Annabel
Неутрална*
- Член од
- 18 декември 2008
- Мислења
- 1.298
- Поени од реакции
- 183
Абе фати пери!
- Капитализам: Ти ги переш садовите, а оние што ги поседуваат вадат профит.
- Анархизам: Сите го делиме перењето садови.
- Демократија: Дури и како перач на садови, ти заслужуваш да кажеш кој политичар е најдобар за да ја заштити економијата која тебе те држи во кујна, како перач на садови.
- Национализам: На момент заборави на садовите, ти си граѓанин на најгордата нација на Земјата!
- Слободоумност: Ги переш садовите, сопствениците уште повеќе профитираат.
- Фашизам: Имигрантите кои ги переa садовите се депортирани, Евреите кои ги поседуваа кафаните се уапсени и сите останати се регрутирани во војска.
- Невработеност: Единствена работа полоша од тоа да бидеш затворен во просторија со садови, е да бидеш затворен надвор од неа.
- Неолиберализам: Садовите се испраќаат на перење во странство, но ти слободно можеш да развиеш сопствена варијанта на Невработеност и Национализам.
- Реформи: помали купови садови, потопла вода, подолги паузи - истите садови!
- Социјализам: Платите на перачите на садови ќе се покачат таман колку да можат да плаќаат повисоки даноци.
- Марксизам: Меѓу смените перачот на садови ја проучува комплексноста на дијалектичкиот материјализам. Излегува дека благодарејќи на неговите напори, валканите садови акумулирале вредност за неговиот шеф да инвестира во уште повеќе садови. Работите околу диктатурата на пролетеријатот се уште посложени, но теоретичарите од партијата те уверуваат дека сето тоа има смисла за нив. По нивна директива, им се приклучуваш на колегите перачи во ризичен државен удар. Потоа си избезумен што повторно се најде себе си во кујна, како переш садови за партиските бирократи.
- Синдикализам: Перачите на садови се здружуваат во работнички синдикати кои испраќаат свои претставници во советот, каде што се одлучува кои садови и кога се перат.
- Анархо-феминизам: Ти ги переш садовите за шефот, кој ги пере садовите дома?
- Анархо-примитивизам: Ти ебам садовите.
- Инсурекционизам: Дон-кихотовски обид да се создаде политичка теорија од праксата на кршење на садовите.
- Капитализам: Ти ги переш садовите, а оние што ги поседуваат вадат профит.
- Анархизам: Сите го делиме перењето садови.
- Демократија: Дури и како перач на садови, ти заслужуваш да кажеш кој политичар е најдобар за да ја заштити економијата која тебе те држи во кујна, како перач на садови.
- Национализам: На момент заборави на садовите, ти си граѓанин на најгордата нација на Земјата!
- Слободоумност: Ги переш садовите, сопствениците уште повеќе профитираат.
- Фашизам: Имигрантите кои ги переa садовите се депортирани, Евреите кои ги поседуваа кафаните се уапсени и сите останати се регрутирани во војска.
- Невработеност: Единствена работа полоша од тоа да бидеш затворен во просторија со садови, е да бидеш затворен надвор од неа.
- Неолиберализам: Садовите се испраќаат на перење во странство, но ти слободно можеш да развиеш сопствена варијанта на Невработеност и Национализам.
- Реформи: помали купови садови, потопла вода, подолги паузи - истите садови!
- Социјализам: Платите на перачите на садови ќе се покачат таман колку да можат да плаќаат повисоки даноци.
- Марксизам: Меѓу смените перачот на садови ја проучува комплексноста на дијалектичкиот материјализам. Излегува дека благодарејќи на неговите напори, валканите садови акумулирале вредност за неговиот шеф да инвестира во уште повеќе садови. Работите околу диктатурата на пролетеријатот се уште посложени, но теоретичарите од партијата те уверуваат дека сето тоа има смисла за нив. По нивна директива, им се приклучуваш на колегите перачи во ризичен државен удар. Потоа си избезумен што повторно се најде себе си во кујна, како переш садови за партиските бирократи.
- Синдикализам: Перачите на садови се здружуваат во работнички синдикати кои испраќаат свои претставници во советот, каде што се одлучува кои садови и кога се перат.
- Анархо-феминизам: Ти ги переш садовите за шефот, кој ги пере садовите дома?
- Анархо-примитивизам: Ти ебам садовите.
- Инсурекционизам: Дон-кихотовски обид да се создаде политичка теорија од праксата на кршење на садовите.