Не е тоа тоа. 100 пати кажав ќе кажам и сега, ајде.
Кога бевме на состанокот за екстерните тестирања и кога беа луѓето од министерство, ни кажаа дека прашањата ќе ги прават професорите од училиштата, а не министерството. Така да, за објективно оценување заборави, затоа што прашањата сепак ќе стигнеа кај личностите кај кои што ќе требаа да стигнат:wink:. Друго што се случува?
Професорите и директорицата ги прават распоредите по класови кој што да полага. Погоди кој клас само ќе полага еден предмет и тоа кај класната нивна, што го знаат најмногу? Класот на ќерката на директорката и на деца на уште двајца професори (поздрав ако ме читате, сwцки сте). Та - дам. Потоа, гледај тука, на јазичните и општествените класови им се падна да полагаат математики, физики, хемии, на математичките им се паднаа истории и биологии, ама океј, ова не е некој голем проблем.
Уште па кога ни кажа латински дека ќе му ги дадат прашањата на тој по турски да ги преведе за турските паралелки, се` ни стана јасно.:wink:
И уште едно нешто, што правиме со различните критериуми на средните училишта во земјава? Знаеме дека не се исти кај сите. Екстерните на кои критериуми ќе бидат прилагодени? Затоа треба да се прават стандардни тестови преку годината, за цела држава како што се прави во другите нормални земји. Кај сите средни 5ката да е на пример од 25-30 бода и единицата од 1-10, а не кај некои единицата да е од 1-5 бода, а 5ката од 20 - 30. И прашањата треба да се прикладни на тестовите, а не јас да решавам логаритамски и експоненцијални функции за 5ка, а во соседната гимназија за 5ка да се решава равенка со две непознати. Плус, некои професори од кај мене испрашуваат некои деца на една лекција, некои на 10. Или испрашуваш на цел материјал, или на пола. Што се другите што ќе одговараат на повеќе, црнци?
Најпрво ни требаат реформи во оценувањето преку целата година, за екстерни уште е рано.