Летечки автомобили

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Интересно е како , на одредени временски периоди се појавува проект на нешто што би требело на земја да ја има функцијата на автомобил , а кога треба...да се претвори во авион и да прелета преку вообичаените автомобилски проблеми.., нормално и да ги покаже сите предности на авион на поголеми растојанија...што се на се е проект лиги да ти потечат, кога би се имало шанса на него да се работи...:)
Значи занимлива тема со мнооогу пропаднати проекти...
Молт Тејлор и неговиот AIRCAR , мислам дека беа ..најблизу... :) до нешто употребливо..
Има многу проекти..претежно на хартија, а во новово време на компјутерско рендерирање ептен реално дотерани...кои никогаш не ја поминале таа фаза , или евентуално следната : неуспешен прототип...

Гледам деновиве по весници текстови на проблемот на Терафугиа, која како да не беше конструирана од елита млади инжињери испилени на MIT, туку од некои пацери од некоја земја во развој...ко попчиња си признаа дека оптимистичкиот приод кон работите па уште во американскиот вестерн стил...........Е ЗА НИКАДЕ...:)
Сега наводно ќе собираат пари за модифицирана конструкција на база на стекнатите искуства...што обично во превод значи чаптер 11 илити скоро затварање на кепенците...

во секој слушај сите кои го видоа првиот , а извесно и последниот лет обично помислија : која заебанција..па ова само што не го убие пилотот... :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Do dega edinstveniot so typ certificat AIRCAR na Molt Tajlor

 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Интересна замисла...само тешко остварлива во реалноста...тешко се венчаваат аеродинамиките на колата и авионот а тоа да е практична кола за 2 ако не за 4 патници...настрана што американците се подебели од времето на Аерокарот во 50-те...овој Аерокарот личи на Фиќо со крила...
 
Член од
20 ноември 2008
Мислења
2.905
Поени од реакции
400
Oва не е автомобил но интересно е .. ( мотор е )

Mислам дека се доволно:):):icon_bigg:icon_bigg
Имаше уште многу што беа ставени но не ги збире:(
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Тешко дека ова ќе го видиме во блиска иднина, јас лично не верувам во овој начин на патување. Кога сообраќајот на цврсто тло не можеме да го организираме, замислете кој неред би се сторил во Македонија. Сепак ова е за во поразвиените земји каде сообраќајот е неподнослив, а и возачите повеќе толерираат и почитуваат.

Од друга страна добро е што некој работи и размислува во различен правец од мнозината од нас. Ако се открие некој нов погон или гориво за да биде исплатливо можеби секој ќе има ваков автомобил. Сега за сега, со оваа технологија тешко дека обичниот граѓанин ќе може да си дозволи ваков вид на превоз. :)

Јас би играл на варијанта бек-пек. Поизводливо и поедноставно.
 
Член од
8 февруари 2009
Мислења
3.833
Поени од реакции
1.325
Тешко... не ми се верува.....може ама треба години години да поминат.... :pipi:
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Реално никогаш, барем со познатите технологии, а и оние за кои се фантазира....нема да бидат секојдневно превозно средство....најмалку МАСОВНО користено превозно средство..:)
Но секогаш ќе постојат сегменти на пазарот кои се интересни и некој секогаш ќе се труди да ги пополни со производ...



Инаку ГУЖВАТА на патот не е никаков проблем...дури тогаш ќе се види колку е просторот ПРАЗЕН...
...замислете само автопатиштата да се на повеќе нивоа и во засекој можен правец , кои правци пак се раздвоени по висина, со голем централен компјутер ги управува сите возила кога се на таквиот автопат..или минуваат од еден на друг ??? :) ,а се вози директно од точка до точка....
 
N

n/a

Гостин
1. Реално.... непотребни се.
2.Кај му се дава вакво `чудо` бе на Трпе (пример даден по слободен избор :) ). Он р`шум праи со `конвенциална` кола...
не па уште една шо ќе летнуе ќе му даваш.
Батали...
многу будали има на овој свет.
:)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
1. Реално.... непотребни се.
2.Кај му се дава вакво `чудо` бе на Трпе (пример даден по слободен избор :) ). Он р`шум праи со `конвенциална` кола...
не па уште една шо ќе летнуе ќе му даваш.
Батали...
многу будали има на овој свет.
:)
hmmmm, ova e za BUDALI SO MNOGU PARI......tie ne se kako Trpe...od slucajniot izbor...:)
 

statusQuO

Модератор
Член од
18 јуни 2008
Мислења
13.038
Поени од реакции
7.617
1. Реално.... непотребни се.
2.Кај му се дава вакво `чудо` бе на Трпе (пример даден по слободен избор :) ). Он р`шум праи со `конвенциална` кола...
не па уште една шо ќе летнуе ќе му даваш.
Батали...
многу будали има на овој свет.
:)
да, кај нас реално така е...
но факт е дека:

улиците стануваат преполни (странство)
воздухот ни е неискористен простор
дека до 2020 година 15% од светот ке користи соло џет-пек
дека до 2050 година 90% од светот ке користи соло џет-пек
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
да, кај нас реално така е...
но факт е дека:

улиците стануваат преполни (странство)
воздухот ни е неискористен простор
дека до 2020 година 15% од светот ке користи соло џет-пек
дека до 2050 година 90% од светот ке користи соло џет-пек
jet-pack????? :) vo vozduhoplovstvoto sekogas smetaj na dve bitni raboti: KOLKU TEZIS NA POLETUVANJE i kolku KW ENERGIJA treba za da taa tezina, pri pretpostavena brzina ostane da leta :).. na nekoe upotreblivo rastojanie...

pobednikot na takviot natprevar....sigurno ne e Jet-packot...vo bilo koja poznata dosega forma....iako e mnogu atraktiven...dodeka ne se setis deka NOZE ne se STAJNI TRAP...
 

statusQuO

Модератор
Член од
18 јуни 2008
Мислења
13.038
Поени од реакции
7.617
jet-pack????? :) vo vozduhoplovstvoto sekogas smetaj na dve bitni raboti: KOLKU TEZIS NA POLETUVANJE i kolku KW ENERGIJA treba za da taa tezina, pri pretpostavena brzina ostane da leta :).. na nekoe upotreblivo rastojanie...

pobednikot na takviot natprevar....sigurno ne e Jet-packot...vo bilo koja poznata dosega forma....iako e mnogu atraktiven...dodeka ne se setis deka NOZE ne se STAJNI TRAP...
џет-пекот не е нешто што допрва треба да се измисли :) џет-пекот е готов продукт кој единствената работа која го спречува да излезе на пазарот е цената...но тој не е прототип, веќе илјадници џет пекови се произведени и се користат за тестирања ширум светот...

Mythbusters веќе го тестираа митот за тоа дека просечниот Џо може да изгради свој џет пек користејки планови купени од интернет. Нивниот мит беше разоткриен бидејки планот беше едноставен, но додека истражуваа најдоа дека џет пекот постои и е реалност.

Код:
[B]Jetpack[/B]

  Myth: Can you build a jet pack from plans on the Internet
  A fun, grand, ambitious build for Jamie and Adam: building a jetpack.
  Jamie and Adam were given $10K and one month to see if they could build a jet pack from plans off the Internet. They purchased plans off the Internet for under $100 that weren't for an actual 'jet' pack, but instead a 60hp gas engine hooked up to two propellers with cowlings that can purportedly carry a 200lb pilot. According to Jamie's calculations, the plans could theoretically work, though they don't know of anyone that has actually successfully built the pack in the plans. Also, plans were vague, so there would have to be some improvisation.
  Jamie and Adam visited Nino Amareno, who was listed as a "Rocket Pack expert." Jamie gleefully strapped himself into Amareno's rocket pack, though they didn't show him actually flying with the pack. Adam: "I've never seen Jamie so happy in my life."
  [B]History[/B]

  The first attempts to bulid modern rocket pack started in the 1950s. The breakthrough came in 1961 with a military-funded project by Wendell Moore of Bell Aerosystems, the [URL="http://www.internetage.com/rotorcraft/bell_rb/rocket_belt.html"]"Bell Rocket Belt."[/URL] It could fly up to 60ft and up to 60mph, but the military pulled the plug because it was too noisy. The show neglected to mention that another big flaw was that it could only fly for 20 seconds.
  For some later attempts at jetpacks, they talked to North E. West at the [URL="http://www.hiller.org/"]Hiller Aviation Museum[/URL] in San Carlos, CA. West showed them the [URL="http://www.hiller.org/flying-platform.shtml"]Hiller Platform[/URL], which was the earliest ducted fan design that lifted a man. The design took a $0.5M to build and placed the pilot on top of a single ducted fan.
  The also looked at a [URL="http://www.solotrek.com/devhistory.html"]Solotrek XFV[/URL], which is similar in design to their own backpack. The XFV prototype they saw never flew, but it's successors did. After seven years of development costing $10M, the XFV took it's on November 2003 was the maiden flight -- it barely lifted off the ground.
  The final design they look at was the [URL="http://www.moller.com/skycar/"]Moller Skycar[/URL] in Davis, CA. Moller has spent $200M on the design and believes that nearly everyone will have a skycar in the future. The Skycar is billed as "the first and only feasible, personally affordable, personal vertical takeoff and landing (VTOL) vehicle the world has ever seen."
  [B]Picking up parts[/B]

  [B]Backpack[/B]: Jamie and Adam visted the junkyard visit to pickup some alumninum and iron to build the pack. They both lusted after a large block of aluminum (Jamie: "It just like gets me all worked up just looking at it")
  [B]Engine[/B]: They visited California Power Systems to pick up the engine, first searching for the [URL="http://www.kodiakbs.com/engines/503.htm"]Rotax 503 dual carb[/URL] that the plans specified. The owner suggested that they go with a Rotax 583 instead, which is lighter and more powerful. They bought the 583 but eventually switched it for another, unnamed, lighter, similarly powerful engine.
  NOTE: I can't find official Rotax 583 specs, this is the closest I can find:  * [URL="http://www.rdaerosports.com/fet.htm"]R&D's 583 Rotax[/URL]  * [URL="http://www.rotax-aircraft-engines.com/aircraft/aircraft.nsf/eng_582UL?OpenPage"]Rotax 582 specs[/URL]
  [B]The Build[/B]

  Jamie: "This is exactly the kind of project that motivates me personally, so I'm going to be losing some sleep on this one."
  [B]Ducted fans[/B]: Adam worked on the cowlings, building them out of stacked roofing foam that he then shaped on a lathe and coated with carbon fiber strips. There needed to be a 1/16" clearance between the propellers and the cowlings to generate the proper thrust.
  [B]Backpack[/B]: Jamie worked on the structure for the backpack, elongating the plan's design so that and lowered the engine could balance the pilot more properly.
  Other build components:  * Propellers from a hovercraft manufacturer  * Vanes mounted below the propellers  * Reinforcement struts added to support the ducted fans  * Armrests  * Joystick  * Throttle control
  Adam's first prediction:  * 5% chance that someone flies  * 80% hell of a racket  * 15% of horrible, horrible disaster
  [B]Test Flight[/B]

  FAA came to classify the backpack as an ultralight so that Jamie and Adam can do an unregulated test flight.
  Adam has lowered his prediction to 2% that it's a viable flying machine.
  Buster Test Runs * Adam: "The first official flying test of the WIDOWMAKER!" * First run: Jamie's moustache blew upwards, and there was lots of noise, but it did not make it off the ground. Jamie believed that the fuel mix was wrong because the engine wasn't reaching its powerband, so they made some adjustments. * Second run: Engine reached the "butter zone," but Buster made it only an inch or two off the ground.
  Adam believes it's a weight issue, but Jamie believes it's a thrust issue as the design is supposed to generate 500 lbs of thrust. They compromise for the next test run: Buster is removed to lower the weight and a layer of balsa is added to the inside of the cowling to reduce the gap between it and the propeller.
  The final test runs: * No Buster: Still no go. Jamie: "If it was correctly balanced, it would be flying, without anything on it, but not with a whole lotta excess." * With Jamie as pilot: "It feels like I'm sitting on top of a drag racer."
  Jamie: "Well, the main thing that it feels like I'm in some kind of mixer."
  The backpack is nowhere close to flying. Their opinion is that the average joe could not possibly take those plans and be successful.
  [B]busted[/B]
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
џет-пекот не е нешто што допрва треба да се измисли :) џет-пекот е готов продукт кој единствената работа која го спречува да излезе на пазарот е цената...но тој не е прототип, веќе илјадници џет пекови се произведени и се користат за тестирања ширум светот...

Mythbusters веќе го тестираа митот за тоа дека просечниот Џо може да изгради свој џет пек користејки планови купени од интернет. Нивниот мит беше разоткриен бидејки планот беше едноставен, но додека истражуваа најдоа дека џет пекот постои и е реалност.
???????????.....izgleda ne go procita ona okolu tezinata, pa tezinata po KW , pa ,........................ :) ako toa bi bilo taka ednostavno ..... :)


ne bi ostanalo samo na crtezi i prototipovi koi sobiraat prasina...
 

statusQuO

Модератор
Член од
18 јуни 2008
Мислења
13.038
Поени од реакции
7.617
???????????.....izgleda ne go procita ona okolu tezinata, pa tezinata po KW , pa ,........................ :) ako toa bi bilo taka ednostavno ..... :)


ne bi ostanalo samo na crtezi i prototipovi koi sobiraat prasina...
тоа сакам да ти кажам...не е само на цртежи и прототипови, туку тоа е веќе измислено и готово...



Код:
Flying Platform:                                                                             [IMG]http://www.vpresentation.com/files/i/spacer.gif[/IMG]                                                                             [IMG]http://www.vpresentation.com/files/i/spacer.gif[/IMG]                                                                             [IMG]http://www.vpresentation.com/files/i/spacer.gif[/IMG]                                                                                                         [URL="http://www.hiller.org/files/i/patent-fig-1.gif"][IMG]http://www.hiller.org/files/i/patent-fig-1-124.GIF[/IMG][/URL]Rev: 26 Nov 99
                                                         The Hiller Aviation Museum houses some of the most unique flying machines imaginable. One such craft, the Flying Platform, is the prototype developed from National Advisory Committee for Aeronautics (N.A.C.A.) engineer Charles H. Zimmerman's concept known as the "Flying Shoes". Charles Zimmerman, to the amusement of his engineering peers, proved the theory that rotors on the top (i.e. helicopters) are inherently unstable. Zimmerman theorized a person's natural balancing reflexes would suffice in controlling a small flying machine. Charles coined the term "kinesthetic control," similar to riding a bicycle or balancing a surfboard.
                             [URL="http://www.hiller.org/files/i/platform-1-600.jpg"][IMG]http://www.hiller.org/files/i/platform-1-150.gif[/IMG][/URL]Complementing Zimmerman’s "kinesthetic" theories, the Hiller Advanced Research Division (A.R.D.) incorporated a five foot fiberglass round wing, (ducted fan) with twin counter rotating coaxial propellers powered by two 44hp/4000 rpm, four cylinder opposed, two-cycle, Nelson H-59 Engines. The Nelson engine was the first two-cycle engine certified by the FAA for aircraft use. Utilizing the Bernoulli principle, 40% of the vehicle's lift was generated by air moving over the ducted fan's leading edge. The remaining 60% of lift was generated by thrust from the counter rotating propellers.
                             [URL="http://www.hiller.org/files/i/platform-2-473.jpg"][IMG]http://www.hiller.org/files/i/platform-2-119.gif[/IMG][/URL]Hiller Helicopters, on 17 September 1953 signed a contract with the Office of Naval Research's Naval Sciences Division (ONR) to incorporate Alexander Satin's ducted-fan research with Charles Zimmerman's "kinesthetic" theories. The classified project was turned over to the ARD at Hiller Aircraft, and construction began in January 1954. Nine months later the ARD group, working in complete secrecy, delivered the prototype model 1031 Flying Platform. The first free flight of the Flying Platform took place on 27 January 1955, and went in the record books as the first time man had flown a ducted fan vertical take off and landing (VTOL) aircraft. In April of 1955 the veil of secrecy was lifted and all the world wanted a vectored thrust vehicle for their own.
                             [URL="http://www.hiller.org/files/i/platform-3-659.jpg"][IMG]http://www.hiller.org/files/i/platform-3-150.gif[/IMG][/URL]Hiller Helicopters was awarded a U.S. Army contract in 1956 and produced two larger model flying platforms with the Army designation of VZ-1 Pawnee. These vehicles are similar in design but were 8 feet in diameter, 7 feet high, weighted 180lbs empty and the contract required a third Nelson engine installed. The added weight from the third engine severely affected the pilots' ability to use "kinesthetic" movements for directional control. A modified version of the Pawnee, with a longer duct skirt was designated the VZ-1E, and ended its career at Princeton University as a test vehicle for ducted fan research.
                             [URL="http://www.hiller.org/files/i/platform-4-626.jpg"][IMG]http://www.hiller.org/files/i/platform-4-133.gif[/IMG][/URL]Of the six Flying Platforms that were built, the (ONR) vehicle is on exhibit at the Hiller Aviation Museum, and the National Air & Space Museum has a VZ-1 Pawnee that is on loan to the Pima Air & Space Museum. Both platforms may be viewed on line at their respective web-sites. The location of the remaining flying Platforms are unknown. If you have information regarding the disposition or physical location of other Hiller platforms please contact the museum.
                              
                              [I]"This invention relates generally to ways and means for propelling a person through the air in a controlled flight. More particularly the invention provides a wingless aircraft propelled by thrust reaction and capable of vertical ascent for take off and climbing, hovering in the air, horizontal flight, and vertical descent under such conditions that directional control, and transition from vertical to horizontal flight and vice versa are effected by body movements or balance of the pilot flying the machine." [/I]  (A statement from the Patent # 2,953,321)
                              
                              The 47-year-old Hiller flying platform, the closest design to mimic a magic carpet still captures the public imagination.
 
Х

Ханзо

Гостин
Башка, Трпе не може да лета со крила, камо ли со кутија на грб што има доволно сила да го дигне и да го одржи во воздух...да не прави осмици, или па нешто поспектакуларно. :)
но факт е дека:
дека до 2020 година 15% од светот ке користи соло џет-пек
дека до 2050 година 90% од светот ке користи соло џет-пек
Просветли ме. Како ова, па со бројки?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom