9/11 Терористи или сепак не?

Кој ги урна кулите

  • Терористи

    Гласови: 130 20,7%
  • Американски владини структури

    Гласови: 410 65,4%
  • Појма немам

    Гласови: 87 13,9%

  • Вкупно гласачи
    627
Член од
8 април 2008
Мислења
6.419
Поени од реакции
777
а кој авион во пентагон? имаше тела? остатоци од авион?
кој соборен авион? имаше остатоци од него .. тела?
:tv:
 
Член од
14 декември 2007
Мислења
3.271
Поени од реакции
708
Да, ние Макединците сме втори мислам по процентот на војници во однос на населението..... ама пак ќе речам не сме ние криви за тоа, туку некој кој постојано ни наредуваат...

А ова со ФБИ и истрагата...стварно не знам. Не знам кој е надлежен за тоа. Но кога би можеле да наместат напади, зошто да не би можеле да наместат и една истрага? ;) само претпотавка... :)
gledaj go Egde of Darkness so Mel Gibson( dobro filmce) ..... inaku vcera Mel si go prodade apartmanot vo Njujork za eftina cena i se preseli vo Avstralija
 

Koko Roko

Oh Mr. Topper!!!!!!
Член од
21 јуни 2010
Мислења
623
Поени од реакции
563
A sto ste se napalile uste po 9/11?
Bilo, pominalo. Mene bi mi odgovaralo da go srusat SAD do temel, pa makar i da go napravat samite od glupavost.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.460
Поени од реакции
5.162
Вооружени со грицкалки за нокти и експертски вештини во летање авион .. да те потсетам :wink:
Ти набројав примери погоре каде 1 или двајца луѓе само со нож киднапирале авиони... а камоли пак петмина...

али ова е јако објаснување...

--- надополнето ---

Па нормално...шо има понормално од тоа хартија дае појака од црни кутии...
А и палачинки...

Сега ќе кажат поддржувачите на официјалната верзија дека овој Ромер од комисијата не мислел дека е проектил иако кажува дека е,дека Рамсфелд не мислел дека е соборен авионот иако кажува така и дека Буш мислел на палачинките кога вика “експлозивите“ во зградите...:pos2:
Ај, ќе бидам сега и јас ко фолијашите и ќе изнесам една "неверојатна" теорија:
Терористите се наоѓале во кокпитот, т.е. во најнапредниот дел на авионот. Кога авионот удрил, предниот дел се пробил низ зградата, со што голема е веројатноста тие делови да се помалку оштетени и незафатени од експлозијата.
Додека црните кутии се наоѓаат на задниот дел од авионот, со што експлозијата ги има разнесено.
Еве каде се наоѓаат црните кутии:


И еве го носот после ударот на авионот:



Само теорија...
 
Член од
8 април 2008
Мислења
6.419
Поени од реакции
777
кога јас викам лоботомираните мене ме бришат ..
а некој тука континуирано етикетира со фолијаши и лоботомирани ...
ама одсега ќе ве викам лоботомирани мејнстрим зомбиевци... или мејнстрим лобоси ? :)

ајде лоботомирани мејнстрим зомбиевци објаснете кај се деловите и телата од авионот кој наводно се срушил и од оној кој наводно мавнал во пентагон ...
 
S

smart ass

Гостин
тие што велат беспилотно летало па ракета...абе дај нека објаснат чуму остатоци од седишта баш од боинг,и зарем мислите толкава штета ќе направи еден глобал хавк:tapp::tapp:
а сега еве јас кои ФАКТИ ГИ ИМАМ за разлика од тие што одговараат со прашања!!!!!

As we can see from the freely available information for the 757(from the Boeing website). The 757 is a midsized commercial airliner designed for short haul and medium haul routes (Medium Range Transport (MR-TR)), although since its release, and the subsequent discovery of the Wake Vortex it leaves behind the FAA has classified the 757 as a "Heavy" aircraft; the FAA places the 757 in the Geometric Design Classification IV, and an ATC Operation Class C.

The 757-200 dimensions:
Tail Height: 44 ft 6 in (13.6m)
Length: 155 ft 3 in (47.32m)
Wingspan: 124 ft 10 in (38.05m)
Body Exterior Width: 12 ft 4 in (3.7m)
Fuel Capacity: 11,489 us gal (43,490l / 43,490kg)
Maximum Takeoff weight: 255,000lb (115,680kg)
Typical Cruise Speed: 0.80 Mach (573.6mph / 956kmh)
Engines used on a 757: Two 166.4kN (37,400lb) Rolls-Royce RB211-535C turbofans, or 178.8kN (40,200lb) RB211-535E4s, or 193.5kN (43,500lb) RB211-535E4-Bs, or 162.8kN (36,600lb) Pratt & Whitney PW2037s, or two 178.4kN (40,100lb) PW2040s, or 189.5kN (42,600lb) PW2043s. (source2)
Auxiliary Power Unit: Honeywell GTCP331-200




The Pentagon was designed in the early 40's and was completed in only 16 months on Jan 14, 1943. The shortages of materials required for war production raised many design and construction problems. The use of reinforced concrete in lieu of formed steel for the building made possible a saving of 43,000 tons of steel, more than enough to build a battleship. The use of concrete ramps rather than elevators further reduced steel requirements. Drainage pipes were concrete; ducts were fiber, interior doors were wood. An unusual wall design - concrete spandrels carried to window sill level - eliminated many miles of through-wall copper flashing

пентагон граден 43!!!!!!


The length of the outside wall on any side of the pentagon is 921 feet.
The wingspan of a 757 is 124 feet 10 inches.
Now, everyone can agree that 921/125= roughly 7.4 right?


Given the size of the 757, and the size of the Pentagon, the damaged area fits in peftectly with the dimensions of both the aircraft and the building.

Look at the hole in the building

Here is the hole in the building - it's been reported by at least a dozen different sources (including conspiracy theory sites) to be a 16 to 20 foot hole. That is really interesting when you take into account the fact that the 757 body is 12 ft 4in wide and 13 ft 6in high. (Here is where I was mistaken in the past, like so very many others I was led astray by the HEIGHT of the aircraft, which is actually the measurement from the wheels-down to the tip of the tail. That measurement is for aircraft hangar clearance, not the SIZE of the aircraft.) The 757 is basically a cylinder that is 13 feet across. It then should not be surprising that it would create something around a thirteen foot hole in the side of the building.

Look at the nose-on view of a 757 - you can see the body is slightly less than 1/3 the size of the height of the aircraft. The tail certainly isn't going to punch a hole through a reinforced concrete wall; that is why there is no 40 foot hole in the front of the Pentagon in any photos. A 40 foot object didn't hit it, a 13 foot object did.


Here is an L1011 (it's a larger plane than a 757 - but the basic design of how a plane body is built is the same) being scrapped, you can see that almost ALL of the support structure is in the bottom 2/5 of the plane. This is the part that punched the hole in the Pentagon, the rest of the thin, hollow, top of the plane just shredded into chunks, some of which are laying on the lawn and around the rescue vehicles. Most of a commercial airliner is just a thin aluminum shell, insulation, a thin plastic inner liner, some carpet and seats. They're designed to be as light as possible so they can carry more cargo and more people while using less fuel and at the same time remain "safe".

It is a given that the majority of mass is going to be in the bottom half of the aircraft - the primary structure and heaviest parts are all located there, as is the luggage and any freight.

Landing Gear Evidence

Rim photographed in the Pentagon wreckage. You can clearly see it is a double bead design as required by the NTSB, and you can also see it has had 90% of the rim edge smashed off in the crash.



Landing gear strut - appears to be from the nose gear - note how charred the area around it is.


Below, another photo of a tire with the same pattern as ones used on a 757, found in the Pentagon wreckage.


Here is are photos of some apparent engine parts from the Pentagon crash site.




Below is a significant portion of a badly smashed RB211 engine in the Pentagon wreckage - what appears to be the diffusor section of the compressor, one of the pumps remains partially attached, some hoses and the familiar webbed wire wraps (to the right of the main ring) and some of the Boeing yellow primed support structure is lying beside it (left, with rivets - again: note the yellow primer, we'll cover that further down).
Reference: Image of the engine used on the 757 (it's the rightmost one, top row)


Another engine part, bottom right.
ИМАЈТЕ ПРЕДВИД НЕ Е ТОМАХАВК ИЛИ БЕСПИЛОТНО ЛЕТАЛО ОТКРИЕНИ СЕ СЕДИШТА(остатоците)


ПАЗИИИИИИИ!!!!

Here is another angle of the exact same piece in question - notice the people standing off to the right of it. More importantly, notice all the other small bits of the aircraft skin laying around.

Both (larger) Photos by Journalist 1st Class Mark D. Faram.

Even the black boxes тоа во превод е црна кутија(не викајте како не изгореле тие се правени да издржат катастрофа) have been recovered, the reason given for not playing the flight voice recorder for the media was that it wouldn't serve any use other than to cause more emotional pain to family members (се сложувам...или демократите ја фрлија тезата имајки на ум дека има ретардоси во САД па републиканците да изгубат)



НЕКОЈСЕ ЗАПНА ОГРАДА ТА ОГРАДА АМА ПОДОЛЕ Е ПОИНТЕРЕСНО



Area of fence to the right of the impact area partially flattened by the right engine of the plane. Note how a couple of the poles are bent right over, some are sheered off at the top, yet the pole and fence portion on the left is untouched (obviously the right engine took out the fence to the right of those poles) and the entire back side of the fence has been torn away. The generator was hit by the right wing and engine before the 757 hit the building - the damage is evidenced by many photos of the crash area.

Closeup of generator smashed in the front and gouged on the top - hard to image a missile accomplishing both of these. But if the right engine of a 757 hit the front of the generator, part of the wing could gouge the top. At the very least, something very large, and very heavy smashed into this extremely heavy desil generator.

if this was a missile or a bomb, the explosion could ONLY have spun it away from the building.


како може беспилотно летало кое е лесно да го да го помрднат тешкиот генератор...хммммм БОИНГ Е

malce fizika




Purdue slikava ja dobiv od Purdue univerzitetot.

ВИ ГИ ДАДОА ЛИ ОВИЕ ИЗЈАВИ ВО ВАШИТЕ ФИЛМЧИЊА ОВИЕ СВЕДОШТВА

"Omar Campo, a Salvadorean, was cutting the grass on the other side of the road when the plane flew over his head. 'It was a passenger plane. I think an American Airways plane,' Mr Campo said. 'I was cutting the grass and it came in screaming over my head. I felt the impact. The whole ground shook and the whole area was full of fire. I could never imagine I would see anything like that here.'" извор ке баратеThe Guardian, 12 Sep 2001

"Afework Hagos, a computer programmer, was on his way to work but stuck in a traffic jam near the Pentagon when the plane flew over. 'There was a huge screaming noise and I got out of the car as the plane came over. Everybody was running away in different directions. It was tilting its wings up and down like it was trying to balance. It hit some lampposts on the way in.'"

Henry Ticknor, intern minister at the Unitarian Universalist Church of Arlington, Virginia, was driving to church that Tuesday morning when American Airlines Flight 77 came in fast and low over his car and struck the Pentagon. 'There was a puff of white smoke and then a huge billowing black cloud,' he said."
за овој од црквата UU World, Jan/Feb 20


ФАКТИТЕ
големината на 757 се совпага со дупката на зградата
Rims found in building match those of a 757
Small turbine engine outside is an APU
Same engine has been clearly stated to not match a Global Hawk engine
Blue seats from 757 laying on ground in photos
Part of "American" fuselage logo visible in more than 1 photo
Engine parts photographed inside match a Rolls-Royce RB211
Structural components photographed in wreckage match Boeing paint primer schemes
Large deisel generator in front of building hit by a large heavy object
Large deisel engine outside is spun towards the building - could not be result of bomb blast or missile explosion
Multiple eye witnesses say they saw an airliner
Multiple eye witnesses say they saw an airliner hit the Pentagon
60+ bodies, matching the passenger list and flight crew roster identified and returned to families from Pentagon wreckage



ајде бидете ми поздравени:helou:

во интерес на вистината!!!!



[/QUOTE]

--- надополнето ---

gledaj go Egde of Darkness so Mel Gibson( dobro filmce) .....
Ова ли е тој делот....кога го фрка параноја:vozbud:
 

Manga

Golem alat
Член од
21 април 2006
Мислења
7.775
Поени од реакции
5.104
Што се деси со авиониот што се урна во Питсбург :????? :vozbud:

Ден денес нема еден доказ :toe:
 
S

smart ass

Гостин
Вооружени со грицкалки за нокти и експертски вештини во летање авион .. да те потсетам :wink:
ЦИА мајнд контрол-фолијата:)

--- надополнето ---

е па почни да истражуваш кој се профитира од 9/11

п.с немој да речиш дека нема такви шо профитираа благодарение на 9/11
Дејвид Ајк-рептилите,Питер Џексон Алекс Џонс,и остали непродуктивни говеда кои само крекаат на сметка на глупоста на рајата.
 
Г

Господ

Гостин
Ако може да прашам нешо во врска со пентагонскиот авион?
On September 11 2001 а large plane had just been sighted over the White House. Exactly when it first appeared is not certain, but the reports aired at about the time of the pentagon strike, or just before.
Оти не било реагирано ако во забранет воздушен простор само малку по удирање на неколку патнички авиони во СТЦ бил забележан авион над белата куќа на само 5 километри од Пентагон ако 4 авиони им фалеле?
 
S

smart ass

Гостин
kakvi crni nacela be gospodi boze ......koj e obvrzan da stapne na tuga zemja so okupatorska cizma ...


a nie Makedoncite obvrzani sme ? site sto plakame danok vo Makedonija imame krv na sebe za sekoe ubieno dete i zena vo Avganistan
НАВРЕДА!!!!!!

Како може некој АРМ да ја етикетира како ОКУПАТОРСКА Армија-АРМ е во Авганистан со АМИН од Претседателот како врховен Командант.

АРМ учествува во мисијата ИСАФ со + 40 други држави-башка нашата војска не беше инволвирана директно во Судирите.


zosto FBI nema pokrenato oficijalno obvinenie za Osama Bin Laden za 9/11?
А кој беше Most Wanted???

Чии сметки беа замрзнати-на организации блиски со Ал каеда.



On September 11 2001 а large plane had just been sighted over the White House. Exactly when it first appeared is not certain, but the reports aired at about the time of the pentagon strike, or just before.

Ова понејасно не може да биде.
 

Manga

Golem alat
Член од
21 април 2006
Мислења
7.775
Поени од реакции
5.104
Многу проста намештаљка , повод за да отидат во Ирак божем оружје за масовно уништување :pos2: ..ни О од оружје не најдоа , ама милиони барели нафта :vozbud: и те како начекаа


Има некој да одговори што се деси со авионот што падна во Питсбург ??
 
S

smart ass

Гостин
Што се деси со авиониот што се урна во Питсбург :????? :vozbud:

Ден денес нема еден доказ :toe:

Не бее...тој авион НЕ УСПЕА т.е АЛ КАЕДА тука Утна,е сега конспираси говедата мораат да фокусираат на Кулите со застрашувачки видеа,Музика и дебили кои велат Чув БЕНГ!!!

9:58 A.M. A man calls 911 from a bathroom on Flight 93, crying, "We're being hijacked, we're being hijacked!" [Toronto Sun, 9/16/01], then reports that "he heard some sort of explosion and saw white smoke coming from the plane and we lost contact with him." [ABC News, 9/11/01, AP, 9/12/01] One minute after the call began, the line goes dead. [Pittsburgh Channel, 12/6/01] The mentions of smoke and explosions of the recording of his call are now denied. [The book Among the Heroes, 8/02, p. 264] The person who took Felt's call is not allowed to speak to the media. [Mirror, 9/13/02] If that's true, why is this important fact only denied now, when the FBI got a copy of the recording on 9/11, and let the media report the smoke and explosion story for months?

(Between 10:00-10:06 A.M.) During this time, there apparently are no calls from Flight 93. The only exception is Richard Makely, who was listening to the Jeremy Glick open phone line after Glick went to attack the hijackers. A reporter summarizes Makely explaining that, "The silence lasted two minutes, then there was screaming. More silence, followed by more screams. Finally, there was a mechanical sound, followed by nothing." [San Francisco Chronicle, 9/17/01] Near the end of the cockpit voice recording, loud wind sounds can be heard. [CNN, 4/19/02, The book Among the Heroes, 8/02, p. 270-271]

(Before 10:06 A.M.) CBS television reports at some point before the crash that two F-16 fighters are tailing Flight 93. [Independent, 8/13/02] Shortly after 9/11, a flight controller in New Hampshire ignores a ban on controllers speaking to the media, and it is reported he claims "that an F-16 fighter closely pursued Flight 93... the F-16 made 360-degree turns to remain close to the commercial jet.” “He must've seen the whole thing,” the employee said of the F-16 pilot's view of Flight 93's crash. [AP, 9/13/01, Nashua Telegraph, 9/13/01]

Between those two conversations, the Pittsburgh tower had received a call from the Cleveland air traffic control tower, saying a plane was heading toward Pittsburgh and refusing to communicate with controllers. The FAA ordered the Pittsburgh control tower evacuated at 9:49 a.m.

10:10 AM: Flight 93 crashes in Pennsylvania. [42 minutes after contact was lost][CNN, 9/12/02]


--- надополнето ---

Многу проста намештаљка , повод за да отидат во Ирак божем оружје за масовно уништување :pos2: ..ни О од оружје не најдоа ,


Има некој да одговори што се деси со авионот што падна во Питсбург ??

После Кулите Авганистан беше нападнат-не Ирак.

Ама тие
ама милиони барели нафта :vozbud: и те како начекаа
И оти војната е ефтина западнаа во Криза!!
 

Manga

Golem alat
Член од
21 април 2006
Мислења
7.775
Поени од реакции
5.104
Не бее...тој авион НЕ УСПЕА т.е АЛ КАЕДА тука Утна,е сега конспираси говедата мораат да фокусираат на Кулите со застрашувачки видеа,Музика и дебили кои велат Чув БЕНГ!!!
од кај напраи копи пасте на ова =)) , има слика , некое видео , било што , зошто ги избркаа снимателите на НБС и им ја зедоа снимката од божемската урнатина = минијатурна дупка - без тела и остатоци од авион ????????? чудно нели , ниедно запалено дрво во оклината само една мала дупка ;/ овој лет ги издаде ...


Знаеш дека гласовите не одговараат со измислените личности во авионот ???? Ги нема во податоци дека се воопшто родени ??

Нема ниту еден доказ дека некој е мртов од тие :/

--- надополнето ---

Ама тие

И оти војната е ефтина западнаа во Криза!!
:pos2: Кој бил богат си останал богат , која криза , да не сакаш парите да им ги поделат на сиромавите и невработените .. Робин Худ умре :toe:

--- надополнето ---

[video]http://www.youtube.com/results?search_query=flight+93+news+coverage&aq=0[/video]

Авионот во Питсбург .......:toe: уствари кај е авионот ????
 
S

smart ass

Гостин
, има слика , некое видео , било што , зошто ги избркаа снимателите на НБС и им ја зедоа снимката од божемската урнатина = минијатурна дупка - без тела и остатоци од авион ????????? чудно нели , ниедно запалено дрво во оклината само една мала дупка ;/ овој лет ги издаде ...
Па читај погоре

(Before 10:06 A.M.) CBS television reports at some point before the crash that two F-16 fighters are tailing Flight 93. [Independent, 8/13/02] Shortly after 9/11, a flight controller in New Hampshire ignores a ban on controllers speaking to the media, and it is reported he claims "that an F-16 fighter closely pursued Flight 93... the F-16 made 360-degree turns to remain close to the commercial jet.” “He must've seen the whole thing,” the employee said of the F-16 pilot's view of Flight 93's crash. [AP, 9/13/01, Nashua Telegraph, 9/13/01]

Between those two conversations, the Pittsburgh tower had received a call from the Cleveland air traffic control tower, saying a plane was heading toward Pittsburgh and refusing to communicate with controllers. The FAA ordered the Pittsburgh control tower evacuated at 9:49 a.m.

10:10 AM: Flight 93 crashes in Pennsylvania. [42 minutes after contact was lost][CNN, 9/12/02]

Знаеш дека гласовите не одговараат со измислените личности во авионот ???? Ги нема во податоци дека се воопшто родени ??

Нема ниту еден доказ дека некој е мртов од тие :/
Копирајт луз чејнџ и зајтгејс-кои лоботомираа над милион луѓе...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom