Yugo Fan Club

  • Креатор на темата Креатор на темата sajSiGa
  • Време на започнување Време на започнување
Се пријавува усте еден горд сопственик на Југо 55 Корал јуниор, тазе подновен со нови делови. Иако е 17 години, коска е,...пупу дане го урочам.
 
Ете ме и мене. Додека сум во Ресен, на локално ниво си го возам Јуџинот мој.

Инаку, Корал 45 од 1989год, еднаш ремонт, каросериски - ми почна да ми покажува некои точки со корозија... Ал за низ Преспа, супер е. Башка и не е возено многу...за 20 години, имат поминато ~68.000km.
 
И јас имам југо корал 55 101.000км 1991 сега почна да се јавува корозија на левиот праг и во багашникот
 
Еден цртеж што го направив овие денови



Секоја чест брате, подобар цртеж од овој немам видено. Браво!

Иначе и јас сум фан на Yugo, имам едно црвено Корал 45 коска е уште се држи иако има над 15 години сигурно. Досега не му требале никакви посериозни поправки. Моторот звучи како да е од тркачка кола, знаете, оној адреналин кога ќе ве нафура.... :vozbud: :)
 
Иако се доста добри возила, одсекогаш побрзо би земал 101 отколку Југо. Некако 101-от е подобар и делува пошмекерски + има и поголем багажен простор.
 
се пријавувам и јас само што немам YUGO а иначе сум во план да земам 65 ефи кабрио што се само да соберам некој денар и одма зимам:vozbud:
 
Иако се доста добри возила, одсекогаш побрзо би земал 101 отколку Југо. Некако 101-от е подобар и делува пошмекерски + има и поголем багажен простор.
Јас би 128.
Прво, моделот е најблиску до оригиналот (Италијанскиот ФИАТ 128 Европа), заедно со 1300 и Фиќото (копија на италијанските оригинали по изглед)
Второ, веднаш би му направил конверзија во 128 Rallye.
За оние кои незнаат, 101 е комбилимузинска верзија на 128, дизајн на Данте Џакоза, која ФИАТ никогаш не ја одобрил, туку веднаш е дадена на Застава.
Во 1971 година, тоа е втора комбилимузина во Европа после Рено 16.
 
абе ај ве молам не забегавајте :baeh: па нели Yugo фан клуб е ова :pos2:
иначе Yugo 45 е колата ! :)

И јас имам југо корал 55 101.000км 1991 сега почна да се јавува корозија на левиот праг и во багашникот
едно прашање има командна табла со 6 цифри на километража или ти се рестартираше :)
 
vaske1rq2nw8wj9.jpg
машината е закон.
 
Ај бе не заебавај, закон...
пластифицирана, и со мрежа за кокошарник напред, модел стар 30 години...
 
абе ај ве молам не забегавајте :baeh: па нели Yugo фан клуб е ова :pos2:
иначе Yugo 45 е колата ! :)


едно прашање има командна табла со 6 цифри на километража или ти се рестартираше :)
Pominaja 99 999 to ti se 100.000 od togas uste 10.000
 
Јас би 128.
Прво, моделот е најблиску до оригиналот (Италијанскиот ФИАТ 128 Европа), заедно со 1300 и Фиќото (копија на италијанските оригинали по изглед)
Второ, веднаш би му направил конверзија во 128 Rallye.
За оние кои незнаат, 101 е комбилимузинска верзија на 128, дизајн на Данте Џакоза, која ФИАТ никогаш не ја одобрил, туку веднаш е дадена на Застава.
Во 1971 година, тоа е втора комбилимузина во Европа после Рено 16.

Како ќе направиш 128 Rallye кога Застава ја има само со 5 врати а Rallye e со три ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom