија?
 
Кога сме кај бројот на луѓе повеќе од дозволеното,имате секојдневни примери во Индија на излегување на воз од пругата,таму не само луѓе..и добиток заедно со луѓето се качуваат на возот...така да...
 
И дека во 90та година му бил направен целосен ремонт. Колку за подобро информирање...
На што се мисли конкретно? Дали дрвото не скапува после 80-90 години,дали не било поевтино да се купи нов отколку да се репарира веќе постоечкиот? :toe: сепак збориме за огромен пероид на години така се има рок на траење,дали се сеќавате дека и хелихоптерот беше ремонтиран па пак се урна со мировниците? Претседателскиот авион исто така...? Нели изгледа малку слично,дека се се репарира,поправа ама ја нема таа сигурност што треба да ја има :toe:
 
Види сега вака, лиценцата може да биде во повеќе форми, еве ти една:

100euro.jpg


Мислиш ли дека зелената лиценца не е валидна во некоја капетанија?
:vozbud: Во право си!.Само што сега некој ќе се покае за сите вакви и за нешто поситно.
 
На што се мисли конкретно? Дали дрвото не скапува после 80-90 години,дали не било поевтино да се купи нов отколку да се репарира веќе постоечкиот? :toe: сепак збориме за огромен пероид на години така се има рок на траење,дали се сеќавате дека и хелихоптерот беше ремонтиран па пак се урна со мировниците? Претседателскиот авион исто така...? Нели изгледа малку слично,дека се се репарира,поправа ама ја нема таа сигурност што треба да ја има :toe:

Чаре Земчо?

За хеликоптерот имаш истрага, која веројатно нашла пропусти во „репарирањето“. За претседателскиот авион, имаш истрага која ако се продлабочи може да доведе до луѓе кои нема шанса да допуштат такво нешто (практичен пример: атентатот на Глигоров).

И не сакам да кажам дека бродот бил „нов“ бидејќи не бил, иако две работи може да се знаат: 1. кога во екс републиката ќе се репарирало нешто, СЕ РЕПАРИРАЛО. 2. дека бродот не е музејски експонат (океј, не беше до денес, сеа ќе е налик Титаник) туку дека некој „фрлил некоја рака“ и на него после 24та....
 
На што се мисли конкретно? Дали дрвото не скапува после 80-90 години,дали не било поевтино да се купи нов отколку да се репарира веќе постоечкиот? :toe: сепак збориме за огромен пероид на години така се има рок на траење,дали се сеќавате дека и хелихоптерот беше ремонтиран па пак се урна со мировниците? Претседателскиот авион исто така...? Нели изгледа малку слично,дека се се репарира,поправа ама ја нема таа сигурност што треба да ја има :toe:

Тоа е сосема друга приказна...инаку за бродов,џабе ти се секакви проверки кога чим е толку стар секогаш постои добар коефициент на ШАНСА,плус рачунај кај нас колку може да бидат професионално изведени поправките.
 
Чаре Земчо?

За хеликоптерот имаш истрага, која веројатно нашла пропусти во „репарирањето“. За претседателскиот авион, имаш истрага која ако се продлабочи може да доведе до луѓе кои нема шанса да допуштат такво нешто (практичен пример: атентатот на Глигоров).

И не сакам да кажам дека бродот бил „нов“ бидејќи не бил, иако две работи може да се знаат: 1. кога во екс републиката ќе се репарирало нешто, СЕ РЕПАРИРАЛО. 2. дека бродот не е музејски експонат (океј, не беше до денес, сеа ќе е налик Титаник) туку дека некој „фрлил некоја рака“ и на него после 24та....
Тоа ми беше зборот,затоа мислам дека пред да се репарира нешто музејско може да се почека година до две па да се купи ново,ем посигурно ем може да ќариме нешто на музејски експонати :toe:
 
И дека во 90та година му бил направен целосен ремонт. Колку за подобро информирање...

1979 му е направен целосен ремонт.

Кој спомна погоре дека 68,70 биле на бродот? 57 биле.
 
Види сега вака, лиценцата може да биде во повеќе форми, еве ти една:

100euro.jpg


Мислиш ли дека зелената лиценца не е валидна во некоја капетанија?

Богами во оваа држава владее сеуште безредие. Жално но вистинито.
 
Рекоа ќе се проверувало директно во вода шо била работата,немало услови за вадење. :toe:
 
Незнам што е проблемот па несреки секаде се случуваат, и тоше имаше најнов џип со фул опрема и со секакви сензори па тоа не го спаси. Бродот пловеше долги години без никаков проблем, плус имаше лиценца а лиценцата не ја дава капетанијата туку германска фирма. џабе правите празни муабети и судите луѓе без потреба. Никој не е крив...
 
никогаш нема да се качам на брод.
а од овие снимките,ми се слоши.
греота...како ли само ги снимил тој:uvo:
 
1979 му е направен целосен ремонт.

Кој спомна погоре дека 68,70 биле на бродот? 57 биле.
53 се преживеани а 15 удавени...53+15=68 :toe: барем јас така слушнав може сум грешка :toe:
 
Кога ќе го извлекуваат бродот, знае некој?

Незнам каде беше (изгледа на А1, но не ме фаќајте за збор) репортерката (според информации од Капетанија) рече дека не е можно извлекување на бродот. Е сега некако мене не ми држи таквата нејзина теза, но така кажаа.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom