Црвена застава - ново Jуго!

  • Креатор на темата Креатор на темата andrej_c
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
18 јуни 2009
Мислења
2
Поени од реакции
0
Од информации блиски до владата:vozbud::vozbud:,се зезам имам деловни пријатели во србија,Црвена Застава сериозно размислува за замена на старото југо со некоја комбинација или брак мегу каросерија од старото пунто-долен дел од југото со старите мотори за да остане во сегментот на ептен ефтини возила:toe:.Застава 10 сепак сериозно со цената веке навлегува во сегмент каде со доплата од некои си 300-400евра се добива возило од појаката конкуренција.Пазарот сепак е најбитен посебно кај понеимашните така да возило со цена од некои 5000евра и не е лоша идеја.Проверена механика со релативно модерна школка и не е така лоша идеја.Поззз
 
Нема да успее.
 
Па не е лоша замислата. Кога би имало некој нов помодерен дизајн и со така ниски цени нема да биди лошо.
Еве на пример матизот само како се продаваше на нашиот пазар. Помал автомобил, се малку подобар дизајн потрошувачка ако не се лажам околу 6 насто, па и југото би требало да троши толку...

Ќе успее доколку се оствари ова, зошто да не.
 
Своевремено имаше многу мајтап за Југото,еве само неколку:

1. Купите Југо које не траје дуго!
2. Ако нејќе да оди може и да се бутка
3. Зошто му служат грејачите на задното стакло? За кога го буткате зимата да запале да не ви замрзнат рацете :pos: :pos: :pos: :pos:
Има уште многу заебанции а што се однесува за темата мислам дека нема да успее,од секогаш Црвена Застава имал проблеми со јачината на каросериите,ама ако почне пак да се произведува мислам дека народот ќе го купува пак?
 
Од информации блиски до владата:vozbud::vozbud:,се зезам имам деловни пријатели во србија,Црвена Застава сериозно размислува за замена на старото југо со некоја комбинација или брак мегу каросерија од старото пунто-долен дел од југото со старите мотори за да остане во сегментот на ептен ефтини возила:toe:.Застава 10 сепак сериозно со цената веке навлегува во сегмент каде со доплата од некои си 300-400евра се добива возило од појаката конкуренција.Пазарот сепак е најбитен посебно кај понеимашните така да возило со цена од некои 5000евра и не е лоша идеја.Проверена механика со релативно модерна школка и не е така лоша идеја.Поззз

Нема логика ова што го напиша. Да, Застава појде кон унифицицрање на деловите меѓутоа во обрана насока. На пример во последните Југовци се ставаа спони, сирени, хладњаци од Пунто. Верувале или не фар на Флорида да се произведе чини околу 100 евра а за Пунотото 40 евра иако е понов модел и сл.

Југото во србија чинеше 3500-4000 евра кај нас беше 4500 евра (со катализатор). Пунто со мотор од Југо нема да може бидејќи треба тотално да се изменат носачите на моторот, а со тоа и машините кои пресуваат делови, плус никој не е будала да вози таков хибрид, Пунто со мотор од 70-ти години на кој ремонт се прави на 100 000 а троши како нормален 1,6.

Во Србија имаше и акција однесете некој крш (немора да е ни во возна состобјба) и добивате Пунто 1,2 за 5,990 евра. Тоа е веќе примамлива понуда.

Има уште многу заебанции а што се однесува за темата мислам дека нема да успее,од секогаш Црвена Застава имал проблеми со јачината на каросериите,ама ако почне пак да се произведува мислам дека народот ќе го купува пак?

Во кој смисол проблеми со јачината на каросеријата? Мислам дека во 70-тите беше кога Југославија увезуваше челик од Шведска, моделите од тој период се доста добро направени. Проблем се јавува кај 101/128 кој фабрицли беше слабо проектиран по тоа прашање.
 
Во кој смисол проблеми со јачината на каросеријата? Мислам дека во 70-тите беше кога Југославија увезуваше челик од Шведска, моделите од тој период се доста добро направени. Проблем се јавува кај 101/128 кој фабрицли беше слабо проектиран по тоа прашање.
Јас имав Застава 101 произведна 1974 година и ја возев до 2003 па сега рачунај ти колку години е тоа а за подоцнежните модели мислев ама не напишав!
 
Нема успех освен ако не е 2500-3000 евра. Пазарна економија :toe:
 
Јас имав Застава 101 произведна 1974 година и ја возев до 2003 па сега рачунај ти колку години е тоа а за подоцнежните модели мислев ама не напишав!

Се произведено после 1991 од Застава не чини :nenene:
 
Се произведено после 1991 од Застава не чини :nenene:

Ja imam Yugce 1990, koska e. Izgleda posledniot vagon tatko mi go fatil koga nosele dobri zastavi.
Sala na strana, ne bi kupil uste edno yugo bez razlika kako ke izgleda i koja cena ke ja ima a sigurno cenata nema da bide nesto poniska od sparkot na primer, a ako e taka, vo toj slucaj bi go zemal sparkot naravno.
Epten ako ja spustat cenata na 2500 evra do 3000 maksimum bi RAZMISLIL dali ke zemam. Zastava ne e vise Zastava.
 
Ja imam Yugce 1990, koska e. Izgleda posledniot vagon tatko mi go fatil koga nosele dobri zastavi.
Sala na strana, ne bi kupil uste edno yugo bez razlika kako ke izgleda i koja cena ke ja ima a sigurno cenata nema da bide nesto poniska od sparkot na primer, a ako e taka, vo toj slucaj bi go zemal sparkot naravno.
Epten ako ja spustat cenata na 2500 evra do 3000 maksimum bi RAZMISLIL dali ke zemam. Zastava ne e vise Zastava.

И мојот пријател има Југо 45 од 1990 и коска е, таа серија е добра. Еве сега гура 150 000км а тоа за мотор од 45 е добра бројка бидејќи е доста лошо концепиран уште од италијаните :smir:
 
Ова јас мислам дека би успеало и ја че бидам првиот што че земам едно вакво количе
 
Дајте бе луѓе... правиме празни муабети. Ако се продолжи со ова

4505640003_large.jpg


не верувам дека некој ке го купува. Кај надворешниот дизајн е стар 40 години, кај и во внатрешноста единствената измена е обртомер :pos2:

За Југо повторно да биде она што беше, му треба еден чист редизајн, превземање на подвозје и мотори (бензин-дизел) од пунто и каросериска изведба со 3 и 5 врати. Е колку се спремни застава на ова и колку сето тоа ке биде успешно прифатено... е прашање.
 
i da bide kako indiskoto nano so 2500 dolari nema da uspee...mentalitetot na lugjeto na ovie prostori e smenat

0110_tata.jpg
 
Како нема да биде ист,стави му цена 3000-4000 евра па цел град го гледаш утрото Југо вози
 
Дајте бе луѓе... правиме празни муабети. Ако се продолжи со ова

4505640003_large.jpg

Па добро не бева баш такви. Последните години вакви беа Југовците внатре.






Како и да е и ова е слабо и чиста глупост е да проуваш со пластики да подобриш 30 години стар модел. Од друга страна нов модел Застава никогаш нема да може да развие бидејќи за тоа се потребни стотици милиони евра.

Едниствено би требало да се фокусираат на масовно производство на Пунтото Класик или уште поубаво да земат некој нов едноставен модел како на пример Гранде Пунто или Линеа на кој би му ја спуштиле цената на 7-8 000 евра, слично како што работат Турците.

Ако ништо не успеат да направат според мене најдобро е да ја затворат фабриката еднаш за секогаш и да станат кооперанти на Фиат за производство на резервни делови. :toe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom