3D анимации!

  • Креатор на темата Креатор на темата Деко reloaded!
  • Време на започнување Време на започнување
Ми треба мала мошош во врска со маја. Значи моделирам девојка според туторијал од digitaltutors. И сега пример имам главата моделирано и увото. И за да ги спојам прво со snap точките доаѓаат еден врз друг и после двата mesh ги конбинирам и нели сега тие 2 точки треба да ги спојам со merge. Но секогаш кога ќе одберам 2 точки и ги спојам еден дел од мешот се губи, како на wireframe да е но не е затоа што целото е како еден меш. Како да го решам проблемот? Еве и слика да видите како е ако не сме сфативте:

33wsdp2.jpg


erworm.jpg
 
Ми треба мала мошош во врска со маја. Значи моделирам девојка според туторијал од digitaltutors. И сега пример имам главата моделирано и увото. И за да ги спојам прво со snap точките доаѓаат еден врз друг и после двата mesh ги конбинирам и нели сега тие 2 точки треба да ги спојам со merge. Но секогаш кога ќе одберам 2 точки и ги спојам еден дел од мешот се губи, како на wireframe да е но не е затоа што целото е како еден меш. Како да го решам проблемот? Еве и слика да видите како е ако не сме сфативте:

Тоа е главно баг на 2011, најверојатно затоа што во 2011 внесоа да можеш да направиш некои полигони од еден ист меш да бидат невидливи, а некои нормални.
Втора опција е дека нормалите биле на различна страна, овоа обично се појавува како црн меш а не невидлив ама и тоа може да се случи. Пробај со Normals>Set Normal angle, или normals>Conform.
Јас обично го отварам hypershade, и default Lambert1 го додадам пак на мешот, обично тоа го средува овој проблем.
 
Тоа е главно баг на 2011, најверојатно затоа што во 2011 внесоа да можеш да направиш некои полигони од еден ист меш да бидат невидливи, а некои нормални.
Втора опција е дека нормалите биле на различна страна, овоа обично се појавува како црн меш а не невидлив ама и тоа може да се случи. Пробај со Normals>Set Normal angle, или normals>Conform.
Јас обично го отварам hypershade, и default Lambert1 го додадам пак на мешот, обично тоа го средува овој проблем.
Благодарам многу за одговорот. Како за баксуз сега пак ги спојував точките и не се случи тоа за да пробам тоа со set to normals. Се надевам ќе се случи пак тоа за да пробам па да го знам како да го решам проблемот.
 
може некој да ми каже каде да го симнам Ruins 3.1 за maya 2011 јас пробувам али каде и да отидам ми го наплака
 
Најдов само за x64 инаку не знам дали воопшто постои x32 сепак гуглај малце ...ако сакаш ќе ти пратам x64 ама мораш да имаш маја x64

имам јас инстал и од 32 и од 64 али ај ке пробам ако не најдам ке ставам друг 64 windows па ке ми пратиш
фала!
 
Може ли некој да ми каже како да направам Boolean во Maya 2010. Се утепав гуглање све се за постари верзии на маја и не е исто како за 2010.... помош
???????
 
aj jas pak da se ispofalam na temava :D
s render 11.jpg
k render 14.jpg
praveni se na rabota vo mnogu pogolema rezolucija, ama nema moznost i potreba za tolkava tuka
sakam komentari zs i jas sam si naogam greski
inaku praveno vo solidworks/photoworks
 
И колку е еден ваков проект ова сигурно е некаде продаден ме интересира сам ли го работеше или тимски позз
 
Знае некој како се прави Boolean во Maya 2010 или не ? Или барем како да го постигнам ефектот на Boolean ??????????????????????????
 
Знае некој како се прави Boolean во Maya 2010 или не ? Или барем како да го постигнам ефектот на Boolean ??????????????????????????

A ti znaes li da objasnis sto ti treba, primer, screenshots, sto problem imas?
I booleans treba da se izbegnuvaat zatoa sto davaat losa geometrija.
 
Знае некој како се прави Boolean во Maya 2010 или не ? Или барем како да го постигнам ефектот на Boolean ??????????????????????????

А ти знаеш да поставиш прашанње земи човек туториали што ти ги пратив во пп научи малку повеќе па кога ке запнеш тогаш прашувај зато што ова со Boolean е мн почетнички ако незнаеш тоа значи неможат лугево мн да ти помогнат земи малку читни позззз
 
И колку е еден ваков проект ова сигурно е некаде продаден ме интересира сам ли го работеше или тимски позз
сам правев се, по околу 10 саата е еден, а за пари...поарно да не прашаше, не зимам пари по проект, зимам фиксна платаод работа, ама многу е мизерна
јебига свилара си е свилара, ако одам некогаш скопје ако се укаже прилика можеби ќе направам некој кеш, вака повеќе заборчен сум:toe:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom