Кој го прави ова последното кај нас?
Во Србија има еден мајстор специјализиран само за тоа. За некоја смешна сума 100 или 150 евра незнам точно го спушта Југото на овој начин позади.
Ладното пеглање е многу битно за да не се наруши структурата на листовите, а тоа веројатно може да ти го завршат во некоја металопреработувачка фабрика со оние пневматски чукови.
Е сега сите експерименитаат со спуштање. Некои ставаат 3-4cm чаури, а федер-платното останува со 2 листа (стандард) што е најлошо бидејќи колата е самовизуелно е спуштена, но не и фукционално. Други купуваат уште едно федерплатно па ставаат по 3 па дури и 4 листа кои подоцна по пресметки се кратат за да се добие прогресивна работа на федер-платното што е доста добра солуција.
Сепак оние што се највеќе спремни да се испружат одат на отрстранување на федер-платното и ставање на суспензија слична на онаа напред.