9/11 Терористи или сепак не?

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ги урна кулите

  • Терористи

    Гласови: 130 20,7%
  • Американски владини структури

    Гласови: 410 65,4%
  • Појма немам

    Гласови: 87 13,9%

  • Вкупно гласачи
    627
мислиш буш го заболе к**** за Македонија..??
Ај прошетај до новата амбасада нивна и размисли?
Дали личи на амбасада или нешо друго?

така да Америка си прави сателити (Косово на пример) држави со кои полесно ќе го контролира балканот...
И да се вратам на темата.. триљони триљони...
Ај чепни малце низ нет и види шо како располага Афганистан и Ирак со ресурси...
И башка тоа... Имаат контрола врз двата најголеми крстопати за трговија со дрога (Косово и Афганистан)...
И да... После окупирање на Ирак и Афганистан, зашто нема обиди за нов терористички напад во Америка?
Не ми кажувај дека чекаат прилика?!

па мешаш поими..јас го знам потенцијалот на ирак а сега се предвидува дека е три пати поголем(инаку војската на САД за уште 2 години ке се повлече(потпишано е)треба малце да давате факти...

е сега дали знаеш ти дека баш поради војната во ирак се качи цената на енергенсите.....

а пази со програмата нафта за храна ирак пак даваше доволно нафта...тезата не држи...а за авганистан делумно си во право бидејки талибанците го забранија опиумот а сега се одгледува масовно(и мислиш им годи на америте) ај размисли со парите од опиумот терористите се вооружуваат сега 60 земји и ООН ја признаа акцијата за легитимна...знаеш ли дека додека беа талибанците имаше смртна казна ГАЗЕЊЕ СО ТЕНК ОД НОСЕТЕ ПА НАГОРЕ...тоа го нема ни во филмот ПИЛА:toe:
 
imase padnato i apoen od 100 dolari i na nego pisese in god we trust ama ne gi spasi.....gospod parata i pasosot ne gi izgore ama drugoto:toe:

1. не ми одговори на прашањето поставено во мојот пост: како е можно тоа? (само потврди дека имало излезено хартии од сиот тој пекол значи хартиите се поиздржливи од челикот)
2. немој да ми речеш дека озбилно веруваш во тоа што го цитирам зошто имам лоши вести за тебе: оди во болница провери се зошто нешто не е во ред со тебе, твоето размислување и расудување на појавите (без навреда озбилен сум)
3. те замолив да не ми го заобиколуваш постот и да не ги избегнуваш директните прашања туку да дадеш директни одговори (ако ти е тешко тоа пиши мајку му)
4. стварно си ми чуден човек и би рекол дека имаш 12 години а не 22 (без навреда ама се однесуваш како мало дете кога ќе му го земат лижалчето од уста)
 
а пази со програмата нафта за храна ирак пак даваше доволно нафта...тезата не држи...а за авганистан делумно си во право бидејки талибанците го забранија опиумот а сега се одгледува масовно(и мислиш им годи на америте) ај размисли со парите од опиумот терористите се вооружуваат сега 60 земји и ООН ја признаа акцијата за легитимна...знаеш ли дека додека беа талибанците имаше смртна казна ГАЗЕЊЕ СО ТЕНК ОД НОСЕТЕ ПА НАГОРЕ...тоа го нема ни во филмот ПИЛА:toe:
чеј сеа, демек терористите ги исилија американците да удрат на афганистан, знаејќи дека ќе го турнат талибанскиот режим и ќе им се фрлата на земјоделието и производството на опиум ??

и шојма везе то смртната казна, пример на шриланка чисто од разонода тамилските тигри колат по едно село месечно, кенија уште бесат по бандери, индонезија има палења .... и шо прајме са ?
 
начелно може, оддувана од екплозијта...итн. има летачи..солиден број во втора светска војна , кога во воздух имало и по 7000 авиона..кои останале живи после пад без падобран....
но тоа што се случи на 9/11 е НАМЕШТАЉКА и тука нема што понатака да се праи муабет....да не навлегуваме во детаљи......си послужи на својата намена во дадениот момент...па сеа добар даље...:)
И ЈАС НЕ КРИЈАМ ГОДИНИ ДА НЕ ИМАШ КОМПЛЕКСИ!!!!

еве ти го одговорот а и ке додадам...дали знаеш дека во втора светска војна британски пилот рипнал од километар и фазла па преживеал(инаку ке изгорел....е сега ако си умен ајде кажи ми како може од таа висина човек да преживее(немал падобран)

и со твоето делење совети само е доказ за твојот културен бекграунд сам се резилиш:toe:

?????????????????

чеј сеа, демек терористите ги исилија американците да удрат на афганистан, знаејќи дека ќе го турнат талибанскиот режим и ќе им се фрлата на земјоделието и производството на опиум ??

и шојма везе то смртната казна, пример на шриланка чисто од разонода тамилските тигри колат по едно село месечно, кенија уште бесат по бандери, индонезија има палења .... и шо прајме са ?

види вака...талибанците не веруваат во пораз.....свати го тоа....ако веруваа ке го испорачаа бин ладен(кој потпиша и призна црно на бело дека е одговорен за нападите)

со примерот за казната како и други сакам дати кажам дека можеле да го нападнат авганистан под изговор кршење човекови права(како косово)....сега талибанците не се на власт а опиумот се одгледув
 
Кој пораз на Талибанците ??? Тие и имаа добра подршка од УСА, посебно во 80те кога солидно беа финансирани и помагани со оружје.

Значи тие имаа најмала причина да организираат напад над америка.

Кога сме кај причините за напад, косово и не доби таква меѓународна подршка, дури многу сојузници ги искритикуваа, додека под мотото војна против тероризмот, им се отворија вратите да напаѓаат со ени-мени сени......


Додека Бин Ладен наводно “призна“ на сумљива снимка, за која се крена многу прашина. И еве, доколку беше тој, шо постигна со уривањето на WTC? оти прво не удре во белата куќа или во зградата на ООН, ионака не е многу одалечена. барем така стварно ќе го раздрмаше светот
 
И ЈАС НЕ КРИЈАМ ГОДИНИ ДА НЕ ИМАШ КОМПЛЕКСИ!!!!

еве ти го одговорот а и ке додадам...дали знаеш дека во втора светска војна британски пилот рипнал од километар и фазла па преживеал(инаку ке изгорел....е сега ако си умен ајде кажи ми како може од таа висина човек да преживее(немал падобран)

и со твоето делење совети само е доказ за твојот културен бекграунд сам се резилиш:toe:

а ти знаеш дека постојат фејк информации.. и ја можам да паднам од точак да скршам нога никој да не ме види како сум паднал шо сум напраил да исценирам сцена и да кажам дека ме удрила сканија со 150 на саат и нишо не ми е ... кога ке има видео запис како типот се џитка и се праи плескавица доле.. значи нешто шо се вика ФАКТ.. а не нечија прича дека он стварно тоа напраил.. тогаш можеш да тврдиш за истото..


и малку да не зацепавте оф топик?
 
чекај малку, објаснувањево ти е катастрофа
не зборуваме за пилоти кои скокнале од авионот на одредена висина па останале живи
зборуваме за парче хартија затворена во 4 ѕида додека патува во авион полн со керозин (нели одма после полетувањето се удрил), кој со огромна брзина се удира во бетонска зграда и комплетно експлодира (значи не се катапултира па да се моли на Господ)
и сега
1. колкави се логичните шанси парче хартија да помине неоштетено покрај оган од неколку илјади степени целзиусови?
2. колкави се логичните шанси да поминат само две парчиња хартија (пасошот и доларот со порака) и ништо, ама баш ништо друго да не излета?
3. колкави се шансите од цел авион полн со пасоши да испадне неоштетен само оној на киднаперот и ниеден друг предмет од останатите патници?
за крај
колкави се логичните шанси сите овие работи да се случат заедно?
колку се разумни сите тие случајности што се водат како „пропусти“, дали разумен човек може да поверува дека толку многу случајности и нејаснотии може да се појават во еден ден?
 
Кој пораз на Талибанците ??? Тие и имаа добра подршка од УСА, посебно во 80те кога солидно беа финансирани и помагани со оружје.

Значи тие имаа најмала причина да организираат напад над америка.

Кога сме кај причините за напад, косово и не доби таква меѓународна подршка, дури многу сојузници ги искритикуваа, додека под мотото војна против тероризмот, им се отворија вратите да напаѓаат со ени-мени сени......

пријателе тогаш беше комунизам(СССР беше во авган) и затоа САД и англија и други земји ги поддржаваа...непријателот на мојот непријател ми е пријател...капиш?

а очигледно не ги пратиш работите...последниве 2 децении омразата кон америка е најмногу заради поддршката на израел...еве ако не си знаел во арапско израелските војни израел немаше да има оружје ако америте не помагаа....

косово не доби поддршка а цел свет бомбардираше па секогаш има несогласувања...капиш..еве гејците се косат оти турски генерал ке ги командува:toe: ама ЕУ го призна освен грција и шпанија..знаеш зошто!!!

чекај малку, објаснувањево ти е катастрофа
не зборуваме за пилоти кои скокнале од авионот на одредена висина па останале живи
зборуваме за парче хартија затворена во 4 ѕида додека патува во авион полн со керозин (нели одма после полетувањето се удрил), кој со огромна брзина се удира во бетонска зграда и комплетно експлодира (значи не се катапултира па да се моли на Господ)
и сега
1. колкави се логичните шанси парче хартија да помине неоштетено покрај оган од неколку илјади степени целзиусови?
2. колкави се логичните шанси да поминат само две парчиња хартија (пасошот и доларот со порака) и ништо, ама баш ништо друго да не излета?
3. колкави се шансите од цел авион полн со пасоши да испадне неоштетен само оној на киднаперот и ниеден друг предмет од останатите патници?
за крај
колкави се логичните шанси сите овие работи да се случат заедно?
колку се разумни сите тие случајности што се водат како „пропусти“, дали разумен човек може да поверува дека толку многу случајности и нејаснотии може да се појават во еден ден?

па при ударот може на некој и вилицата да му летне
 
искрено сакам да се сретнам со тебе да видам шо човек си
јас тој германски филм го немам гледано
ама го имам гледано loose change: final cut
во тој филм ни една информација не е истресена од ракав, секој цитат контрадикторен во извештајот (официјалниот) за 9/11 е покажано каде стои и на која страна е
секоја научна студија што ја прикажуваат е простудирана од НЕВЛАДИНИ и НЕЗАВИСНИ експерти, професори на универзитети итн итн
најдоброто во филмот е што секоја една информација до последен детал можеш да ја провериш дали е точна или не
се што ти треба да направиш е да земеш еден официјален 9/11 извештај (издаден од влада на САД), еден компјутер со мрежа, познавање на гугл и филмот
значи ништо не е шпекулација
добро би ти дошло да го гледаш
мислам дека има само една работа што официјално неможе да се потврди (зошто треба да ја потврди тој што ги направи нападите) а тоа е податокот за тоа каде отидоа авионите од кога наводно беа киднапирани
сите студиски
за да не се караме и натаму би те замолил да го гледаш филмот, да заклучиш што е лага а што вистина, па тоа да го продискутираме тука
а вака ти само вадиш цитати од извештајот сервиран од САД и го сметаш тоа здраво за готово како факт
ако го направиш тоа ќе имаме далеку поквалитетна дискусија и ќе се поштедиме меѓусебе од тресење зелени
 
искрено сакам да се сретнам со тебе да видам шо човек си
јас тој германски филм го немам гледано
ама го имам гледано loose change: final cut
во тој филм ни една информација не е истресена од ракав, секој цитат контрадикторен во извештајот (официјалниот) за 9/11 е покажано каде стои и на која страна е
секоја научна студија што ја прикажуваат е простудирана од НЕВЛАДИНИ и НЕЗАВИСНИ експерти, професори на универзитети итн итн
најдоброто во филмот е што секоја една информација до последен детал можеш да ја провериш дали е точна или не
се што ти треба да направиш е да земеш еден официјален 9/11 извештај (издаден од влада на САД), еден компјутер со мрежа, познавање на гугл и филмот
значи ништо не е шпекулација

добро би ти дошло да го гледаш
мислам дека има само една работа што официјално неможе да се потврди (зошто треба да ја потврди тој што ги направи нападите) а тоа е податокот за тоа каде отидоа авионите од кога наводно беа киднапирани
сите студиски
за да не се караме и натаму би те замолил да го гледаш филмот, да заклучиш што е лага а што вистина, па тоа да го продискутираме тука
а вака ти само вадиш цитати од извештајот сервиран од САД и го сметаш тоа здраво за готово како факт
ако го направиш тоа ќе имаме далеку поквалитетна дискусија и ќе се поштедиме меѓусебе од тресење зелени

добро зарем мислиш комисијата е глупа па да пропушти некои детали!!

на гугл кога бараш за 9/11 секогаш наогаш дека е наместено...сакаше докази еве ке ти ги приложам со задоволство и не се од официјален извештај на САД,

еве тука убаво се објаснува...пази експлозијата во курск ја детектираа англичаните...зарем не можеа канаганите мексиканците и институтите да потврдат дека се работи за поставен експлозив...и кажав највисока зграда успешно демолирана е 47 ката...

а инаку ЕКСПЛОЗИВИ тони тони цел менхетн ке го отрујат...ти петарда пукни види колку токсици произлегуваат од реакцијата...а не па ли од тони експлозив!!!!!!!!!



ај од толку прашања кога нема факти

цивил инженеринг и не е баш градежен туку се занимава со дизајн,планирањепотоа менаџирање со згради нивен апгрејд а истите ги има и во фабриките за вода....карактеристика им е заштитата на околината.thermobaric reacton е виновна што главнината од авионот изгоре а ти кажав има и зрачење од осиромашен ураниум кој авионите го кристат ко баласт.
јас ти покажав дел од авионот...потоа има и делови од моторите

за реакцијава ПАЗИ ПРОЧИТАЈ 3 ПАТИ И КЕ РАЗБЕРЕШ
Thermobaric reaction distinguish themselves from conventional explosive weapons by using atmospheric oxygen.....povtori They produce more explosive energy for a given size than do other conventional explosives, but have the disadvantage of being less predictable in their effect being influenced by weather.


The post detonation aerobic combustion reaction, milliseconds in duration, is the combustion of fuel rich species as the shock wave mixes with surrounding air. The post detonation aerobic reaction characteristics define the system’s personnel / material defeat capability: Impulse and Thermal Delivery. Aerobic combustion requires mixing with sufficient air to combust excess fuels. The shock wave pressures are less than 10 atmospheres. The majority of aerobic combustion energy is available as heat. Some low pressure shock wave enhancement can also be expected for personnel defeat.
Thermobaric materials can provide significantly higher total energy output than conventional high explosives. The majority of the additional energy is available as low pressure impulse and heat.


и треба многу експлозив...ти кажав на подземјето кај темелите потоа во центарот и на секои три ката

ДО ВРВОТ...а цајтгејст ве лаже...БАШ ВРВОТ НА ЗГРАДАТА ПОЧНА ПРВ ДА СЕ РУШИ А НЕ ОДОЗДОЛА-немаше експлозии ниту сеизмички бранови!!!!!!!

па еднаш велат Ц4 е користен еднаш јавелин па некој термите АБЕ ВРСКА НЕМА...муабетов........

пази имало термит па алуминиум хахахха па Ц4 па против оклопни боеви глави цццц свашта....па кажете што е...инаку напалм повеке одговара од термит ете да биде појасно циа не е глупа па да откријат и да збориме.

ЕТЕ ТИ THERMOBARIC REACTION!!!!!!!

миловиди вака кантер не играм 1000000% е различно од војна!!!!!!

знаеш ли ти дека баш терористе се инфилтрирани во пакистанската разузнавачка служба во сирија,либија германија имаш ли чуено за двојна шпионажа(џемс бонд лаже...агентите најчесто соработуваат-посебно размена на податоци)сега да ти цртам дека можам да речам дека ги шпионирам хамас а уствари ги шпионирам израелците.

гледам дека имаш предрасуди авганистанците се заостанати АМА АРАПИТЕ НЕ погледни во шпанија колку културно наследство оставиле..арапите имаат и придонес за науката(е денес иран е исклучок)...багдадскиот универзитет е добар...мислиш дека нема во ирак или египет доктори хирурзи геолози физичари хемичари....па арапи има во харвард:tapp::tapp::tapp::tapp:

и на САД не им треба штета од трилиони долари и -5% БДП(толку направија чедар алкаеда со нападите) за да нападне некоја држава...

САД можеа да речат режимот во авганистан е недемократски...правата се скратени и пак да пукаат...а имај предвид дека и ОБЕДИНЕТИ НАЦИИ ГИ ПОДДРЖА САД па германија и други 60 држави третина од светот...ако јас сакам да пукам во тебе со пиштол треба ли првен да си го разорам мозокот со 9mm па после на тебе да пукам:vozbud:

еве ги последиците...поскапи и од војната се а и од продукцијата на некој клипчиња
 
ЕВЕ ФАКТИ од професори научници сеизмичари а


а ова

FACT: Jet fuel burns at 800° to 1500°F, not hot enough to melt steel (2750°F). However, experts agree that for the towers to collapse, their steel frames didn't need to melt, they just had to lose some of their structural strength — and that required exposure to much less heat. "I have never seen melted steel in a building fire," says retired New York deputy fire chief Vincent Dunn, author of The Collapse Of Burning Buildings: A Guide To Fireground Safety. "But I've seen a lot of twisted, warped, bent and sagging steel. What happens is that the steel tries to expand at both ends, but when it can no longer expand, it sags and the surrounding concrete cracks."

"Steel loses about 50 percent of its strength at 1100°F," notes senior engineer Farid Alfawak-hiri of the American Institute of Steel Construction. "And at 1800° it is probably at less than 10 percent." NIST also believes that a great deal of the spray-on fireproofing insulation was likely knocked off the steel beams that were in the path of the crashing jets, leaving the metal more vulnerable to the heat.


ПАЗИ ТУКА
But jet fuel wasn't the only thing burning, notes Forman Williams, a professor of engineering at the University of California, San Diego, and one of seven structural engineers and fire experts that PM consulted. He says that while the jet fuel was the catalyst for the WTC fires, the resulting inferno was intensified by the combustible material inside the buildings, including rugs, curtains, furniture and paper. NIST reports that pockets of fire hit 1832°F.

"The jet fuel was the ignition source," Williams tells PM. "It burned for maybe 10 minutes, and [the towers] were still standing in 10 minutes. It was the rest of the stuff burning afterward that was responsible for the heat transfer that eventually brought them down."

FACT: Once each tower began to collapse, the weight of all the floors above the collapsed zone bore down with pulverizing force on the highest intact floor. Unable to absorb the massive energy, that floor would fail, transmitting the forces to the floor below, allowing the collapse to progress downward through the building in a chain reaction. Engineers call the process "pancaking," and it does not require an explosion to begin, according to David Biggs, a structural engineer at Ryan-Biggs Associates and a member of the American Society of Civil Engineers (ASCE) team that worked on the FEMA report.

ПАЗИ

FACT: "There is no scientific basis for the conclusion that explosions brought down the towers," Lerner-Lam tells PM. "That representation of our work is categorically incorrect and not in context."

The report issued by Lamont-Doherty includes various graphs showing the seismic readings produced by the planes crashing into the two towers as well as the later collapse of both buildings.

ЕВЕ ЈА СЕДМИЦАТА

There are two other possible contributing factors still under investigation: First, trusses on the fifth and seventh floors were designed to transfer loads from one set of columns to another. With columns on the south face apparently damaged, high stresses would likely have been communicated to columns on the building's other faces, thereby exceeding their load-bearing capacities.

Second, a fifth-floor fire burned for up to 7 hours. "There was no firefighting in WTC 7," Sunder says. Investigators believe the fire was fed by tanks of diesel fuel that many tenants used to run emergency generators. Most tanks throughout the building were fairly small, but a generator on the fifth floor was connected to a large tank in the basement via a pressurized line. Says Sunder: "Our current working hypothesis is that this pressurized line was supplying fuel [to the fire] for a long period of time."

WTC 7 might have withstood the physical damage it received, or the fire that burned for hours, but those combined factors — along with the building's unusual construction — were enough to set off the chain-reaction collaps
There are two other possible contributing factors still under investigation: First, trusses on the fifth and seventh floors were designed to transfer loads from one set of columns to another. With columns on the south face apparently damaged, high stresses would likely have been communicated to columns on the building's other faces, thereby exceeding their load-bearing capacities.

Second, a fifth-floor fire burned for up to 7 hours. "There was no firefighting in WTC 7," Sunder says. Investigators believe the fire was fed by tanks of diesel fuel that many tenants used to run emergency generators. Most tanks throughout the building were fairly small, but a generator on the fifth floor was connected to a large tank in the basement via a pressurized line. Says Sunder: "Our current working hypothesis is that this pressurized line was supplying fuel [to the fire] for a long period of time."

WTC 7 might have withstood the physical damage it received, or the fire that burned for hours, but those combined factors — along with the building's unusual construction — were enough to set off the chain-reaction collaps

еве јас од кај истражував

consulted more than 300 experts and organizations in its investigation into 9/11 conspiracy theories. The following were particularly helpful.

Air Crash Analysis
Cleveland Center regional air traffic control

Bill Crowley special agent, FBI

Ron Dokell president, Demolition Consultants

Richard Gazarik staff writer, Pittsburgh Tribune-Review

Yates Gladwell pilot, VF Corp.

Michael K. Hynes, Ed.D.,
ATP, CFI, A&P/IA president, Hynes Aviation Services; expert, aviation crashes

Ed Jacoby Jr. director,
New York State Emergency Management Office (Ret.); chairman, New York State Disaster Preparedness Commission (Ret.)

Johnstown-Cambria County Airport Authority

Cindi Lash staff writer, Pittsburgh Post-Gazette

Matthew McCormick manager, survival factors division, National Transportation Safety Board (Ret.)

Wallace Miller coroner, Somerset County, PA

Robert Nagan meteorological technician, Climate Services Branch, National Climatic Data Center

Dave Newell director, aviation and travel, VF Corp.

James O’Toole politics editor, Pittsburgh Post-Gazette

Pennsylvania State Police Public Information Office

Jeff Pillets senior writer,
The Record, Hackensack, NJ

Jeff Rienbold director, Flight 93 National Memorial, National Park Service

Dennis Roddy staff writer, Pittsburgh Post-Gazette

Master Sgt. David Somdahl public affairs officer,
119th Wing, North Dakota
Air National Guard

Mark Stahl photographer; eyewitness, United Airlines Flight 93 crash scene

Air Defense
Lt. Col. Skip Aldous (Ret.) squadron commander,
U.S. Air Force

Tech. Sgt. Laura Bosco public affairs officer,
Tyndall Air Force Base

Boston Center regional air traffic control

Laura Brown spokeswoman,
Federal Aviation Administration

Todd Curtis, Ph.D. founder, Airsafe.com; president, Airsafe.com Foundation

Keith Halloway public affairs officer, National Transportation Safety Board

Ted Lopatkiewicz director, public affairs, National Transportation Safety Board

Maj. Douglas Martin public affairs officer,
North American Aerospace Defense Command

Lt. Herbert McConnell public affairs officer,
Andrews AFB

Michael Perini public affairs officer, North American Aerospace Defense Command

John Pike director, GlobalSecurity.org

Hank Price spokesman, Federal
Aviation Administration

Warren Robak RAND Corp.

Bill Shumann spokesman,
Federal Aviation Administration

Louis Walsh public affairs officer, Eglin AFB

Chris Yates aviation security editor, analyst, Jane’s Transport

Aviation
Fred E.C. Culick, Ph.D., S.B., S.M. professor of aeronautics, California Institute of Technology

Clint Oster professor of public and environmental affairs, Indiana University; aviation safety expert

Capt. Bill Scott (Ret. USAF) Rocky Mountain bureau chief, Aviation Week

Bill Uher News Media Office, NASA Langley Research Center

Col. Ed Walby (Ret. USAF)
director, business development, HALE Systems Enterprise, Unmanned Systems, Northrop Grumman

Image Analysis
William F. Baker member, FEMA Probe Team; partner, Skidmore, Owings, Merrill

W. Gene Corley, Ph.D., P.E., S.E. senior vice president, CTL Group; director,
FEMA Probe Team

Bill Daly senior vice president, Control Risks Group

Steve Douglass image analysis consultant, Aviation Week

Thomas R. Edwards, Ph.D. founder, TREC; video forensics expert.

Ronald Greeley, Ph.D. professor of geology, Arizona State University

Rob Howard freelance photographer; WTC eyewitness

Robert L. Parker, Ph.D. professor of geophysics,
University of California, San Diego

Structural Engineering / Building Collapse
Farid Alfawakhiri, Ph.D. senior engineer, American Institute of Steel Construction

David Biggs, P.E. structural engineer, Ryan-Biggs Associates; member, ASCE team for FEMA report

Robert Clarke structural engineer, Controlled Demolitions Group Ltd.

Glenn Corbett technical editor, Fire Engineering; member, NIST advisory committee

Vincent Dunn deputy fire chief (Ret.), FDNY; author, The Collapse Of Burning Buildings: A Guide To Fireground Safety

John Fisher, Ph.D. professor of civil engineering, Lehigh University; professor emeritus, Center for Advanced Technology; member, FEMA Probe Team

Ken Hays executive vice president, Masonry Arts

Christoph Hoffmann, Ph.D. professor of computer science, Purdue University; project director, September 11 Pentagon Attack Simulations Using LS-Dyna, Purdue University

Allyn E. Kilsheimer, P.E.
CEO, KCE Structural Engineers PC; chief structural engineer, Phoenix project; expert in blast recovery, concrete structures, emergency response

Won-Young Kim, Ph.D. seismologist, Lamont-Doherty Earth Observatory, Columbia University

William Koplitz photo desk manager, FEMA

John Labriola freelance photographer, WTC survivor

Arthur Lerner-Lam, Ph.D. seismologist; director,
Earth Institute, Center for Hazards and Risk Research, Columbia University

James Quintiere, Ph.D. professor of engineering, University of Maryland member, NIST advisory committee

Steve Riskus freelance photographer; eyewitness, Pentagon crash

Van Romero, Ph.D. vice president, New Mexico Institute of Mining and Technology

Christine Shaffer spokesperson, Viracon

Mete Sozen, Ph.D., S.E. Kettelhut Distinguished Professor of Structural Engineering, Purdue University; member, Pentagon Building Performance Report; project conception, September 11 Pentagon Attack Simulations Using LS-Dyna, Purdue University

Shyam Sunder, Sc.D.
acting deputy director, lead investigator, Building and Fire Research Laboratory, National Institute of Standards and Technology

Mary Tobin science writer, media relations, Earth Institute, Columbia University

Forman Williams, Ph.D. professor of engineering, physics, combustion, University of California,
San Diego; member, advisory committee, National Institute of Standards and Technology

преку 300 експерти и организации жал ми е што глуп филм ви го пере мозокот




на вистината и науката!!!!

ЗАРЕМ ОВИЕ НЕ СЕ ЕКСПЕРТИ И ТОА НЕ ЕДЕн ИЛИ ПЕТ ШАРЛАТАНИ ДА ШЛАПААТ И ЛАЖАТ НА ВИДЕА
 
ФАКТ


The 757-200

ајде малце ке се пмачам ама во интерес на вистината немам намера да ве убедам АМА ПРЕСУДЕТЕ ВИЕ ВАШЕ Е!!!!

тие што велат беспилотно летало нека објаснат чуму остатоци од седишта баш од боинг.
а сега еве јас кои ФАКТИ ГИ ИМАМ за разлика од тие што одговараат со прашања!!!!!

As we can see from the freely available information for the 757(from the Boeing website). The 757 is a midsized commercial airliner designed for short haul and medium haul routes (Medium Range Transport (MR-TR)), although since its release, and the subsequent discovery of the Wake Vortex it leaves behind the FAA has classified the 757 as a "Heavy" aircraft; the FAA places the 757 in the Geometric Design Classification IV, and an ATC Operation Class C.

The 757-200 dimensions:
Tail Height: 44 ft 6 in (13.6m)
Length: 155 ft 3 in (47.32m)
Wingspan: 124 ft 10 in (38.05m)
Body Exterior Width: 12 ft 4 in (3.7m)
Fuel Capacity: 11,489 us gal (43,490l / 43,490kg)
Maximum Takeoff weight: 255,000lb (115,680kg)
Typical Cruise Speed: 0.80 Mach (573.6mph / 956kmh)
Engines used on a 757: Two 166.4kN (37,400lb) Rolls-Royce RB211-535C turbofans, or 178.8kN (40,200lb) RB211-535E4s, or 193.5kN (43,500lb) RB211-535E4-Bs, or 162.8kN (36,600lb) Pratt & Whitney PW2037s, or two 178.4kN (40,100lb) PW2040s, or 189.5kN (42,600lb) PW2043s. (source2)
Auxiliary Power Unit: Honeywell GTCP331-200



757-info.jpg

The Pentagon was designed in the early 40's and was completed in only 16 months on Jan 14, 1943. The shortages of materials required for war production raised many design and construction problems. The use of reinforced concrete in lieu of formed steel for the building made possible a saving of 43,000 tons of steel, more than enough to build a battleship. The use of concrete ramps rather than elevators further reduced steel requirements. Drainage pipes were concrete; ducts were fiber, interior doors were wood. An unusual wall design - concrete spandrels carried to window sill level - eliminated many miles of through-wall copper flashing

пентагон граден 43!!!!!!


The length of the outside wall on any side of the pentagon is 921 feet.
The wingspan of a 757 is 124 feet 10 inches.
Now, everyone can agree that 921/125= roughly 7.4 right?
pentagon-757.jpg


Given the size of the 757, and the size of the Pentagon, the damaged area fits in peftectly with the dimensions of both the aircraft and the building.

Look at the hole in the building
Pentagon3.jpg
small-757.jpg

Here is the hole in the building - it's been reported by at least a dozen different sources (including conspiracy theory sites) to be a 16 to 20 foot hole. That is really interesting when you take into account the fact that the 757 body is 12 ft 4in wide and 13 ft 6in high. (Here is where I was mistaken in the past, like so very many others I was led astray by the HEIGHT of the aircraft, which is actually the measurement from the wheels-down to the tip of the tail. That measurement is for aircraft hangar clearance, not the SIZE of the aircraft.) The 757 is basically a cylinder that is 13 feet across. It then should not be surprising that it would create something around a thirteen foot hole in the side of the building.

Look at the nose-on view of a 757 - you can see the body is slightly less than 1/3 the size of the height of the aircraft. The tail certainly isn't going to punch a hole through a reinforced concrete wall; that is why there is no 40 foot hole in the front of the Pentagon in any photos. A 40 foot object didn't hit it, a 13 foot object did.

n003.jpg

Here is an L1011 (it's a larger plane than a 757 - but the basic design of how a plane body is built is the same) being scrapped, you can see that almost ALL of the support structure is in the bottom 2/5 of the plane. This is the part that punched the hole in the Pentagon, the rest of the thin, hollow, top of the plane just shredded into chunks, some of which are laying on the lawn and around the rescue vehicles. Most of a commercial airliner is just a thin aluminum shell, insulation, a thin plastic inner liner, some carpet and seats. They're designed to be as light as possible so they can carry more cargo and more people while using less fuel and at the same time remain "safe".

It is a given that the majority of mass is going to be in the bottom half of the aircraft - the primary structure and heaviest parts are all located there, as is the luggage and any freight.

Landing Gear Evidence

Rim photographed in the Pentagon wreckage. You can clearly see it is a double bead design as required by the NTSB, and you can also see it has had 90% of the rim edge smashed off in the crash.
rim1.jpg



Landing gear strut - appears to be from the nose gear - note how charred the area around it is.
landinggear002.jpg


Below, another photo of a tire with the same pattern as ones used on a 757, found in the Pentagon wreckage.
aedrive5.jpg


Here is are photos of some apparent engine parts from the Pentagon crash site.

planeparts-1.jpg



Below is a significant portion of a badly smashed RB211 engine in the Pentagon wreckage - what appears to be the diffusor section of the compressor, one of the pumps remains partially attached, some hoses and the familiar webbed wire wraps (to the right of the main ring) and some of the Boeing yellow primed support structure is lying beside it (left, with rivets - again: note the yellow primer, we'll cover that further down).
Reference: Image of the engine used on the 757 (it's the rightmost one, top row)
Damage9.jpg

Shoring8.jpg

Another engine part, bottom right.
ИМАЈТЕ ПРЕДВИД НЕ Е ТОМАХАВК ИЛИ БЕСПИЛОТНО ЛЕТАЛО ОТКРИЕНИ СЕ СЕДИШТА(остатоците)


ПАЗИИИИИИИ!!!!

Here is another angle of the exact same piece in question - notice the people standing off to the right of it. More importantly, notice all the other small bits of the aircraft skin laying around.
web_010911-N-6157F-001.jpg

Both (larger) Photos by Journalist 1st Class Mark D. Faram.

Even the black boxes тоа во превод е црна кутија(не викајте како не изгореле тие се правени да издржат катастрофа) have been recovered, the reason given for not playing the flight voice recorder for the media was that it wouldn't serve any use other than to cause more emotional pain to family members (се сложувам...или демократите ја фрлија тезата имајки на ум дека има ретардоси во САД па републиканците да изгубат)



НЕКОЈСЕ ЗАПНА ОГРАДА ТА ОГРАДА АМА ПОДОЛЕ Е ПОИНТЕРЕСНО


generator_fence1.jpg

Area of fence to the right of the impact area partially flattened by the right engine of the plane. Note how a couple of the poles are bent right over, some are sheered off at the top, yet the pole and fence portion on the left is untouched (obviously the right engine took out the fence to the right of those poles) and the entire back side of the fence has been torn away. The generator was hit by the right wing and engine before the 757 hit the building - the damage is evidenced by many photos of the crash area.

Closeup of generator smashed in the front and gouged on the top - hard to image a missile accomplishing both of these. But if the right engine of a 757 hit the front of the generator, part of the wing could gouge the top. At the very least, something very large, and very heavy smashed into this extremely heavy desil generator.
generator-gouge-small.jpg

if this was a missile or a bomb, the explosion could ONLY have spun it away from the building.
generator.jpg


како може беспилотно летало кое е лесно да го да го помрднат тешкиот генератор...хммммм БОИНГ Е

malce fizika

asce-illus-2.gif



Purdue slikava ja dobiv od Purdue univerzitetot.

ВИ ГИ ДАДОА ЛИ ОВИЕ ИЗЈАВИ ВО ВАШИТЕ ФИЛМЧИЊА ОВИЕ СВЕДОШТВА

"Omar Campo, a Salvadorean, was cutting the grass on the other side of the road when the plane flew over his head. 'It was a passenger plane. I think an American Airways plane,' Mr Campo said. 'I was cutting the grass and it came in screaming over my head. I felt the impact. The whole ground shook and the whole area was full of fire. I could never imagine I would see anything like that here.'" извор ке баратеThe Guardian, 12 Sep 2001

"Afework Hagos, a computer programmer, was on his way to work but stuck in a traffic jam near the Pentagon when the plane flew over. 'There was a huge screaming noise and I got out of the car as the plane came over. Everybody was running away in different directions. It was tilting its wings up and down like it was trying to balance. It hit some lampposts on the way in.'"

Henry Ticknor, intern minister at the Unitarian Universalist Church of Arlington, Virginia, was driving to church that Tuesday morning when American Airlines Flight 77 came in fast and low over his car and struck the Pentagon. 'There was a puff of white smoke and then a huge billowing black cloud,' he said."
за овој од црквата UU World, Jan/Feb 20


ФАКТИТЕ
големината на 757 се совпага со дупката на зградата
Rims found in building match those of a 757
Small turbine engine outside is an APU
Same engine has been clearly stated to not match a Global Hawk engine
Blue seats from 757 laying on ground in photos
Part of "American" fuselage logo visible in more than 1 photo
Engine parts photographed inside match a Rolls-Royce RB211
Structural components photographed in wreckage match Boeing paint primer schemes
Large deisel generator in front of building hit by a large heavy object
Large deisel engine outside is spun towards the building - could not be result of bomb blast or missile explosion
Multiple eye witnesses say they saw an airliner
Multiple eye witnesses say they saw an airliner hit the Pentagon
60+ bodies, matching the passenger list and flight crew roster identified and returned to families from Pentagon wreckage



ајде бидете ми поздравени:helou:

во интерес на вистината!!!!



читај мило погоре....не прашуј МИСЛИ...ЛОГИКА!!!!

значи немој да ме разберете грешно ете јас дискутирам и не сметам дека ако се несогласуваме се караме....само не ми давај болнички упут де:helou:
 
пријателе тогаш беше комунизам(СССР беше во авган) и затоа САД и англија и други земји ги поддржаваа...непријателот на мојот непријател ми е пријател...капиш?

а очигледно не ги пратиш работите...последниве 2 децении омразата кон америка е најмногу заради поддршката на израел...еве ако не си знаел во арапско израелските војни израел немаше да има оружје ако америте не помагаа....

косово не доби поддршка а цел свет бомбардираше па секогаш има несогласувања...капиш..еве гејците се косат оти турски генерал ке ги командува:toe: ама ЕУ го призна освен грција и шпанија..знаеш зошто!!!
ок, не пратам јас
па уште еднаш ќе те прашам, шо добија терористите со нападите

и зошто не удрија на побитни мети, туку на трговски центар

генералот е од алкаеда, зато
 
мислиш буш го заболе к**** за Македонија..??
Ај прошетај до новата амбасада нивна и размисли?
Дали личи на амбасада или нешо друго?

така да Америка си прави сателити (Косово на пример) држави со кои полесно ќе го контролира балканот...
И да се вратам на темата.. триљони триљони...
Ај чепни малце низ нет и види шо како располага Афганистан и Ирак со ресурси...
И башка тоа... Имаат контрола врз двата најголеми крстопати за трговија со дрога (Косово и Афганистан)...
И да... После окупирање на Ирак и Афганистан, зашто нема обиди за нов терористички напад во Америка?
Не ми кажувај дека чекаат прилика?!


Најбитно од све погледнете го народот во Ирак и Авганистан денес,послем окупацијата од Америка или англиската кралица и изреал заедно(се исто).Зошто го избраа овој народ со измислени терористички напади,каков Бил Ладен,дали знаете кои се фамилијата на Ладен и поврзаноста на Бушови (потекло шпански колонизатори во Америка)и ке ви биде све јасно,но и поврзаноста со арапските земји.Кога сите тие ке ги поврзете англиската кралица,Изреал јудејците,(хазарите),на Балканот Грците,во Европа Французите и Германците,Арапските Емирати,Етиопјаните и др ке дојдете до еден заеднички народ од ист корен кои имаат една единствена цел - една влада,една валута електронска,еден народ дригите слуги,робови,исхрана...................................И секаде се избира народ кој духовно е јак,кој не можаат да го контролираат па самите си измислуваат водачи како терористи,ке ги направат проблемот,а потоа ке се појавуваат како спасители.Жално за човечанството,жално за гетозирање на една единствена заедница.

Околу Пентагон самите жители на Вашингтон го знаат сето ова што сите вие исправно го докажувате дека е измислена со авион.
 
добро зарем мислиш комисијата е глупа па да пропушти некои детали!!
комисијата пробува да ја скрие вистината (кријат еден куп камери, кријат еден куп сведоци), и тоа со еден куп научници (кои инаку се висококвалификувани во општеството мора да се признае) ама тие научници се приморани тоа така да го објаснат за јавноста да може полесно да го проголта, работата е што неможат сите можни научници да ги натераат на тоа па некој што е надвор од сето тоа лесно доаѓа до вистината, јас велам дека нападот го изведе строгиот врв на државата со алатки како ЦИА, ФБИ, НСА итн итн а причините ги имав напишано поназад и не мислам да се повторувам, ако сакаш ќе се цитирам нареден пат

на гугл кога бараш за 9/11 секогаш наогаш дека е наместено...сакаше докази еве ке ти ги приложам со задоволство и не се од официјален извештај на САД,

еве тука убаво се објаснува...пази експлозијата во курск ја детектираа англичаните...зарем не можеа канаганите мексиканците и институтите да потврдат дека се работи за поставен експлозив...и кажав највисока зграда успешно демолирана е 47 ката...
мислев, на гугл ќе можеш да ја бараш точноста на изјавите на научниците ама од научни страници, како на пример, во еден дел од филмот еден научник вели дека керозинот неможе да развие толкава температура за да го стопи челикот, мислам дека потребната температура беше 4000Ф а керозинот развил само 1500 - 2000Ф според сателитски снимки,значи упола, и после одиш на гугл бараш некоја страна од универзитет, оддел хемија, тема топење, и го наоѓаш челикот и потврдуваш дали е факт или не
не мислев на готови содржини да потврдуваш дали се вистини, тоа би било банално
бтв тоа со курск е крајно офтопик, нема благе везе едното со другото

а инаку ЕКСПЛОЗИВИ тони тони цел менхетн ке го отрујат...ти петарда пукни види колку токсици произлегуваат од реакцијата...а не па ли од тони експлозив!!!!!!!!!
за експлозиви не се разбирам многу, но има сведоци дека после експлозијата во филмот кај пентагон мирисало на некаков експлозив, не сум сигурен точно да не тресам од ракав можеш да видиш во филмот, тоа е прикажано
иначе кај кулите близначки, имаше сведоци, на филмот и надвор од него, изјави пред тв итн..., дека од кога удрил авионот во една од кулите непосредно пред да се сруши луѓето слушале повеќекратни експлозии, на повеќе спратови.
што е најсимптоматично, овие луѓе што после испаѓањето на лице место го изјавиле тоа, а после тоа магично испаѓаат на ТВ и кажуваат спротивни изјави изјави без никој да ги праша, а по некоја година, обичните новинари не можат да ги пронајдат за да им земат изјава
што мислиш ти, зошто?
инаку за мирисот уште да ти кажам дека цел град со денови ужасно смрдел, денес има распираторно болни од тој воздух, и тоа мислам дека е прикажано во Loose change 2, мислам дека има и починати
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom