Викни го на помош чичко МолотовШеќерчето е премногу....нежно...ми треба нешто хардкор...ептен хардкор за такви изроди...
Се сложувам само во делот за укинување на акцизата итоа не мора до 2.5 литри,туку до 2.0 литри работна зафатнина,се останато е луксуз.А за другото имам по некоја замерка,иако со возилата понекогаш треба да имаш и к`смет,без разлика дали се одржувани кај нас или во странство.Предходното Пежо купено кај нас од почеток,помина 1 милион и 100 000 километри без ремонт,така го продадовме со превртен километраж,никогаш не виде странски сервиси или ептен убави патишта,ама уште го возат.Ниту кај импортер сум/сакам да работам, ниту пак осигурување.
Од коли се разбирам премногу, и затоа тврдам сите возила се исти. на пр. каде и да купиш Ауди ТТ, ќе биде произведено во Унгарија...
А, тоа ти што велиш е работава што едното Пежо е возено и одржавано некаде во културна држава, а другото во Македонија...па направи разлика...и во патишта по кои двете возеле, како и кадар кој ги одржувал, начин на кој се одржувани и делови кои се вградувани.
Кај нас, би се олеснила работата САМО со укинување на акцизата за возила со обем на моторот до 2.5 литри работна зафатнина.
ДДВ си е 18%, царината мислам 5% за произведени во ЕУ возила...
А некои фраери кои глумат патриоти, а регистрират коли во БГ и на друго место...абе ајде...ми се гади веќе од нив...
Едно такво лигаво типче пред некој ден, вози канта на БГ табли по градот, и пушта грчка музика во неа...како ми се возеше багер во тој момент...
Сепак сум за акциза над 2.5 литри...Се сложувам само во делот за укинување на акцизата итоа не мора до 2.5 литри,туку до 2.0 литри работна зафатнина,се останато е луксуз.А за другото имам по некоја замерка,иако со возилата понекогаш треба да имаш и к`смет,без разлика дали се одржувани кај нас или во странство.Предходното Пежо купено кај нас од почеток,помина 1 милион и 100 000 километри без ремонт,така го продадовме со превртен километраж,никогаш не виде странски сервиси или ептен убави патишта,ама уште го возат.
se soglasuvam so tvoeto izlaganje za namaluvanje na akcizite , no so namaluvanje na akcizite gubi drzavata barem taka mislam jas. sto podrazbiras nosenje krsevi?Сепак сум за акциза над 2.5 литри...
Денес возилата со мотори од 2.0, 2.3 литри, па и 2.5 литри не се некои луксузни...а возилата сами по себе не се луксуз туку потреба!
Акцизата е еден вид данок на луксуз кој го плаќа крајниот потрошувач.
Под оваа граница се нормални возила, кои можеме сите да ги имаме и да ни служат за задоволување на потребите од транспорт.
Веќе некои возила со машини од над 2.5 литри се сами по себе луксуз, деловни возила, спортски лизмузини, спортски купеа...и тука би требало да се плати акцизата.
И уште еднаш био кажал дека со укинувањето на акцизата ќе паднат и цените и на новите, но и на половните возила од увоз.
Околу правилата за увоз на половни возила во смисла Еуро 3 стандард, не би требало да има отстапки, бидејќи носењето кршеви нема смисла.
Носење на западен авто-отпад, кој веќе не го возат (возила од 90-та до 95-та кои се купуваат за 600 евра)se soglasuvam so tvoeto izlaganje za namaluvanje na akcizite , no so namaluvanje na akcizite gubi drzavata barem taka mislam jas. sto podrazbiras nosenje krsevi?
Џиш подолу објаснува како државата нема да е зијан од укинување на акцизата. Повеќе царина ќе влезе во државната каса, бидејќи ќе се олеснети условите за увоз, во смисла давачки за увезено возило, а ќе се зголеми и продажбата на нови возила.se soglasuvam so tvoeto izlaganje za namaluvanje na akcizite , no so namaluvanje na akcizite gubi drzavata barem taka mislam jas. sto podrazbiras nosenje krsevi?
Атестот како што разбрав некаде, оди со внесување на единечно возило, значи не цела серија возила, туку јас или ти индивидуално внесуваме едно возило, не од производител, туку од некој пазар...Носење на западен авто-отпад, кој веќе не го возат (возила од 90-та до 95-та кои се купуваат за 600 евра)
А како мислиш дека губи државата? Моментално земаат за возила до 2.0 кубици по околу 1800 евра акциза во просек по возило. Ако ја укинат, бројот на возила кој ке се увезе ке биде знаеш колкав??? Тие пари ке ги добијат од царина, данок, А-тест (од каде и по кое правило го воведоа уште не ми е јасно, ваљда машински факултет има подобар кадар од фабриката што ги прави возилата па поминуваат на проверка пред да се внесат?????) Исто е да продадеш 4 работи со по 100 денари заработка, или 3000 со по 5 денари заработка?
Такви примери се оние кои ставиле катализатор, на возило кое сериски не е Еуро 3...Знам многу примери каде што возила со поминат „TÜV" во Германија не поминале на машински...
Не ја сваќам логиката на КАЛИФОРНИСКИ закони во Македонија...
Толку ли е тешко законите да се приспособат на реалните услови, ние сите знаеме како е најдобро мегутоа дали тоа може да се реализира со нашите примања...
ОК е да не се увезуват многу стари коли од 1995 и постари , мегутоа на овие поновите треба да се намалат давачките, акцизи и слично...
Неможе да се бара од возен парк со просечна старост од 20 години преку ноќ да се барат чуда , треба да се оди постепено и во интерес на граѓаните и екологијата а не во интерес на поединци...
И кој е резултатот на строгите закони, БУГАРСКИ ТАБЛИЧКИ, 101 и ЈУГОВЦИ...