Руските обиди за бугаризација на Македонците и Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата bitushanec
  • Време на започнување Време на започнување
ФИЧОРЛУ Ш' УРСА
(От Крушово, Македонија, записал М. Цепенков)

Ун’ òà͡р' ди примвјар' авјапресш ун бỳн фòк ун качаỳн нкалив', тумỳнте, Ју шавја òјле, та си нгалдзàск', кари ерја аркòа͡ре. Ди ỳн' пàрте шидја̀ н'су, пининка фòку; ди алàнт' пàрте шидја̀ мульèр' с', ш' ту мèсе шидја̀ фичòрлу алòр, ди дòј-трèј àнь ньѝк.


Битишанец, дали и Цепенков не е Влав?


Од кај да знам.

Иако, човек кој не знае еден јазик, не може да го запишува :toe:

Како јас би запишал приказна на кинески, а не го знам кинескиот јазик? :jaj:
 
Знаел човекот јазици, тоа е. Има и албански приказни запишани

282
НЬ' ПЛјаК Е НЬ' ПЛјаКА
Иште нь' плјак е нь' плјака е скѝшин ас чỳп', ас дја̀л'. Еδе и к'ркỳан Перндѝз'. Перндѝја и δà нь' δѝ. Еδе нь' дѝ плја̀ка: лјанте. Плја̀ка си лјанте, ајò и к'ркỳан рòбат та с’ и лја̀нь'. Еди, «Вèр ми рòбат м' бринь'т». И мòри рòбат м' брѝнь'т еδе уа͡те нд' п'рỳат, ти лја̀нь'. И вỳри рòбат п'р δè, еδе джвèши л'кỳр'н. Си е ндзòри л'кỳр'н, ндрѝти, си кури рà диели. Лà рòбат. Еδе и мòри рòбат и уа͡те м' шт'нѝ. Еδе кѝште уа͡тор ибѝри мбрèт м' п'рỳан кур δѝа лја̀нте. Кур пà, чт' шòх', — диèл, ндрѝтте. Ају̀, си пà, си ндрѝтте диèл, хѝку, мпрàп', еδе унѝс е уа͡те те плја̀ка. Си уа͡те, θа; «Ун èрδа т' м' неàпиш т' т' бѝе п'р нỳсе».

Еδе ајо«à: «Скàм чỳп', ео кàм нь' δѝ.» Еδе ају̀ и θà: «Ун е б'̀н кабỳл, ч’ кàј се 'шт' δѝ.» Плја̀ка ја δà. Ибири мбрèти си ја мòри п'р нỳсе, θа вỳри нд’ òд'т. Си ја вỳри нд’ òд'т еδе ајò джвèше л'кỳр'н; пастàј кур ндзèри л'кỳр'н уа͡те дја̀л', еδе дја̀ли θа: «Шỳм' ндрѝт нд’ òд'т.» И бири мбрèти и θà: «Èшт».

И фтỳан т’ уèн' м' нь' дàсм'. И бири мбрèт ме гиθ нỳсен. У нѝсн' т’ уèн' еδè нỳсја ндзòри л'кỳр'н. Си ецн' уδ'̀з еδе ндрѝт си дјèл. Уа͡н' м' дàсм'; ндèјн' ч’ ндèјн', еδе зỳн' т' лòз'н вàле. Си зỳн' т' лòз'н вàле, нỳсја зу т' θ'рèс': «Леле, к'̀мб'т, леле, крјует», се е кунàта м' шт'па вỳри т' диег' л'кỳр'н, у догь л'кỳра, еδе вдикь нỳсја. Пастàј ерδи и бири мбрèт м'штапѝ; ају̀ динте се е кунàта ја дòги л'кỳр'н. Е зỳ т' кунàт'н еδе е мврàу.
 
Interesno bi bilo da se zapocne,kako pa toa Rusite se osvestija deka se nacija, i toa slovenska.....

Ова е дури преинтересно,рускиот 15 и 16 век.Во библиотеката на Иван 4ти биле скриени многу интересни податоци од тогаш свежо пропаднатата Византија.
 


Битишанец, дали и Цепенков не е Влав?


Kаснакоски,што направи ти бе,сите Македонци ке не искараш Власи.:)

Па,после Романците ќе земат да се бунат дека сме един народ и со нив.
 
Во својата автобиографија Марко Цепенков си напишал каков е. Прочетете:

Смили се ти, о, Господи, *Мед и восок по горите,
Виделото поврати ми *И го носат в кошарите.
На моите две мили очи, *Сите да [г]и напечатам,
Дај ми здравје, изцели ме, *Вечен спомен да остаам
За да гледам како напре, *На мој мил народ бугарск'и,
Да допишам приказните, *Да [г]и пеј и ми вели:
Приказните и песните, *— Бог да прости деда Марка,
И многуто друзи сбиркьи, *што [г]и пишал тие нешта,
што сум сбирал од годинье, *Од нашите предедои
Како што берат пчелите *И за сега да се знаи.


Марко К. Цепенков
1896, стол. Софиа.
 
Kаснакоски,што направи ти бе,сите Македонци ке не искараш Власи.:)

Па,после Романците ќе земат да се бунат дека сме един народ и со нив.

Kako pocnale Kasnakovski i Bitusanec,se Vlasi i Romi niz zemjava ni.
Spored nivnata logika,sega ke se pretvoram vo serv.
Jebem ti takve sveznalice...

ete...
 
Kako pocnale Kasnakovski i Bitusanec,se Vlasi i Romi niz zemjava ni.
Spored nivnata logika,sega ke se pretvoram vo serv.
Jebem ti takve sveznalice...

ete...


Kasnakoski ми е многу интересен,затоа што се обидува да протурка некаква идеја тука на форумов,но таа своја идеологија ја свртува во погрешен правец.

Според него,на крајот ке излезе дека најголемо право на Македонија и Македонците имаат Романците.
 
Kаснакоски,што направи ти бе,сите Македонци ке не искараш Власи.:)


Секој ден се` повеќе и повеќе Власи, кои се декларирале како МАКЕДОНЦИ наоѓам, што правам.
Викам ајде да ви ги кажам и вие да ги знаете.
 
Секој ден се` повеќе и повеќе Власи, кои се декларирале како МАКЕДОНЦИ наоѓам, што правам.
Викам ајде да ви ги кажам и вие да ги знаете.

Значи Романците имаат поголеми права врз македонската земја,штом испаѓа дека поголемиот дел од македонското население е со влашки произход(за кое си во право донекаде):)
 
Секој ден се` повеќе и повеќе Власи, кои се декларирале како МАКЕДОНЦИ наоѓам, што правам.
Викам ајде да ви ги кажам и вие да ги знаете.

Васил Евстатиев Априлов е б'лгарски просветен деец и книжовник. Учи в Москва, зав'ршва гимназија в Брашов, следва медицина в'в Виена.
От 1811 г. е т'рговец в Одеса.
П'рвоначално помага на гр'цкото освободително движение, по-к'сно се посвештава на просветното и културно издигане на б'лгарскија народ. ...:kesa:

: “...говорјат по гр'цки и се срамуват да се нарекат б'лгари....“:pos2:
 
Значи Романците имаат поголеми права врз македонската земја,штом испаѓа дека поголемиот дел од македонското население е со влашки произход(за кое си во право донекаде):)

Не бе, поентата ми е дека и Власите го користеле името Македонец како етничко.
Нај се гордејам со баронот Константин Македонецот и Иван Ерекар.
 
Не бе, поентата ми е дека и Власите го користеле името Македонец како етничко.
Нај се гордејам со баронот Константин Македонецот и Иван Ерекар.


Како да не. Не туку измислувај. Иван Иерекар е од село Велестово охридско, а во Охрид првите власи доаѓаат некаде околу 1750 г., 700 години од кога е датиран записот на Иван од Власто.

Константин Македонецот се декларирал како Константин Вељо Бели, зошто е роден во Пела, Белиот град на Македонците.
Сега ќе излезе со бугарска и грчка википедиа Каснокоски, како не бил роден во Пела/Бела, туку во Кожани.
Не знам само од кога БЕЛ е влашки збор, или пак Вељо кога стана влашко име :helou:
 
Не бе, поентата ми е дека и Власите го користеле името Македонец како етничко.
Нај се гордејам со баронот Константин Македонецот и Иван Ерекар.


И што треба да подразбира таа поента?


Конкретно по темава.
 
Малку :oftopic:, но...

Имам зборувано (т.е. горено) со неколку Грци и имам дознаено дека да се биде Грк не значи јазик, култура, историја, потекло... Да се биде Грк значи припадност на сè што е Грчко.

Па, истиот пристап го имаме и ние: да се биде Македонец значи да се има припадност на сè што е Македонско. Значи, некој може да има Бугарско потекло, некој Српско, некој Грчко, некој Влашко, некој Турско... Но секој има право да се чувствува Македонец, ако ги почитува и ги цени Македонските вредности, главно јазикот и фолклорот.

Е сега, проблемот е што Македонските вредности не се доволно познати и доволно развиени, па секој ќе сака да ги присвои за свои и да им даде свој печат. Значи, сите Македонци треба да се борат за промоција на Македонија насекаде во светот. На секој начин и постојано.

Значи, Македонци, никој не ви ја негира нацијата, ако ја имате изградено на толку високо ниво да не може некој друг да ви ја превземе. И во сиве овие моменти, не сметајте дека Македонството ви е загарантирано: се борите и ја градите својата Македонска нација со секој ден од своето живеење и работење. Во ниту еден момент не смее човек да се опушти, посебно не ако е Македонец, зашто сите сакаат Македонија да ја претстават како нешто што не е, а што ќе им одговара на другите.

Наша работа е да ја изградиме нашата Македонска нација доволно силна, за да може да опстојува со векови во иднината. За да може да стане значаен фактор во светот. За да може човек насекаде да каже дека е Македонец и да се гордее со тоа.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom