9/11 Терористи или сепак не?

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ги урна кулите

  • Терористи

    Гласови: 130 20,7%
  • Американски владини структури

    Гласови: 410 65,4%
  • Појма немам

    Гласови: 87 13,9%

  • Вкупно гласачи
    627
a kazi mi so vikaat "ekspertive" za tolku brzo (slobodno) pagjanje na juznata kula?!


baska naletaf na komentari slicni na vakvi...

"fuckn idiot. al-queda attacked america and brought down the towers. thats it. its a fact. so what are you saying? are you some dumb ass conspiracy theorist saying that our own government did this? whats your point?"

Poso kaza deka cajtgajst e napraven za retardiranite ameri... Si se zaprasal li kako 9/11 vlijaese na psihata na amerite??
citatot pogore e ziF dokaz...
 
ФАКТИТЕ
големината на 757 се совпага со дупката на зградата
жими андреа на ленка, тау каде што е сликата јас не гледам голема дупка, ако можеш да приметиш паш кај што е бележано со син квадрат прозорците се здрави, значи можеш и да споредиш со противпожарнмото возило дали таа дупка е доволно голема за да влезе боинг таму а не да ставаш помала слика од боинг до него
ФАКТИТ Rims found in building match those of a 757
Small turbine engine outside is an APU
Same engine has been clearly stated to not match a Global Hawk engine
бандажите мене ништо не ми значат, од цел авион ти да најдеж бандажи само тоа е малце чудно
запази го болтираното, зборуваме за БОИНГ, тука ништо не е мало, спореди го моторот со ногата на човекот, нема ни метар распон тој мотор, дали моторите на БОИНГ се помали од еден метар?
во филмот имаш изјава на менаџерот на ролс ројс џет во која вели дека тоа не е ролс ројс мотор, вели не се согласува ролс ројс со мотор на глобал хок ама не се согласува и со боинг ама тоа си го заборајл да го напишеш
ФАКТИТЕ
Blue seats from 757 laying on ground in photos
Part of "American" fuselage logo visible in more than 1 photo
Engine parts photographed inside match a Rolls-Royce RB211
јас тоа на сликите не говидов, само рушевини видов дај покажи ги ако стварно постојат
ФАКТИТЕ
Structural components photographed in wreckage match Boeing paint primer schemes
Large deisel generator in front of building hit by a large heavy object
Large deisel engine outside is spun towards the building - could not be result of bomb blast or missile explosion
првото, незнам што значи ако можеш преведи ми го (искрено)
второто, како може боингот целосно да се стопи и да испари а генераторот да остане здрав, исто здрава е и оградата, и макарите со жица остануваат непипнати и многу други делови се здрави, ама боингот го нема
ФАКТИТЕ
Multiple eye witnesses say they saw an airliner
Multiple eye witnesses say they saw an airliner hit the Pentagon
тие се платени сведоци, има сведоци што го кажуваат обратното
а има и сведоци што кажуваат дека виделе боинг ама нивните приказни не се совпаѓаат во движењето на авионот

и тоа последното со телата, јас не видов тела, дури и да имало, како можеле да останат здрави телата а челичниот боинг да го снема
мене тоа не ми е јасно

види си ги сега фактите
 
твое право...а ги виде изјавите на очевидците
 
ок, не пратам јас
па уште еднаш ќе те прашам, шо добија терористите со нападите

и зошто не удрија на побитни мети, туку на трговски центар

генералот е од алкаеда, зато

а што е побитно од светски трговски центар-Симбол на Економската мок...фирми канцеларии акции обврзници долгови минимум 500трилиони е штетата и -5% БДП(тоа е многу)....

пентагон е врховната команда-симболот на воената мок на САД.....генерали загинаа...

затоа велам еднаш масоните контролираат еднаш илуминати друг пат џедај ма се некој друг прави а всушност ве информирале ли дека русија франција германија и англија ги предупредиле ДЕКА АЛ КАЕДА се спрема за повторно да го нападне СТЦ значи ова е потврдено пред нападите но глупите амери мислејки дека се супериорни ги игнорираа предупредувањата и ете им го забодеа у гз на врвот на мокта!!!!

памтам се славеше и кај нас...на крај краеви бин ладен призна и написмено тие се гордеат со тоа.

а и тезата за експлозив не држи бидејки ви кажав имам читано за демолирање и експлозиви...првен се поставува на темелите експлозив...потоа на центарот па на секои три ката а и на последниот кат па после експлозијата кај темелите симултано најгорниот кат структурално се руши и врши притисок врз другите катови а и притоа треба на секои три ката да има експлозив и тоа поставен на критични точки ЦИА го шверцувала со магаре а?????значи требаше ДА ОДЕКНУВААТ ЕКСПЛОЗИИ!!!!!!!!!!!

Курск го спомнав сакајки да ти кажам дека неизбежно е таква детонација сеизмичките центри да не ја забележат...виде погоре каде поставив факт што велат инженери стручњаци за експлозиви потоа за цивилен инжењеринг па експертиза летање па спектограми се правени свашта и имаат откриено малце остаток од фосфор-заклучокот е некој користел кибрит:toe:

ostavi toa...tuku SAD se vinovni i za prva i vtora svetska vojna taka velat klipcinjata

duri i vojnata vo vietnam bila odolgovlekuvana za rokfeler da zaraboti 200 milioni dolari(pa da veruvaш li na takvo klipчe)


и притоа америте имале наредба да не уништуваат вијетнамски стратечки цели ниту пак ПВО одбраната-и ниту еден американски генерал да не се побунел хахахаххаха....значи за 200 милиони долари вели клипчето а таа војна замислете колку чини а и колку америте не уништуваа покажува употребата на напалм и хемиско оружје значи не е наместена работа!!!!!!

во прилог.......бараше авионите кај летале и да знаеш во еден од авионите снимено е дека патниците се побуниле и се обиделе да ја преземат контролата врз авионот тоа е рекордирано исто како и молењето да ги остават раат лугето:toe:






туку војната траеше долго поради герилската тактика на виетнамците и искористувањето на природата во своја полза...и франција има изгубено војна во виетнам:toe:





и





фактите од преку 300 институти и експерти не може да ги побори видео клипче:toe:

исто така цел свет створи коалиција против тероризам....зошто?????

за да не им се случи тоа што на САД му се случи
 
а и приложив непоборливи докази за пентагон(без клипчиња) епа сега:toe:

комисијата пробува да ја скрие вистината (кријат еден куп камери, кријат еден куп сведоци), и тоа со еден куп научници (кои инаку се висококвалификувани во општеството мора да се признае) ама тие научници се приморани тоа така да го објаснат за јавноста да може полесно да го проголта, работата е што неможат сите можни научници да ги натераат на тоа па некој што е надвор од сето тоа лесно доаѓа до вистината, јас велам дека нападот го изведе строгиот врв на државата со алатки како ЦИА, ФБИ, НСА итн итн а причините ги имав напишано поназад и не мислам да се повторувам, ако сакаш ќе се цитирам нареден пат


мислев, на гугл ќе можеш да ја бараш точноста на изјавите на научниците ама од научни страници, како на пример, во еден дел од филмот еден научник вели дека керозинот неможе да развие толкава температура за да го стопи челикот, мислам дека потребната температура беше 4000Ф а керозинот развил само 1500 - 2000Ф според сателитски снимки,значи упола, и после одиш на гугл бараш некоја страна од универзитет, оддел хемија, тема топење, и го наоѓаш челикот и потврдуваш дали е факт или не
не мислев на готови содржини да потврдуваш дали се вистини, тоа би било банално
бтв тоа со курск е крајно офтопик, нема благе везе едното со другото


за експлозиви не се разбирам многу, но има сведоци дека после експлозијата во филмот кај пентагон мирисало на некаков експлозив, не сум сигурен точно да не тресам од ракав можеш да видиш во филмот, тоа е прикажано
иначе кај кулите близначки, имаше сведоци, на филмот и надвор од него, изјави пред тв итн..., дека од кога удрил авионот во една од кулите непосредно пред да се сруши луѓето слушале повеќекратни експлозии, на повеќе спратови.
што е најсимптоматично, овие луѓе што после испаѓањето на лице место го изјавиле тоа, а после тоа магично испаѓаат на ТВ и кажуваат спротивни изјави изјави без никој да ги праша, а по некоја година, обичните новинари не можат да ги пронајдат за да им земат изјава
што мислиш ти, зошто?
инаку за мирисот уште да ти кажам дека цел град со денови ужасно смрдел, денес има распираторно болни од тој воздух, и тоа мислам дека е прикажано во Loose change 2, мислам дека има и починати

види вака плинската боца ке експлодира секако:vozbud: а овој филм не докажува ништо туку баш спротивно од експлозивите не се заболува само респираторно....туку од керозинот...

а секако дека ке ужасно смрдел илјада луге изгореа предмети пластика(планирале да ја рециклираат)...ако е од експлозив друга ке беше работата експлозивот не треба експлозија за да се докаже туку остава продукти од реакцијата а такви НЕМА!!!!!!


и ова за температурава на си го прочитал еве
 
а ова

FACT: Jet fuel burns at 800° to 1500°F, not hot enough to melt steel (2750°F). However, experts agree that for the towers to collapse, their steel frames didn't need to melt, they just had to lose some of their structural strength — and that required exposure to much less heat. "I have never seen melted steel in a building fire," says retired New York deputy fire chief Vincent Dunn, author of The Collapse Of Burning Buildings: A Guide To Fireground Safety. "But I've seen a lot of twisted, warped, bent and sagging steel. What happens is that the steel tries to expand at both ends, but when it can no longer expand, it sags and the surrounding concrete cracks."

еве гледаш

"Steel loses about 50 percent of its strength at 1100°F," notes senior engineer Farid Alfawak-hiri of the American Institute of Steel Construction. "And at 1800° it is probably at less than 10 percent." NIST also believes that a great deal of the spray-on fireproofing insulation was likely knocked off the steel beams that were in the path of the crashing jets, leaving the metal more vulnerable to the heat.

But jet fuel wasn't the only thing burning, notes Forman Williams, a professor of engineering at the University of California, San Diego, and one of seven structural engineers and fire experts that PM consulted. He says that while the jet fuel was the catalyst for the WTC fires, the resulting inferno was intensified by the combustible material inside the buildings, including rugs, curtains, furniture and paper. NIST reports that pockets of fire hit 1832°F.

ЕВЕ ДОКАЗ ПОДОЛЕ

"The jet fuel was the ignition source," Williams tells PM. "It burned for maybe 10 minutes, and [the towers] were still standing in 10 minutes. It was the rest of the stuff burning afterward that was responsible for the heat transfer that eventually brought them down."



FACT: Once each tower began to collapse, the weight of all the floors above the collapsed zone bore down with pulverizing force on the highest intact floor. Unable to absorb the massive energy, that floor would fail, transmitting the forces to the floor below, allowing the collapse to progress downward through the building in a chain reaction. Engineers call the process "pancaking," and it does not require an explosion to begin, according to David Biggs, a structural engineer at Ryan-Biggs Associates and a member of the American Society of Civil Engineers (ASCE) team that worked on the FEMA report.

ПАЗИ

FACT: "There is no scientific basis for the conclusion that explosions brought down the towers," Lerner-Lam tells PM. "That representation of our work is categorically incorrect and not in context."

The report issued by Lamont-Doherty includes various graphs showing the seismic readings produced by the planes crashing into the two towers as well as the later collapse of both buildings.

ЕВЕ ЈА СЕДМИЦАТА

There are two other possible contributing factors still under investigation: First, trusses on the fifth and seventh floors were designed to transfer loads from one set of columns to another. With columns on the south face apparently damaged, high stresses would likely have been communicated to columns on the building's other faces, thereby exceeding their load-bearing capacities.

Second, a fifth-floor fire burned for up to 7 hours. "There was no firefighting in WTC 7," Sunder says. Investigators believe the fire was fed by tanks of diesel fuel that many tenants used to run emergency generators. Most tanks throughout the building were fairly small, but a generator on the fifth floor was connected to a large tank in the basement via a pressurized line. Says Sunder: "Our current working hypothesis is that this pressurized line was supplying fuel [to the fire] for a long period of time."

WTC 7 might have withstood the physical damage it received, or the fire that burned for hours, but those combined factors — along with the building's unusual construction — were enough to set off the chain-reaction collaps
There are two other possible contributing factors still under investigation: First, trusses on the fifth and seventh floors were designed to transfer loads from one set of columns to another. With columns on the south face apparently damaged, high stresses would likely have been communicated to columns on the building's other faces, thereby exceeding their load-bearing capacities.

Second, a fifth-floor fire burned for up to 7 hours. "There was no firefighting in WTC 7," Sunder says. Investigators believe the fire was fed by tanks of diesel fuel that many tenants used to run emergency generators. Most tanks throughout the building were fairly small, but a generator on the fifth floor was connected to a large tank in the basement via a pressurized line. Says Sunder: "Our current working hypothesis is that this pressurized line was supplying fuel [to the fire] for a long period of time."

WTC 7 might have withstood the physical damage it received, or the fire that burned for hours, but those combined factors — along with the building's unusual construction — were enough to set off the chain-reaction collaps

еве јас од кај истражував

consulted more than 300 experts and organizations in its investigation into 9/11 conspiracy theories. The following were particularly helpful.

Air Crash Analysis
Cleveland Center regional air traffic control

Bill Crowley special agent, FBI

Ron Dokell president, Demolition Consultants

Richard Gazarik staff writer, Pittsburgh Tribune-Review

Yates Gladwell pilot, VF Corp.

Michael K. Hynes, Ed.D.,
ATP, CFI, A&P/IA president, Hynes Aviation Services; expert, aviation crashes

Ed Jacoby Jr. director,
New York State Emergency Management Office (Ret.); chairman, New York State Disaster Preparedness Commission (Ret.)

Johnstown-Cambria County Airport Authority

Cindi Lash staff writer, Pittsburgh Post-Gazette

Matthew McCormick manager, survival factors division, National Transportation Safety Board (Ret.)

Wallace Miller coroner, Somerset County, PA

Robert Nagan meteorological technician, Climate Services Branch, National Climatic Data Center

Dave Newell director, aviation and travel, VF Corp.

James O’Toole politics editor, Pittsburgh Post-Gazette

Pennsylvania State Police Public Information Office

Jeff Pillets senior writer,
The Record, Hackensack, NJ

Jeff Rienbold director, Flight 93 National Memorial, National Park Service

Dennis Roddy staff writer, Pittsburgh Post-Gazette

Master Sgt. David Somdahl public affairs officer,
119th Wing, North Dakota
Air National Guard

Mark Stahl photographer; eyewitness, United Airlines Flight 93 crash scene

Air Defense
Lt. Col. Skip Aldous (Ret.) squadron commander,
U.S. Air Force

Tech. Sgt. Laura Bosco public affairs officer,
Tyndall Air Force Base

Boston Center regional air traffic control

Laura Brown spokeswoman,
Federal Aviation Administration

Todd Curtis, Ph.D. founder, Airsafe.com; president, Airsafe.com Foundation

Keith Halloway public affairs officer, National Transportation Safety Board

Ted Lopatkiewicz director, public affairs, National Transportation Safety Board

Maj. Douglas Martin public affairs officer,
North American Aerospace Defense Command

Lt. Herbert McConnell public affairs officer,
Andrews AFB

Michael Perini public affairs officer, North American Aerospace Defense Command

John Pike director, GlobalSecurity.org

Hank Price spokesman, Federal
Aviation Administration

Warren Robak RAND Corp.

Bill Shumann spokesman,
Federal Aviation Administration

Louis Walsh public affairs officer, Eglin AFB

Chris Yates aviation security editor, analyst, Jane’s Transport

Aviation
Fred E.C. Culick, Ph.D., S.B., S.M. professor of aeronautics, California Institute of Technology

Clint Oster professor of public and environmental affairs, Indiana University; aviation safety expert

Capt. Bill Scott (Ret. USAF) Rocky Mountain bureau chief, Aviation Week

Bill Uher News Media Office, NASA Langley Research Center

Col. Ed Walby (Ret. USAF)
director, business development, HALE Systems Enterprise, Unmanned Systems, Northrop Grumman

Image Analysis
William F. Baker member, FEMA Probe Team; partner, Skidmore, Owings, Merrill

W. Gene Corley, Ph.D., P.E., S.E. senior vice president, CTL Group; director,
FEMA Probe Team

Bill Daly senior vice president, Control Risks Group

Steve Douglass image analysis consultant, Aviation Week

Thomas R. Edwards, Ph.D. founder, TREC; video forensics expert.

Ronald Greeley, Ph.D. professor of geology, Arizona State University

Rob Howard freelance photographer; WTC eyewitness

Robert L. Parker, Ph.D. professor of geophysics,
University of California, San Diego

Structural Engineering / Building Collapse
Farid Alfawakhiri, Ph.D. senior engineer, American Institute of Steel Construction

David Biggs, P.E. structural engineer, Ryan-Biggs Associates; member, ASCE team for FEMA report

Robert Clarke structural engineer, Controlled Demolitions Group Ltd.

Glenn Corbett technical editor, Fire Engineering; member, NIST advisory committee

Vincent Dunn deputy fire chief (Ret.), FDNY; author, The Collapse Of Burning Buildings: A Guide To Fireground Safety

John Fisher, Ph.D. professor of civil engineering, Lehigh University; professor emeritus, Center for Advanced Technology; member, FEMA Probe Team

Ken Hays executive vice president, Masonry Arts

Christoph Hoffmann, Ph.D. professor of computer science, Purdue University; project director, September 11 Pentagon Attack Simulations Using LS-Dyna, Purdue University

Allyn E. Kilsheimer, P.E.
CEO, KCE Structural Engineers PC; chief structural engineer, Phoenix project; expert in blast recovery, concrete structures, emergency response

Won-Young Kim, Ph.D. seismologist, Lamont-Doherty Earth Observatory, Columbia University

William Koplitz photo desk manager, FEMA

John Labriola freelance photographer, WTC survivor

Arthur Lerner-Lam, Ph.D. seismologist; director,
Earth Institute, Center for Hazards and Risk Research, Columbia University

James Quintiere, Ph.D. professor of engineering, University of Maryland member, NIST advisory committee

Steve Riskus freelance photographer; eyewitness, Pentagon crash

Van Romero, Ph.D. vice president, New Mexico Institute of Mining and Technology

Christine Shaffer spokesperson, Viracon

Mete Sozen, Ph.D., S.E. Kettelhut Distinguished Professor of Structural Engineering, Purdue University; member, Pentagon Building Performance Report; project conception, September 11 Pentagon Attack Simulations Using LS-Dyna, Purdue University

Shyam Sunder, Sc.D.
acting deputy director, lead investigator, Building and Fire Research Laboratory, National Institute of Standards and Technology

Mary Tobin science writer, media relations, Earth Institute, Columbia University

Forman Williams, Ph.D. professor of engineering, physics, combustion, University of California,
San Diego; member, advisory committee, National Institute of Standards and Technology

преку 300 експерти и организации жал ми е што глуп филм ви го пере мозокот



на вистината и науката!!!!

јас не знам како игнорирате вакви нешта за цртани филмови со намена за деца

жими андреа на ленка, тау каде што е сликата јас не гледам голема дупка, ако можеш да приметиш паш кај што е бележано со син квадрат прозорците се здрави, значи можеш и да споредиш со противпожарнмото возило дали таа дупка е доволно голема за да влезе боинг таму а не да ставаш помала слика од боинг до него

бандажите мене ништо не ми значат, од цел авион ти да најдеж бандажи само тоа е малце чудно
запази го болтираното, зборуваме за БОИНГ, тука ништо не е мало, спореди го моторот со ногата на човекот, нема ни метар распон тој мотор, дали моторите на БОИНГ се помали од еден метар?
во филмот имаш изјава на менаџерот на ролс ројс џет во која вели дека тоа не е ролс ројс мотор, вели не се согласува ролс ројс со мотор на глобал хок ама не се согласува и со боинг ама тоа си го заборајл да го напишеш

јас тоа на сликите не говидов, само рушевини видов дај покажи ги ако стварно постојат

првото, незнам што значи ако можеш преведи ми го (искрено)
второто, како може боингот целосно да се стопи и да испари а генераторот да остане здрав, исто здрава е и оградата, и макарите со жица остануваат непипнати и многу други делови се здрави, ама боингот го нема

тие се платени сведоци, има сведоци што го кажуваат обратното
а има и сведоци што кажуваат дека виделе боинг ама нивните приказни не се совпаѓаат во движењето на авионот

и тоа последното со телата, јас не видов тела, дури и да имало, како можеле да останат здрави телата а челичниот боинг да го снема
мене тоа не ми е јасно


види си ги сега фактите

авионите мило не се челични:tapp::tapp: тоа кај тенкови важи...

авионите се произведуваат да бидат со помала тежина воглавно алуминиум се користи а
 
зошто велиш ограда не чепната нема докази...гледај погоре а сведоците не се платени...од кај знаеш туку тие што немаат попаметна работа и си прават клипчиња.....абе и јас го гледав како мал балтазар ама ми беше јасно ко ден дека од една капка не може ништо да ок“ури


The 757-200

ајде малце ке се пмачам ама во интерес на вистината немам намера да ве убедам АМА ПРЕСУДЕТЕ ВИЕ ВАШЕ Е!!!!

тие што велат беспилотно летало нека објаснат чуму остатоци од седишта баш од боинг.
а сега еве јас кои ФАКТИ ГИ ИМАМ за разлика од тие што одговараат со прашања!!!!!

As we can see from the freely available information for the 757(from the Boeing website). The 757 is a midsized commercial airliner designed for short haul and medium haul routes (Medium Range Transport (MR-TR)), although since its release, and the subsequent discovery of the Wake Vortex it leaves behind the FAA has classified the 757 as a "Heavy" aircraft; the FAA places the 757 in the Geometric Design Classification IV, and an ATC Operation Class C.

The 757-200 dimensions:
Tail Height: 44 ft 6 in (13.6m)
Length: 155 ft 3 in (47.32m)
Wingspan: 124 ft 10 in (38.05m)
Body Exterior Width: 12 ft 4 in (3.7m)
Fuel Capacity: 11,489 us gal (43,490l / 43,490kg)
Maximum Takeoff weight: 255,000lb (115,680kg)
Typical Cruise Speed: 0.80 Mach (573.6mph / 956kmh)
Engines used on a 757: Two 166.4kN (37,400lb) Rolls-Royce RB211-535C turbofans, or 178.8kN (40,200lb) RB211-535E4s, or 193.5kN (43,500lb) RB211-535E4-Bs, or 162.8kN (36,600lb) Pratt & Whitney PW2037s, or two 178.4kN (40,100lb) PW2040s, or 189.5kN (42,600lb) PW2043s. (source2)
Auxiliary Power Unit: Honeywell GTCP331-200



757-info.jpg

The Pentagon was designed in the early 40's and was completed in only 16 months on Jan 14, 1943. The shortages of materials required for war production raised many design and construction problems. The use of reinforced concrete in lieu of formed steel for the building made possible a saving of 43,000 tons of steel, more than enough to build a battleship. The use of concrete ramps rather than elevators further reduced steel requirements. Drainage pipes were concrete; ducts were fiber, interior doors were wood. An unusual wall design - concrete spandrels carried to window sill level - eliminated many miles of through-wall copper flashing

пентагон граден 43!!!!!!


The length of the outside wall on any side of the pentagon is 921 feet.
The wingspan of a 757 is 124 feet 10 inches.
Now, everyone can agree that 921/125= roughly 7.4 right?
pentagon-757.jpg


Given the size of the 757, and the size of the Pentagon, the damaged area fits in peftectly with the dimensions of both the aircraft and the building.

Look at the hole in the building
Pentagon3.jpg
small-757.jpg

Here is the hole in the building - it's been reported by at least a dozen different sources (including conspiracy theory sites) to be a 16 to 20 foot hole. That is really interesting when you take into account the fact that the 757 body is 12 ft 4in wide and 13 ft 6in high. (Here is where I was mistaken in the past, like so very many others I was led astray by the HEIGHT of the aircraft, which is actually the measurement from the wheels-down to the tip of the tail. That measurement is for aircraft hangar clearance, not the SIZE of the aircraft.) The 757 is basically a cylinder that is 13 feet across. It then should not be surprising that it would create something around a thirteen foot hole in the side of the building.

Look at the nose-on view of a 757 - you can see the body is slightly less than 1/3 the size of the height of the aircraft. The tail certainly isn't going to punch a hole through a reinforced concrete wall; that is why there is no 40 foot hole in the front of the Pentagon in any photos. A 40 foot object didn't hit it, a 13 foot object did.

n003.jpg

Here is an L1011 (it's a larger plane than a 757 - but the basic design of how a plane body is built is the same) being scrapped, you can see that almost ALL of the support structure is in the bottom 2/5 of the plane. This is the part that punched the hole in the Pentagon, the rest of the thin, hollow, top of the plane just shredded into chunks, some of which are laying on the lawn and around the rescue vehicles. Most of a commercial airliner is just a thin aluminum shell, insulation, a thin plastic inner liner, some carpet and seats. They're designed to be as light as possible so they can carry more cargo and more people while using less fuel and at the same time remain "safe".

It is a given that the majority of mass is going to be in the bottom half of the aircraft - the primary structure and heaviest parts are all located there, as is the luggage and any freight.

Landing Gear Evidence

Rim photographed in the Pentagon wreckage. You can clearly see it is a double bead design as required by the NTSB, and you can also see it has had 90% of the rim edge smashed off in the crash.
rim1.jpg



Landing gear strut - appears to be from the nose gear - note how charred the area around it is.
landinggear002.jpg


Below, another photo of a tire with the same pattern as ones used on a 757, found in the Pentagon wreckage.
aedrive5.jpg


Here is are photos of some apparent engine parts from the Pentagon crash site.

planeparts-1.jpg



Below is a significant portion of a badly smashed RB211 engine in the Pentagon wreckage - what appears to be the diffusor section of the compressor, one of the pumps remains partially attached, some hoses and the familiar webbed wire wraps (to the right of the main ring) and some of the Boeing yellow primed support structure is lying beside it (left, with rivets - again: note the yellow primer, we'll cover that further down).
Reference: Image of the engine used on the 757 (it's the rightmost one, top row)
Damage9.jpg

Shoring8.jpg

Another engine part, bottom right.
ИМАЈТЕ ПРЕДВИД НЕ Е ТОМАХАВК ИЛИ БЕСПИЛОТНО ЛЕТАЛО ОТКРИЕНИ СЕ СЕДИШТА(остатоците)


ПАЗИИИИИИИ!!!!

Here is another angle of the exact same piece in question - notice the people standing off to the right of it. More importantly, notice all the other small bits of the aircraft skin laying around.
web_010911-N-6157F-001.jpg

Both (larger) Photos by Journalist 1st Class Mark D. Faram.

Even the black boxes тоа во превод е црна кутија(не викајте како не изгореле тие се правени да издржат катастрофа) have been recovered, the reason given for not playing the flight voice recorder for the media was that it wouldn't serve any use other than to cause more emotional pain to family members (се сложувам...или демократите ја фрлија тезата имајки на ум дека има ретардоси во САД па републиканците да изгубат)



НЕКОЈСЕ ЗАПНА ОГРАДА ТА ОГРАДА АМА ПОДОЛЕ Е ПОИНТЕРЕСНО


generator_fence1.jpg

Area of fence to the right of the impact area partially flattened by the right engine of the plane. Note how a couple of the poles are bent right over, some are sheered off at the top, yet the pole and fence portion on the left is untouched (obviously the right engine took out the fence to the right of those poles) and the entire back side of the fence has been torn away. The generator was hit by the right wing and engine before the 757 hit the building - the damage is evidenced by many photos of the crash area.

Closeup of generator smashed in the front and gouged on the top - hard to image a missile accomplishing both of these. But if the right engine of a 757 hit the front of the generator, part of the wing could gouge the top. At the very least, something very large, and very heavy smashed into this extremely heavy desil generator.
generator-gouge-small.jpg

if this was a missile or a bomb, the explosion could ONLY have spun it away from the building.
generator.jpg


како може беспилотно летало кое е лесно да го да го помрднат тешкиот генератор...хммммм БОИНГ Е

malce fizika

asce-illus-2.gif



Purdue slikava ja dobiv od Purdue univerzitetot.

ВИ ГИ ДАДОА ЛИ ОВИЕ ИЗЈАВИ ВО ВАШИТЕ ФИЛМЧИЊА ОВИЕ СВЕДОШТВА

"Omar Campo, a Salvadorean, was cutting the grass on the other side of the road when the plane flew over his head. 'It was a passenger plane. I think an American Airways plane,' Mr Campo said. 'I was cutting the grass and it came in screaming over my head. I felt the impact. The whole ground shook and the whole area was full of fire. I could never imagine I would see anything like that here.'" извор ке баратеThe Guardian, 12 Sep 2001

"Afework Hagos, a computer programmer, was on his way to work but stuck in a traffic jam near the Pentagon when the plane flew over. 'There was a huge screaming noise and I got out of the car as the plane came over. Everybody was running away in different directions. It was tilting its wings up and down like it was trying to balance. It hit some lampposts on the way in.'"

Henry Ticknor, intern minister at the Unitarian Universalist Church of Arlington, Virginia, was driving to church that Tuesday morning when American Airlines Flight 77 came in fast and low over his car and struck the Pentagon. 'There was a puff of white smoke and then a huge billowing black cloud,' he said."
за овој од црквата UU World, Jan/Feb 20


ФАКТИТЕ
големината на 757 се совпага со дупката на зградата
Rims found in building match those of a 757
Small turbine engine outside is an APU
Same engine has been clearly stated to not match a Global Hawk engine
Blue seats from 757 laying on ground in photos
Part of "American" fuselage logo visible in more than 1 photo
Engine parts photographed inside match a Rolls-Royce RB211
Structural components photographed in wreckage match Boeing paint primer schemes
Large deisel generator in front of building hit by a large heavy object
Large deisel engine outside is spun towards the building - could not be result of bomb blast or missile explosion
Multiple eye witnesses say they saw an airliner
Multiple eye witnesses say they saw an airliner hit the Pentagon
60+ bodies, matching the passenger list and flight crew roster identified and returned to families from Pentagon wreckage



ајде бидете ми поздравени:helou:

во интерес на вистината!!!!



читај мило погоре....не прашуј МИСЛИ...ЛОГИКА!!!!
 
Вака RAYTHEON23......и после ова се одјавувам на темава ..станува досадно...:)
Прво...целата операција е МНОГУ СЛОЖЕНА за да ја возат таму некои терористи, а тоа да не го знаат, подржуваат, инструираат......ТЕРОРИЗИРАНИТЕ!!!!... и толку,
се друго е стрижена-бричена...:)
....следи ги парите...т.е. бенефитот...велат....мудро...некои од твоите американци:)
 
вистината ми е подрага а подценувањето е мајка на сите порази:helou:
 
јас не знам како игнорирате вакви нешта за цртани филмови со намена за деца



авионите мило не се челични:tapp::tapp: тоа кај тенкови важи...

авионите се произведуваат да бидат со помала тежина воглавно алуминиум се користи а
на алуминиумот му треба поголема температура да се стопи од челикот ако не се лажам
како и да е
неколку тони алуминиум се стопиле и испариле а на истото место останале тела доволно здрави за да се идентификуваат:tapp:

човек спореди само колку авионски несреќи имало досега и на колку авиони им се случило во голем дел да испарат, ќе дојдеш до бројка 0
имаше еден авион боинг 737 се урива во населено место во Калифорнија (од технички проблеми), деловите од авионот се распрснаа во радиус од 2 милји, или околу3 км ќе ти дојде тоа, целото место на истрага се подели на повеќе сектори: сектор на преден труп, сектор на крила, сектор на заден труп и сектор на опашка
имаше трупови насекаде по населбата (рид беше тоа), имаше милиони остатоци видливи и за новинари и за јавност, имаше и преживеани, а во случајот со пентагон што имаше? авион исчезнат во 10 метри квадратни, ни крила видовме, ни труп видовме ни опашка видовме, ни тела видовме, ни седишта видовме ни пожар настрана од пентагон видовме, зошто? зошто од преголема температура испарил, иста приказна е и за авионот во Шенксвил Пенсилванија што наводно се урна, парче метал немаше таму
 
а во пентагон немаше делови од боинг па и фирмата потврди и алуминиумот се топи на пониска температура од челикот...сеедно имај предвид дека ова е директен удар врз објект како пентагон а не обична несрека има дистинкција:toe:
 
а што е побитно од светски трговски центар-Симбол на Економската мок...фирми канцеларии акции обврзници долгови минимум 500трилиони е штетата и -5% БДП(тоа е многу)....

пентагон е врховната команда-симболот на воената мок на САД.....генерали загинаа...

затоа велам еднаш масоните контролираат еднаш илуминати друг пат џедај ма се некој друг прави а всушност ве информирале ли дека русија франција германија и англија ги предупредиле ДЕКА АЛ КАЕДА се спрема за повторно да го нападне СТЦ значи ова е потврдено пред нападите но глупите амери мислејки дека се супериорни ги игнорираа предупредувањата и ете им го забодеа у гз на врвот на мокта!!!!

памтам се славеше и кај нас...на крај краеви бин ладен призна и написмено тие се гордеат со тоа.
Внучко овие твојте информации сите клипој, документарци и шо уше не се врти на нет, вода можат да му носат.

ова трилиони тие од ракав изваено (милион, билион (миљарда на нанаши), трилион). Пола Њујорк да го рушеа дали ќе дојдеше до та бројка.

И како демек ултимејт виктори на терористите е тоа шо ја почешаа тро економијата. И сите загинати во Пентагон беа административци.

И еве ти доказ дека не му е првпат на Америчкиот врв да осмислува исцениран напад на своја територија за да со то си обезбеди алиби за започнување на војна: операција нортвуд
Обрни и внимание кога е објавен во јавноста
 
И еве ти доказ дека не му е првпат на Америчкиот врв да осмислува исцениран напад на своја територија за да со то си обезбеди алиби за започнување на војна: операција нортвуд
Обрни и внимание кога е објавен во јавноста

Tocno, Northwood e slicen plan kako 9-11 za false flag akcija.
Ni prva ni posledna.
Lugeto gi buni toa sto 9-11 kako false-flag e daleku pokomplicirana za izvedba.
Sto znaci deka e organizirana od vlasta.

1.oficijalna verzija - Bin Laden i talibanite go izvedoa 9-11
2.alternativna - Vlasta go izvede 9-11

1.Bin Laden imase znaenje,logistika,infrastruktura i korist za 9-11.
2.Vlasta imase znaenje,logistika,infrastruktura i korist za 9-11.

Pa sega...
 
а во пентагон немаше делови од боинг па и фирмата потврди и алуминиумот се топи на пониска температура од челикот...сеедно имај предвид дека ова е директен удар врз објект како пентагон а не обична несрека има дистинкција:toe:

не ми одговори на прашањето?...
башка знаеш колку е тешко да го напишеш ова:
ја го напраиф жими све
ваш Бин Ладен...
Исто и со доказите твои
седишта од авион ја сам ќе ги носам...
исто и другите ствари... Скоро сите докази ептен е "тешко" да се исценираат!
Сфати дека цела група на експерти имале задача да ги сокријат доказите... И направија успех, со оглед на тоа дека ги зимаш тие "докази" здраво за готово, исто како америте:smir:
Да беше како што треба немаше да ги запленуваат сите снимки за "авионот" во Пентагон. И ќе ја прикажеа снимката.

И пак одговори ми на прашањето како може таква зграда, изградена на најмодерен начин, да паѓа со брзина на слободно паѓање, после два удара на авиони.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom