Прашања за Христијанството I

Статус
Затворена за нови мислења.

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Јосиф е татко Исусов? Од кога е тоа мислење вистинито?
1. Kнига за родословот на Исуса Христа, син Давидов, син Авраамов
2. Аврам го роди Исака, Исак
го роди Јакова, а јаков го роди Јуда
и браќата негови

.................

па се до Јосифа
Под назив РОДОСЛОВ на Исуса Христа
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ако Јосиф Му е татко на Исуса, тогаш, што Му е Бог Отецот на Исуса? Пак Му е татко? Па добро , колку татковци може да има Он?
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Ако Јосиф Му е татко на Исуса, тогаш, што Му е Бог Отецот на Исуса? Пак Му е татко? Па добро , колку татковци може да има Он?
Одлично прашање, Мики! ;)
Anyone?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Ако Јосиф Му е татко на Исуса, тогаш, што Му е Бог Отецот на Исуса? Пак Му е татко? Па добро , колку татковци може да има Он?
Ти во црква или во молитва дали му се обрати на бога како татко или оче во молитвите??

Како верник веројатно го сфаќаш бог како духовен татко а си имаш и овоземски физички биолошки татко.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Во Црквата, под поимот „татко„ се подразбира таткото, како родител, како дарител на телото. Под поимот „отец„, се подразбира духовен татко, кој не е биолошкиот татко, туку друга личност, а кој е раководител и советодавец за духовни прашања и категории. Но, сето тоа за Христа Богочовекот не важи, оти Он има Отец, не биолошки татко. А пошто Бог е дух, тогаш Бог Отецот не е татко Христов во материјална смисла, оти Отецот Го роди Синот-Отецот не го создаде Синот, како што таткото му дава тело на свооето дете.

За да биде работава троа појасна, ќе се повикам на паралелата од Св. Јован Дамаскин, кој вели дека, како што Синот е Син (Божји) на Небесата, ( а не ќерка) и нема биолошка мајка, така и Исус Е Син човечки, а не ќерка, Кој на Земјава нема биолошки татко. Така, Исус Богочовекот нема биолошки татко, а Јосив Му е татко на Исуса само по силата на Законот, а не како татко-родител, според кој (Закон), посвоените деца се третираат како деца од очувот или макеата.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Исус има татко, Јосиф и мајка Марија.
А тоа дали некој Дамаскин (или било кој друг) смета дека Исус оваа мислел или онака мислел кога му се обраќал на Бога е ирелевантно.
Исус имаше ои браќа и сестри. Тоа значи дкеа или Бог имал повеќе деца со Марија (изродил со неа повеќе богови и божици) или Исус сосема нормално како и секое дете си имал татко мајка браќа и сестри.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ова од тебе напишаново, ќе го сметам само за твој, куќен, приватен став, кој ни оддалеку не е во духот од катихизисот.

Рационалното толкување на духовните категории, доведува до логички апсурди, кои отпосле ќе треба да ги „пеглаш„ со троа поголема маса од убедливи зборови. Така, по световната логика, Христос има(л) и мајка, и татко, и браќа и сестри, иако евангелијата никаде не велат дека браќата и сестрите се Негови родени-билошки браќа и сестри, родени од мајката Божја, како што никаде не е кажано/напишано дека Јосиф е Негов биолошки татко. А принципот е прост: „..како е запишано-така треба и да се прифати..„, не?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
A кога ќе речат дека се браќа и сестри тоа не е доказ, на знам како би за еден верник требало да звучи реченица дека дојде мајката на Исус со неговите браќа и сестри за да тоа биде доволно?
Ене ја мајка му и браќата негови кои се браќа биолошки и сестрите негови биолошки?
Па и самиот Павле забележал дека во Ерусалем се сретнал со Јакова братот господов. Е сега Павле тогаш се уште не знаел дека целата прикаска за Исус ќе се преработи и обработи па ќе стане мистично безгрешно зачнат од девица без браќа и сестри, исто ко што не знаеше ни дека Јуда го предаде пошто и таа прикаска е додадена подоцна, али евангелијата се пишании така доста контрадикторно и конфузно што остава простор да на едната страна црното биде бело о на другата истото црно да се толкува како црно.

Нели и ти самиот рече

MIKI1 напиша:
А во православната Црква, еден од основните услови да се биде нејзин член, е потребата од немање доверба во своето мислење.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Сеуште стојам на цитираниот став.

Тоа конкретно значи дека, наместо да имам доверба во моето мнение, јас имам доверба во, на пример, предмалку споменатиот Светител. Така, наместо да преповторувам „...така пишува во Писмото...„, и покрај очигледните контрадикции, велам, дај да видам што другите велат и како другите, кои се квалификувани, го толкуваат напишаното, поради големата веројатност дека моето мнение по одредено прашање може да испадне неточно. Не е исто толкувањето на Писмото од еден Светител и од еден огревовен световен човек. Светителот толкува со трезвеноумие, кое е постигнато преку очистување од своите гревови, а световниот човек толкува со куп гревови во себе.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
А кој ги квалификува едните а дисквалификува другите, на пример црквата си се подели уште н апочеток на следбеници на Исуса, на следбеници на Кована Крсттител, на следбеници на Павлета.... кој квалификува која е вистинската, кој квалификува дека католиците се дисквалификувани?
За теолошки работи пишуваат многи автори али кој тебе ти дава зелено светло дека нешттото е исправно?
кој го овластил квалификаторот?
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Троа уште појќе има тука.
Анализата следува од конктестот. Исус во дадената ситуација тврди дека е Божји Син и дека е едно со Таткото. Заради овие смели изјави, евреите неправедно го обвинуваат Исус за богохулство и сакаат да го каменуваат. Бидејќи Исус се нашол во улога на неправедно осуден, Тој се повикува на Псалм 82 каде што Бог зборува против неправедните судии, кои таму се наречени "богови" заради привилегијата што ја имале - да им судат на луѓето. Дека таму не станува збор за вистински богови читаме од продолжението на стихот кој Исус го цитирал:
„ Навистина реков: „Вие сте богови и сите сте синови на Сèвишниот!” Но ќе умрете како сите луѓе, ќе паднете како секој од големите!”“ (Псалм 82:6-7, Библијата)
od tuka corbadzija ispaga deka imame dva bogovi deka isus e edno so tatkoto t.e deka e izednacen so boga , ovaa e edno od najgolemite bogohulie koe vodi kon politeizam, so toa sto mu prepisuvate zdruzenik na boga vo koi velite deka e ednakov so boga , ako go zemas stariot zavet vo mnogu tekstovi govori deka bog e eden i edinstven , kaj evreite t.e kaj tevratot stoi da se obozzava pokraj bogae strogo zabraneto evee eden citat, „Јас Сум Господ, твој Бог, Кој те изведе од Египетската Земја, од куќата на ропството.
3 Не ќе имаш никакви други богови покрај Мене. tevratot nareduva da se ubie sekoj koj povikuva na obozavanje pokraj boga evratot jasno govori deka mora da se kamenuva sekoj koj mu se moli na nekoj ili nesto sem na boga i potvrduva deka voospto na ovoj svet e nevezmozno da se vidi gospod toa go potvrduva i noviot zavet kade veli;Бога никој никогаш не Го видел,Кого никој од луѓето не Го видел ниту може да Го види.ova dokazuva deka voopsto nekoj od lugeto moze da go vidi na boga i deka nema nisto slicno na boga nevozmozno e da go vidime na boga i deka onoj koj sodrzi vo sebe covecka dimenzija nikako ne moze da bide bog kako sto na isus potvrduvate i velite deka toj i tatkoto se edno znaci tekstovite se prepolni so jasni tekstovi koi dokazuvaat deka bog e samo eden t,e veruvanje vo eden vozvisen bog ,primer evee eden citat,Тоа ти беше покажано тебе за да знаеш дека Господ е вистински Бог и дека нема друг освен Него,

pa kako togas isus e ednakov na bog koga se veli deka gospod e vistinski bog i deka nema drug osven nego.
kako moze bog spored vasata doktrina bog da se dopolni samiot sebesi i da zema covecka forma, togas koj bil upravuvac na univrziumot za vreme na toj period , dali toa nagovestuva deka postoi dva bogovi .ako posti dva bogovi spore vasata doktrina togas naprazno velite deka hristijanstvoto e veruvanje vo eden bog monoetisticka tuku naprotiv polietisticka,

--- надополнето ---

Во Црквата, под поимот „татко„ се подразбира таткото, како родител, како дарител на телото. Под поимот „отец„, се подразбира духовен татко, кој не е биолошкиот татко, туку друга личност, а кој е раководител и советодавец за духовни прашања и категории. Но, сето тоа за Христа Богочовекот не важи, оти Он има Отец, не биолошки татко. А пошто Бог е дух, тогаш Бог Отецот не е татко Христов во материјална смисла, оти Отецот Го роди Синот-Отецот не го создаде Синот, како што таткото му дава тело на свооето дете.

За да биде работава троа појасна, ќе се повикам на паралелата од Св. Јован Дамаскин, кој вели дека, како што Синот е Син (Божји) на Небесата, ( а не ќерка) и нема биолошка мајка, така и Исус Е Син човечки, а не ќерка, Кој на Земјава нема биолошки татко. Така, Исус Богочовекот нема биолошки татко, а Јосив Му е татко на Исуса само по силата на Законот, а не како татко-родител, според кој (Закон), посвоените деца се третираат како деца од очувот или макеата.
otecot go rodil sinot, ova prv pat go slusam , zarem otecot ragal ,?:pos2:
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Кога се обраќа кон својот духовен татко, Исус го ословува како оној что е на небесата, инаку се подразбира и за него и тие околу него дека физички татко е Јосиф.
Како што видовме од наведените стихови, Исус само еднаш од стотината пати го ословува Својот Татко како Оној што е на Небесата. Останатите стотина пати Тој едноставно го нарекува "Татко". Така што оваа твоја теорија едноставно нели не држи.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Како што видовме од наведените стихови, Исус само еднаш од стотината пати го ословува Својот Татко како Оној што е на Небесата. Останатите стотина пати Тој едноставно го нарекува "Татко". Така што оваа твоја теорија едноставно нели не држи.
А бе и милион пати да речи “татко“ а само еднаш “татко кој е на небесата“ тоа значи нешто. Сепак то се свети книги и секој збор има значение, значи имаме татко и татко кој е на небесата, значи еден обичен природен овоземен татко и еден татко за кој појаснува дека е на небесата.
Со оглед на тоа дека светите писма ни докажуваат дека исус имал и мајка, и родени браќа и сестри заклучокот е логичен едноставен и единствено вистинит: Јосиф е таткото (биолошки) на Исус а бог му е духовен татко.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Let 3, не ти ја сфаќам логикава. Сакаш да кажеш дека секаде каде што Исус велел само "татко" тоа се однесува на Јосиф, а таму каде што рекол "Татко кој е на небесата" тоа се однесува на духовниот Татко?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Let 3, не ти ја сфаќам логикава. Сакаш да кажеш дека секаде каде што Исус велел само "татко" тоа се однесува на Јосиф, а таму каде што рекол "Татко кој е на небесата" тоа се однесува на духовниот Татко?
Факт е дека Исус за едниот татко потенцира “кој е на небесата“
Бог за Исус е татко кој е на небесата. А овоземниот татко му е Јосиф. Јосиф не е мала фигура, Јосиф е престолонаследни, благородник, низ него тече крв на Давидовата лоза, крал на Евреите, тој не е некој сиромашен неписмен аргат. Неговиот родослов достигнува далеку во минатото, генерации и генерации негови претци се запишани во книгите и неговиот родослов е напишан и во светото писмо. Исус како најстар од сите негови браќа и сестри е престолонаследнијк на еврејскиот престол, со аристократска крв низ него и нему таткото Јосиф му е сигурно пример и узор како и што треба да прави. Стариот крал му пренесува на младиот принц историјата традициите обичаите на неговата древна лоза. Исус до 30 години не е растен на улица, тој е растен при Јосифа стариот крал кој го спремал за неговата улога, еден ден да седне на престолот на Израел.

Кога некој има двајца кои ги вика татко, (разведена па премажена или вдовица премажена) едниот е татко другиот е татко кој е починат или татко кој не е со нас или татко кој не остави...... се потенцира разлликата на тој татко од оној кој е присутен.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom