3D анимации!

M

Mr.InF3ction

Гостин
Ми треба мала мошош во врска со маја. Значи моделирам девојка според туторијал од digitaltutors. И сега пример имам главата моделирано и увото. И за да ги спојам прво со snap точките доаѓаат еден врз друг и после двата mesh ги конбинирам и нели сега тие 2 точки треба да ги спојам со merge. Но секогаш кога ќе одберам 2 точки и ги спојам еден дел од мешот се губи, како на wireframe да е но не е затоа што целото е како еден меш. Како да го решам проблемот? Еве и слика да видите како е ако не сме сфативте:



 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Ми треба мала мошош во врска со маја. Значи моделирам девојка според туторијал од digitaltutors. И сега пример имам главата моделирано и увото. И за да ги спојам прво со snap точките доаѓаат еден врз друг и после двата mesh ги конбинирам и нели сега тие 2 точки треба да ги спојам со merge. Но секогаш кога ќе одберам 2 точки и ги спојам еден дел од мешот се губи, како на wireframe да е но не е затоа што целото е како еден меш. Како да го решам проблемот? Еве и слика да видите како е ако не сме сфативте:
Тоа е главно баг на 2011, најверојатно затоа што во 2011 внесоа да можеш да направиш некои полигони од еден ист меш да бидат невидливи, а некои нормални.
Втора опција е дека нормалите биле на различна страна, овоа обично се појавува како црн меш а не невидлив ама и тоа може да се случи. Пробај со Normals>Set Normal angle, или normals>Conform.
Јас обично го отварам hypershade, и default Lambert1 го додадам пак на мешот, обично тоа го средува овој проблем.
 
M

Mr.InF3ction

Гостин
Тоа е главно баг на 2011, најверојатно затоа што во 2011 внесоа да можеш да направиш некои полигони од еден ист меш да бидат невидливи, а некои нормални.
Втора опција е дека нормалите биле на различна страна, овоа обично се појавува како црн меш а не невидлив ама и тоа може да се случи. Пробај со Normals>Set Normal angle, или normals>Conform.
Јас обично го отварам hypershade, и default Lambert1 го додадам пак на мешот, обично тоа го средува овој проблем.
Благодарам многу за одговорот. Како за баксуз сега пак ги спојував точките и не се случи тоа за да пробам тоа со set to normals. Се надевам ќе се случи пак тоа за да пробам па да го знам како да го решам проблемот.
 
Член од
20 февруари 2008
Мислења
102
Поени од реакции
29
може некој да ми каже каде да го симнам Ruins 3.1 за maya 2011 јас пробувам али каде и да отидам ми го наплака
 
Член од
20 февруари 2008
Мислења
102
Поени од реакции
29
Најдов само за x64 инаку не знам дали воопшто постои x32 сепак гуглај малце ...ако сакаш ќе ти пратам x64 ама мораш да имаш маја x64
имам јас инстал и од 32 и од 64 али ај ке пробам ако не најдам ке ставам друг 64 windows па ке ми пратиш
фала!
 
Член од
21 април 2010
Мислења
100
Поени од реакции
33
Може ли некој да ми каже како да направам Boolean во Maya 2010. Се утепав гуглање све се за постари верзии на маја и не е исто како за 2010.... помош
???????
 

Klinton

wanna BOMB?
Член од
11 април 2010
Мислења
2.827
Поени од реакции
4.532
aj jas pak da se ispofalam na temava :D
s render 11.jpg
k render 14.jpg
praveni se na rabota vo mnogu pogolema rezolucija, ama nema moznost i potreba za tolkava tuka
sakam komentari zs i jas sam si naogam greski
inaku praveno vo solidworks/photoworks
 

JURAGAANTE

Professional !!!
Член од
4 април 2009
Мислења
411
Поени од реакции
31
И колку е еден ваков проект ова сигурно е некаде продаден ме интересира сам ли го работеше или тимски позз
 
Член од
21 април 2010
Мислења
100
Поени од реакции
33
Знае некој како се прави Boolean во Maya 2010 или не ? Или барем како да го постигнам ефектот на Boolean ??????????????????????????
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Знае некој како се прави Boolean во Maya 2010 или не ? Или барем како да го постигнам ефектот на Boolean ??????????????????????????
A ti znaes li da objasnis sto ti treba, primer, screenshots, sto problem imas?
I booleans treba da se izbegnuvaat zatoa sto davaat losa geometrija.
 

JURAGAANTE

Professional !!!
Член од
4 април 2009
Мислења
411
Поени од реакции
31
Знае некој како се прави Boolean во Maya 2010 или не ? Или барем како да го постигнам ефектот на Boolean ??????????????????????????
А ти знаеш да поставиш прашанње земи човек туториали што ти ги пратив во пп научи малку повеќе па кога ке запнеш тогаш прашувај зато што ова со Boolean е мн почетнички ако незнаеш тоа значи неможат лугево мн да ти помогнат земи малку читни позззз
 

Klinton

wanna BOMB?
Член од
11 април 2010
Мислења
2.827
Поени од реакции
4.532
И колку е еден ваков проект ова сигурно е некаде продаден ме интересира сам ли го работеше или тимски позз
сам правев се, по околу 10 саата е еден, а за пари...поарно да не прашаше, не зимам пари по проект, зимам фиксна платаод работа, ама многу е мизерна
јебига свилара си е свилара, ако одам некогаш скопје ако се укаже прилика можеби ќе направам некој кеш, вака повеќе заборчен сум:toe:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom