Авионите во светските војни

  • Креатор на темата Креатор на темата BaD_wOlF
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
6 мај 2009
Мислења
27
Поени од реакции
1
Авион е летечка направа со неподвижни ( фиксни) крила и мотор. Првиот авион, наречен Флаер, е измислен во САД од страна на браќата Орвил и Вилберт Рајт. Првиот документиран полет е направен на 17 декември 1903 година и траел 12 секунди. Тој ден се напревени вкупно 4 летови од кои најдолгиот треал 59 секунди и биле прелетани 279 метри. Веќе во 1905 година е изведен првиот контролиран лет од страна на Флеар 3.
Во Првата светска војна, авионите почнале да се користат како оружје. Најпознат пилот со најмногу победи од тоа е време е германецот Манфред Вон Рихтофен, попознат како Црвениот барон. Помеѓу двете светски војни има забрзан развој на авионите. Во 1919 година Alcock i Brown го прелетуваат Атланскиот океан, а во 1927 година Charles Lindbergh сам го прелетува истото растојание. Истата година се воведуваат редовни летови помеѓу САД и Канада, а во 1930 година почнува и развојот на млазниот мотор кој почнува да се вградува во авионите во почетокот на Втората светска војна. Авионите имаат пресудна улога за резултатот од војната.:salut::salut::salut::salut::salut:
guns dont kill people people kill people with guns
 
Најпознат пилот со најмногу победи од тоа е време е германецот Манфред Вон Рихтофен, попознат како Црвениот барон.

80 признати и 21 непотврдена победа, вкупно 101.

Рене Фонк - 75 потврдени и 52 непотврдени - 127
Жорж Гинемер - 53 потврдени и 151 непотвдени - 204

Се сметале само авиони соборени зад сопстената линија на фронтот, за разлика од WW2. Оние кои комисијата можела да ги види.
Во тотала најголем ас е Жорж Гинемер од Франција.
Во потрвдени е Црвениот Барон.

Прва борбена употреба на авион - Италија против турците 1911 во Либија, Блерио-11 еднокрилец.
 
Најпознат пилот со најмногу победи од тоа е време е германецот Манфред Вон Рихтофен, попознат како Црвениот барон.

80 признати и 21 непотврдена победа, вкупно 101.

Рене Фонк - 75 потврдени и 52 непотврдени - 127
Жорж Гинемер - 53 потврдени и 151 непотвдени - 204

Се сметале само авиони соборени зад сопстената линија на фронтот, за разлика од WW2. Оние кои комисијата можела да ги види.
Во тотала најголем ас е Жорж Гинемер од Франција.
Во потрвдени е Црвениот Барон.

Прва борбена употреба на авион - Италија против турците 1911 во Либија, Блерио-11 еднокрилец.
За разлика од кланицата на земја, борбите во воздух во првата светска војна се третирале како витешки. А пилотите биле поистоветувани со витези. Дури и црвениот барон негде се среќава и како црвениот витез. Никогаш подоцна не се повтори вештината на пилотот да биде толку пресудна во воздушните битки.
Имаше и филм Von Richthofen and Brown.

Црвениот Fokker DR-1 на баронот:
fokker_red2.jpg

05_fokker.gif
 
Да, пилотите имале посебно место во тоа време, бидејќи авијацијата била се уште нова работа и не секој се решавал да лета во некое чудо од платно и жици.
Рихтхофен веројатно најпознатион пилот ловец на сите времиња, снимани се филмови (Не бил соборен од Браун туку од австралиска ПА батерија со Викерс 7.7мм, но победата му е припишана на Браун како морал-бустер за сојузниците.)

Првата победа во историјата ја постигнал францускиот пар пилот Жозеф Франц и стрелец Луи Кано на 5.октомври 1914 со својот Воазен В-3 против германски Авијатик А-1 (Хочкис 8мм)

Фокерот ДР-1 е интерсесна машина позната по својата нестабилност, но и фантастична покретливост.
Најдолговечна машина била Бристол Ф2Б Фајтер кој се употребувал 1916-31 во РАФ а во Шпанија учествувал и во граѓанската војна, последниот е изваден од употреба во 1940!

Инаку голем број воздушни победи се постигнати и над територијата на сегашна МК, а Герхард Физелер ас со 23 победи (покасно конструктор) бил познат како Македонската ѕвезда.
 
Пилотите...и во двете светски војни...БИЛЕ НЕВИДЕН ПОТРОШЕН МАТЕРИЈАЛ :)
Прво на обука се осипувале околу 50%, што мртви,што ранети..што пропиени,што......., второ..првите 5-6 борбени летови ги "преживувале" помалку од 40%......тие што ќе преостанеле потоа научиле да преживуваат и тешко се соборувале ...., ако пак биле доволно луди , а при тоа и добри стрелци станувале и МНОГУ ОПАСНИ.....за пацерајот на спротивната страна ..кој секојдневно ги пополнувал загубите....
Инаку од поставата на RAF која влегла во Битката за Британија на денот на истоварувањето во Нормандија НЕМАЛО ни еден пилот ловец....(реално)...
Германците и Русите имаат пилоти со најмногу победи, но тие летале практично без одмор и без пауза во текот на целиот свој ресурс..т.е. додека не ги убијат...или тешко ранат...
...американците имале одреден број летови по што можеле дома или доброволно терале следна тура.....
 
Во прва светска војна процентуално повеќе шанси имал пешадинец во ров да остане жив него пилот.

Да не го заборавиме и таткото на воздушната војна Освалд Белке. http://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_Boelcke

И неговата листа на основни правила која до ден денес има примна на воените академији. http://en.wikipedia.org/wiki/Dicta_Boelcke

Мислам чим баронот изјавил: "I am after all only a combat pilot, but Boelcke, he was a hero." (Manfred von Richthofen, September 1917)http://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_Boelcke#cite_note-spiritus-temporis.com-2
 
Во прва светска војна процентуално повеќе шанси имал пешадинец во ров да остане жив него пилот.

Да не го заборавиме и таткото на воздушната војна Освалд Белке. http://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_Boelcke

И неговата листа на основни правила која до ден денес има примна на воените академији. http://en.wikipedia.org/wiki/Dicta_Boelcke

Мислам чим баронот изјавил: "I am after all only a combat pilot, but Boelcke, he was a hero." (Manfred von Richthofen, September 1917)http://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_Boelcke#cite_note-spiritus-temporis.com-2

Sanke373boeImmel.jpg


Immelmann_E3.jpg

1916.06.18.Fok.EIII.Imelmn.jpg

avionot na Imelman..................posle..
 
Да, го заборавив за малку Имелман. Фала ти.

А да не го заборабиме и првиот пилот кој соборил непријателски авион. Иако на сосема Руски начин со судир и смрт на двајцата (или тројцата, во Германскиот авион имало двајца) пилоти:

In August 1914, Staff-Captain Pyotr Nesterov, from Russia, became the first pilot to ram his plane into an enemy spotter aircraft.
 
намерно се акна во германците? фииииуууууууу :salut:
 
намерно се акна во германците? фииииуууууууу :salut:


всушност...по се изгледа му заглавиле командите...:)
Nesterov_taran.jpg

но подоцна ова станало мода посебно меѓу Русите....
неколку од германските тајни оружја се базиралe на таква фора...:
ZeppelinRammer
ramcutc.jpg

ZeppelinRammer2.jpg

па Bachem Ba 349 Natter, како овој сочуван оригинал...
ba1.jpg

има еден во Дојче Музеум во Минхен..мислам дека е макета... :)..
 
Oва како камикази , само без да рокне.
 
Да, го заборавив за малку Имелман. Фала ти.

А да не го заборабиме и првиот пилот кој соборил непријателски авион. Иако на сосема Руски начин со судир и смрт на двајцата (или тројцата, во Германскиот авион имало двајца) пилоти:

In August 1914, Staff-Captain Pyotr Nesterov, from Russia, became the first pilot to ram his plane into an enemy spotter aircraft.

Првата победа во историјата ја постигнал францускиот пар пилот Жозеф Франц и стрелец Луи Кано на 5.октомври 1914 со својот Воазен В-3 против германски Авијатик А-1 (Хочкис 8мм)

Тоа од Нестеров не е победа туку - некадарност, несреќа или таран/камиказа...
Ама после си ја штеловале приказната русите, бугарите тврдеа дека се први кои користеле авион за бомбардирање...

Инаку, можда статистички пилотите имале помала шанса да преживеат од војниците во рововите, но разликата од живот во ров на минус 20, влага, кал, стаорци, смрдеа, колера и други мизерии и животот на пилот биле друга планета...
 
Инаку, можда статистички пилотите имале помала шанса да преживеат од војниците во рововите, но разликата од живот во ров на минус 20, влага, кал, стаорци, смрдеа, колера и други мизерии и животот на пилот биле друга планета...

A be izgleda pilotive od prva svetska vojna i go izmislile sloganot: zivej, brgu i bogato pa imri mlad...bidi ubav les..., ama sekogas koga e vo prasanje igra so smrtta..nekade se zajebunile.:

zosto....ova ti se piloti..:

Mareno.jpg

a ova rovovski staorci....
world_war_1_verdun.jpg


jebi ga isti..k..ac druga dimenzija..daleku bilo...........................
 
А Роланд Гарос? Нели он беше првиот воздушен ас? Со 5 соборени непријателски авиони.

А за Нестеров ако се секјавам имал наредба да го попречи извидуванјето и изгледа (ненаоружани биле и двајцата) во маневрирањето се акнал во Германецот. Али како и да е ја извршил задачата.

Животот бил погламурозен на пилотите него на прашинарите во ров, али многу краток, добар дел загинале во првата битка.

Не помагало и што НЕ носеле падобрани........
 
Барем пилотите кои преживеале се вратиле во цивилен живот со занает. По крајот на војната се отвараат првите поштенски и патнички компании, авијацијата доживува невиден развој меѓу војните, се отвараат иљадници фирми кои градат авиони (дури технички скромно развиени земји како СХС Југославија имаат по 6-7 фабрики за авиони и 15-20 други за поддршка на авијацијата), многу пилоти стекнуваат слава која денес е незамислива за пилот а и добро заработуваат.
Интересот за авијација се шири кон широката публика а не само кон мала група пионери како пред војната.
Земји како Чехословачка, Бугарија, Југославија, Унгарија, Романија, Естонија, Латвија, Белгија градат најсофистицирани авиони во тоа време, од ловци па се до патнички авиони.
Тоа ти е исто ко денес Чешка да гради патнички авион со 80-100 седишта, а Латвија да гради ловец од 4 или 5 генерација...

А Роланд Гарос? Нели он беше првиот воздушен ас? Со 5 соборени непријателски авиони./QUOTE]

Да, првиот АС...ама не е прв кој соборил авион...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom