Io Sono Interista
The original, one and only IoSono.
- Член од
- 21 декември 2007
- Мислења
- 28.620
- Поени од реакции
- 59.444
Ме поттикна постот на ЏимеЈ во една друга тема во кооја спомна дека “Обично црно белата слика не' тера да бегаме подалеку од таквите филмови кои мислиме дека се премногу одбивни затоа што се ептен застарени“. Што е апсолутно точно, кај повеќето филмомани, посебно кај помладите, тоа така делува.
Но факт е дека овие филмови заостануваат од колор – филмовите во главно само поради сценските ефекти, што повеќе се должи на времето во кое се снимени одколку на бојата. Многу црно-бели филмови станаа култни филмови и се наоѓаат на многу листи на најдобри филмови на сите времиња. Многу обиди за римејк на овие филмови пропаднаа, и за разлика од оригиналот кој е величен од страна на публиката, римејкот е критикуван како подпросечен, неуспешен обид итн... Во голем дел ова се должи на фактот дека бојата и визулните ефекти не можат да заменат работи како одлична режија, врвна актерска екипа, одлично замислена и сработена приказна итн...
Во поново време се случува и намерно да се снимаат филмови во црно-бела техника, за промена или за подобро да доловат некое минато време. Еден таков обид на Спилберг освои и Оскар за најдобар филм.
Искористете ја темава да го пишете вашето мислење за црно – белите филмови, но и да дадете предлог или кратка рецензија за некој филм. Овде спаѓаат и филмови кои се делумно во црно – бела а делумно во колор техника.
За почеток ќе постирам листа од неколку црно – бели филмови кои сум ги гледал и ми оставиле впечаток. Понатаму одвреме – навреме ќе пишувам и за други црно – бели филмови.
Schindler's List (1993)
„Шиндлеровата листа“, филмот на Спилберг кој освои Оскар за најдобар филм и стана еден од најдобрите филмови на сите времиња. Моментално е на 7-то место на оваа вечна листа на филмови.
Casablanca (1942)
Љубовниот триаголник кој се одигрува во една кафетерија во Казабланка и ден денес е еден од бесмртните романси кои се одиграле на филмското платно. Негативно: Humphrey Bogart зборува премногу брзо. Позитивно: преубавата Ingrid Bergman. Моментално 11-ти.
High Noon (1952)
„Точно на пладне“, еден од култните вестерн филмови со Gary Cooper и принцезата Grace Kelly во главните улоги. 114-ти на листата на најдобри филмови на сите времиња.
To Kill a Mockingbird (1962)
Прекрасен, едноставен филм кој зборува за судењето на еден црнец, и адвокатот Gregory Peck кој го брани, притоа стекнувајќи се со многу непријатели во тогашна расистичка Америка. Да, во поново време сме гледале многу вакви филмови, поттикнати од овој. Но овој филм е снимен во 1952 кога предрасудите не беа надминати и црните луѓе беа обесправени и омразени. Многу храбар, и успешен обид. 47-ми на листата.
12 Angry Men (1957)
Дванаесетте лути луѓе е мало ремек дело. Приказна за 12 поротници кои треба да донесат пресуда за убиство, која мора да биде едногласна. Единаесет се за. Еден е против, и има намера да докаже дека е во право. Одлична актерска екипа, филмот е 10-ти на сите времиња.
Roman Holiday (1953)
Романса во романтичниот Рим. „Филм после кој половина свет посака да вози Веспа, а другата половина се вљуби во Audrey Hepburn.“ Вака гласеше еден коментар што го прочитав одамна. 229-ти на листата на најдобри.
Па... доволно за почеток.
Но факт е дека овие филмови заостануваат од колор – филмовите во главно само поради сценските ефекти, што повеќе се должи на времето во кое се снимени одколку на бојата. Многу црно-бели филмови станаа култни филмови и се наоѓаат на многу листи на најдобри филмови на сите времиња. Многу обиди за римејк на овие филмови пропаднаа, и за разлика од оригиналот кој е величен од страна на публиката, римејкот е критикуван како подпросечен, неуспешен обид итн... Во голем дел ова се должи на фактот дека бојата и визулните ефекти не можат да заменат работи како одлична режија, врвна актерска екипа, одлично замислена и сработена приказна итн...
Во поново време се случува и намерно да се снимаат филмови во црно-бела техника, за промена или за подобро да доловат некое минато време. Еден таков обид на Спилберг освои и Оскар за најдобар филм.
Искористете ја темава да го пишете вашето мислење за црно – белите филмови, но и да дадете предлог или кратка рецензија за некој филм. Овде спаѓаат и филмови кои се делумно во црно – бела а делумно во колор техника.
За почеток ќе постирам листа од неколку црно – бели филмови кои сум ги гледал и ми оставиле впечаток. Понатаму одвреме – навреме ќе пишувам и за други црно – бели филмови.
Schindler's List (1993)
„Шиндлеровата листа“, филмот на Спилберг кој освои Оскар за најдобар филм и стана еден од најдобрите филмови на сите времиња. Моментално е на 7-то место на оваа вечна листа на филмови.
Casablanca (1942)
Љубовниот триаголник кој се одигрува во една кафетерија во Казабланка и ден денес е еден од бесмртните романси кои се одиграле на филмското платно. Негативно: Humphrey Bogart зборува премногу брзо. Позитивно: преубавата Ingrid Bergman. Моментално 11-ти.
High Noon (1952)
„Точно на пладне“, еден од култните вестерн филмови со Gary Cooper и принцезата Grace Kelly во главните улоги. 114-ти на листата на најдобри филмови на сите времиња.
To Kill a Mockingbird (1962)
Прекрасен, едноставен филм кој зборува за судењето на еден црнец, и адвокатот Gregory Peck кој го брани, притоа стекнувајќи се со многу непријатели во тогашна расистичка Америка. Да, во поново време сме гледале многу вакви филмови, поттикнати од овој. Но овој филм е снимен во 1952 кога предрасудите не беа надминати и црните луѓе беа обесправени и омразени. Многу храбар, и успешен обид. 47-ми на листата.
12 Angry Men (1957)
Дванаесетте лути луѓе е мало ремек дело. Приказна за 12 поротници кои треба да донесат пресуда за убиство, која мора да биде едногласна. Единаесет се за. Еден е против, и има намера да докаже дека е во право. Одлична актерска екипа, филмот е 10-ти на сите времиња.
Roman Holiday (1953)
Романса во романтичниот Рим. „Филм после кој половина свет посака да вози Веспа, а другата половина се вљуби во Audrey Hepburn.“ Вака гласеше еден коментар што го прочитав одамна. 229-ти на листата на најдобри.
Па... доволно за почеток.